četvrtak, 24. travnja 2014.

Vruce igre na vrucem otoku

Vruce igre na vrucem otoku Polako ga je gurao i izvlacio. Osjecala sam vrh njegovog glavica kako dodiruje dno moje picke. Zabijao mi je kurcinu do jaja i kad bi bio citav u meni, jos jace bi ga zabio, malo bi njime provrtio, pa bi ga lagano vadio. Tada bih ga ja snazno stegnula pickom i on bi zajecao. Kakve li miline u toj jebacini koja me nakon samo nekoliko zustrijih pokreta dovodila do ruba novog orgazma Nekoliko dana nakon dolaska u nasu jadransku destinaciju, gdje smo odlucili provesti ljetni godisnji odmor, bilo mi je jasno tko tu koga doslovce jebe. U velikoj kuci moja terasa i terasa susjeda bile su spojene; navecer sam uzivala uz osvjezavajuca pica i prekrasan pogled na more. Vec nekoliko godina s muzem ljetujem na ovom mjestu, na jednom malom otoku koji je postao nas ljetni raj. S gazdom i gazdaricom uspostavili smo prijateljske odnose; a oni su divni ljudi koji imaju predivnog sina. Od malog skolarca brzo je narastao i razvio se u pravog muskarca. Ovog je ljeta zavrsio srednju skolu, ali ni ja se ne osjecam nimalo starom iako sam navrsila tridesetu. Kad je jednu ruku uvukao medju moje noge, zadrhtala sam i njegove prste uvukla u pickinu pohotljivu unutrasnjost. Jezikom mi je lizao pupak i nije mi bilo jasno gdje je mali naucio takve rafinirane stvari o savrseno vodjenoj predigri.Prvih sedam dana ljetovanja brzo je proslo. Suprug i ja uzivali smo u posljednjim danima samoce, jer za nekoliko dana on ce ovdje dovesti nase dvoje djece. Dok je on provodio vrijeme s lokalnim momcima u konobi, ja sam odlucila ljencariti na terasi i uzivati u vecernjoj mediteranskoj idili. Neopisivo sam uzivala sjedeci polugola u udobnoj lezaljci. Nebo je bilo zvjezdano, a puni mjesec obasjavao je krajolik. Maestral s mora ugodno je hladio moje tijelo i budio u meni neku cudnu strast. Primijetila sam da gazdin sin gotovo svake veceri dolazi u apartman moje susjede. Moj suprug je cvrsto spavao i nije cuo sto se dogadja u prostoriji do nase. Izmedju valova njegova hrkanja sasvim dobro su se culi uzdasi iz susjednog apartmana. Gospodja do nas bila je ugladjena, dobro situirana dama i na odmor je dosla s prijateljicom. Kad sam vidjela da njezina prijateljica kuci dolazi u sitne sate, kada mali napusti apartman, bilo mi je jasno o cemu se radi. Mali Vedran je bio devetnaestogodisnjak, ali su se ocito uspjeli sprijateljiti. Nisam uspjela odgonetnuti koliko bi ona mogla imati godina, ali izgledala je odlicno. Vedran mi se svidjao jer je bio mlad, lijep i preplanuo od sunca. Jos proslo ljeto, dok jos nije bio ni punoljetan, u glavi mi se motala misao i zelja da se posevim s njim. Rijetko je bio u kuci pa ga nisam ni vidjala. Osim toga, djeca su bila s nama i nisam pojma imala kako bih to uopce s njim napravila. Zenski instinkt mi je govorio da to moram uraditi ovih noci ili necu nikada, jer gorila sam od silne zelje da se pojebem s njim. Bila je prosla ponoc i znala sam da se suprug nece vratiti prije svitanja. Kao i prethodnih noci sigurno ce biti pijan i nece ni primijetiti jesam li u krevetu. Dok sam razmisljala o tome kako ostvariti svoj naum, cula sam kako Vedran dolazi. Znala sam da ce najprije uci u svoju kucu, a onda krenuti u ponocni obilazak apartmana u koji je zalazio gotovo svake noci. Gospodja i njezina prijateljica su otisle prije nekoliko sati na susjedni otok brodicem i znala sam da se nece brzo vratiti. Uostalom, nisam zeljela o tome ni razmisljati nego sam se ustala i prosetala do terase. Vrata susjedovog apartmana bila su otvorena. Usla sam i legla na krevet. cula sam okretanje kljuca u bravi. Znala sam da mali dolazi na partiju jebacine. Otvorila sam oci i u mraku vidjela obrise njegova tijela. Vjerovatno je mislio da spavam. Lagano se skidao, a ja sam uzivala promatrajuci njegovo tijelo. Kad je skinuo bokserice mislila sam da cu vrisnuti. Imao je ogroman kurac, komad kakav nikad u zivotu nisam vidjela, a kamoli probala. Ovo sto je on imao medju nogama zaista je bio rijedak primjerak, impozantnih dimenzija. Zatvorio je prozor i jedva sam cekala da mi ga zabije svom njegovom velicinom. Nisam mislila da sam u tudjem apartmanu niti na supruga, moje misli bile su usmjerene samo na Vedrana i njegovu batinu. Stao je pored kreveta, neko vrijeme me promatrao, a zatim se spustio do mene. Bojala sam se da me ne prepozna. Na trenutak sam prestala disati, a on je spustio usne na moj vrat i poceo ga lizati. Njegove ruke vec su otkopcavale moju ljetnu haljinicu, ispod koje nije bilo nicega. Njegov jezik me silovito palio. Kad je presao na bradavice i poceo ih lizati i grickati, medju nogama me zazarilo. Picka mi je pocela ispustati sokove strasti i pozude. Vrh njegovog tvrdog kurca osjetila sam na svojim bedrima. Pozeljela sam ga primiti, ali bilo mi je tako lijepo da se nisam imala volje pomaknuti. Lice je zagnjurio medju moje velike i nabrekle sise, a rukama mi je cvrsto stiskao bedra. Kad je jednu ruku uvukao medju moje noge, zadrhtala sam i njegove prste uvukla u pickinu pohotljivu unutrasnjost. Jezikom mi je lizao pupak i nije mi bilo jasno gdje je mali naucio takve rafinirane stvari o savrseno vodjenoj predigri. Odjednom je spustio jezik na moj klitoris. Jebao me je zatim tako dobro jezikom da sam ubrzo svrsila. Nije prestajao. Radio je to velemajstorski, dovodeci me u stanje polusvijesti i odmah potom u mrak jos jednog orgazma. Gotovo osamucena gledala sam ga kako uzima moje noge i stavlja ih na svoja ramena. U sljedecem trenutku gromada od njegovog kurca pocela je polako ulaziti u moju vlaznu picku.Odjednom je spustio jezik na moj klitoris. Jebao me je zatim tako dobro jezikom da sam ubrzo svrsila. Nije prestajao. Radio je to velemajstorski, dovodeci me u stanje polusvijesti i odmah potom u mrak jos jednog orgazma. Gotovo osamucena gledala sam ga kako uzima moje noge i stavlja ih na svoja ramena. U sljedecem trenutku gromada od njegovog kurca pocela je polako ulaziti u moju vlaznu picku. Kad sam osjetila njegov glavic nisam znala sto bih od srece koja me obuzela. Bila sam izvan sebe osjecajuci kako ga gura sve dublje u mene. cutila sam ugodnu i slatku bol koja me potpuno obuzimala. Ritmicki sam stavila u funkciju vaginalne misice, stezuci njegov kurac i vrteci guzom, kako bi mu bilo sto ljepse. Kad je strpao u mene svoju kurcinu do kraja, ili bolje reci dokle je mogao, poceo je s odmjerenim prodorima. - Ah! Oh! Polako ga je gurao i izvlacio. Osjecala sam vrh njegovog glavica kako dodiruje dno moje picke. Zabijao mi je kurcinu do jaja i kad bi bio citav u meni, jos jace bi ga zabio, malo bi njime provrtio, pa bi ga lagano vadio. Tada bih ga ja snazno stegnula pickom i on bi zajecao. Kakve li miline u toj jebacini koja me nakon samo nekoliko zustrijih pokreta dovodila do ruba novog orgazma. Zeljela sam da i on svrsi, jer se toliko trudio da mi ugodi. Snazno sam ga obuhvatila i kukovima se sve jace nabijala na njegovu batinu. Prodori su sada bili jos jaci i zesci. Udaranje njegovih jaja po mom supku i snazno bolno prodiranje dovelo me do ludog orgazma. Nikada do tada nisam tako osjetila musko svrsavanje. Stenjao je kao lud dok je praznio svoja jaja u mojoj sretnoj i zadovoljnoj pizdi, koja ga je naprosto gutala. U trenutku predaha zapalio je cigaretu. Jednu je dodao meni i smireno pusio. Nisam mogla izdrzati pa sam obuhvatila njegovu kurcinu, blago sam rasirila noge tresuci se od uzbudjenja. Skupila sam kosu i napravila pundzu isto kao sto je to radila gospodja do nas. Bile smo slicne visine, obje smo imale izrazene obline, tako da nisam strahovala da ce Vedran u mraku raspoznati jednu od druge. Grudi su mi podrhtavale, bradavice se ukrutile, a usta se osusila. Nakon nekoliko pokreta moje ruke, njegov kurac poceo je rasti. Igrala sam se njegovim jajima i povremeno bih oblizala vrh njegovog rumenog glavica. To me snazno uzbudjivalo, pa sam ga zeljno uvlacila u usta, osjecajuci ga duboko u grlu. Polako me privukao na sebe. Klececi, polako sam ga uvlacila u picku. Jebali smo se tako sve dok ga nisam pocela halapljivo uvlaciti. Tako najbrze svrsim, a s ovim mladim pastuhom to je bilo jos lakse. Tada me je okrenuo i s guza mi ga silovito strpao. Bilo je predivno. Drzao me je za sise i jebao me poput zivotinje. Parili smo se zestoko, bas kao muzjak i zenka koji su se prepoznali i potpuno prepustili nagonu. Bilo mi je predivno i bila sam izvan sebe od zadovoljstva. Ipak, strahovala sam da se ne vrati moja susjeda ili jos gore moj suprug. U jednom trenutku sa zavjerenickim osmijehom je izustio: - Kako se lijepo jebati s tobom! - Hvala na komplimentu! - Nema na cemu, moze li i drugi puta? - Naravno - uzvratila sam, dodavsi da je za prvi put bilo i vise nego izvrsno. Sutjela sam i osjecala nelagodu sto me je otkrio. Bila sam zbunjena i nisam znala sto bih rekla. Zato je mali Vedran znao. - Njih dvije su otputovale danas. Kad sam nocas dolazio trazio sam te u apartmanu jer sam znao da zelis biti sa mnom. Tvoj pohotljivi pogled i zavodljivo drzanje govorili su mi sve. Nadam se da si i ti primijetila kako te zelim. Na srecu ona vise nece ljetovati ovdje. - Mislis da cu ja ljetovati? - Bilo bi lijepo. Usput, ovaj apartman ce biti slobodan jos sedam dana. Ako ti nije problem mozemo se ovdje nalaziti dok ostali spavaju. - Razmislit cu jos. Kad je prislonio svoje usne na moje znala sam da nemam sta razmisljati. Dane sam provodila u kupanju, suncanju i setnji. Svaku vecer sam ostajala sjediti na terasi. Suprug bi odlazio u konobu ili bi spavao, a djeca su izmorena od kupanja spavala bez problema. Ja sam uzivala vise nego ikad. Bilo je to i vise od uzivanja. Poput bludnice sam podavala pizdu gazdinom sinu, mladicu s ogromnom kurcinom. On me jebao kao nitko i usrecivao beskrajno. I nije mi zao. Dapace. Jedva cekam sljedece ljeto. Na kraju krajeva, ako se ne vratim na svoj otok, gazdinih sinova ima svugdje na Jadranu. Nadam se iskreno, s tako velikim kurcima poput Vedranovog. I tako jebezljivih!

Nema komentara:

Objavi komentar