ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Profesorka engleskog

Zovem se Nikola imam 20 godina i ispricacu vam moju pricu.Imao sam profesorku engleskog koja sada ima 38 godina, crna kratka kosa,bujne sise i malo punija.Dok sam isao u skolu svi iz mog razreda su drkali na nju,pa sam i ja tako jedne prilike na casu engleskog bio jako napaljen i sedeo sam u poslednjoj klupi izvadio kurcinu i poceo da drkam na nju i tako sam svrsio srecom niko me nije video.Da predjem na stvar,bilo je leto moj drug Dragan i ja smo morali otici kod jednog druga po pare koje nam je dugovao bilo je negde oko 23 sata, doso je po mene i krenuli smo usput pricali, dosli smo kod tog druga pozvao nas je na kafu usli smo, stan je bio prazan tako smo pricali i on je rekao da nema pare da nam vrati sto nas je razbesnelo i poceli smo ga maltretirati u tom ulazi njegova mama kad ono bivsa profesorka iz englesko,meni je odma palo napamet kad sam je ugledao kako sam pre drkao na njuuu,usla je i bila je zacudjena otkud mi jer nas poznaje, pozdravila nas je i otisla da se tusiraaa,meni je palo napamet kako bi mogao izjebati njegovu mamu i da zaboravimo na pare jer sam o seksu sa njom mnogo puta mastao. Milos(drug koji duguje pare) otisao je do kuhinje da nam donese pivo, ja sam upitao Dragana ajde da mu izjebemo mamu i da zaboravimo na pare on se slozio sa tim,ali nismo imali plan kako cemo to uraditi. Milos je dosao i rekli smo mu ako neces pare da das moraces mamu malo da se Dragan i ja poigramo sa njom on je zanemeo nije imao sta da kaze.Mama izlazi iz kupatila u utegnutoj trenerci i majici bez grudnjaka meni se odma digao, dosla je i sela pored nas upitala je otkud mi ovdee,reko pa dosli smo po pare koje vas sin nama duguje ona onako u cudu pita kakve pare reko nebitno imao je rok do danas da ih vrati al on ih nema morace nekako drugacije da nam se oduzi, ona se upita pa kako reko Milose reci mamici sta smo se Dragan i ja dogovorili, on onako gleda i kaze mama moraces se izjebati sa njima da zaborave dug, ona mu opali
samar i pogleda u nas reko eto morate,Dragan se digao i uhvati je sa vrat i kaze idemo do spavace i odveo je, ja sam uzeo Milosa i reko sam mu sad ces gledati kako cemo ti mamu izjebati.Dragan je vec izvadio svoj kurac i nabio joj do grkljana ja sam se raskomotio i pocela je da nam pusi obojici,razvlacila je pljuvacku po nasim kurcima,od jednom legoh rasiri noge i kaze ko ce privi,Dragan je uleteo u nju ona je pocela sva da jeca a meni je pusilaa dok sam je udarao po sisama, tako smo se zamenili usao sam u nju celim obimom kurca i zadovoljavao je a Milos je onako tuzno gledao a ja mu dobaci mama ti je bomba, i ona se digne sedne na Draganov kurac koji je stavila u guzu a ja sa sam svoj zabio u njenu vlaznu picu i tako smo je jebali svom snagom ,rekla je da joj svrsimo usta jel voli spermu tako je i bilo obojica u isto vreme svrsismo ,sperma joj ze razlila po njenim debelim sisama i rekli smo Milose oslobodjen si para ali jos po koji put cemo ponoviti ovo jer je pra
va bombaaa obukli smo se i otisli ona je onako razjebana ostala da sedi na krevetu a Milos ju je gledaooo.

Nema komentara:

Objavi komentar