srijeda, 19. ožujka 2014.

Ivanova priča

Ovo je istinita prica. Sve je pocelo kada sam otisao
kod druga da uzmem neke stvari, on je bio u nekoj
zurbi i morao je da izadje nesto da pomogne calu i
kevi, izasao je i rekao da ce se brzo vratiti. U
njegovom stanu bila je i njegova sestra ( ima 18
godina ) , smedja koja me je uvek palila pogotovu kad
se skine na bazenu i kad joj se vide dlacice kako
probijaju kupace gacice, Crta njene pice me izludjuje,
poludim kad je vidim u gacicama , drkam 4 puta dnevno
onda. I tako nas dvoje u stanu pricamo pomalo, ali moj
pogled ka njoj ucinio je sve ovo zasto sam i napisao.
NOsila je kratak shorc kroz kog se ocrtavala njena
ogromna picka. Izgledala je isto kao i da je gola.
Posto vise nisam mogao da izdrzim resio sam da joj
polizem picku kroz onaj shorc i da lizem i lizem sve
dok me ne osamari i pocne da se dere na mene sta to
radim. I tako primakao sam jezik njenoj pici i osetio
sam onaj divan miris picke i poceo sam da je lizem
tako jako da je to divno. I njoj se svidelo , svoju
ruku mi je stavila na glavu i vristala od srece, onda
skinula shorc pa zatim crne gacice i dok sam je lizao
onako uzbudjeni ona je svrsila. NJena picka je
prelepa , lepo obrijana a na vrhu su bile smedje
dlacice. Iz njene ribe izlivali su se sokici kad je
svsilaa ja sam sve to posisao od uzbudjenja > Onda sam
izvadio nabrekli kurac i rekao da nemam vremena da mi
pushi i zabio sam svoj kurac u njenu vlaznu picku.
Jebao sam je 10 minuta i onda sam svrsio po njenoj
pici kao i posisama koje sam mesio dok sam je snazno
jebao. Oboje smo vristali.Govorila je jace jace, ja
sam sve vise ubrzavao i onda sam je poprskao a od
uzbudjenja smo toliko vristali da su nas komsije
cule.Posle smo bili u takvoj pozi da sam ja njoj lizao
guzu i picku a ona meni pusila kurac. Isto smo
svrsavali tako jos 3 puta. a onda smo culi kako na
vrata ulazi njen brat.Brzo smo se obukli, i onda
iznenada ulazi njen brat i pita sta se ovde desava jer
nas je zatekao onako znojave i uzbudjene, a osim toga
osecao se onaj miris jebenja, miiris picke i sperme.
NJegova sestra je rekla da smo se bili oko nekog cd-a
a on joj je poverovao, bas mi je laknulo onda.Otiso
sam brzo kuci a njoj sam uputio pogled koji je znacio
" Jebacemo se mi josh"..

Nema komentara:

Objavi komentar