subota, 11. rujna 2021.

Razvojni put mladog jebača 12

Šta sad pomislio sam .Mozak mi je radio 300 na sat . Stavio sam Emini ruku na usta i pokazao joj prstom da bude tiha i mirna.

-Gde si ,znam da si ovde –
Izašao sam i pogledao je . Bila je predivna , vitka sa prelepim telom i zlatno žutom kosom koja je letela oko njene glave. Ali oči ,one su odavale đavola u ljudskom obliku , taj pogani sjaj u njima , koji je pokazivao da se voli igrati sa ljudima.

-Mogu li ja ići slobodno u toalet ili i to gospođici smeta- rekao sam podrugljivo.

-Nije kulturno onako otrčati iz društva –

-U redu idući put ću da pišam tebi pod noge ,pa se nadam da ćeš biti zadovoljna – polako mi je sve više išla na živce.

-Dobro de što si odmah na kraj srca  ,nećemo se valjda odmah svađati .

Onda se desila moja potpuna propast. Emina je kihnula u kabini .
-Šta je to , pa mi tu imamo još nekog.

Bez ikakvog pardona otvorila je vrata, premda smo se nalazili u muškom delu , i naravno našla je onu nesrećnicu unutra.
-O vidi vidi, ko se to nama ovde zabavlja . Kurvica i ovaj razbludnik .Gotovi ste . Sad ću sve da ispričam .

Pukao mi je film uhvatio sam je za kosu i rekao joj da ako bude nešto progovorila da ću je zalepiti za zid. Vidno se uplašila ,a Emina me uhvatila za ruku i molila da je pustim jer će dobiti otkaz. Pustio sam je ,ionako mi ništa drugo i nije preostalo . Otišao sam iz hotela besan kao ris. Nisam znao šta da očekujem . Sve su opcije bile u igri ,jer je Mirela bila spremna na sve . Kad je Stevan stigao kući, stvarno sam očekivao oluju . Međutim , bio je veoma dobro raspoložen .

-Vidi sine (kad sam to čuo mal me nije šlog udario, nije to davno spomenuo) , direktor je veoma zadovoljan i velike su šanse da opet dobijem mandat upravnika . Molim te da sutra malo provozaš malu i direktorovu ženu brodićem ,a treba i njen momak da dođe . Budi im na usluzi ,nemoj nešto da zajebeš molim te .
Znao sam da mi ona veštica nešto sprema , i da postoji dobar razlog zašto nije nikom ništa rekla o događajima u toaletu. Kako je bila jebozovna , nisam bio načisto da li je više mrzim ili je više želim , to je bila mrtva trka u mojoj glavi. Odlazio sam svako malo u kupaonicu drkati, da barem malo smirim napetost u gaćama . Da ne poludim od razvlačenja kurca ,izašao sam napolje da bar spremim brodicu za sutra . Leto na Jadranskoj obali, je zapravo bila samo  paklena vrućina. Znoj. Užareni asfalt.

Odvratno. Mislim da je neverovatno što i zašto ljudi iz fino klimatiziranih država tadašnjeg zapada  skupo plaćaju da bi gostovali u ovom užarenom kotlu, da bi se kupali na pretrpanim plažama koje neizdrživo vonjaju od najrazličitijih krema protiv sunca, protiv zračenja, protiv ovoga i onoga... Manje više, te su kreme protiv svega za što, u krajnjoj liniji, ti blesavi turisti skupo plaćaju. Goreli su kao prasići I jagnjad na ražnju.
Odvratno. Imao sam blizu devetnaest godina I bilo mi je pun kurac svega . Tako to valjda ide u tim godinama ,sam protiv svih. Sredio sam brodicu ,i  otišao u kafić na plaži da se malo opustim. Bila je to za mene savršena prilika da se izležavam u hladu, pijuckam hladan gazirani sok, i s gađenjem gledam masu koja se  očajnički bori za centimetar mesta na uzavrelim plažama. Na kraju je stiglo društvo ,prešlo se na pivo ,pa žestinu I ostao sam do duboko u noć.  Ujutro me probudio telefon ,nekako sam se doteturao do njega ,gde mi je Stevan jebao sve po spisku ,zašto nisam došao po one kalašture . Opet sam zajebao stvar. Brzo sam se obukao I otišao do hotela . Gospođa Danica je bila odustala , premda mi je je I ona delovala jebozovno ,tako da su išli samo Mirela i njen navodni  dečko. Momak je pristojno izgledao,i  to je bilo to. Samo je izgledao tako, jer mu je otac bio neki politički funkcioner i bio je skot možda i još veći od njegove nazovi devojke.  Morao sam da im nosim stvari ,dok su se oni drpali I hvatali ispred mene . Nisam bio ni svestan šta me još čeka taj dan, ali sam znao da će me ona kučka ponižavati što vise bude mogla . Jednostavno bila je  divlja, neukrotiva pička. Ukrcali smo se na brodicu I krenuli prema pučini. Stalno su se došaptavali I pogledavali prema meni ,povremeno se ljubeći. U kupaćim gaćicama prekrivena bermudama , patila su mi zarobljena muda i narastao kurac. Onako je usput dobacila kako je grozno vruće, i ustala sa peškira da promeni pozu.
Bili su skinuti u kupaći. Ona, nekih 170 santimetara visine, ni grama sala. Grudi joj nisu bile veće od trojke, a guza onako, jebiga, ženski lepa i obla baš kako treba. Kroz glavu mi prostrujalo da bi se mogli pojebati ispred mene . Borio sam se sa tom mišlju , jer bih je ja najrađe imao , a njega bacio u more . Ko ga jebe . Kolateralna šteta.  Kurva je skinula gornji deo . Gledala me je direktno u oči.

Mirela  se prekrila  peškirom, nagne se prema rubu barke i u dlan zahvati mora. Poli ga preko sebe . Voda je curela do međunožja i pred mojim očima  pojavi se privid pičke.. Gledao sam  kako počinje milovati lepe, oble dojke, kružnim pokretima dlanova, povremeno pipkajući bradavice kao da proverava jesu li dovoljno istaknute. Očigledno me je zajebavala , a onaj kreten od momka je prihvatao igru. Patio sam jebeno. Ne bih sad više o mojoj golgoti tog dana ,uglavnom su se isprdali za medalju. Ja sam sve to podneo dostojanstveno iako sam goreo od besa . Uglavnom vratili smo se ,i naravno morao sam im odneti stvari do hotela . Razmišljao sam usput ako me Stevan opet nešto sjebe ,da ga pošaljem negde ,jer mi je već i njega bio pun kurac,pa da mi je sto puta otac . Kad smo stigli ,imali smo šta videti . Stevan i direktor su bili pijani ko pičke , gospođa Danica ,tako se zvala direktorova žena , je bila besna kao ris. Otprilike skoro kao i  ja tada. Ona mala kurvica se odmah počela ulizivati svom tatici , a on je stvarno bio slab na nju. Meni je sve više pogled padao na Danicu, matoru jebačicu. Bila je krupna ,ne debela ,nego baš je bilo svuda po malo viška, što i nije bilo tako loše. Moja odluka da što pre pobegnem , se pretvorila u interesovanje daljim razvojem događaja. Razmišljao sam ako bi Stevan nešto muvao sa direktorovom ženom ,mogao bi to videti i imati oca u šaci, tako da me više ne zajebava. Ionako majci nije ni bilo svrhe pričati o tom jer je već ionako oguglala na njegove jebačine sa strane.  Pijanka se nastavljala , a Danica je bila sve besnija i sad je i ona potezala sve češće iz čaše.

-Idem do grada ,dosta mi vas je- rekla je Danica i pogledavši me nastavila- Mirko ideš li ti kući možemo zajedno . Ostavi ove matorce ,samo će te pokvariti.

-Idem stvarno je kasno –odgovorio sam.
Mirela se već negde izgubila sa momkom koji je trebao već sutra da ide . Danica me uhvati pod ruku i krenusmo prema gradu .

-Mali –rekla  je iznenada I stisnula mi ruku jače.- vreme je da nešto natakneš. Kad ćeš ako ne sad. Valjda ne misliš da će ti kakva cura iz razreda ili komšinica dati  pičke.Prave žene  su najbolje za te stvari, a i nemaš briga, ne moraš se držati za ruke, rodbina te ne ženi, starci te ne gnjave.

Mozak mi je radio kao lud, kurac mi je ponovo bio budan . Hoće da se jebe ,mislio sam ,evo meni sreće iznenada . Ne smem se odati da sam već jebavao da nešto ne sjebem ,kad je već ovako dobro krenulo posle onako usranog dana.
-Hajde ne stidi se ,sad će tebi tetka Danka da pokaže malo igrica. Samo nas odvedi negde da nam ne smetaju .

Naravno gde ću nego kod komšije Jure na  brod. Znali smo  gde drži ključ . Inače on nam je to I ponudio , a uslov je bio da mu posle pričamo kako smo jebavali .Jure je bio car. Stigli smo . Danica se malo nespretno popela , ali je uspela . Čim smo ušli u prostranu kabinu ,krknula mi je jezičinu u usta , da sam mislio da ću se udaviti.

 - Znaš mali – rekla  je pojebljivo - već dugo nisam osetila mlado meso u sebi. Već dugo me nitko nije žestoko jebao, tako žestoko da vrištim od užitka, da se raspametim ... Predugo, stvarno predugo ...onaj moj vise nije za ništa…

Nije oklevala. Njena ruka munjevito se zavukla u moje bermude i čvrsto obuhvatila ukrućeni kurac. Kleknula je  pokraj mene i bez kolebanja ga  istrgla  iz gaćica, stežući ga svojim dugim prstima kao da se boji da će joj pobeći. Ukočio sam se i pomalo zatečeno, promrmljao:
- Gopođo, možda ne bi bilo pametno ,ako vaš muž ipak ...- nisam ništa mogao drugo reći u tom momentu, a i ovo je bilo reda radi.

Ućutao sam čim je njen živahan jezik zaplesao na mom otvrdlom glaviću. Osjećao sam kako mi žeđ za njenom iskusnom pičkom struji kroz svaku žilu na kurcu , čineći ga sve većim i nemirnijim. Lizala je  uvlačeći ga duboko u usta, a njen jezik divljao je po njemu dok mi je dlanom čvrsto stezala vrla jaja. Počeo sam da prevrćem očima od užitka. Znala je tačno sve fore, znala je kako se to radi. Nežno ga je sisala i pljuvačkom dosta vlažila, a ja je hvatao za glavu i nabijao što dublje, mada nije ga uspela čitavog progutati. Neverovatno koliko mi se tada život činio lepšim! U trenu je zbacila gaćice i nastavila ga sisati. Blenuo sam se u njenu golu guzicu. Gledao sam kako vrti  bokovima i onda širi noge, očito uzbuđena zbog pušenja mog kurca. Pogled mi je pao na njenu pičku. Jasno se ocrtavala rupa, raširene usmine obrasle dlakama i vlažnost koja se pojavila kao posljedica silnog uzbuđenja.

- Mmmm...Tako... - mumljala je punih usta kurca. - To mi treba... Debeo, mladi kurac...

-Hajde, rasturi mi picu, utrpaj mi ga... Molim te maleni...-sad je već bila gola u ekstazi.

Prislonio sam ga  na vlažan ulaz u njenu  pičku, pa ga polako zavukao u nju. Tiho je stenjala, dok sam lagano ulazio u to vrelo strasti, a pička joj se rastvarala kao cvet, uvlačeći me duboko u sebe. Ubrzavao sam ritam svojih prodora, terajući ju da sve brže diše, da se znoji, da jeca, da me obuhvati nogama, da me želi jače, čvršće... Sluz je potekla iz nje, vlažeći joj cijelo međunožje, prepone i guzove... Zamamne, čvrste guzove...

- Joooj, jebi, jebi, jebi, jebi!! !- vikala je.
-Pičko moja, joooj, pičketino, ufff, mogu ja jebati sve one mlade uspaljene pičkice, nema veze, uhhh, to je sranje. Tvoja pička, , ohhh... ajde još malo raširi noge. To! TO!!! Ode mi kurac u nebesa. –mumlao sam I ja u transu dok je more udaralo o bokove barke.

-Jebi me ko kučku...jebi me zguza! Tako će ti biti najbolje! Želim da mi svršiš po guzi –dahtala je.

Namestila se, a sam joj odpozadi uvalio balavu kurčinu.  Kako zbog visine kabine nisam mogao baš da se ispravim skoro sam ležao preko nje . Hvatao sam je za njene sisurine koje su letele tamo amo . Guzio sam je kao životinja uživajući u svakom njenom jecaju, u svakoj kapi picinih sokova koji su iz nje tekle u potocima. Razbuktao sam njenu strast i osećao se moćno I jako. Tada je ispustila tako glasan svršavajući uzdah, tako neverovatno glasan 'AAAAAHHHH!' je odjeknulo iz njezinih pluća, tako visoki ton u životu nisam čuo. I nije mi dugo trebalo da uzbuđenje pređe na mene, da iz njenog grla dođe do njene pičke pa se prenese na moju batinu. Još tri-četiri uboda i prskao  sam dok se ona gušila u snazi orgazma. Strovalli smo se dole , umorni i ulepljeni .
-Nemoj me sad razočarati, kauboju moj-prošaptala mi je u uho i gricnula ga.

- Daj mi... Ohhh... Trebam ga... Treba mi da me jebeš...ponovo I  ponovo  -

-Ne znam mogu li tako brzo- odgovorio sam plašeći se da ne omanem.

 

Nema komentara:

Objavi komentar