utorak, 6. siječnja 2015.

Gledam kako mi rastura zenu 3

Od tog  prizora , kurac mi se maksimalno ukrutio.Prakticno nisam mogao da disem od uzbudjenja.Pogledao sam opet.Katarina nije pomerala stopala,samo je stavila palac na njegov glavic koji se lepo ocrtavao ispod trenerke.
To je Iliju dodatno uzbudilo,sad mu je batina bila polu dignuta i vec je bilo sasvim vidljivo.Krisom je pogledao u mene,ja sam se pravio da sam opusten i da nista ne primecujem.Kaaca nije obracala paznju,igrala je svoju igru.Sasvim lagano je ritmicno pomerala palac gore pa dole po Ilijinom glavicu.
Namerno sam ustao i otisao kao do kuhinje,da vidim sta ce se desiti kada ostanu sami.Stao sam iza zida kuhinje o gledao.Cim sam usao u kuhinju,Ilija je izvadio polu dignuti kurac,koji je takav ima jedno 15ak cm, sigurno.Kaca ga jegutala pogldom.Prislonila je oba stopala na kurac  i pocela da mu drka.Za 10ak sekundi,ta ogromna kurcina je dostigla svoju punu velicinu od preko 20cm.
Kao sam se nakasljao u znak da dolazim,Ilija je brzo vratio batinu,a Kaca se ponasala kao da se nista nije desilo.Ilija je samo promrmljao „Drustvo,skoknucu samo do wc“.
Uhvatio sam Kacu,odveo je u sobu,izvadio skroz dignuti kurac i rekao joj „Gledaj“.Blenula je u to tvrdo koplje i samo je rekla „Pa sreco,moram da ti pomognem nekako“.Uhvatio sam je za glavu i nabio joj kurac u usta.Gledao sam je kako ga  lepo lize,dtka i sisa u isto vreme , a u glavi mi je bila scena njenih stopala na Ilijinom kurcu.
Podigao sam je,skinuo joj trenerku i bacio na krevet.Usao sam divljacki u nju , samo je rekla „Tako,sreco,jebi me,nesto si mi posebno napaljen danas“.Tovario sam je kao lud.Podigao sam joj noge i dok sam je jebao,mirisao sam i lizao ta stopala u carapicama koja su do pre 5min bila naIlijinom kurcu.
Skoro da sam mogao osetiti tu aromu velike kurcine.Jebao sam jos 20 sekundi i nisam mogao izdrzati vise.
Izvadio sam ga i svrsio joj poo stomaku.Mumlala je od zadovoljstva dok su joj se kapi sperme razlivale po stomaku,a duge noge sa velikim lepoim stopalima jos uvek rasirene visile u vazduhu…

Nema komentara:

Objavi komentar