četvrtak, 19. prosinca 2013.

Škola – V dio

Lepo sam ja planirao da se izodmaram na seminaru, ali mi se jednostavno nije dalo... Kada sam se u nedelju uveče vratio sa seminara i dovukao kući, bio sam umoran kao pas. Troši bre ovaj seks, majku mu... Dok sam se tuširao i spremao da legnem, po prvi put mi je prošlo kroz glavu kako bi bilo lepo da me moje jebačice malo zaobidju u toku nedelje koja je bila predamnom...
Ujutru se činilo kao da će mi se želje ostvariti. Prvo je Oljica poslala poruku u kojoj mi je rekla da je bolesna, i da je do četvrtka neće biti u školi, uz komentar kako joj je krivo pošto je planirala da se malo ’’druži’’ sa mnom. Nekih sat vremena kasnije, i Maja me je pozvala da mi kaže da će do naredne nedelje biti u Novom Sadu, kod neke svoje drugarice. He,he, 2 od 3...Ostalo je samo da vidim šta će biti sa Natašom, mada i ako ne budem uspeo da je iskuliram, neće biti strašno. Sa jednom ću se nekako izboriti. Na Tamaru nisam ni pomislio, a ispalo je da je vetar duvao sa te strane...
Od ponedeljka do srede sam baš uživao. Išao malo na basket, u teretanu, na piće sa drugarima, i tako...a onda je došla i sreda veče. Vratio se sa basketa, ušao pod tuš i samo što sam završio sa tuširanjem, poče da mi zvoni telefon. Pogledam, Tamara?! Javim se ja, kad ono...muzika trešti sa druge strane, a Tamara zapliće jezikom, da sam je jedva razumeo šta je htela. Elem, ispostavilo se da predajem bratu od njene drugarice iz odeljenja, pa bi devojka htela da me pita nešto za njega, pošto je čula navodno za neke probleme koje je pravio, i ako bih mogao da dodjem do nje pa da joj ispričam. Ufff...a planirao sam da veče provedem kulirajući uz igrice. Ništa, obučem se ja i krenem kod Tamare, a uz put sam samo nešto gundjao sebi u bradu. Popnem se ja na peti sprat, a ono iz stana piče neki Grandovci, ma trese se sprat. Zvonim ja tako i zvonim i konačno mi Tamara otvori. Kako sam ušao u predsoblje, zavukla mi je onako pijana jezik u usta i počela da mi mazi kurac, ne razmišljajući da neko može da nas vidi. Onda se odvojila od mene i povela me u dnevnu sobu, kad tamo...četiri ribe, ne zna se koja je od koje pijanija, razdrljene odeće, jedna gore samo u brusu (lepo popunjenom, inače), djuskaju...ne, ne djuskaju, već skaču k’o nenormalne. U tom trenutku, samo se jedna od njih odvojila i prepoznao sam Kaću, koja je samo vrisnula i skočila na mene... ’’Profesore! Jao, od kad te nisam videla...’’, skoči devojka na mene, izljubi me, uze me za ruku i povede da me upozna sa ostalima. Jelena je bila devojka u brusu, Marina jedno omanje devojče od nekih 160 cm, ali zato sa sisama kojima bi mogla da prehranjuje pola Srbije. Na kraju sam bio predstavljen jednoj slatkici, koja me je apsolutno očarala i okupirala misli (da, one prljave) u narednih nekih pola sata. Nikako nisam mogao da odvojim pogled od onih njenih četvorki, smedje kose i prodornih očiju iste boje, koje su me samo streljale. Naravno, onaj moj baksuz dole je već počeo da se meškolji i nije mogao da pronadje gori momenat. Kaća me ispituje za njenog brata, a ja ne skidam pogled sa Aleksandre i još trebam da se u svom tom haosu, pošto su ostale devojke nastavile da djuskaju i da piju, koncentrišem na ono što me Kaća ispituje?! Ma važi, sigurno... Kad sam završio sa razgovorom, i ja sam se pridružio tom njihovom zezanju. Devojke su imale ceo arsenal – od jegera, preko votke i pelinkovca, do tekile... Izeksirao sam par tekila i krenuo da se zezam, a onda je Marina izvukla i dva džoksa, što je izazvalo opšte oduševljenje i ovacije. Maru nisam koristio od studija, ali nisam želeo da se pravim pojedinac. Muzika trešti, a pet polugolih riba i ja ludujemo za sve pare... Svemu lepom dodje kraj, pa su i devojke rešile da se pokupe i odu kućama. Sve, osim Aleksandre. Ona je bila kod Tamare u gostima i trebalo je da prespava kod nje. Dok su se njih dve pozdravljale sa ostalim devojkama, ja sam pio kafu, pušio i snimao Aleksandrinu okruglu, blago natrćenu guzu, kojom su se završavale duge, zgodne noge. Sve to je bilo spakovano u tesne farke koje su joj stajale...ufff...dobijem erekciju samo kad se setim... Uglavnom, devojke su otišle, Tamara i Aleksandra su nešto šuškale (znate ono žensko šu,šu...), zatim se Aleksandra pozdravila sa mnom i otišla da spava. Mislim da još nije zatvorila vrata, a Tamara i ja smo već bili u klinču. Pijani, naduvani, napaljeni, samo smo se dohvatili i krenuli u obračun... Svukla mi je pantalone brzinom munje, prokomentarisala kako celo veče čeka da me zgrabi i nabila ga u usta. Kurac mi je bio skroz otekao, a i jaja nisa bila u boljem stanju. Sva ona polu golotinja kojoj sam bio izložen celo veče je uticala da sam imao nenormalnu erekciju. Tamara ga je glabala, lizala, sisala mi i grizla jaja, nabijala jezik u guzu i glasno mljackala, apsolutno uživajući. Moja napaljenost je bila ravna Tamarinoj i ubrzo sam je skidao i nameštao na sve četiri, da bih joj onda nabio kurac, koji odavno nije bio u sličnom stanju. Guslao sam po njenoj pički sve u šesnaest, tucajući je kao da mi je nešto skrivila i kao da želim da je ubijem. Njoj ne da nije smetalo, već je znojave pičke i znojavog tela samo sve glasnije i glasnije uzdisala... Bili smo kao dve životinje, spojene tom animalnom strašću, uživajući u svakom sekundu tog čina i svakom milimetru tela onog drugog. Okrenuo sam je onda na ledja, želeći da se sladim pogledom na njene pune sise, koje su se tresle kao planine kad ih uzdrma zemljotres. I ja sam počeo da joj se pridružujem u glasnom stenjanju, budući da nam je strast, kao i sve ono što smo konzumirali, jednostavno pokidala sve kočnice. Dok smo se mi tako parili na podu njene dnevne sobe, svodeći ceo svet oko nas samo na pičku i kurac, i želju da zadovoljimo jedno drugo, začuli smo jedno ’’U, jebo te!’’... Okrenuli smo se i na vratima videli Aleksandru, koja je stajala tamo, samo u brusu i gaćicama, otvorenih usta i širom raširenih očiju. Scena – Tamara na ledjima, podignutih nogu na mojim ramenima, sa mojim kurcem duboko u njoj, a na vratima stoji još jedna, skoro pa gola ribica, pijana i naduvana kao i mi, koje sve to gleda... Pa šta mislite da se desilo?! E, baš to. Tajac, koji je potrajao daleko kraće, nego opis svega toga, je bio završen Aleksandrinim, više retoričkim pitanjem ’’I? Šta sad?’’ Tamara i ja smo i dalje gledali u Aleksandru, zatim smo se nas dvoje pogledali, da bi me Tamara onda odgurnula, ustala, otišla do Alek i jednostavno joj zabila jezik u usta. Navalio sam se na trosed i dalje sedeći na podu i gledao taj lezbo hepenig. Njih dve su se ljubile divljački, tempom koji nimalo nije zaostajao za Tamarinim i mojim, hvatajući se za sise, guze, a onda se Alek potpuno oslobodila, gurnuvši prste u Tamarinu mokru i vruću pičku, počevši da je jebe prstima. Dok su se njih dve tako zabavljale, i ja sam im se pridružio, došavši Alek iza ledja i konačno osetivšu u rukama to njeno jebozovno dupe, koje me je celo veče mučilo. Okrenula se prema meni, nasmešila mi se, i ne vadeći prste iz Tamare, gurnula mi jezik u usta. Tamara je sve glasnije uzdisla, a ja sam se ljubio sa Alek, masirajući joj jednom rukom guzu, a drugom jednu od njenih četvorki, trljajući kurac razbludno o njenu pozadinu. Ubrzo je Tamara svršila, što je bio znak za Alek da izvuče prste iz nje, čučne i uzme moj kurac u usta. Dok mi je ona pušila, skidajući mi sa kite i moje i Tamarine sokove, Tamara joj je mazila glavu, ljubeći se sa mnom, da bi joj se zatim pridružila u obradjivanju mog kurca. Nisam više mogao da izdržim, već sam izvukao kurac iz Tamarinih usta, spustio se dole, postavio Alek na sve četiri, pomerio gaćice u stranu i zabio joj kurac u pičku, koja je bila vlažna, kao da se brana negde srušila. Uhvatio sam je za kosu i nežno joj povukao glavu unazad, tucajući je polako, želeći da u potpunosti uživam u njoj. Tamara je legla ispred nje, raširila noge i počela da se jebe prstima. Alek je zatim uradila nešto što je nas dvoje prvo iznenadilo, a kasnije smo saznali da je Alek odavno želela da to uradi. Naime, Alek se spustila medju Tamarine noge i zabila joj jezik u pičku. Prvobitno iznenadjenje kod Tamare bilo je veoma brzo zamenjeno apsolutnom predajom jeziku i prstima njene drugarice. A ja...pa, ja sam skroz odlepio. Sve žešće i žešće sam jebao Alek, a svaki moj udar u njenu mačkicu se preko nje prenosio na Tamaru, koja je bila ne znam ni ja na kom nebu... Kosa joj je u ludom ritmu Alekinog lizanja i mog jebanja letela na sve strane, lice joj se grčilo i usledio je još jedan njen orgazam. Nakon toga, okrenuo sam Alek na ledja, legao na nju i počeo besomučno da je jebem, ljubeći je. Ukus Tamarine pičke na njenim usnama i jeziku me je raspametio, i počeo sam sve žešće i dublje da je ubadam, pa je Alek nakon samo par desetina sekundi veoma glasno i žestoko svršila. Izvukao sam se brzo iz nje, prevukao par puta rukom preko kurca i sperma je počela da leti po njima. Kosa, jezici, lica su bila isprskana mojim sokovima, koje su njih dve počele da skupljaju jedna sa druge, ližući se, sisajući, ljubeći...
Ja sam se samo izvalio na ledja, hvatajući vazduh i pokušavajući da se povratim iz te ’’male smrti’’, kako Francuzi zovu kad iz tvrdog kurca izleti vruća sperma. Tek tad mi palo na pamet da ja ujutru imam časove! Ma koga jebe, odradiću ja to na iskustvo...

Nema komentara:

Objavi komentar