četvrtak, 4. rujna 2014.

Nevina – I dio

Prije nego što vam ispričam dvije jako zanimljive priče, ispričat ću vam doživljaje s jednom nevinom djevojkom koja je vrijedna spomena. Nakon iskustva s doktorom i pronalaska mojih skrivenih težnji otvorili su mi se još neki zanimljivi događaji i osobe, najznačajnija je moja komšinica Tanja tridesetpetogodišnja muza s kojom sam imao nezaboravne igrarije za koje bi svatko poželio da zna i da uradi. Nakon seksa s matorcem nastavio sam s uobičajenim seksualnim životom i karanju normalnih djevojaka koje nisu pretjerano ispunjavale moje zahtjeve te nisam našao pravi užitak. Između ostalih bio sam s Tanjom, tek je napunila osamnaest godina i bila je jako zgodna, bila je visoka oko 165 srednjih grudi i nevjerojatno lijepe pozadine, kada je čovjek vidi samo može je poželi, nevjerojatno lijepa mila faca i smeđa duga kosa. Zabavljali smo se oko 3 mjeseca i između nas nije bilo seksa, neki put bi mi malo prodrkala i to je sve. Imali smo dosta vremena za razgovaranje tako da smo prilično dobro upoznali.
Počeo sam sve više da pominjem seks, želje, težnje i fantazije. Jedno veče kada smo malo više popili otvorila mi je svoje srce, rekla mi je da joj se sviđam i da želi svašta učiniti sa mnom, na pitanje svašta dobio sam neočekivan odgovor. Stekla je dosta povjerenja u mene te mi je ispričala dosta stvari. Sad ne znam odakle da počnem. Rekla mi je da je stvarno nevina i da je njen himen netaknut, ali da ima nevjerojatnu želju za seksom i za skrivenim strastima i da je privlače najprljavije stvari. Priznala mi je da je često odlazila u Beograd kod rođaka jer je tamo imala neke matorce koji su joj diskretno razvaljivali guzu i njena usta i svašta joj radili i da voli biti jako bezobrazna, ali je svoju nevinost čuvala. Rekla je da je shvatila da me ne može imati zauvijek, ali da je palim i da želi imati sa mnom nezaboravne igrarije u svom mjestu kada poželi, jer je bila sigurna da je neću odati. I nije se prevarila tako da smo počeli s našim igricama.
To veče ništa niej bilo jer se obeznanila i zaspala, tako da sam je samo prilikom presvlačenja malo pipkao po pici. Imala je divnu malu obrijanu mačkicu koju čovjek prosto poželi poljubiti, jedva sam čekao da je iskoristim Tijekom noći se probudila i otišla, nisam je primijetio. Nismo se čuli nekoliko dana i onda mi se javila željela je da dođem kod nje, bila je sama. Spremio sam se za to veče i stigao kod nje, nosila je crnu usku haljinicu, s dubokim dekolteom i sa malo šminke na sebi. Bila je prelijepa i prirodna, uz malo alkohola smo se opustili i krenuli u akciju. Sjedila je na krevetu, a ja sam kleknu između njezinih nogu i počeo joj lagano ližem pičkicu, napalila se užasno i osjećao se njen divan sekret i sokići. Lizao sam je i balavio, nisam se mogao zaustaviti, vrištala je od zadovoljstva, krenuo sam lagano prst da joj uvlačim, ali je boljelo, tako da mi je odgurnula ruku. Okrenuo sam je četvoronoške i raširio guzove, imala je prelijep mali čmar, lagano sam ubacio palac i pljuno na njega da ga raširim, imao sam što vidjeti, onako mala rupica se pod naletima mojih prstiju širila i bila je jako velika, taman za moju kitu, stavio sam joj ga u dupe, nije je puno boljelo i onda sam počeo jako da ulazim i izlazim iz nje, počelo je da je boli ali je ona to voljela, Jebao sam je tako nekih pet minuta i inda sam je okrenuo i stavio joj kurac u usta, bila je jako napaljena iu zanosu mi je dala najljepše pušenje uživotu, takav osjećaj se teško opisuje, imala je preslatka usta koja su uvlačila moj kurac. Nisam mogao izdržati više i svršio sam po podu. Rekao sam joj da poliže, sagla se ustima do poda i počela kupiti spermu ustima, i dalje je u njoj bila erupcija od napaljenosti, tako da je to radila s uživanjem. Kurac mi nije spadao tako da sam joj nabio u dupe ponovno i nastavio da je jebem jebao sam je tako dobrih pola sata dok joj opet nisam napunio grlo. Poslao sam je na tuširanje i ubacio sam joj Dršku od četke u guzu, tako je zaspala pored mene ... U toku noći su me probudila njena divna usta koja su uvlačila moj kurac, piši ga je polako i nježno, onako sanjiv počeo sa da prskam, izmakla je glavu i pustila da sve padne po meni, nakon toga je sve sa mene očizala i pokupila. Onda se podigla na mene, sela mi na glavu i počeo sam da joj ližem picu, bjesomučno sam je lizao dok je ona drkla. Osjetio sam kako podrhtava i kako svršava, njeni sokovi su se slivali po mom licu, bio sam sav umazan. Onako napaljen počeo sam da je jebem u usta i napunio joj usta ponovno.
Nakon par dana pozvala me je ponovo kod nje, skroz me je iznenadila i to ne zato što je kao uvijek fenomenalno izgledala već zato što joj je tu bila sestra iz beograda, dvadesetjednogodišnja Maja. Ono što se dogodilo te večeri je nezaboravno i ispričat ću vam u nastavku

Nema komentara:

Objavi komentar