subota, 24. siječnja 2015.

Moja komsinica

Pre dve godine mi je preminula supruga, i od tada nisam vodio ljubav. Moja desnica je postala prava ljubav.
Nedavno se jedan novi bracni par doselio u komsiluk, u stan do moga. Pozvali su me nap ice da se upoznamo. Izgledali su bas kao lep par i bas mi je bilo drago sto su se bas oni doselili u komsiluk. Muz je radio za jednu firmu koja ga je cesto slala na terene koji su bili dosta daleko pa kuci nije dolazio po par dana. Ona me je tada cesto zvala da joj pomognem oko nekih stvari koje ona nije mogla da obavi, da joj zamenim osigurac, sijalicu…
Kada god me je ona pozvala, suprug joj je bio dosta daleko, nisam bas nesto posebno ni razmisljao o tome, zasto me ona zove bas kada je on tako daleko.
Dosle je onda subota, posle podne, ona me je pozvala i pitala me da li mogu da joj popravim tus, rekao sam da cu dati sve od sebe da to i uradim.
Kada sam stigao, bila je odevena u tankoj kucnoj haljini koja nije bila bas skroz zakopcana pa se tako moglo nazirati njeno lepo telo. Vodila me je uz stepenice gore, isao sam iza nje i ugledao njenu vaginu, gacice nije nosila, moj penis je odmah poceo da reaguje.
Kada smo stigli gore, rekla mi je:” zasto da pravimo nered za tusem, hoces li da pravis nered samnom?”

Kada je to rekla, jednim potezom je potom otvorila svoju haljinu. Legla je na krevet i rekla mi :“sigurno znas sta treba da radis sada” rasirujuci noge pri tome i pokazujuci mi svoju obrijanu vec otvorenu vaginu. Pitao sam je kratko :” zasto ja, zasto sada?”, a ona mi je rekla onako nasmejana :” kada moj muz ode na put, ja imam jako velike potrebe, a sigurna sam da si i ti u takvoj situaciji” potom je rekla :”hajde, ne moras se igrati samnom, samo mi zadovolji mackicu”.
Ocigledno je primetila da imam erekciju. Brzo sam joj prisao do kreveta. Imala je lepe cvrste grudi i klitoris i kao veliki pupoljak. Prisao sam joj i zabio penis u njenu vlaznu pickicu, usao je ravno u nju.. ali se nakon desetak sekundi opustio. Ona nije izgledala zbrinuto vec se odmah dala na posao i pocela da mi ga pusi. Radila je to jako dobro, vrlo nezno, i on se opet za tren ukrutio. Jebao sam je opet i opet, a ona je samo vikala kako me obozava i da radim i dalje.
Ponavljali smo to vise puta, pa i sada radimo, a pitam se da li se njen muz zapita ponekada kako je ona uvek srecna i raspolozena kada ga vidi.

Nema komentara:

Objavi komentar