utorak, 6. siječnja 2015.

Kuma Tanja

Bio je ponedeljak i moj slobodan dan, odlucio sam da malo duze odspavam posle radnog vikenda i da odmorim, moja zena je otisla rano na posao, a ja sam ostao u krevetu kad me je oko 8 sati probudilo zvono na vratima. Psujuci sam ustao razmisljajuci ko bi mogao biti, otvaram vrata polu budan samo u boksericama kad sa druge strane poce da cvrkuce nasa kuma Tanja kako je rano zavrsila neke poslove pa dok ceka autobus da popije kafu sa nama… Izvinjavam joj se sto sam u boksericama na sta mi ona odgovara da joj ne smeta, razume da je vrucina i da bi se i ona razgolitila najradije, odmerim je malo i pomislih pa i nisi bas obucena… Uske helanke providne do kolena i majica na bretele bez grudnjaka. Onako polu budan jos uvek posluzim joj kafu i sednem naspram nje… Njen pogled pade na moje medjunozje i tad tek skontah da imam blagu jutarnju erekciju i htedoh obuci sorc, ali me nesto voklo da to ne uradim… Kuma se nagnula da uzme soljicu, a iz majice mi se ukazase njene bradavice
sto ucini da mi se kurac potpuno ukruti, kada je ustala da uzme neke stvari iz torbe ucini mi se da ispod providnih helanki nema nista… Vise nisam moga da sakrivam kurac u boksericama strcao je kao strela, a kuma ga je gutala pogledom, svukao sam bokserice i pozvao je, a ona kao da je jedvq docekala, uhvati ga za koren i poce da ga guta, da lize jaja, polako ga celog oblizuje da bi ga opet naglo celog progutala.
Pomislih kako dobro pusi,svrsicu u sekundi,podignem je gore i svucem joj helanke, bio sam upravu nema gacica, uhvatim je za pickicu, vec je bila potpuno mokra, sednem i povucem je na sebe, kurac joj je usao tako lagano… Nabijala se divljacki, svrsili smo ubrzo zajedno srusivsi se na krevet ljubeci se, predlozih joj tus pa da nastavimo… Sta drugo da kazem nego da je zakasnila na dva busa…

Nema komentara:

Objavi komentar