četvrtak, 24. travnja 2014.

PRICA 7

PRICA 7 Samo sam tebi srce dala, svoj zivot u i. Budila se svaki dan samo da tebe vidim, slusala sve, samo da tvoj glas cujem. A sta sam vidjela i sta sam cula? Vidjela tebe sa njom, cula njezne rijeci upucene njoj… i sta jos? Vidjela njega kraj mene i cula njegove rijeci, tople, lijepe… a ja sam, tada, zamisljala tebe. Svaki njegov zagrljaj osjetila kao tvoj, svaki njegov poljubac uzvratila kao tebi, sve te njegove rijeci slusala kao tvoje… i sve sto bih tebi rekla, rekla sam njemu. A rekla sam mu i da ga volim i da bih cijeli zivot provela sa njim i da ne mogu bez njega… Da, vidis ti mene nasmijanu i srecnu. Takvu me i drugi vide, pa cak i on. Ali kako ja sebe vidim, to samo ja znam! Sta se desava u mojoj glavi i u mom srcu, to samo ja osjecam. Zbunim ja nekad i samu sebe, pomislim mozda ga i volim, ali tada opet vidim tebe! I shvatim da volim svaki tvoj pokret, tvoje rijeci, poglede, TEBE!  I zato te pitam, da li i ti nju volis kao ja njega? Da li postoji nacin da mi oprostis? Da li je ova dugogodisnja ”robija” dovoljna? Reci sta da uradim! Otici cu na bilo koje mjesto svijeta, uradicu sve sto pozelis, rusicu i gazicu sve prepreke. Pogazicu ako treba i svoj ponos! Molicu za tvoj oprostaj i za tvoju ljubav! Jer ona je iznad svega! Samo mi reci… Reci mi i ako je volis kao ja tebe! Ali ako je tako, ako je to surova istina, molim te nauci me kako da te prebolim! Pokazi mi kako si ti uspio da zaboravis mene. Nauci me, jer sama to ne mogu. Nauci me, ako si ti uspio! A da li si? Reci mi, jer ta ljubav, koja se jednom probudila u meni jos uvijek traje. Ja se i dalje budim sa istim razlogom.

Nema komentara:

Objavi komentar