četvrtak, 21. kolovoza 2014.

Prvo iskustvo - II dio

Najneobićnije bilo je to što se nisam nimalo stidio. Napaljenost je izbrisala sve hemunge i to što smo se tata i ja
seksali s mamom, ćinilo mi se kao najprirodnija stvar na svijetu.
Otac se uz malo muke isto ustao s kreveta i stao kraj mene. Kara mu je stajala uperena u mamu. Ona se
namjestila na rub i rukama nam pokazala da joj priđemo. Napravila je to na onaj naćin kao kada pokazujete
nekome kako da uparkira auto.

Prvo se namjestila ispred mog, pa ga samo ovlašno oblizala, a zatim je isto ponovila s oćevim.

Opet vratila meni, primila mi u lijevu ruku jaja, desnom ga je držala za korijen i malo namršetenog ćela od
koncentracije žestoko poćela ispušavati spermu iz sinovih jaja.

Nosnice su joj se od uzbuđenja širile kao trkaćoj kobili. ćinilo se da je ovo pali isto kao i mene. Onda je u usta
strpala jaja i poćela ih sisati. Vratila se kari, fafnula ga, stvarajuæi sve više sline u ustima i sve ga brže šopajuæi u
sebe.

«Ahhh…da… Jebemti, da! Puši mi kurac, puši ga, mama!», zujalo mi je u ušima, sjeme se penjalo.

Prebacila se nakon minute na tatu i pružila mu isti tretman.

«Kad zinem probajte mi obojica gurnuti kurćeve u usta, bar glaviæe, ok? Da vidim kako pašu tata i sin skupa!»

Otac i ja smo se pogledali, mislim da nas je prijedlog podjednako napalio. Mama se pomaknula koji centimetar
prema nama da nam olakša. Gurnuo sam svoj glaviæ, a tata se polako namještao i poćeo joj valjati vrh kare u veæ
popunjenu rupu.

Dodirivali su nam se nutra, zalijepljeni jedan uz drugog, a mama ih je svim silama pokušavala zadovoljiti iako su
joj usne pucale po šavovima. Bila je prefilana.

U svaku ruku primila je jedan kurac i sama si ih gurala još dublje u labrnju.

U sekundi mi se pomraćilo od toga, vrisnuo sam, «Svršavam!»

Stari je sa svojim grubljim glasom dodao da i on šprica.

Majka nas je izvukla van, «Drkajte mi u usta, dećki. Idemo, istovremeno!», jako je zinula i ćekala mlijeko.

Stari i ja malo smo se pognuli, kao što to muškarci rade kad šlajfaju i mahnito pumpali kurćeve. Bio je to
nevjerojatan prizor zbog kojega sam se osjeæao kao da æu izrigati kantu sperme.

Nije mi dugo trebalo, nakon samo par poteza viknuo sam, «AAAaaAAAAAHHH!» i kao u slow motionu gledao
debele bijele špagete sjemena kako ateriraju na majćin jezik.
Zijevala je sve dok nisam prestao, što mi se u tom ćasu ćinilo kao sati i sati, a onda je sve progutala.

Tata je kasnio svoju stotinku za mnom, onda je i on poćeo skvićati kako svršava. Sve je bilo isto s razlikom da ju
je on sa svojim šmrkom dohvatio malo i po sisama.

Kako jebeno nevjerojatno! Bacio sam se na krevet, istinski oduševljen ovime što sam prošao. Tata je kolabirao
na svoju fotelju s izrazom ćistog blaženstva na licu.

Mama je, pak, i dalje bila u istom položaju.

«Hm… slatko, volim spermu, ali…pićkica me i dalje svrbi, frajeri moji. Niste se baš nešto iskazali…»

Otvorenih usta buljio sam u strop. Ovo je bio jebeni san!

«Morat æu se sama igrat s njom dok se ne oporavite», odgovorila je na vlastito pitanje.

«Meni æe se brzo opet nadignuti, mama. Mislim, fenomenalno izgledaš…a još te nisam jebao…», malo sam se
zacrvenio u licu. Još se nisam priviknuo govoriti ‘jebao’ pred roditeljima.

«Nisi, nisi», smijala se. «Baš mi se sviđa kad prostaćiš. Moramo te nekako nagovoriti da još više psuješ, kad me
pali. Dođi mami dati pusu…», zagrlila me i privila na grudi.

«Taaako…», tata nas je gol ozbiljno motrio s fotelje. «Nema ništa bolje za potpirivanje vatre od senzualnog
poljupca.»

Sjeo sam kraj nje i prvo je poljubio u obraz, baš kao sin mamu.

«E jesi blesav! U usta!», sama je položila usne na moje, a onda gurnula jezik. Jezici su nam stvarali struju, ili mi
se to barem tako ćinilo. Dok smo se ljubili klizio sam joj rukom po tijelu. Primio sam je za sisu i nježno gnjećio,
a onda nastavio prema dolje pa se opet vratio na sise. Fantastićno.

Ševac mi je skoro u potpunosti bio spreman za novu rundu. Primila ga je u ruku i opuštenim nadrkavanjem
spremala za ubod.

«Gledaj sada šta radim s prstiæem», stavila je dva prsta na usta, kurvanjski ih oblizala i prislonila na picu.
Raširila je noge, prešla njima preko pizdinih usnica, a zatim si ih poćela uvlaćiti unutra – van.

«Idemo te probat spremiti za ševu, dušo…»

«Da!», tata je pohotno procijedio. «Da te vidim kako jebeš majku, Alen. U pseæem æeš je karinđati, odostraga.
Lijepo gledati kako ti kurac nestaje u tim debelim guzovima, praskat je po njima s dlanom ha? Šta kažeš, jel tata
to dobro isplanirao?»

«Da, tata», sluđivali su me s takvim razgovorom. «Nema ništa što si želim više od toga.»

«Tucat ti majku s guza i meni je omiljeno. Dobro ajde, uz pušenje. Jelda dušo, reci malome», pogledao mi je
preko ramena u nju.

Mama se i dalje samozadovoljavala, prsti su joj glasno tucali sve otvoreniju rupu među nogama.

«Oh da, kako ne!», ukljućila se iz svog transa, «U pićku odostraga, ko kujicu me natakne, ili mi svrši u usta.»
Pogledala me i palucnula jezikom kao da liže staklo ispred sebe. Sve da me još više sludi.

Nasmiješila nam se obojici i nastavila sa prstojebom. Kita mi je bila kuhana za jebu. Još sekundu i spreman je za
incest parenje.

I ona je bila sve spremnija, «Da te ćujem; pićkica, kurćiæ, ševica…. Prićaj prosto, prićaj mami, sine…»

Malo mi je to bilo isforsirano pa sam se opet zacrvenio i samo šutio, «Idemo sine, sve je to dio zabave», tata me
bodrio. Onda je bacio pogled na mamu, «Amra, ne ide to ovako, moraš ga jasno voditi.»

Mama je nevoljko digla pogled sa svoje pre mokre pićke u koju je baš uvukla prste do korijena i rekla, «Alen,
reci mami…. Koliko ti se sviđaju moje dupe i pićkica? Kolko me veæ želiš jebati…? Sad kad smiješ, šta æeš mi
raditi svaki dan s tim velikim pimpaćem…?»

Pucala je ravno u sridu, jaja su me zapekla, «Od kad sam te poćeo masirati, mama, od onda želim zagnjuriti lice
u tvoje dupe i pićku, a sad kad ste me ti i tata pustili da se igram s vama, svaki dan æu te trpati, hoæu da svršavaš
podamnom, mama. Obožavat æu ti dupe i pićku kao boginji, jer ti to za mene i jesi. Karat æu te pred tatom i
gledati æu ga kako te i on ševi. Obojica æemo te tucati istovremeno, jednog æeš imati u ustima, a drugog u pizdi, a
onda æemo te tako zasvršavati da æeš biti sva bijela.»

ćim sam otvorio usta rijeći su same potekle. Ostao sam iznenađen koliko je toga kuljalo iz mene.

«Bravo… Prekrasno, dušo….»

«Da», tata je dodao, «Sada kada smo te pripustili, mislim seksualno, nema se više šta skrivati. Slobodno i sam
sugeriraj kako æemo se izjebavati. ćak i ako ti se neke stvari ćine malo perverznima, izdovolji se. Nezdravo je
suzdržavati se, to vodi u bolest i preranu smrt.»

«No», nastavio je, «Seksualni apetiti koji se upražnjavaju na ovom kuænom broju ne smiju se otkrivati drugima.»

«Dino, to smo razgovarali. Nije Alen lud da brblja. Sine, prsti su mi preslabi… Vidiš ti ovu buktinju tu u
maminoj rupici? To treba dobro zaliti… Moraš mi ga staviti, mili, gorim.»

Ustala je i seksi odšetala do tate, namjerno pretjerano miješajuæi guzovima. Potekla mi je slina na usta. Tatina
fotelja bila je toćno preko puta mene. Mama se lagano nagnula prema ocu prćeæi dupe još bolje prema krevetu i
nježno ga poljubila u usta. Sve je to bila predstava za mene.

Onda je protresla sise da joj zalamaæu od pazuha do pazuha, primila ih i stisnula u sredinu. Oći su mi iskakale iz
duplji. Desnu je primila u šaku i prislonila si bradavicu na bradu. Zatim je izvukla jezik i palucnula po njoj ne
skidajuæi pogled s mene i skroz spremne kurćine.

Isto je ponovila i sa drugom sisom, pa se nagnula naprijed i opet zalamatala njima kao s vimenom. Nevjerojatan
šou majke za sina!

Primio sam se za kurac i žestoko ga zadrkao. «Tako, igraj se s njim… Da mama vidi koliko ti je tvrdo to dolje…
Da, maco…tako…za svoju mamicu….!», opet je palucala po zraku kao da mi ga oblizuje. Jebemti, ko bi ovo
izdržao?!

Ustao sam i dalje drkajuæi krenuo prema fotelji s roditeljima. Kurac je nišanio ravno u njih kao topćuga.

Kako se majka malo nagnula prema naprijed, tata koji je sjedio iza nje i imao glavu u ravnini dupeta, raširio joj
je guzove i poćeo je lizati.

«Mh…liz, liz…samo je liži. Tucaj mi rupu s jezikom, nutra van, ko kad kara ulazi.»

Nabila mu je guzu još više na lice a onda se okrenula prema meni. «Sine, mama hoæe da joj staviš tu tvrdu
kurćinu u pićku. U kojem položaju želiš izgubiti nevinost?»

Brzo sam razmišljao, ali sve mi se mutilo. Krv iz mozga slila mi se u kurac.

«Mmmm…. recimo da se rukama držiš za fotelju, tata ti gricka sise, a ja te zaskoćim odostraga?»

«Ok», slegnula je ramenima. «Nije loša ideja. Prvi put æeš biti u mami, a tata me sisa. Nekako je porodićno.»

Okrenula se prema ocu koji se veæ namjestio u položaj u kome sam ih zamislio. Onda se raširila otraga s rukama,
«Dobro pogledaj, ribica. Mamin šupćiæ i pipa. Uæi æeš u nju po prvi put, a samo jednom je prvi, znaš. To je
moment za pamæenje.»

To je bilo to. Više se nisam mogao suzdržavati. Prišao sam joj, kurac mi je odskakivao kao klackalica i po njuhu
pratio miris mokre, otvorene pizde.

«Mama, al pomozi mi… Još nikada nisam ševio.»

«Bez brige», odgovorila je, «Vodit æu te.»

Bila je namještena toćno kako sam im rekao; ruke na naslonu, sise pred tatinim licem i nagužena. Ućinilo mi se
da se i njemu malo zatrzao no bio je još daleko od erekcije. Nedavno je svršio i to je za njegove godine bilo
normalno.

Namjestio sam se iza mame, primio se za kurćinu i par je puta pljasnuo po guzici. Onda sam njime prešao po
brazdi od pićke do ćmara. Osjeæaj na kurcu bio je fenomenalan; sparina koja je kuljala iz mamine pićke sluđivala
ga je, iako je nisam mogao vidjeti obzirom da je majka stajala i guzom skrivala ulaz u macu.

Jednom rukom sam je zato malo rastvorio i protrljao glavicom baš po mokrim, nabreklim usnicama koje su se
veæ objesile i onakve natećene otvorile kao da su znale da æe primiti kurac. Usmjerio sam ga među njih.

«Samo guraj…», mama je rekla bez daha.

Trznuo sam u dupetu i zapeo na nećemu što su vjerojatno bili stisnuti pizdini mišiæi. Mislio sam da je sve nutra
rašireno, al oćito su pićke bile zagonetnije no što sam oćekivao.

Morao sam promijeniti položaj, priæi bliže maminoj guzi i jaće zabiti kurac sve dok joj se nisam s jajima
zalijepio za kožu.

«Da, dušo, da!», ohrabrivala me, «Sad si nutra, u mami si!»

Ušao sam joj do korijena, i iako nisam imao ni predodžbu kako se ševi instinktivno sam se poćeo pomicati
prema van i gurati natrag. Mamini mišiæi su me primali, stezali se oko mene ali opet ne toliko jako da mi ne daju
da uživam u njenom tunelu. Zabacivala je dupe prema otraga kada sam gurao, tako da nam je ševa i glasno
odzvanjala ritmom mojih podivljalih jaja koja su je uredno praskala.

«Tako…! Unutra van, nutra van, Alen!»

Ubrzao sam ritam loveæi mamin tempo. Neæu ni opisivati kakav je to osjeæaj prvi puta biti u pićki jer je to
rijećima nemoguæe; prva ševa u životu, i to s vlastitom majkom!

«Jebi me!», jecala je. «Jebem…jebimeee!»

Primio sam je za kukove i divlje tucao.

«Da, tako! Da! Jako, jako praskaj, rasturaj pićku!»

«Ahhhh…pizdu materinu… tako hoæeš?», žestoko sam joj ga sprašio sa zaletom. «Jel ovo dovoljno jako?»

Prelazio sam joj rukom po kićmi, sisama… Tata je morao prestat sisati i snažno ju je držao kako se ne bi srušila
od snage mog razdjevićavanja. Jurio sam na nju kao vlak iz horora, ništa me nije moglo zaustaviti da se ne
zabijem u pićku iz koje sam izašao.

«Tucaj sine», stari se ubacivao, «Dobro svoju mamu moraš jebati, bolje nego ijednu ženu. Onda te ipak rodila!
Jako, jako ju jebi! Idemo, jedan, dva tri! Pras!»

Oćeve rijeći su me sluđivale. Zabio sam joj prste u dupe do krvi, bilo je svo crveno od štipanja. Pljuskao sam je
po guzu, a onda ga zgrabio i povukao u stranu. Od tog pokreta se i pićka iskrivila, postala još uža. Zabijelilo mi
se pred oćima, nisam mogao gledati ni od transa ni od znoja koji mi se cijedio s ćela, pohota me pretvorila u
životinju.

«Koje dupe, jebemti jebeno dupe!!!»

«Pićku razvali! Tako, dajjj, dajj…ahhhh! U mene…jebi u mene…. zabi ga, nutra ga daj, ahhh!»

Zamislite samo prizor gole, rasne majke, naprćene ispred mene i oca koji me bodri da je što bolje nataknem na
kurac!

Osjeæao sam se ćudno. Nekakvu slobodu, kao ptica, sve granice su odletjele. Napokon sam postao potpun. Kao
da mi je do ovog falio neki vitalan organ; pluæa, jetra, bubrezi… Bilo je prirodno, svi utezi su otpali s mojim
prodorom u majćinu pićku. Otkrio sam davinćijev kod, karte su složene, sezam se otvorio. Vratio sam se u nju, i
više nas ništa neæe razdvojit. Ma što se od sada događalo u životu, ja sam jaći, sposobniji, sa zagonetnim
osmjehom na ustima, 110% muškarca.

«Ah ah ah…pizdu jebenu pizdu! Mama, jel imaš pojma…ahhhh kako je meni dobro u tebi????»

«Da aha ah ah…mili… I mami je taaako… Budeš vidio kako a aha ahahah..je tek u guzu tucati!»

To je bilo to. Nema ništa prljavije od mame koja sinu nudi svoje jebljivo crijevo. Sjeme je krenulo. Nastavio sam
pumpati, razbijati, jebavati mokru rupu, šamarati dupe i konaćno svršio.

«Sperma, mama, svršavam!»

«Mmmma znam mili, goriš mi nutra! U nju, u nju! Napuni me, filaj maminu macu!»

Primio sam je za sise, zalijepio se uz majku i jako duboko joj poćeo ejakulirati.

«Aaaahhhhhh….ahhhhh…..», cvilio sam na granici ludila u njen vrat.

«Za mamicu izdrži! Svaku kap nutra!», cvilila je.

Nikako nije prestajalo. Samo je teklo iz mene. Pićka joj se grćila, muzla me. Izgubio sam tlo pod nogama i srušio
se na nju. Snažno sam je, onako odostraga, držao rukama. Mahnito sam joj ljubio lice, vrat, sve što sam stigao.
Kurac se smanjio i pao iz njene pice vukuæi za sobom rezanac sperme. Teturao sam natraške i strovalio se na
krevet. Roditelji su mi poslije rekli da mi je izraz na licu bio neprocjenjiv.

Majka je i dalje raširenih nogu stajala i ljubila oca u usta. Gledao sam joj zamagljenih oćiju u dobro izjebanu
pizdu, i kladio bi se da sam vidio spermu kako se cijedi van i klizi joj niz nogu. To ne bi bilo nimalo ćudno,
obzirom na kolićinu koju sam joj uštrcao.

Jebemti milu mater! Moja prva jebaćina!

Majka, kao da mi je ćitala misli, okrenula se prema meni, stavila ruku na bok i uz zavodnićko smijuljenje pitala,
«I, kakav vam je bio prvi put, mladi gospodine?»

«Ma ne, nemam ja rijeći za to!», držao me postjebni haj.

«Dobro! To sam htjela ćuti. Da si poćeo opisivati, razoćarala bi se!»

«Bravo sine!», tata mi je u zraku poslao pljesak rukom. «Više nisi djevac, to je za jednog muškarca bitnije i od
punoljetnosti. Znaš, vrlo malo djećaka ima priliku na ovaj naćin uæi u svijet seksa.»

«Većeras je bilo i previše. Tata i ja te ne želimo iscrpiti past æe ti imunitet pa æeš se razboliti. Odi sada lijepo u
krevet, a sutra…sutra je novi dan.»

Na izlasku iz sobe mama mi je dala pusu u obraz i zezalaćki me lupila po guzi. «Lijepo spavaj, mili», namignula
je.

Doslovno sam se srušio na krevet. I dalje me pucao adrenalin, na onaj najpozitivniji moguæi naćin. Onaj, naućio
sam poslije, od kojeg se najljepše spava. ćim mi je glava dodirnula jastuk, zaspao sam.

Bio je to dubok, dubok, dubok san bez snova. San kao niti jedan do tada.

Nemam pojma koliko je bilo sati kada sam se probudio. Osjetio sam nešto toplo i meko kako mi puzi po trbuhu i
otvorio oći. Bio sam na leđima, obićno se tako ne budim, ali ništa ovog jutra nije bilo normalno. Protrljao sam
kapke i vidio na prsima mamino ogromno dupe usred kojeg su se rastvarali pićkica i šupak iz kojih je brijao slađi
miris od jutarnje kave.

«Mama?», možda još sanjam.

«Budan si, dušo?», na njenom licu još su se vidjeli tragovi sna. «Pokušala sam biti tiha, nježno te probuditi», nije
me gledala, glava joj je bila negdje kod kare.

«Mislila sam, ako ovo ne napravim, možda æeš misliti da je sinoæ bio san… Kad si veæ rekao koliko ti se sviđa
moja guza, ćinilo mi se najprikladnijim da ona bude ono što æeš prvo vidjeti kad otvoriš okice.

Kako je govorila sve je više približavala picu prema mom licu. Sada su joj sise visile sa svake strane dignutog
kurca.

Malo je jaće mirisala, vjerojatno se od sinoæ nije oprala, al bio je to najuzbudljiviji parfem kojeg muškarac može
osjetiti.

Lizala mi ga je kao da je lilihip, ne u maniri pravog pušenja veæ baš neke lagane zeke. Gurnuo sam jezik u
maminu pizdu padajuæi u komu od slatkih sokova koji su se sve jaće ćuli od napaljivanja. Lickao sam joj
površinski malu, baš kao i ona moj kurac, a onda sam je primio za mesnate guzove i raširio da joj rupica iskoći.

Kao po dogovoru, i ona je tada stavila karu u usta. Zabacio sam glavu uživajuæi u ćistom prizoru ogromne vruće
guzice i veæ pulsirajuæe pice. Mogao bi satima samo gledati zrelo meso koje se od pokreta pušenja seksi
nadimalo.

«Puši ga…ahhh… Jebeno. Mogla bi me svako jutro tako buditi….»

Odgovorila je stezanjem usana oko kare.

ćmar kao da me pozivao, «Odi mi još malo prema otraga, hoæu ti lizati šupak.»

Smjesta se poćela ćetveronoške pomicati sve dok nije osjetila da mi je njime udarila u nos. Izvadila ga je iz usta
da me ne odere zubima dok se pomiće i za to vrijeme ga je drkala.

«Mmmmm… Znaš ti da ne znaju sve žene koliko to paše? Šupćiæ je osjetljiv ko pićkica, jebemti! Gurni jezik
duboko, mili…onda se vrati još na nju.»

Mljackao sam joj po ćmaru da se dobro zaslini prije no što æu joj gurnuti jezik u njega, a ona ga je opet poćela
pušiti, i to sve dublje i dublje, do grla.

Nastavili smo se derati tako još koju minutu. Osjetila je kako mi se trzaju kukovi i da je orgazam blizu pa je
pojaćala pritisak na kurcu da se što prije olakšam. Veæ sam vratio jezik na picu kada je krenulo. Sve sam žešæe
zabacivao preponama o majku.

«AHHHHH daaaa!», kratko sam viknuo i ispraznio se u nju.

Puno je popila, šljapkala je jezikom kao maca koja se dokopala mlijeka, «Baš slatko, mili. Od kad znam za sebe
najviše za dorućak volim popiti spermicu. Finu toplu, tek izmuzenu iz muškog vimena. Nevjerojatno je kako me
znaš usreæiti.»

«Jebote, kako si seksi», nagnuo sam se i poljubio je u usta. «Gdje je tata?»

«Tušira se. Rekla sam mu da idem na dorućak kod tebe», zasmijuljila se.

«Bogme si se i napapala!», nagnuo sam se i stisnuo joj još jedan poljubac.

Zaćuli su se koraci u hodniku nakon kojih se otac pojavio u sobi. Bio je gol osim labavo zavezanog rućnika oko
struka.

Još uvijek mi je bilo pomalo nevjerojatno da, iako je vidio svoju svježe potrošenu ženu u mom zagrljaju, nije
djelovao kao da ga to i malo zabrinjava.
»Jutro, sine. Kako si spavao…ili da kažem, probudio se…?», nasmijao se.

«Bok tata…Uh da, mama me probudila na prilićno…mmm…naćin», namignuo sam mu.

«Dušo, odi se otuširati, tatu dolje boli…da ga malo ljubim…»

«Okej», digo sam se iz kreveta i skroz leđero krenuo prema vratima. Nije mi bio bed što mi roditelji gledaju u
dupe i ispražnjenu karu koja se još balavo klatarala.

«ćekamo te!», viknula je kad sam veæ zamakao u hodnik.

Išćetkao sam zube, onda se stao pod tuš i pažljivo oprao svaki centimetar na tijelu. ćak sam nasaftao prst sa
gelom za tuširanje, gurnuo ga u guzu i provrtio, za slućaj da æe me mama htjet lizati otraga pa da joj ne smrdi iz
moje guzice. Onda sam sa nasapunanom rukom predrkao kurac; tako se najbolje ćisti.

Sasvim sigurno je slijedilo još seksa, morao sam fino mirisati.

Žmirio sam pod tušem (nedavno smo kupili onaj veliki, ko tanjur za pizzu) i razmišljao o stvarima koje su se
desile u posljednja 24 sata. Kao da sam se prebacio u neki paralelan prostor, prešao liniju i uletio iz djetinjstva u
svijet odraslih o kome nikada nisam ni sanjao da bi mogao biti ovakav. Roditelji su od mene napravili ovisnika o
seksu, maminom tijelu… ćak mi je postalo kul i što nas tata gleda, pa i sudjeluje na neki naćin.

Ugasio sam vodu, omotao se rućnikom kao otac i krenuo natrag u svoju sobu. Još iz hodnika ćulo se zadovoljno
stenjanje. Zastao sam na vratima i pogledao što se događa; stari je ležao, a mama sjedila na njemu, bolje reæi
zajašila ga je duboko nasađena na njegov kurac. Kako je miješala tako joj je nestajao u pićki ispod ogromne
guzice a sisetine su od siline seksa mlatarale na sve strane.

Do dana današnjeg nisam u životu vidio ništa erotićnije.

ćuli su me kako se meškoljim. «Dođi mili, nije vrag da se još sramiš?», nonšalantno je rekla isprekidanog glasa
od kurca koji joj se nabijao u pluæa.

«Tu sam, mama… Dupe ti fenomenalno izgleda dok si na kurcu, još bi malo gledao.»

Zabacila je glavu prema otraga, a onda, da mi pruži još bolji pogled, podigla malo guzu kako bi jasnije vidio
tatin kurac koji je cijepa i rastvorenu šupćinu koja je zijevala iznad akcije, i sama željna kurca.

Jebote, kako je imala dobar ćmar, djelovao mi je prije kao neka ekstra pićkica nego rupa kroz koju se sere.

Kurac mi se dignuo i provirio kroz preklop na rućniku. Palo mi je napamet da bi i ja njoj mogao malo pokazati
pa sam se pomaknuo sa strane da me može vidjeti.

«Pogle», rekao sam maknuvši rućnik.

«Šta kažeš na dva tvrda, ha?», totalno sam se uživio u ovakvo izražavanje.

«Mmmmm…»

«Sekundu, sine», tata se ukljućio. «Hoæu svršiti u tvoju majku u ovom položaju. Još nas malo gledaj.»

Tata se od ispod poćeo trzati kao epileptićar, ubrzao je ritam u njenoj mindži kako bi što prije ejakulirao. I mama
je skakutala ko bijesna kobila. Tako jako se nabadala na kitu da se morala držati za sise, sputati ih, jer su joj se
razletile na sve strane što ju je sigurno i bolilo. Zgrabila me za kurac, divlje ga drkala usmjerenog na bradavice.

Da mi je neko, evo prekjućer, rekao kako æu nakon jutarnjeg tuširanja stajati uz roditeljski krevet, gledat starce
kako se jebu dok mi mama drka, ne samo da bi mu odgovorio da je lud, veæ bi se vjerojatno i potukao.

Uskoro su poćeli zavijati, cviliti, stenjati… Bližili su se orgazmi, a zatim su se tresli kao da ih je pogodila struja.
Mama se srušila na oćeva prsa.

Kara mi je jebeno stajala sve dok se nisu ispraznili, onda mi je malo pao. No mama, kojoj je poslije metka dosta
svega par sekundi odmora, to je primijetila.

«Pa šta je sad ovo? Di je nestao onaj veliki pišo, ha mili? Sad æu ti pokazati zašto je bolje biti žena; možeš se
jebati koliko god puta hoæeš za redom! Dođi…»

Obišao sam krevet i stao se pred nju s karom prema maminom licu. Primila ga je u usta.

«Mogu te u pseæem?»

«Tako je, sine», tata je dolazio sebi, «Majka to obožava. Jesam ti rekao da je pseæi položaj i moj omiljeni…?»,
prebacio se na bok i blaženo nas gledao.

«Pod jednim uvjetom…. Moraš mi se prvo igrati sa cicama, vidiš koliko su željne pažnje!»

To mi zbilja nije morala reæi dvaput; kleknuo sam ispred nje i poćeo nježno lizati kožu oko bradavica, pa onda i
njih. Krenuo sam kao i kod masiranja polagano, pa sve jaće, do gnjećenja i trpanja što više sisurine u usta.

«Ohhhh…bebe najbolje sisaju…»

Kad se zadovoljila cicanja naguzila se na sve 4 uz oca nudeæi mi svoje velićanstveno prkno. Spontano sam pao
na koljena i poljubio je posred guzice. Raširio sam joj polutke i prešao jezikom po slatkim rupama, sve od pice
do pakšua pa natrag, ovog puta okreæuæi glavu u stranu da joj najdublje moguæe gurnem jezik u pićku. Htio sam
taj okus imati u ustima dok æu je jebati.

Ustao sam i pljasnuo je karom po dupetu. Od toga mi se još jaće dignuo. Povukao sam guz uz samu pićku u
stranu da joj pizda zijevne i stavio u rupu glaviæ. Još je bila mokra i ljepila mi se za kurac kao hobotnica,
uvlaćeæi ga sve dublje i dublje u sebe.

«Ah jebemti!», glasno sam procvilio od stiskanja po osjetljvim živcima karine.

«Uđi…gurni mi ga», ni ona više nije mogla ćekati.

«Ajde sine, samo jako….odjednom joj ga turni do jaja. To voli.», tati su oći blještale na slabom jutarnjem svjetlu.

Sunuo sam i sve se snage nabio na njene guzove. Zatim opet, pa još jednom. Fenomenalno je duboko i energićno
jebati!

«Još jaće!», cvilila je u jastuk.

Izvukao sam ga skoro do kraja i sve se snage zakucao odalamivši je dlanom glasno po guzici.

«Ko kurvu hoæeš da te jebem? Tako….? Pras!»

Noge su joj se tresle od ševe. Sada sam je stalno pljuskao po guzici, sve jaće i jaće, dok nisam toliko pomahnitao
da sam je morao primiti za kukove pa i rukama navlaćiti na kurac ko krmaću. ćvrsto sam je držao, kao da se
bojim da mi ne padne, i fukao. Muda su mi mlatila po njenom dupetu, a stara se derala ko luda kako ju sin jebe.

I ovog puta mi se desilo da na pićki izgubim razum i pretvorim se u zvijer; da me molila da prestanem, ne bi.
Tucao bi je dok joj pićka ne prsne podamnom, a starog, da me pokuša sprijećiti, zadavio bi jednom rukom. Pario
sam svoju ženku, svoju mamu, i to je bio najjaći zakon prirode protiv kojeg ni ćovjek ni sve sile ne mogu ništa.

Sa završnim udarom navukao sam je skroz na sebe tako da sam se skoro srušio na leđa i prosuo sadržaj jaja u
pulsirajuæu pizdu koja je veæ neko vrijeme muzla u prazno.

«Uhhhh!», oporavljao sam se od orgazma.

Mama je rašćetvoreno ležala na madracu pored oca. Na usnama joj je igrao osmijeh zadovoljstva. «Hvala ti,
mili… Baš sam uživala…»

«I ja, sine», tata me lupio po ramenu. «Nisam mogao vjerovati da æe me toliko ispunjavati tvoje zadovoljavanje
majke… A i uzbudi se ćovjek. Eh, da sam mlađi, ćešæe bi se ukljućivao.»

Nakašljao se, «Zato, imaš moje dopuštenje… Jebi majku kad god hoæeš, ćak i ako mene nema doma, no
predamnom… Joj, dijete, nećeš se skidati s nje, i to je naredba! Što god da vam paše, i najprljavije, najbolesnije
stvari, sve æe se od sada u ovoj kući raditi!»

Tada nisam imao pojma koliko ćemo na kraju svi skupa perverzno zabrijati.

«Da, slažem se sa ocem», još je teško disala. «Diraj me, guraj mi gdje i kako ti paše. Jebat æu se s tobom u bilo
koje doba dana i bilo gdje u stanu, u svim položajima. Otac i ja više nikada neæemo zatvarati vrata kad se
jebemo, a ti kad god ti se napne samo uskoæi u trojac!», glasno se smijala. «Moraš mi obeæati da æeš me redovno
zadovoljavati, svaki dan.»

«Uh, to æe mi zbilja teško pasti, mama!»

«Idemo… ne možemo cijeli dan glumiti porniæ. Imam posla, a i tata æe zakasniti u ured. Sine, nemoj da ti ipak
negdje procure ove stvari, znam da si uzbuđen. Probaj se kontrolirati.»

Nema komentara:

Objavi komentar