četvrtak, 21. kolovoza 2014.

Prvo iskustvo - III dio

Nazvao sam nekoliko prijatelja s kojima sam se našao na kavi. Išli smo skupa u srednju a s dvojicom sam se
upisao i na isti faks. U poèetku mi je bilo glupo prièati s deèkma znajuæi koje su PRAVE VIJESTI u mom
životu, ali sam se opustio kada sam vidio da nisu primijetili ništa neobièno na meni. Cure koje su prolazile u
oskudnoj ljetnoj odjeæi gledao sam drugaèije nego inaèe; jednom kada se tip ispraksira u ševi postaje puno
sigurniji i u tim situacijama.

Doma sam se vratio oko pola sedam naveèer. Tata je veæ bio kuæi, a mama je dovršavala veèeru. Pozdravio sam
ih i otišao u kupaonu, a onda sam se pridružio mami u kuhinji. Iako je bila normalno odjevena kurac mi je
drhtao. Prisjeæao sam se stvari koje sam joj radio prije par sati.

Koliko sam joj puta, i ranije no što sam skinuo jumf na njoj, htio priæi otpozadi, dok je seksi nagnuta nad
štednjakom, i stisnuti je za dupe. Sada sam to mogao napraviti ko iz pièke. Prislonio sam dlanove na guzove i
pritisnuo.

«Ohhhh….»

«Znaš da sam stalno fantazirao kako ti to radim, mama?», nastavio sam joj se trljati preponama po guzi, a ruke
prebacio na sisurine koje sam gnjeèio preko bluze. Ovo je prvi put da je po kuæi hodala bez grudnjaka, pod
prstima mi se uèinilo da nema ni gaæice!

«Nemaš ništa ispod…?»

«A zašto bi?», smijuljila se. «Bit æe zabavnije ako æemo se ovako nositi», vlažno me poljubila na usne. Dok smo
se žvalili opet sam joj mijesio guzu.

«Ti si najveæi guzièar kojeg sam ikada upoznala, stvarno si lud za njom! U poèetku sam mislila da malo
pretjeravaš…», držala mi je ruke oko vrata i zaljubljeno gledala u oèi.

«Volim je, mama. Satima bi je mogao samo gledati, igrati se s njom. Pogotovo ako bi mi ti za to vrijeme pušila.
Jezik u guzu, pa kurac… Mmmm….», šaputao sam joj na uho.

«Sviða mi se… obavezno æemo probati», nastavila je jednako senzualnim glasom. «Tvoj otac èesto me jebe u
dupe, znaš.»

Osjetila je na trbuhu erekciju pa mi se poèela namjerno trljati po njemu. «Isuse, pa ti meni ne daš da kuham!»,
spustila se na koljena, otkopèala šlic i u jednom zalogaju primila cijeli kurac u usta.

Buèkanje uskipjele vode miješalo se s maminim srkanjem kare. Spadala je u glasne pušaèice. Gledao sam prema
dolje kako kleèi na istim onim ploèicama po kojima sam se kao beba igrao kraj njenih nogu, ne vjerujuæi kako
smo došli do toga. Pohota je svakim trenom mog novog života bila sve jaèa, po venama mi je divljao testosteron,
upadao sam u ono stanje bez kontrole. Zgrabio sam joj glavu kod ušiju i tako fiksirano poèeo nemilosrdno jebati
lice.

«Puši ga!»

Borila se s mojim tempom uvlaèeæi ga do grla, a onda ga je jedva uspjela ispljunuti, jer joj nisam dao, i lizala mi
jaja. Samo je uspjela promucati, prije no što sam joj ga opet na silu uvukao u usta, da pozovem oca. «Hoæu da
ovo gleda!»

Grubo sam se zaderao da me èuje u drugoj sobi u kojoj je treštao televizor.

«Vidim, poèelo se bez mene… He, u ovoj kuæi nekada nije bilo govora ni da se jede ako nekog nema, a vidi sad
ovo!»

Mutno sam ga pogledao, skroz izgubljen u svom svijetu, a onda opet spustio pogled na mamu koja je imala
crvene oèi od napora. Maskara joj se razlila u tamne rakunske kolutove.

Otac je sjeo pored štednjaka i gledao bez treptanja. «Nedajte se smetati, ja æu poslije. Ne volim jebati na prazan
trbuh!»

Majka je pomaknula glavu tako da se namjesti u kut pod kojim dok je na kurcu može tati loviti pogled. Držao
sam je za kosu i jebao joj usta kao pièkicu; nisam imao s kim usporediti, no nekako sam osjeæao da mi ni jedna
žena u životu nikada neæe tako dobro popušiti kao mama.

Sperma mi se popela do toèke s koje nema povratka, «Svršit æu!»

«Zdguj migj u jice!», kroz kurac je probala reæi da joj se izdrkam u lice.

Izvukao sam joj ga iz usta i brzo šlajfao ciljajuæi rupu u majèina otvorena usta.

«Nemoj samo usta, zalij joj cijelo lice, da se cijedi i po podu!», tata je brzo govorio da ga ne preduhitrim.

Zažmirio sam da se mogu bolje koncentrirati, par puta ju kurèinom ošamario po licu. Izvukla je jezik i držala ga
ukruèeno isplaženim. Doslovno se nudila poput nekog živog pisoara.

«Aaaaahhhhhh!!!», mlaz za mlazom sjemena letili su prema njenom jeziku, usnama, obrazima, bradi. Cijelo je
vrijeme žmirila da je ne bi pogodio u oko. Oèi je otvorila tek kada je bila sva prekrivena bijelim. Oblizala ga je
mekanog i svog sluzavog od sjemenja.

Zabavljala nas je praveæi se da je sperma krema koju si je kružnim pokretima umasiravala u lice glumatajuæi kao
u nekoj emisiji o ljepoti.

«Ujebemti, mama ludilo pušiš!», navlaèio sam natrag hlaèe i zavalio se na stolicu pored oca.

Stara je otrgnula komad papirnatog kuhinjskog ruènika i s njima pokupila lokvice sperme s poda, «Da neko ne
padne…»

«….A poslije veèere æemo vidjeti šta zapravo znaš!», namignula je tati.

«Poslije je na redu – karinðanje u pedu!»

«Pa…obzirom da nema ništa pametno na televiziji, dalo bi se i o tome govoriti», otac je ozbiljno zakljuèio. «Sad
pomozi majci oko veèere, idemo jesti.»

Skuhala je rižu s karijem i salatu od krastavaca s dresingom od jogurta. To mi je bio omiljeni recept u zadnje
vrijeme, a mama ga je poèela raditi tek ovog ljeta, kad je od sestre na poklon dobila indijsku kuharicu.

Kod nas se doma vrlo, vrlo rijetko pilo. Iskljuèivo u sveèanim prilikama kao što je Nova godina, no veèeras smo
izvadili najfiniji kristal, a tata je otvorio bocu crnjaka. Najèudnije od svega bilo je to, što kada se nismo jebali,
baš se po nièemo nije moglo zakljuèiti da smo poèeli živjeti u incestu; sve je bilo savršeno smireno i normalno,
od tema za stolom do pogleda i onih nekih sitnih kretnji koje je teško odglumatati.

Vino je još samo pomoglo da se opustimo. Nièime mi nisu davali do znanja što æe se kasnije zbivati, al to nije
sprijeèilo kurac da divlja. Svako malo mi je namigivala, vjerojatno da mi da do znanja kako je sve u redu, a par
puta mi je pod stolom protrljala nogu stopalom.

Na kraju smo se bez rijeèi pokupili u boravak i sjeli pred TV. Film je završio u pola deset. Èim su poèele
reklame mama se rastegnula na kauèu i pitala me jesam li se oporavio.

«Pa…mislim da jesam.»

«Znaš, kada poènemo o tim temama, da ne kažem usred ševaèine, slobodno operi pošteno. Npr, nemoj mi
govoriti ‘Pa jesam’, veæ kaži ‘Je, napeta mi je kurèina’, ili ‘Dovoljno je tvrd da ti razjebem bulju’.

Druga stvar je da si takav stalno. U ševi se potrebno osloboditi, i ako se hoæeš uklopiti u jebu mene i oca, morat
æeš to nauèiti, jer nas užasno pali kad se što ogavnije psuje u vezi tucaèine.»

«Naravno… To stalno, ma ne zaboravljam, al mi je još nezgodno. Ipak ste me odgojili da ne smijem reæi ni
‘zahod’, a kamoli ovakve stvari.»

«Da se prcamo u boravku veèeras, ha Dino?», mama je okrenula temu. O ovome smo veæ i previše puta prièali.

«Može…mogli bi na podu. Donesi par jastuka, imat æemo više prostora.»

«Ok. Vi dvojica pod tuš. Ja se moram malo srediti za tucanje», otišla je u hodnik.

Tata mi je rekao da pomaknem stoliæ iz središta sobe tako da se možema kako nam paše valjati po velikom
debelom tepihu. 6,7 mekanih jastuka razmjestio sam po podu. Boravak se u trenu pretvorio u prvoklasni incest
jebarnik.

«I upali radio…Nešto tiho, tek toliko da nam daje ritam.»

Kad je sve bilo sreðeno, sjeli smo i èekali mamu. Otac se primio svojih novina, a ja sam gledao kako mi kurac
veæ kucka po šlicu.

«Obojica sjednite na kauè!», glasno se zaderala iz hodnika.

Tata je odložio štampu i sjeo kraj mene.

«Jesmo, dušo!»

Majka se teatralno ušetala odjevena u crni, prozirni grudnjak, haltere, lakirane štikle na 10cm potpetice – i ništa
drugo. Od struka prema dolje bila je skroz gola pokazujuæi nam svoju fino istrimanu pizdicu. Miješala je u hodu
kukovima, skroz je promijenila ponašanje a i šminku koja je bila puno napadnija nego inaèe. Tamno crveni ruž,
oèi zaokružene crnom olovkom, a dugu smeðu, gotovo crnu kosu zalizala je da joj pada u glatkom slapu do
velikog jabuèastog dupeta.

«Ništa nemam dolje, samo zbog tebe, sine», nasmijala se. «Kako izgledam?»

«Mama!», samo sam to uspio reæi.

«Dušo, najljepša si! Fantastièno!», otac je bio rjeèitiji.

Obojicu nas je ozbiljno pogledala, gurnula srednjak u usta i oblizala ga kao da je to kurac a ne prst. S tako
ovlaženim prstom spustila se na pièiæ, gurnula ga u nju i poèela se samozadovoljavati šetajuæi pogledom s mene
na oca.

Onda je stavila ruku iza sebe i otkopèala grudnjak, izazivaèki ga je skidala kao striptizeta pokazujuæi nam svoje
enormne sise s velikim ušiljenim bradavicama i lagano ga spustila na pod uz nogu.

Primila se za obje sise i usmjerila ih prema nama kao da su pištolji. Onda ih je pustila, nagnula se naprijed da
vidimo kako vise.

Stajala je pred nama samo u halterima i štiklama. Užasno mi se sviðalo njeno oblinasto tijelo koje je, iako je
imala 51 godinu, moglo uredno proæi i za 10 godina mlaðe.

Primila se za kukove i rekla, «Jesam vam dovoljno kurvasta, deèki?»

«Jebena si!», i dalje nisam mogao doæi do rijeèi.

«I što bi mi radili…?»

Opet smo došli do prostaèenja…. «Jebao bi te u dupe. Razvalio èmarèinu, užasno si droljasta!»

«To, sine!», tata je bio oduševljen. «Veèeras æeš majku spièiti u analku, a kad to apsolviraš možeš kad god ti se
sprdne birati hoæeš joj ga valjati u pizdu ili èmar, ili æe ti biti na pljugi! Možemo joj i skupa zavrtati rupe. Vidjet
æeš, mislim da još nisi svjestan kolika je naša mamica kurvetina. Zar ne dušo?», stari se sudeæi po govoru veæ
napalio preko svake mjere.

«O da!», miješala je u zraku kao da je veæ nasaðena na kurac. «Trpajte me s tvrdima,….da ih pušim…da mi èepe
sve rupe… Obožavamo se jebati, što više kuraca to bolje. Živim za kurac… pogotovo ako su to kurèine od dva
muškaraca koje ova stara drolja voli najviše na svijetu!»

I tata i ja spontano smo kimali potvrðujuæi svaku njenu rijeè.

«Znaèi prvo plaæa èmar, sine…?»

«Uh…da, mama.»

«Ne znam ti ja ništa o tome… Morat æeš mi doæ pokazati…» polagano se okrenula na peti i zabljesnula nas
svojom velikom guzièetinom.

Zatresla ju je sva ponosna što tako dobro izgleda i u zrelim godinama. Imala je savršeno okrugli oblik, s vrlo
malo celulita, a guzovi su joj bili pravo èvrsti i mesnati da se tip ima za šta držati dok je nabada na kurac.

Svaki puta bio sam sve napaljeniji.

Malo je raširila noge, stavila ruke na guzove i raširila ih da nam pokaže pièku i èmar.

«Gledaj me… Tu æete me puniti veèeras!»

Opet je, sad ovako nagnuta, promiješala kao da nas zove da je naskoèimo.

To se više nije dalo izdržati; ustao sam, otkopèao šlic i izvadio ga. Tata je napravio isto. Skinuo sam majicu i
skroz gol prišao mami koja je i dalje bila u onom položaju.

Kleknuo sam iza nje i dobro je oblizao da se smoæi.

«Mmmmmh…»

nekoliko trenutaka sam se zadovoljavao na guzici a onda joj je tata rekao da se klekne kako bi je obojica mogli
sreðivati.

Namjestila je jastuke tako da joj bude udobno dok je na sve 4, podigla guzu u zrak i opet se otvorila.

«Obožavam se pokazivati u ovom položaju. Mogla bi satima stajati nagužena uživajuæi u tvom divljenju sine. I
tata ti je lud za pseæim, znaš.»

Stvarno ne postoji jebozovniji stav u kojeg možeš namjestiti pièku od ovog. Mora da mi je to bilo u genima;
kakav otac, takav sin!

«Klekni se pored da smo svaki kraj jednog guza», otac mi je rukom pokazivao kako da se namjestim.

«Ja æu povuæi svoj prema sebi, a i ti svoj tako da joj se šupak skroz razjapi», nastavio je.

Poèeli smo je rastezati u istom momentu. Obje rupe sada su bile skroz spremne i duboko crne. Kurèevi su nam
bili nabrijani za nabijanje, no odluèio sam se suzdržati i vidjet kako je otac to sve zamislio.

«Liži mami šupak.»

Nagnuo sam se i gurnuo jezik u rupu. Puštao sam da mi se slina cijedi u grotlo.

«Jao, ovo me škaklja!», mama se smijuljila.

«Sad ja», stari je dodao.

Otac se sagnuo i pomirisao joj guzicu. Onda je i on ugurnuo jezik u èmar kao ja prije koji moment.

«Ma tooo!», veæ je ludila.

Tata se udubio u lizanje pa sam se ja na koljenima dogegao do majèinog lica i ponudio joj erekciju.

«Mama, molim te puši mi ga, poludit æu!»

«Odi meni dušo…Sad æe to mamica srediti», poèela ga je slurpati.

«Aaahhhh…», zadovoljno mi je izletilo.
morao sam paziti da ne svršim jer sam je veèeras obavezno htio našiljiti u guzicu. Za par sekundi, kada me
prošla prva kriza, pitao sam je jel joj ga mogu zabiti.

«Naravno…tata æe ti pokazati kako se jebe guza. Prvo moraš biti nježan dok ga lijepo ne smjestiš u crijevo.»

Otac se dignuo i tvrde kurèine koja mu je lamatala pri svakom koraku otišao po kremu koja je spremno èekala
ma komodi.

«Gledaj sad dobro… Prvo ju treba zamastiti», kleknuo je uz maminu guzu, gurnuo prst u staklenku i razmazao po
šupku, a onda ga je uvukao nutra. Èim sam vidio kako prst nestaje u èmaru kurac mi je skoro eksplodirao.

«Ahhh..baš tako!», oèito joj je pasalo.

Vidjelo se da je otac jako struèan, ispraksiran u ovome. Prvo joj je gurnuo samo onaj dio s noktom, a malo po
malo cijeli. Mama je bila na laktovima i povremeno je vrtila guzicom da mu pomogne.

«Spremna je», nježno je izvukao prst iz ženine guze.

«Prisloni glaviæ na mamin šupak i lagano gurni.» Kleknuo sam iza nje i radio što mi je otac rekao.

Šupak je drhtao od uzbuðenja, mišiæi su se stiskali i opuštali pokazujuæi koliko je napaljena.

Prevukao sam kožicu, zalijepio ga za èmar i poèeo gurati. Odmah sam shvatio da za anal morate imati ful
erekciju. S tim barem nisam imao problema.

«Takoooo… Sad guraj do jaja, ali polako!»

Kako sam ulazio, tako su se stjenke crijeva zatvarale zamnom. Stisak je bio nemjerivo jaèi nego u pici.

Još sam dublje bio. Zajecala je. Na tri èetvrtine puta nježno sam ga izvukao, pa opet nabio.

«Daaaaaa!», rekla je. «Sad me jebi!»

Poèeo sam karati tipiènom nutra van tehnikom uživajuæi u skroz novom osjeæaju.

Tata joj se namjestio pred lice i ponudio kurac na pušenje. Obojica smo joj žestoko raubali rupe; ja èmar a on
usta. Bilo je genijalno, a sigurno smo i nenormalno dobro izgledali.

Sad smo se veæ uhodali pa sam mogao i žešæe priševiti. Mama mi se nabijala guzom u kurac a jaja su mi se sada
vlažno ljepila za njenu mokru pièku.

Primio sam je za dupe i još pojaèao jebaèinu, «Suuuuper je…prcat u dupe, mama!»

Imala je usta puna oèeve kare pa nije mogla govoriti, no on je umjesto nje dobacio kako ona najviše i voli u
kenjaru, i da se ništa ne ustruèavam veæ da je raspalim svom snagom.

Ubitaènije od ovog nisam ni mogao. Dupe je usko, užasno steže kurac pa je teško izdržati. Od tog muženja,
maminih psovki i besramnog pušenja tati dok je sin jebe, sperma mi je poèela izlaziti na uši.

«Ah ah ah…», nisam nikog upozoravao da æu svršiti, samo sam joj se ispraznio u guzicu.

Tata je kao iskusan ševac izdržao nešto duže prije no što joj je svršio u usta.

«Gutaj, gutaj…! Moraš popiti dok te sin puni, inaèe je bezveze!»

Mlohava kara ispala joj je iz guzice, a ja sam se samo srušio na tepih i gledao od ispod njeno uznojeno tijelo.

«Hoæeš gledati kako mi se tvoja spermica cijedi iz èmara?»

«Pa može…», zapravo i nisam znao na što toèno misli, obzirom da još nisam karao u dupe.

Mama je dohvatila ruènik sa stola i stavila ga na pod. «Gledaj», namjestila se ko kujica i tiskala. Za nekoliko
sekundi iz guze joj je potekao malo smeækasti mlaz.

«Poslije anala uvijek je takav», pogledala me preko ramena i nasmijala se. Prvo sam se skoro izrigao, no ton
kojim je to rekla, položaj, pojebani èmar…sve je to ustvari bilo nevjerojatno seksi, ako èovjek nema predrasude.

«Pa pogle si majku, sine! Nema na ovom svijetu erotiènije žene, ko kuja za parenje!»

mama je veselo zalajala a onda je zamiješala guzom praveæi se kao da ima repiæ. Prasnuli smo u smijeh.

«Daj mama, nemoj mi to raditi opet æe mi se dignuti!»

«Obeæavaš…?», još je jaèe promiješala dupetom iz kojeg je istisnula novu gvalju sperme.

Sljedeæih nekoliko dana zbilja smo se jebali kad i gdje smo stigli. Onako jutarnje pod obavezno, s prosjekom od
3-4 puta dnevno. Tata nam se pridruživao kad god je mogao, bolje reèeno, kada je bio doma. On je svoja jedno
do dva svršavanja èuvao za jebaèine poslije veèere.

Ovisno o mom dnevnom rasporedu majka i ja tucali smo se ujutro, kasnije popodne i još jednom naveèer, u
grupnjaku s tatom. Kada sam izlazio s prijateljima, jaja su mi pucala. Navikla su se na pražnjenje svakih
nekoliko sati, pa mi se sperma poèela stvarati u nenormalnim kolièinama i trebalo ju je sve èešæe prazniti. Tata
nas se nije zasitio, obožavao je gledati. Govorio bi da ga uzbuðujemo.

Najviše mi se sviðala ta nova seksualna sloboda; mogao sam je ljubiti, grabiti za sise, dupe, pièkicu kad god sam
htio sve dok nismo imali goste. I ona je procvala, doslovno se pomladila. Tata me èak stalno ohrabrivao, ako je
zapazio da nisam dovoljno seksualno aktivan oko mame.

Uglavnom sam je drpao u kuhinji, dok je bila za šparetom, kao da me to najviše inspiriralo. Jednostavno bi joj
uvukao ruku u suknju od gore i zavaljao prst u pièkicu, par puta bi joj ga gurnuo i onda pomirisao. U dnevnom
boravku, obzirom da sam oduvijek sjedio pred TVom na podu, a ona sjedila na kauèu, kad bi se napalio, samo
sam joj rekao da raširi noge, i onda bi je lizao ili pipkao po pizdi i nastavio gledati film.

Ta moguænost da se zadovoljiš èim ti padne napamet bila je neopisiva.

Najdraže mi je bilo potrošiti je naveèer u boravku. Tata èita, televizor brunda. Ako bi se narajcali, majka i ja
samo bi se poèeli ljubiti, i sve je išlo svojim prirodnim tokom; skidanje i jebica.

Voljela me i jašiti dok sam sjedio na kauèu, nabijati se na mladi tvrdi kurac i gušiti me svojim velikim sisama.
Jednu pa drugu sam joj sisao do bola, kao da tražim davno presušilo mlijeko. Koliko sam je samo puta imao u
pseæem položaju pred televizorom. Kupili smo samo zbog toga skupocjeni perzijski tepih. Namjestila bi ispod

sebe hrpu jastuka, a ja bi joj prišao odostraga. Pazili smo da smo pod pravim kutom, da tata dobro može vidjeti
ulazak kurca sa svoje fotelje.

Tako sam je najdublje osjeæao. Kada bi se baš dobro zahajcali otac je spustio novine i piljio u nas kao u
televiziju, no bez uzbuðivanja. Niko po izrazu njegovog lica nije mogao zakljuèiti kako ovaj èovjek upravo gleda
ženu koju mu kao zec trpa vlastiti sin!

Onda se znao dignut, otkopèat šlic i stavit joj svog u usta; tako se olakšavao, a znao je koliko i ona voli imati
kurac s oba kraja.

I ja i on palili smo se na svršavanje u njena usta dok je ležala na tom tepihu. To bi se obièno dogaðalo poslije
ševe, grupnog bubanja u kome smo i izmjenjivali rupe. Na kraju smo tempirali orgazme da joj se zajedno
zdrknemo po licu.

Usmjerili smo kurèine, i svršavali jedan drugome u mlaz tako da joj se u usta slijevala naša miješana sperma u
jednom debelom, bijelom potoku.

Uvijek je gutala koliko je išlo, a ostalo je obavezno umasirala u kožu.

Jedne veèeri, po prilici dva tjedna nakon što smo se poèeli porodièno jebati, sjedili smo u boravku kao svi
normalni ljudi. Tata je tada rekao kako im je ukljuèivanje mene u jebaèinu rasplamsalo seks, i da najmanje što
mogu uèiniti je da mi ispunjavaju sve seksualne želje. Pitao me jel mi se možda veæ nešto mota po glavi.

«Da sine, nisam ti to još rekla. Svi me pitaju jesam li bila na fejsliftingu, a ja ne mogu, kako æu reæi da mi je to
od kad se ševim s malim!»

«Kad si jebeno seksi…», iskreno sam rekao. I ja sam primijetio koliko bolje izgleda. Ko zna jel to od mlade
sperme, ili samo od èestog razdrmavanja tijela?

«Baš ti hvala, nemaš pojma koliko mi znaèe komplimenti od tako mladog i zgodnog deèka! Nego, nisi odgovorio
ocu.. Imaš neke ideje…?»

«Pa, ima nešto što sam vas htio pitati, no nisam baš siguran…»

«Samo reci», tata se ukljuèio. «Mislio sam da smo nadrasli tu fazu stida.»

«Da, rekli smo da meðu nama neæe biti tajni», ohrabrivala me.

«Dobro…. Vidio sam u jednom magazinu žene u rublju, pa sam mislio….», pogledao sam mamu.

«Nastavi…»

«Ono, jel bi ti nosila nešto takvo za mene?»

«Oh! Ti kupuješ takvo smeæe, Alene?!», pravila se šokirana. «Pokaži nam!»

Otišao sam u svoju sobu i iz skrovišta ih izvadio. Kada sam se vratio ovi su se smijali, oèito su me sprdali dok
me nije bilo.

Tata se nakašljao da zvuèi ozbiljnije, «Donesi sine…»

Sjeo sam meðu njih na kauè i otvorio ga na stranicama sa seksi starijim kokama.

«Ova mi je najjebenija, mama», pokazao sam na ženu velikih sisa i ogromne guzice. Nije bila stara kao majka,
ali ipak u godinama. Na sebi je imala crveni kurvanjski veš i štikle, isto crvene, u kojima sigurnu nije mogla
hodati.

Kako nije imala gaæice jasno joj se vidjela pizda, a korzet je na mjestu za sise imao samo rupe. Bile su joj
enormne kao i mamine.

Snimljena je iz svih moguæih uglova; kako pokazuje sise, nudi dupe, širi pièiæ… I meni najdraža, na kojoj je bila
na sve 4. Fotograf je bio iza nje, na podu, pa joj je uspio od ispod snimiti rascvjetanu pizdu spremnu za seksanje.

Roditelji su se pogledavali dok sam listao.

«Je, seksi», tata je rekao. «Iznenadio si me sine, imaš odlièan ukus.»

«Mmmmhhh…dobro izgledaju», mama se zacrvenila.

«Mama jesi se ti to zacrvenila?», pitao sam.

«A-a… Napalila sam se. Bit æu i ja vama takva, vidjet æete, još jebozovnija od ove. «Dino», pogledala je tatu,
«Možeš mi nabaviti ovakvo rublje?»

«Toga sad mora biti i kod nas, raspitat æu se…», stari se uživio.

Listajuæi pokazivao sam im još koka koje su me palile. Mrežaste crne èarape, tangice, gaæe s rupom meðu
nogama, prozirne spavaæice…

Užasno sam se uzbudio, i to ne toliko od gledanja slika, jer sam ih prošao ni sam ne znam koliko puta do sada,
veæ zato što sam ih pokazivao mami i govorio joj o svojim najskrivenijim fantazijama.

Bila je sve crvenija u licu. «Dobro..poslije æemo o tome konkretnije prièati, napraviti neku listu… Sad si me tako
napalio da smjesta trebam kurac meðu nogama. Èim sam si zamislila da te kurvanjske krpice nosim za tebe,
ruknula mi je vlaga dolje!»

«I meni se dignuo…», tata se ukljuèio. «Jako dobar magazin, sine. Trebao si nam ga prije pokazati..»

«Dosta prièe», mama je odrezala. «Skidajte gaæe, obojica. Trebam kurac!»

Tata i ja smo se dignuli i primili za šliceve. Pustili smo da nam hlaèe padnu na pod, iskoraèili iz njih i stali pred
mamu koja je sjedila baš u ravnini onog što ju je zanimalo na nama. Prvo si je u usta strpala moj glaviæ i malo
ga posisala, onda se prebacila na oèev, s time što je meni drkala bez gledanja. Kad je svakome posvetila malo
pažnje primila nas je obojicu za kare i strpala si ih istovremeno u usta. To joj je bilo omiljeno.

«Uh…Tako mama, puši nam!», balavila je po njima veæ odsutnog pogleda.

«Sviða ti se pušit dva odjednom, ha?»

Umjesto odgovora zagrgljala je s punim ustima. U sekundi se riješila bluze (ispod nije imala grudnjak) i stresla
sa sebe suknju i gaæice.

«Kleknut æu na jastuk na kauèu. Jedan æe me tucati odostraga, a drugi nek stane sa strane na pljugu!»,
zapovijedala je.

«Tata, mogu je ja prvi prèiti? Onda æemo se zamijeniti!»

«Možeš, kako hoæeš», veæ se stao na mjesto za oralac. Jadnik se nije stigao ni namjestiti a napaljenica mu je veæ
usrkala karu.

Imao sam grif; zgrabio sam je za guzove, raširio ih da napasam po pièki i èmaru, onda sam je oblizao, malo
zezao, uvukao jezik i protrljao cijelu facu u rupe.
Lizao sam joj pizdu što sam dublje mogao dok su mi se guzovi lijepili za lice.

To mi se toliko sviðalo da sam bio spreman umrijeti u maminoj guzici.

U meðuvremenu tata je veæ bio u razbuktanom pušenju. Držao ju je za kosu dok mu je sisala, da je može bolje
kontrolirati.

Ja sam se posvetio èmaru. Raskreèio sam joj dupe najviše što je išlo, tako da joj smeðe oko iskoèi i otvori se, a
onda sam nutra skliznuo jezik. Nakon te predigre ustao sam se, kleknuo iza nje na jastuk i uvalio kurac u
nabreklu pièku. Odmah sam je poèeo energièno puniti.

«Ahhhh», jecala je, «Tako se to radi…Ovako mladi deèko, a jebe ko veliki!»

Uživao sam u njenom stiskanju. No, nisam se stigao ‘zajebati’, jer je tata htio da se zamijenimo.

Izvadio sam ga i gurnuo mami u usta. Nek kurvetina uživa u svojim sokovima!

Otac je bio na mom starom mjestu, pljeskao ju je po guzici i žustro ševio. Vrlo brzo je svršio u nju.

Meni još nije dolazilo, «Mama, jebao bi te… u dupe..»

Pljunula mi ga je iz usta, «Samo daj, baš fino.»

Tata se sjeo na svoju fotelju i držao nas na oku, a ja sam se namjestio iza nje. Oèeva sperma cijedila joj se iz
pizde. «Vidi, vidi…imamo te s èim ovlažiti po šupku…»

Uvukao sam kurac u u zaspermanu pièku i izvadio ga skroz bijelog.

Vrlo kratko sam je jebao u mindžu, više da ga nasaftam za suhu rupicu.

Lagano sam ga uvukao, iako je sve bilo fino klizavo, i poèeo tucati. Imala je užasno osjetljivu guzu i zato je silno
voljela primati kurac u nju. To bi ju toliko napalilo da je morala podvuæi ruku i dok bi imala kitu u èmaru trljala
si je klitoris.

Kad je tata vidio što radi, ustao je, «Daj da ti pomognem, draga.»

Kleknuo je na kauè i s dva prsta nastavio gdje je ona stala. Imala je dvije slobodne ruke, pa se držala za naslon
da ne padne od siline kojom sam je jebao odostraga.

«Genijalno, tata», prodahtao sam vidjevši ga što radi.

Ona je sve glasnije uzdisala. Uz oèevu pomoæ bližio joj se vrlo moæan orgazam.

I ja sam svršio u nju, tata ju je i dalje bjesomuèno žuljao po klitu, sve dok mu nije napunila dlan ženskom
jebovinom.

Mama se strovalila na pod u svom post seksualnom bunilu. Tata i ja sjedili smo jedan kraj drugog i gledali je.

«Jebote…», zavrtio sam glavom u nevjerici.
Nije bilo vremena za kontempliranje. Morali smo se brzo srediti. Za pola sata doæi æe ljudi koji su se javili na naš
oglas. Kupili bi malo korišteni stol za masažu.

Nema komentara:

Objavi komentar