četvrtak, 19. prosinca 2013.

Škola – IV dio

Sutradan sam jedva čekao da se završi zvanični deo seminara i da se vidim sa Tamarom. Trebalo mi je malo vremena da pronađem ulicu Kneginje Zorke, ali sam je na kraju našao i na kraju ulice se nalazila zgrada u kojoj je živela Tamarina tetka. Pozvonio sam na interfon, i ubrzo sam se peo stepenicama na drugi sprat. Zazvonio sam na vrata, koja su se otvorila… Šok! Tamara me je čekala kao od majke rođena, brzo me je uvukla unutra i odmah me odvela u sobu. Gurnula me je na krevet i zajahala me, strasno me ljubeći. Dok smo se ljubili istraživao sam njeno mlado telo. Sise su joj bile krupne, teške, malo su i visile, ali u svakom slučaju su prosto mamile na igranje sa njima. Guza joj je takodje bila malo poveća, sa malim tragovima celulita, što sam primetio dok je išla ispred mene vodeći me u sobu, ali uprkos tome, kao i stomačiću, Tamara je bila jako poželjna, sa obrijanom pičkicom, čiju sam gladkoću a i vlažnost osećao pod prstima. Okrenuo sam je na ledja i nakon igre sa onim njenim sisetinama, spustio se dole i počeo da joj obradjujem ribicu… Pošto nisam znao kada i da li ću ponovo imati priliku da budem sa njom, rešio sam da ne žurim, da uživam, a na kraju krajeva, imali smo stan samo za nas dvoje. Kao što rekoh, maca joj je bila vlažna, sveže obrijana, bez ijedne dlačice i tražila je nekog da joj se posveti. Prvo sam je pomazio, poljubio, gledajući je kao da očekujem da progovori, a onda sam polako razdvojio usnice, isplazio jezik i gledajući Tamaru u oči, gurnuo jezik u nju… ‘’Aaahhh…’’, uzdahnula je Tamara, zabacila glavu unazad i čekala da nastavim. Lizao sam joj usmine, ljubio ih, zatim malo prelazio na unutrašnju stranu butina, mazeći ih, ljubeći, masirajući, onda se ponovo vraćajući na pičić, uživajući u ukusu Tamarine ženskosti. Usisavao sam i gutao njene sokiće, malo po malo gurajući jezik sve dublje u nju, a onda bih ga lagano vadio napolje… Za sve ovo vreme, klitoris joj nisam dirao, pa sam rešio da se malo posvetim i njemu. Izvukao sam ponovo jezik iz nje i liznuo joj kliću, na šta se Tamara samo stresla. Kad sam počeo da joj ližem klitoris, polako sam gurnuo jedan prst u nju, a zatim, kako sam joj sve više i energičnije sisao i lizao kliću, ubacivao sam jedan po jedan prst u nju, sve dok četiri prsta nisa bila u Tamarinoj vlažnoj i vreloj pičkici, a onda sam počeo da je tucam prstima. Tamara je počela da uzdiše i diše sve brže i brže, da se vrpolji, gurajući mi rukama glavu na njen klitoris i nabijajući se sama na moje prste, tako da sam ubrzo osetio kako mi butinama steže glavu, da bi u narednom trenutku, uz veoma glasne uzdahe, svršila, kupajući mi lice njenim sokovima. Pritisak butina je popustio, pa sam podigao glavu, i dalje je tucajući prstima, i pogledao je. Tamara mi se smeškala… ‘’Bilo je fenomenalno…’’ Tek tada sam izvukao prste iz nje i podigao se gore. Malo smo se ljubili, da bi Tamara onda počela da me skida, i konačno mi je kurac bio oslobodjen stega koje su ga držale. Ljubila ga je, drkala, dudlala, oblizivala, sisala mi jaja, da bi zatim legla na krevet i raširila noge… Kleknuo sam ispred nje i lagano uveo kurac u njenu pičku, a onda sam legao na nju, uhvatio je za one moćne guzove, i dok smo se ljubili, počeo sam da je jebem… Jebao sam je polako, lagano, uživajući u podatnosti njenog tela i poljupcu koji nismo prekidali. Izvadio sam kurac iz nje, počeo da je ljubim po vratu, grudima, stomaku, još malo joj polizao pičkicu, unutrašnju stranu butina, a zatim sam se ponovo podigao, stavio noge na ramena i počeo žestoko da je tucam. Udarao sam u nju svom snagom, a ona, pošto nije bila nikakva lomna lutkica, već čvrsta ženka, je sve te moje nalete dočekivala i apsorbovala svojom pičkom. Lice je počelo da joj se grči, butine ponovo da me stežu i uskoro je svršila. Meni se, nakon one prve krize kada sam hteo da svršim i koju sam pregurao, otvorila dizna i sad sam mogao još da je jebavam. Legao sam na ledja, a Tamara me je, ne čekajući poziv, odmah zajahala. Jahala me je, skakala po meni, gurajući mi naizmenično jezik, pa jednu od onih sisetina u usta, a onda se samo nagnula, spustila obe sise na moje lice, i počela da meša. Kako je ona mešala, tako su me sise mazile po licu. Apsolutno predivan osećaj. Dok je ona tako mešala, ja sam je držao za dupe, stiskajući ga, mazeći, šljepkajući ga pomalo, a onda sam počeo da joj malo diram i anus. Kad sam video da se ništa ne događa, počeo sam da guram prst unutra, na šta je ona odgovorila samo sa ‘’mmm…aahhh…’’, ne prestajući da me jaše. Tucao sam je prstom u dupe, da bi se ona naglo ispravila, nabijajući se tako na prst. Pogledao sam je i video u njenim očima neki perverzni sjaj, dok se jebozovno osmehivala… Skinuo sam je sa mene, postavio četvoronoške, i počeo da joj ližem naizmenično pičku i anus. Uživala je, dahtala, a onda je vrisnula kad sam naglo svom snagom i dužinom, zabio kurac u nju. Držao sam je čvrsto za kukove, tucajući je brzo, povremeno puštajući da mi kurac isklizne iz nje, a onda ga polako vraćao u nju. Izvukao sam kurac iz njene mačkice i počeo glavićem da je mazim po anusu. Tamara je samo mešala, ne govoreći ništa. Spustio sam se i počeo da joj ližem anus, koristeći obilne sokove iz njene pičke da ga navlažim. Ponovo sam se uspravio, još malo joj glavićem mazio anus, a onda sam počeo da ga lagano guram. Tamara je obema šakama zgrabila posteljinu i samo je procvilela – ‘’Polako…’’ Tako sam i nastavio, da ga polako guram u njeno dupe, koje se postepeno sve više i više širilo, primajući moj kurac. Na kraju je ceo bio u njoj, malo sam ga tako zadržao, puštajući je da se navikne, a onda polako počeo da ga pomeram. To polako, se ubrzo pretvorilo u sve brže i brže, dok na kraju nisam počeo da je jebem punom snagom. Tamara je već svršila, nabivšu glavu u krevet i samo je skičala i vrištala… Osetio sam kako mi se jaja skupljaju, i onda je samo provalilo iz mene… Sperma je izletala i punila joj crevo, a Tamara je samo još jednom vrisnula i to je bilo to… Samo smo se oborili na bok, zagrlio sam je sa ledja preko sisa, i ne vadeći kurac iz njene guze, počeo da je ljubim po vratu, ušima, uživajući zajedno sa njom u ovom postjebačkom smiraju…Ostatak dana je bio ispunjen jebanjem svuda po stanu, da bi taj jebački maraton završili dogovorom, da se, ako se stvore uslovi, ponovo vidimo.

Nema komentara:

Objavi komentar