subota, 24. siječnja 2015.

Zimski seksualni ples

Mada je već bilo pred ponoć, dole je bilo vruće tako da je deka pod nama bila usijana kao električni pokrivač. Nije bilo meseca, pa je nebo blistalo zvezdama. Prizor tolikog prostora beskrajne dubine kao da me je potpuno oslobađao težine, i bila samsigurna da bih nestala u toj hladnoj crnoj pustoši, samo da uza me, s leva i desna, nisu tako čvrsto spavali David i Gart. Od duge vožnje ostala sam razdraženo budna. Napeto sam osluškivala, očekujući da svakog trenutka čujem piskavo zujanje komaraca, i otkrivena koža me je već počela svrbeti.
Razne bube su sigurno gmizale pod dekom, tragajući za mravima, dok su slepi miševi verovatno nad samim našim glavama lepršali krilima, nadlećući nas nisko. Čuli su se cvrčci, a uhvatila sam negde sasvim blizu, i struganje nekakvih nožica. Prošla me je jeza, pa se okretoh umirujućoj Gartovoj masi. Ležao je sasvim mirno, dišući sporo i ravnomerno.
David mi je ležao uz leđa, o osetila sam kako se okreće prema meni. Zastao je, ispružen i napet, i sačekao nekoliko minuta. Onda je, vrlo polako i nežno, obuhvatio svojim nogama i rukama moje telo, zgrčeno u položaj fetusa, i čvrsto ga priljubio uz svoje vitko i mišićavo telo. Smestili smo se jedno uz drugo kao dve istovetne plastične stolice.

Potajno su njegove ruke polako prodirale pod moju bluzu, mazeći mi leđa mekim i širokim kružnim potezima. Skoro da me je to uspavalo, kad njegova šake kliznuše napred, uz moje bokove i dojke. Probuđeni deo mene uzdrhta od zadovoljstva, i ja se ispravih. I dalje mi pokrivajući šakama grudi, David me okrete i prevalja na svoje telo.
Ležeći tako na leđima, s mlečnim putem iznad i čvrstim Davidovim telom ispod sebe, ja svojim šakama prihvatih njegove, da ih povedem po svojim kukovima i trbuhu. Sada se i Garet promeškoljio, privučen čulnim kretnjama. Probudio se s nekom odsutnom gotovošću, i okrenuo se k nama. Prsti i jezici stadoše istraživati predele moga tela, putujući kroz njegove visove i otvorena polja, njegove klisure i pukotine.
Udovi su klizili preko udova, kao glatki plet gladnih boa, odbacujući odeću kao smaknute svlakove. Zatvorila sam oči i videla gužvu zmija koje se prepliću i kolutaju u živom kolopletu. Mišićavo uže vezivalo se u nerazmrsive čvorove i samo se rasplitalo, nalazeći tajne prolaze unutar sebe. Osećala sam kao da rastem i otičem od svakog njihovog dodira.
U ušima su mi tutnjali vodopadi, a iza zatvorenih kapaka sevala je polarna svetlost. Potresi su ljuljali moju uznemirenu karlicu, a neizmerni slojevi živog peska gomilali su se u srži moga tkiva. Ničim vođena glava jednog penisa grabila je svojim putem u moju bezbednu vlažnu rupu, dok se druga slepo batrgala na mojim bedrima. Zmijasti udovi su se sada uvijali s nekim osećajem sudbinskog cilja, hitajući k svršetku.
Mnoštvo grabljivaca i žrtvi zgrabiše jedni druge u paralizovanom stisku, i posle niza grčevitih trzaja pustiše jedni druge. Otvorila sam oči i videla kako se cela galaksija suludo kovitla

Nema komentara:

Objavi komentar