četvrtak, 19. prosinca 2013.

Škola – III dio

Sedeo sam uz piće i cigaretu i razmišljao kako mi se nikad nešto slično nije dešavalo. Imao sam tri ženske osobe, koje su bile spremne da se u svakom trenutku pojebu sa mnom, plus supruga, sa kojom sam se vidjao vikendom. Cela situacija me je skoro konstantno držala napaljenog i činilo mi se kao da sve ženske osobe oko mene to znaju. Bilo je i nezgodnih situacija, kad mi npr. i Olja i Nataša u školi kažu da bi htele da se vidimo. Koju sad otkačiti? Mladu, zgodnu, talentovanu jebačicu, ili iskusnu ženu u kojoj je proradio vulkan? U jeku ove jebanijade, palo je održavanje seminara u Beogradu, i da vam kažem, bilo mi je drago. Konačno ću malo odmoriti i skupiti preko potrebnu snagu. Tako sam pomislio, ali, ne lezi vraže...
Došao sam rano ujutru na stanicu i po dolasku na istu video sam na njoj jedno poznato lice. Tu je bila Tamara, bivša učenica, koja je u medjuvremenu završila studije i kao profesorka francuskog se zaposlila u jednoj od škola. Pozdravili smo se, počeli da pričamo i oboma nam je bilo drago, pošto ćemo imati društvo u toku puta, budući da je i ona išla na neki seminar u Beograd. Prvih pola sata puta smo čavrljali o tome šta ima novo, kako njoj sad izgleda sa ove naše strane katedre i tako to... Onda, pošto smo rano ustali, rešili smo da malo dremnemo. Posle jedno...ne znam, dvadesetak minuta, osetio sam da se Tamara navalila na mene. Pogledao sam je i video da i dalje spava, pa nisam hteo da je diram. Na kraju krajeva, nije mi ni smetalo. Posle nekog vremena, osetio sam da je stavila ruku na moju butinu i počela da je mazi. Kad sam bacio pogled na nju, video sam da i dalje spava i da se smeška, pa je bilo oočigledno da nešto sanja. Ubrzo je ruku pomerila malo više i počela da me mazi po kurcu, kome nije trebalo dugo da se skroz probudi. Situacija je bila čudna i malo neprijatna, pošto je Tamara sve to radila u snu, zamišljajući verovatno svog momka. Ja sam onda spustio ruku na njenu guzu, počeo da je i mazim i nastavio da dremam. To je tako trajalo neko vreme, sve dok se Tamara nije probudila i naglo sklonila ruku sa mog kurca, pa sam se i ja probudio. Prvih par trenutaka nakon toga su bili malo neprijatni, ali smo onda počeli da se smejemo i rešili da svemu tome ne pridajemo neku pažnju. Bilo je jako toplo u busu, pa je Tamara malo otkopčala duks, izula patike, digla noge na sedište, i malo se navalila na mene. Nastavili smo da pričamo, malo se peckajući i razgovor je postajao sve slobodniji. Na kraju sam joj rekao, da slobodno može da stavi ruku tamo gde je i bila, na šta mi se ona samo nasmejala i isplezila. Rekao sam joj da to ne radi, jer neko može da joj odgrize jezik. Ona se nasmejala i ponovo se isplezila, rekavši kako eto nema nikog. ’’Ako tako nastaviš, naći se neko.’’ – ’’Ko? Da nećeš ti?’’- ’’Nikad se ne zna...’’ Ponovo mi se isplezila, i ostavila jezik napolju gledajući me u oči. Brzo sam spustio glavu prema njoj i ustima joj uhvatio jezik, našta je ona odgovorila grickanjem moje usne. U narednim minutima smo se ljubili, grickali, sisali jezike i usne jedno drugo, da bi Tamara ponovo spustila ruku na moj kurac i počela ponovo da ga mazi. Naravno, on se brzo probudio, pa je počela sve žešće da ga drka preko farmerica. Nisam joj ostao dužan, pa sam joj mazio sise, guzu, da bi na kraju i ja njoj gurnuo ruku među noge. Bus je bio skoro prazan, a kako smo sedeli u donjem delu, nije bilo opasnosti da nas neko vidi. Oboje smo počeli da se ložimo, i ja sam to i rekao Tamari, da ako nastavi tako, svršiću. ’’A ne prija ti ovo?’’ – ’’Ma prija mi, ali bi mi nešto drugo još više prijalo.’’ – ’’A šta to?’’, upitala me je, namigujući mi. ’’Pa, već mu je skučeno unutra, više bi mu prijalo da izadje na slobodu.’’ –’’ Je l’? Pa što ne kažeš...’’ Onda mi je otkopčala farmerke, spustila malo gaće i kurac je iskočio kao opruga. ’’Mmmm, lepo, lepo, nema šta...’’, rekla je drkajući ga lagano. Još malo mi je grickala usne, a onda se spustila i uzela ga u usta. Polako ga je lizala, uvlačila u usta, mazeći mi jaja, i postepeno je pojačavala tempo. Držala je samo glavić usnama a jezikom je šarala po njemu, da bi ga onda progutala, energično ga dudlajući, a zatim mi je uzela jedno, pa drugo jaje u usta, sisajući ih i mljackajući. Naravno da nisam mogao još dugo da izdržim, upozorio sam je na to, pa ga je ona uzela celog u usta, počela da ga jako drka i ubrzo sam joj napunio usta. Cela ova igra, i u pospanom i u budnom stanju je trajala oko sat vremena, pa sam svršio vrlo jako, a moja nova koleginica je (izgleda da je to sad moderno) sve lepo progutala, olizala ga i vratila nazad u gaće. ’’Nikako nisam mogla momka da nagovorim na ovo, sve ga je strah da će neko da nas vidi.’’ – ’’Znači, tebe ovo pali?’’ –’’Uff, da samo znaš...ja sam malo perverzna.’’, rekla mi je, smeškajući se i i dalje mi mazeći kurac. Ljubili smo se još neko vreme, a onda je usledila pauza...
Po povratku u bus, nastavili smo našu igru, a Tamara mi je rekla da će u Beogradu biti smeštena kod svoje tetke, koja sutradan ide na Avalu gde ima vikendicu i da obavezno svratim. Poziv je bio više nego jasan, pa sam ga ja oduševljeno prihvatio...

Nema komentara:

Objavi komentar