petak, 27. svibnja 2016.

Prvi put ispred muža

Ajde da i ja podelim moju pricu o prvom iskustvu ispred muza.
On je bio taj koji je gurao tu pricu i pokusavao da me nagovori. Ja nekako nikad nisam shvatala da je on ustvari potpuno ozbiljan i da istinski zeli tako nesto. Iskreno u meni je to budilo i razne sumnje, dileme... Da li sam mu dosadila, da li me uopste voli i milion pitanja koja su me mucila. Na srecu bio je uporan i dovoljno miran, strpljiv i razuman.
Jedan dan je dosao i rekao mi da nam je otvorio zajednicki profil na (ne znam da li je dozvoljeno da napisem ime sajta ali jedan od onih gde se okupljaju swingeri) i da bi voleo da se ponekad logujemo zajedno, razgledamo, pricamo sa ljudima... Komunikacija sa drugim parovima je bila sasvim normalna i prijatna. Odlucili smo i da odemo u BG na swing zurku u klub. Nemajuci iskustva sa odlascima u klubove promasili smo zurku, tj otisli smo na zurku gde je bilo jaaako puno parova misleci da ce masovnost da nam da bolji uvid u ljude koji se tu krecu i u sve sto nas zanima. Nije bilo tako. Mi smo se proveli super ali kao u bilo kom klubu u gradu da smo bili, ni s od swinga.
Sledeci korak je bilo pice u gradu sa jednim od parova sa kojima smo od samog registrovanja imali dobru komunikaciju. Popili smo pice, pricali i sve u svemu bilo je prijatno. Ulazili smo lagano u pricu a da ja i nisam bila potpuno svesna. Za par dana smo upoznali jos jedan par. Dogovor je pao odmah to vece da se za dva dana vidimo kod njih, da ce devojka iz para mene da izmasira i da emo imati tzv. soft swing odnosno seks svako sa svojim partnerom.
Muz je vidno bio zadovoljan, uvlacio me polako ali sigurno u celu tu pricu. Doslo je i to vece, nakon par pica ja sam otisla u drugu sobu, skinula se i legla na maserski sto (devojka se bavi masazom inace). Ona je dosla i pocela masazu, momci su ostali u drugoj prostoriji da piju pivo. Masaza kao masaza, uvek prija samo veoma brzo njene ruke su ulazile prilicno duboko, pocela je da me dodiruje, instiktivno guza mi se podizala...tada sam prvi put osetila zenski jezik. Prijalo mi je. Glasno sam uzdisala. Momci su stajali na vratima i gledali. Brzo su se poskidali i usli unutra, ona me i dalje lizala a muz mi je dao da mu pusim. Uzivala sam. U jednom trenutku sam pogledala ka njoj i shvatila da me ne lize vise ona nego njen decko, trznula sam se ali muzeva ruka na potiljku me samo malo jace povukla na njegov kurac tako da sam nastavila pusenje i uzivanje sadda u njegovom lizanju.
Devojka iz para je stala pored mog muza, mazila mene kroz kosu i nabijala me na muzev kurac jednom rukom a drugom je mazila i gnjecila njegova muda dok je on sarao svuda po njenom telu.
U tom trenutku sam pocela da razmisljam o glupostima, javila mi se i ljubomora pa je i samo desavanje  pocelo da postaje manje napaljivo. Muz je to osetio, povukao me preko stola, jednu nogu mi stavio na pod a drugu povijenu u kolenu na sto i poceo da me tuca tako. Njih dvoje su zauzeli slicnu pozu i tucali se pored nas. Ona je pocela i da me ljubi dok su nas njih dvojica uzimali ozada. Opet sam uzivala, bilo je super.
Posle seksa smo se istusirali svako sa svojim partnerom i vratili se da pijemo pice, ovaj put goli.
Brzo smo krenuli novu rundu. Svako je bio sa svojim partnerom uz povremene dodire. U jednom trenutku ja sam bila u mojoj omiljenoj pozi gde me muz tuca ozada oslonjena na laktove a oni u pozi gde ona lezi na ledjima sa dignutim nogama i on je tuca. Gledala sam sa ne vise od 15 cm kako joj nabija kurac, palilo me to. Tada se ona povukla malo i podvukla glavu izmedju mojih nogu. Osetila sam kako naizmenicno lize jaja mog muza i moj klitoris. Kako se ona pomerala njenom partneru je ispao i stajao je krut i umazan od njenih sokova direkt ispred moje face. Pozelela sam da ga pusim, kratko sam bacila pogled na muza koji je samo klimnuo glavom. Posle 7 godina pusila sam kurac koji nije muzev. Prijalo mi je.
To je bilo to, nisam ga primila aali shvatila sam da je to to i da mozemo nastaviti.

Nema komentara:

Objavi komentar