subota, 11. rujna 2021.

Razvojni put mladog jebača 14

Posle jebačine sa Danicom , mislio sam da je ceo svet moj. Završio sam školu , i bio spreman da se sav posvetim  njenom veličanstvu pički. Leto je bilo u punom jeku i svakodnevne kombinacije alkohola ,a ponekad i drugih vrsta uživanja su bila skoro konstantna. Kako su ta dešavanja irelevantna za ovu priču ,njih  ćemo preskočiti.

-Dobio si poziv da se javiš  u vojni odsek, izgleda da ideš u vojsku. Sine tebe još samo to može spasiti ,teške stranputice kojom si krenuo.- rekla mi je majka jedno jutro dok sam se lečio od jutarnjeg mamurluka.

Otišao sam i saznao da mi je ostalo još samo mesec i po dana .Jebenih 45 dana ,sad kad sam počeo uživati u svim blagodatima mog jebačkog života. Stevan mi donosi vest , da idemo svi na Mirelin  18-ti rođendan . Direktor i Danica su nas obavezno zvali.Mene automatski obli  neka  milima i zatreperi mi oko srca. Odmah mi na um pade stara jebaljka i kurcolomka.Onda nastaje opšte rasulo u kući , jer je majka rekla da joj ne pada na pamet da ide kod te kurveštije ,jer joj  u životu ne treba(a meni je samo ona trebala).Dosta joj je svega , i mene i Stevana i da jedva čeka  da umre jer je mi živu sahranjujemo. Bilo mi je žao što je vidim takvu, i rekao sam ćaletu da idemo nas dvojica i da je tu kraj. Nisam dao da je više maltretira. Polako sam postajao i samostalan.

Komunistički bogataši nisu bili ništa drugačiji puno nego ovi danas,samo malo manje osioni i bahati , što se ne može reći za njihove žene. Lova i položaj uvek prouzrokuju neverovatnu sexualnu želju. Tako je bilo od kad je sveta i veka , i tako će i biti.Znao sam da će pasti neka jebačina , bar sa Danicom ako bude prilike .Mirela me nije ni interesovala ,premda bih je izjebao sa merakom ako bi mi dopala šaka. Bojao sam se da se ne osramotim ako nešto namesti m na kurac  ,pa sam dva dana jeo samo med i orase .To je kao bilo dobro za potenciju, ali meni je bilo muka  od toga.Možda sam previše pojeo. Taman kad smo trebali krenuti ,jave ćaletu da je izbio manji požar  u kuhinji hotela i da mora ostati to da sredi . Video sam da je baš bio popizdeo , jer sam ostao samo ja da spasem čast porodice.  Sine ,počeo je ,molim te nemoj napraviti neko sranje . Znaš da se ponašaš kad treba ,tako da ih treba ispoštovati . Nemoj navaljivati na onu malu ,ako ti dođe baš žuta minuta ,karaj Danicu . Slobodno je pitaj ,ona je prava jebaljka.

-Jel to zato što si je ti jebavao ,pa je sad meni podmećeš- likovao sam što sam starog držao u šaci , nije ni sanjao da sam već  pumpao staru milfaču.

- O bože kakvog sam kretena napravio,ništa se sa budalom ne možeš dogovoriti- Stevan je bio već na kraju živaca.

-Dobro ,ajde biće sve u redu –
-Nadam se sine ,nadam se -

I tako ti ja odem na taj rođus u drugi grad gde su oni živeli , Stvarno su me lepo dočekali i Direktor i Danica . Predao sam poklone Mireli i usput joj šapnuo ljubeći je u obraz :
-Jebaću te kad tad –
-Samo sanjaj moronu –i ona mi je šapatom odgovorila između poljubaca .

Kocka je bila bačena .Međutim ko i sve drugo u mom životu ,ništa nije išlo kako sam ja isplanirao već kako  sudbina odluči.
Nema dobre žurke bez pića. I to je činjenica. U restoranu , ali i u mojoj glavi vladao je haos. Morao sam da izigravam dobricu , a sam pogled na tone pičetine oko mene me dovodio do ludila. Stare ,mlade lepe one malo manje lepe , sve su bile moj predmet pažnje. U jednom momentu se pored mene stvori Danica .

-Lepi moj,imam za tebe jedan zadatak .Tu su mi sestra iz Inostranstva sa njenom prijateljicom , pa ako hoćeš da učiniš svojoj teta Dani ,da im se malo nađeš pri ruci .

-Pa jebi ga Dano, nisam ti ja lift boj I ja bi da se malo  da se zabavljam ovde .
-Mali ne seri puno ,I radi kako ti kažem- tiho odgovori i namignuvši  uhvati me za dupe.

Mojoj sreći nije bilo kraja jer sam mislio da ću ga opet uvaliti staroj jebaljki.  Posmatrao sam veselo društvo na podijumu ,kako se guraju u ritmu muzike.Muzika je bila živa ,vesela I velik broj prisutnih je već bio na nogama. Onda sam video dve žene kako idu prema meni .Hodale su pravo jebozovno ,hjišući I uvijajući kukovima.Bile su po mojo pretpostavci u najboljim godinama ,oko četiri banke.Imale su poželjna  jedra tela ,sa zanosnim oblinama. Primetio sam da razmenjuju kurtoazne pozdrave sa svima .

-Drago nam što smo te našli .Ja sam Danina rođaka Mira ,a ovo je moja druga Anka . Ti si nam određen da nam praviš društvo , a lepotane .
-Eto kad se mora- rekao sam najgluplju stvar u tom trenutku.

Sele su  pored mene i odmah su počele da me zajebavaju. Gurkale su se I došaptavale , dok smo u međuvremenu sve češće nazdravljali .U glavi mi je bubnjalo .Nisam imao nikakvih ideja čime bi ih zabavio , ni o čemu bi razgovarali . Jednostavno bio sam potpuno zbunjen .

U neka doba kad je žurka bila na vrhuncu Mira progovori :
-Joj pa mi smo zaboravile kutiju sa poklonom u sobi –
-Kako da ga nosimo u ovim štikletinama –odvrati Anka .
-Pa imamao našeg Mirka , jel da srećo da ćeš da nam pomogneš –
-Dobro ,pomoću da to donesete – rekao sam dobrodušno u svoj svojoj mlađanoj naivnosti.
-Dođi u hotel u sobu 145,idemo mi da ga upakujemo .

Kako bi vam ga ja spakovao ,mislio sam ,dok sam ih gledao kako vrckajući odlaze.Ostao sam još malo I video Mirelu kako pleše sa onim njenim đikanom od momka .Sam sam sebe iznenadio što sam bio ravnodušan prema tom prizoru.
Soba je bila lepo uređena . U ćošku je stajao stolić sa dve fotelje, krevet  je bio na sredini .Ušao sam polako ,a ono što sam zatekao me šokiralo . Danicine prijateljice ,su sedele u foteljama samo u gaćicama i imale pogled gladnih zveri .Sise su se klatile, naslonjene na stomake. Bile su jebozovne do bola ,prave  matore udaraljke.  Do pola popijena flaša viskija su bile znak da nisu gubile  vreme.
-Mirko što si tako preplašen- pitala je Mira  .

-ja..ovaj...ne plašim se ..-počeo sam mucati  i pomislio šta te snađe nesretni mučeniče.

-Je li ti neugodno?-grleno priupita Anka.- ili ti smeta kako smo obučene tj. što nismo  obučene.

Prasnula je u smeh.Stavila mi je ruku na nogu. Polako trljala farmerke ,sve bliže međunožju. Istog trena  to učini i Mira sa svoje strane .Počele su mi izbijati grašci znoja , a kurac ukrućivati.Pogledao sam prema ogledalu na zidu , a oči su mi bile kao ping-pong loptice. Mira je već bila zaronila rukom do kurca i jaja,grebuckajući ih  svojim negovanim noktima . Anka  je stajala raširenih nogu, a sise su joj se dizale i spuštale od uzbuđenja.
-Onda  mali je li sada bolje?

-Da gospođo ,ovaj ...jeste ...-progovorio sam ,a najrađe bi pobegao . Plašio sam da se ne osramotim.

Oči su mi bile prikovane za Ankinu pičku u tesnim gaćicama odakle je nekoliko dlačica je stršalo napolje. U međuvremenu mi je Mira skinula farke.

-Ne srami se lepotane ,Da vidimo čme je to Danka bila zadovoljena .Joj kako volim pušiti debele kurčeve.

Nije gubila vreme već  je kleknula  i obuhvatila  mi glavić i pravila pućkave zvukove usisavajući kurac koliko god je mogla dublje. Svidelo joj se i žustro ga je obuhvatila punašnim usnama, žestoko ližući i sisajući.  Za to vreme mi je Anka nabila svoje sisurine u lice , i naredila mi da ih sisam. Jagodaste bradavice su bile rumene i nabrekle od uzbuđenja. Sisao sam ih kao da mi je zadnje što ću uraditi na ovom svetu. Uzela  mi je ruku i stavila na svoju uzdrhtalu pičku,sada sasvim mokru i punu sluzi.Ovo je bilo savršenstvo ,dar od bogova .Dve rasne kobile  i ja napaljeni ždrebac , igrali su predivnu igru

-Spremna sam za tebe pastuvčino moja –gugutala je Anka .
-Ne prvo ja ,meni moraš dati prvoj kurac- povikala je Mira.

Anka je osetila da je prijateljičine dobro utrenirane usne stavljaju u podređen položaj. Gurnula me je na kauč  ,nadajući se da će Mira  ispustiti kurac iz usta  ali je ova udvostručila svoje napore i rad na mom vršnjaku . Glava joj se bacakala sa jedne na drugu stranu ,prebacujući ga sa jednog obraza na drugi. Videći da je đavo odneo šalu ,Anka mi sedne svojom mokrom i dlakavom pičkurinom na lice .

-Liži me ,liži mi pizdu ...oh to mi radi joj kako to volim.
-Samo me jebi . Pička mi je tako vlažna ,kako mi treba taj debeli kurac ....jebi teta Miru ..jebi staru kurveštiju  ...aaaaahhhh-

Zabijao sam ga do balčaka. Glatko sam ulazio i izlazio. Baš sam je zdušno jebao ,kao životinja uživajući u svakom njenom jecaju, u svakoj kapi pičkinih sokova koji su iz nje tekle u potocima.Anka je bila u predinfarktnom stanju dole na zemlji, pokušavajući doći do vazduha od orgazma . Sisao sam klitoris ,lizao šta sam stigao ,iz dubine pičke do  guze , a ona mi je stiskala nogama glavu sve jače i jače . U međuvremenu se Mira popne na kurac i uvuče  ga u svoje dubine. Kurac je glatko klizio u podmazani kanal .Svaki dodatni pomak prema dubini nas je lansirao u novu i višu jebačku orbitu.
-Jebi me...jebi me...liži me....liži me..-odzvanjalo je sobom.

Više nisam mogao ,počeo sam pucati spermu u Miru, a Anka osetivši da se tresem obilato me počela zalivati svojim picinim sokovima .
-SVRŠAVAAAAAAM I JAAAA-urlala je Mira, tako da smo svo troje svršavali skoro istovremeno . Ko je to doživeo zna o čemu pričam.

Ostali smo ležati u istim razvratnim položajima . Posle nekoliko minuta ćutanja ,Anka progovori:
-Jebi se kučko ti si dobila kurac ,a ja jezik, idemo ponovo. Ajde mali , šta si se stiso ko makovi kec . Nismo ti mi one tvoje male fufice . Nama treba kurčekanja.-

Ova druga je prasnula u smeh. Potom i ja ,moleći boga da mi bude u pomoći .Danica je bila jebaljka ,ali ove su sve nadjebale .  Ostalo mi je da se uzdam u med i orase.
Skočila je sa kauča i stajala je potpuno gola , a njene pičje usnice podrhtavale su od uzbuđenja .Ugurala je dva prsta u picu i počela raditi njima napred nazad . Drugom rukom je masirala bradavice . Lice joj je bilo iskrivljeno od strastvene razbludnosti. Za to vreme mi je Mira počela drkati kurac . Dok mi ga je trljala ,počela me ljubiti, sisati resicu uva , a potom ugurala jezik u školjku .Kurac je bio opet kao kamen. Neverovatno  iskustvo .Anka je klekla četveronoške na  krevet i rekla :

-Jebi me .Treba mi kurčina !
Pička joj je šljapkala od vlažnosti. U trenutku kad sam ušao u nju visoko se propela .
-Zaboga tako mi to treba ,treba mi ....

Bila je u drugom svetu , svetu užitaka i kurčine. Mira je ležala na krevetu i trljala pičku ,gledajući me u pravo u oči. Jezikom je oblizivala usne kao da puši neki nevidljivi kurac . ,,Ostavite malo kurca i meni ,,
Uhvatio sam Anku za sise i stiskao bradavice. Vrištala je u zanosu  doživljavajući vrhunac za vrhuncem. Radila je radnju kao poludela. Pička joj je radila kao klipnjača, usisavajući moju kitu.  Mira videvši da je jebačina pri kraju i da će možda  ostati bez kurca drugi put ,skoči na nas i odgurne Anku . Legne na leđa i raširi noge . Prislonio sam glavić na njenu uspaljenu pičku i oprezno ga počeo gurati. Bez problema

-Oseti kurčinu u sebi ...ti trula kurvanjska kučko- i ja sam već bio kuražan ,pomalo ponet atmosferom .
-Da ...zovi me kako hoćeš ...vređaj moju pičku ....samo me jebi .....svršit ću ....Ahhhhh- u ekstazi je bila Mira .

Gurao sam ga jače i dublje,  ako se uopšte moglo govoriti o dubini njene pičke. Hteo sam da ućuti, hteo sam je kurcem ućutkati i zarivao sam ga kao plug u njivu, jače i jače, uvek na rubu svršavanja, ali dovoljno pribran da je još  ne zalijem spermom... Vrtela je guzovima, znojna i napaljena, daščući sve teže, isprekidanije. Ritala se kao da mi želi otrgnuti kurac i zadržati ga zauvek u sebi. Obuhvatio sam joj sise šakama, gnječeći joj bradavice prstima.
Svršili smo istodobno. Eksplodirao sam čim sam osetio da lavina njenih sokova teče niz moja jaja.Osetio sam kako mi je sperma briznula u nju. Ta vrela tečnost udarila je o zidove njene materice i produžila joj žestok orgazam .
Svi smo bili u delirijumu . Ležali smo tako neko vreme, a zatim se s mukom pridigli i otišli osvežiti duše i tela šetnjom do restorana gde je žuraja još trajala.

Nema komentara:

Objavi komentar