subota, 25. listopada 2014.

Gospođa Anđelić

ok san…ali opet ja nikada i nepijem,pa otkud znam…Jebem ti vece…Prvo sam se zanosio mastanjima i napalio ko majmun,pa onda pomislio da ce necega stvarno i biti,da I ti hoces…a sada ,hladan tus…nista…Ustao sam sa kreveta na cijoj sam ivici sedeo i krenuo dole,u prizemlje…Svo vreme razmisljajuci cemu ja to okrecem ledja…I nisam ni stigao do ulaznih vrata,kada me je zaustavila misao…Ipak si ti gore,polugola,u minijaturnom haljincetu,bez donjeg vesa,bez svesti…hmmm,bez svesti…samo sam se nasmejao i zakljucao kucu iznutra.Krenuo sam nazad u tvoju sobu.Cim sam se vratio nazad u spavacu primetio sam da si sada bila i bez haljine,potpuno gola! Samo sa stiklama na nogama…Ali otkud sad to,kako si skinula haljinu ,u bunilu se probudila,trgnula…Ne kapiram…Ustvari, sada vidim…tvoju haljinu naboranu oko tvoje ruke ,iznad tvoje glave na jastuku…u bunilu i meskoljenju,si krenula da se instiktivno u snu svlacis…Ali nebitno je sada kako,jedino mi je bitno da lezis gola ispred mene.Lezis postrance,sa nogama sklupcanim i savijenim u kolena.Pruzio sam se polako na krevetu,iza tebe…Lagano te obuhvatio jednom rukom i poceo da te nezno ljubim po vratu.Lepo,lagano,upravo onako kako ja to zelim…a ti tu ama bas nista nemozes da ucinis.pomazio sam te niz ruku,pa onda ispod nje ,preko plecke struka bokova,klizili su moji prsti po tvojim trcastim guzovima…pa nize po butinama…Lep sam te odmeravao i osecao celu…kako sam zeleo.Opipavao sam teren jos jednom,kao i u kolima.Presao sam istom rukom na tvoje ,sada potpuno ogoljene grudi,na spicaste zaobljene bradavice.Lagano sam ih uzimao medju prste i nezno ih stiskao.Malo jace sam i uhvatio celu tvoju sisu u moju saku.Primetio sam da malo teze uzdises i da malo ispustas mumlajuce zvuke…ali nista glasno ,sto bi mi ukazivalo da si svesna desavanjima koja se odvijaju na tvom telu…Spustao sam polako svoju ruku,ispod tvojoih grudi ,preko glatkog,zategnutog stomaka…kaziprstem nezno pravio krugove oko pupka…nekako sam se igrao “reljefom” oko venerinog brega.Nezno sam dodirivao celu regiju oko tvoje vulve…
Ali nisam vise mogao da izazivam sebe sa igranjem na tvom telu…trebalo mije da predjem na nesto konkretnije…kurac mi je zahtevao da se i on oslobodi bespotrebnih krpica odece na sebi i oko sebe…uzdigao sam se sa jastuka i malo odmakao od tebe.Skinuo sam sa sebe dzemper,kosulju,atlet majicu…pa zatim, pantalone i bokserice…Kurac mi je stajao prav ko strela i spreman da se negde i zabode! U tebe! Ali prvo sam hteo da izbliza pogledam i onjusim tvoju rascvetalu mindzu,koja je stojala eksponirana od tvoje pozadine…Prelepa napupela,rascepljena breskvica…Prisao sam svojim licem i usnama tom magicnom procepu…Jezikom sam lagano lizuckao po liniji koja je oznacavala mesto sirinenja i razgranicavanja tvojih stidnih usana.Polako sam spartao jezikom po linijici,polako i sve vlaznije…Skoro da vise nisam ni koristio svoju pljuvacku toliko,vec upijao tvoje slatke sokice,koji su sve vise curkali… Moj jezik je sve vise tonuo i sirio tvoje usmine,zaranjao je u tebe…tada sam pozeleo da zaronim i prstima u tvoju ribicu…a jezikom i malo,u drugu,vise kruznu…guznu rupicu.Lizao sam prsten oko rektuma u krug,sve vise pritiskajuci sto je bio blize centru…Koristio sam pljuvacku,da ti sto vise oslobodim i otvorim ulaz u guzu…A istovremeno sam kaziprstom lagano ulazio u tvoju vlaznu i toplu pickicu…Ulazio sam kaziprstem ,a uskoro i srednjakom…I to sve brze i kliskije! Tvoja pica-zderavica je sve bolje uvlacila i gutala moje prste…a palac sam malo snaznije prislonio na cmar i pricekao dokj I on nije skliznuo unutra u tu,sad vec isto razradjenu rupu…Zapazio sam I jos teze disanje I mumljanje od tebe…Tvoje telo, i verovatno podsvest u snu,postaju svesni osecaja koji se siri kroz celo telo i sve te vise greje i ispunjava.A i moja kita je sve vise pulsirala i poskakivala,zeljna da se zagnjuri i izgubi u toj dubini i toploti koji su osecali prsti oko sebe…Stvarno vise nisam zeleo,a ni mogao da odlazem jebacinu…Morao sam da te odmah pojebem,da udjem u tebe! Ponovo sam se pridigao,prisao ti sa ledja,scucurio se I pribio uz tebe otpozadi i prislonio svoj ogoljeni glavic medju tvoje usmine…Malo sam pogurao I kurac mi je sam krenuo unutra,u tvoju vrelu picku…Rukom sam se prihvatio sa tvoju butinu I kuk,I lagano navlacio tvoju karlicu na moju…Kita mi je klizila u tvojoj vlaznoj mackici,slobodno,skoro bez trenja I osecaj je bio prelep…Jeza me je prolazila duz cele kicme.Srce mi je sve brze kucalo,temperatura tela mi se brzo dizala,pa mi se i tempo kojim sam te jebao ubrazavao…I silina i zelja se pojacala…a i kita kao da je sve bila tvrdja i tvrdja u tebi…trzala se od pulsiranja i uzitaka…Svoju drugu,donju ruku,na koju sam se oslanjao,sam zavukao ispod tebe i scepao te za vrat…Isprva nezno,a zatim sve vise pozeleo da te stezem malo,pa jos malo jace…Osecao sam ritam tvog disanja i kucanja srca…sada se vec toliko ubrazao I ti uzbudila ,da si otvorila usta I pocela na njih glasnije I glasnije da uzdises…
”mmmm…aaaaah…aaaa….” Jos uvek si samo kao saputala ,ali mene je to toliko palilo da sam poceo sve snaznije i brze da te se nabijam u tvoju pecinu.Izludjivalo me je koliko mi prija tvoje telo i moja sonda u njemu…Udarao sam svojim mudima o tvoju pozadinu sve jace i jace.Rukom sam pustio tvoju butinu i zavukao je medju tvoje noge da ti masiram i nadrazujem klitoris…zeleo sam da te cujem da uzdises jos brze,jos glasnije…da vidim koliko se tvoje telo raduje mladom kurcu…Kurcu koji ce uskoro da te napuni svojim semenom…da te napuni celu! NIsam se vise ni pitao dali mozes da se probudis,nije me bilo ni briga…sad mi je bio samo stalo do ovog osecaja koji delimo oboje I koji se sve vise blizi vrhuncu! Morao sam I recima da izrazim svoju strast;
“Jel vam se svidja kako vas jebem gdjo Andjelic? A?…aaah,aaahh…Jel volite tvrd,mlad kurac u sebi da vas rastura i razbija?…mmmm…Ma sigurno da volite…Andjele…aha “
Skoro u bunilu sam govorio i ponavljao i sve vise slusao i njene ubrzane rekcije i dahcanje…Morao sam ,morao sam da se ispraznim u njoj i to odmah,ili cu eksplodirati!
“Aaaahhh…svrsicu…ahaaaaa…napunicu te…aahhhhh…evo,evo sipam,sipam…mmmm”
Proskicao sam sebi kroz zube osecajuci kao se tvoja vec vrela pickica oko mog kurca sve vise greje od talasa moje sperme koje sam upravo praznio u tebi…Osecajh je bio izvanredan i dugacak…bas dugacak orgazam!Skoro dva minuta sam se tako tresao od orgazma i siline kojom sam svrsio u tebi…I osecao sam kao mi se sperma cedi iz tvoje,kurcem jos uvek zapusene picke,preko mojih muda lagano curkala…prijatno me golicajuci…
“Aaahh…MMM…Sssta..sta je ovo?…Ko je to iza mene? ..KO je to u MENI?! O moj boze ,ko je to u MENI??!…joaooj!!!”
Zaprepastio sam se kada si pocelka da se budis i postajes svega svesna…ali nisi me videla sebi sa ledja,samo si me jos uvek osecala,tvrdog u sebi…Panicno i mahinalno sam stezao svoju ruku oko tvog vrata,nekontrolisano! Nekontrolisano i panicno! Uplasio sam se sta sam uradio! I kao cu se sada izvuci iz svega toga?! Stezao sam sve jace dok te uopste vise nisam cuo da ispustas glas!…Tisina…

Nema komentara:

Objavi komentar