ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Sa susjedom s kata

Kurvica se rodi, kurvica se ne postaje. Jedan od mojih prvih dečkiju mi je rekao “ Ti si jebulja“. Nisam imala pojma što to znači. Poslije sam shvatila da ne žele sve djevojke kurac kao ja niti im je največi san seks sa petoricom, niti žele gutati spermu i neizmjerno uživati u tome. Vješto sam prikrivala tu svoju mračnu tajnu, uvijek sam se oblačila kao pristojna djevojka, pazila sam da nitko ne dozna za moje pothvate. Uvijek sam se seksala sa tipovima za koje sam znala da su diskretni. Ali, izgleda da je moj skriveni život ostavio potpuno vidljivi trag na mome licu. U zadnje vrijeme ne uspijevam sakriti da mi viri kurac iz očiju, kao što kažu moje kolege. Možda to i nebi bilo tako, ali nedavno sam prekinula sa dečkom, i nisam imala nikoga da ugasi vatru među mojim nogama. Znala sam da nešto moram poduzeti. Na mome katu živi jedan profesor i otkad sam ga vidjela znala sam da smo od iste vrste: napaljeni, perverzni, pohotni. Takvi ljudi se jednostavno prepoz
naju. Meni se uvijek ovlaži pičkica kada ga slučajno sretnem u liftu, a on ne prikriveno odmjerava moje sise i guzu. Ja imam 24 godine, on oko 50. Ništa zato, mene ta razlika još više pali. Neki dan, išla sam sa posla i srela sam ga na ulazu u zgradu.
„Kako ste susjedice?“ pitao je sa smješkom prilazeći mi više nego što je pristojnost dopuštala.
„Odlično, samo mi je hladno“ odgovorila sam.
„Pa čuj,mogla bi do mene na šalicu čaja“
„Može“ rekla sam, a trnci su mi počeli juriti tjelom jer sam znala što će se dogoditi.
Ušli smo u njegov stan, skinuli jakne i čizme. On je pošao u kuhinju skuhati čaj, a ja u toalet oprati malo picu.
Kada sam se vratila sjedio je na kauču i pokazao mi rukom na mjesto do njega.
“ Gdje vam je žena?“ upitala sam.

“ Otišla je kod sestre“ reče odmjeravajuči me od glave do pete.“ Znaš, već te duže gledam. Imam osječaj da se i ja tebi sviđam.“
Nasmješila sam se. Rukom sam prošla preko grudi i spustila ih do međunožja. Jezikom sam lagano prešla preko usnica. Njegove oči su gorjele. Uhvatio me za ramena i pritisnuo ih kako bih kleknula. Šutke je raskopčao šlic i izvadio kurac. Hlače su pale na pod. Istog trena uzela sam ga u usta. Počeo je otvrdnjavati i rasti nevjerovatnom brzinom. Bio je to prekrasan kurac oko 19 cm dugačak, debel i ravan. Sisala sam glavić i jezikom lagano prelazila preko njega. Namjerno sam oklijevala uzeti ga cijelog u usta. U jednom trenutku je izgubio strpljenje, sa obje ruke mi primio glavu i zabio mi karu do korijena u grlo. ja imam duboko grlo, i unatoč gušenju obožavam takvu dominaciju. Gačice su mi bile potpuno mokre. Oh, koliko sam željela da je tamo bio netko tko bi mi ga u tom trenu stavio u picu. On je bio sve luđi.
„Oh, kako ću te izjebati, prljavice“ rekao je.
Mojim licem je proletio smješak. Gledala sam ga izazovno u oči. Uhvatio me za ruke i podigao na noge. Uhvatio je rub moje haljine i skinuo mi je preko glave. Potkošulja, grudnjak i gačice začas su se našli na podu.
Nijemu nije bilo do predigre, a nije bilo niti meni.brzo se oslobodio hlača, bokserica i majice. Kleknula sam na rub kauča i naprčila guzu. Ušao je silovito u mene. Rukama me grabio za bokove i nabijao na sebe. Iz moje pičkice su curili sokovi po kauču, nevjerovatno sam se navlažila. Sjetila sam se nadimka „jebulja“, nasmješila se jer ga sada potpuno razumijem. Sobom se širio miris seksa, on se privijao uz mene, osječala sam njegov trbuh na leđima, punoču u pički, udaranje jaja. Iz zdjelice su počeli strujati mlazevi vručine šireči se prema nogama i trbuhom. Znala sam da je orgazam blizu. On je dahtao i savijao se tako da sam znala da je i on blizu.
„Napuni me“ zacvilila sam.
To mu je bilo dosta. Svršio je u trzajima stenjuči i privijajuči se uz mene. Ja sam u trenu eksplodirala i opustila mu se u rukama. Moja pičkica pulsirala je oko njegovog kurca koji se lagano povlačio. Uhvatio me za glavu i zabio jezik duboko u grlo.
“ Znao sam da si jebačica čim sam te prvi put vidio. Uzalud se praviš čedna.“
Nasmijala sam se zadovoljno i počela se oblačiti. Čaj se ohladio, a i nije mi više bilo do njega.
„Živiš sama, zar ne?“
„Da“ rekoh.
„Odlično, onda ću navratiti nekada na čaj“
„Može susjed, uvijek ste dobrodošli“ Rekla sam izlazeči.

Nema komentara:

Objavi komentar