petak, 8. siječnja 2016.

Ipak, samo svoja

Imam momka vec nekoliko godina. Sex je fantastican ali ipak ja imam neke svoje fantazije koje cuvam samo za sebe… Prica… uzasno me pali! Obozavam tekstove u kojima devojku razvale njih nekoliko! Ali posto o sexu sa vise momaka mogu samo da mastam i sanjam, napali me necija prica i prepustim se samoj sebi… bas kao veceras…
Uzela sam vibrator i vrhom mazila klitoris dok nisam ovlazila i lagano ga gurala u guzu sve dok se misic nije opustio i mogao celog onako debelog i velikog da ga proguta. Picka mi je sve vise vlazila jer se sve veca potreba stvarala da i u nju nabijem nesto. Vrhom prsta poigravala sam se sa samim vrhom klitorisa i dovodila sebe do samog orgazma, a zatim ga sklanjala da ne bih svrsila. Vibrator u guzi mi je tukao kao lud! Zelela sam da vristim! Vadila sam ga i ponovo vracala u guzu, a pica mi je vlazila kao da kurcinu nikad osetila nije! Uzela sam i drugi vibrator(“Bunny” sa rotirajucim dodatkom za klitoris)… nabila sam ga u picu do dna! mmmhhmmmm……… NEVEROVATAN OSECAJ!!! Nabijala sam ih naizmenicno u sebe, osetila sam blagi bol, ali onaj bol koji prija, onaj koji pali jos vise… Ruke su pocele da mi trnu i sela sam na stolicu dok su bili u meni, osetila sam da sam jaaakooo blizu vrhunca i nisam imala snage vise rukama da ih drzim! “Dodatak” na Bunny-ju mi je stimulisao klitoris, drkao ga i doveo me do neverovatnog orgazma! Ahhhhh.!!!!!!!!!!! koji jebeni osecaj!! mmm… grcevito sam svrsavala i stenjala, eksplozija u mojoj glavi, grudima,… toplina koja me obuzima… Apsolutno fantasticno!

Nema komentara:

Objavi komentar