subota, 25. listopada 2014.

Salon ljepote

Cao, ovo je prica o mom radnom danu, radim u centru grada u jednom velikom salonu, po zanimanju sam maserka i imam 44g a tu su moje kolegice tri frizerke i djevojka koja odrzaje solarijum, jednom prilikom nije bilo nesto posla, a frizerka 21g zalila se na bol u ledjima, odmah sam je poslala u sobu da legne na sto a ja cu odmah doci, djevojka je bila malo punija ali veoma zgodna svjetlijeg tena plave kose velike guze i solidnih grudi, kada sam usla u sobu ona je na krevetu vec, gore je u grudnjaku a dole u pantolama, pocela sam joj skidati grudnjak i kako se morala podici presla sam joj rukom preko grudi, uzela sam ulje i namazala je, pocela sam je lagano masirate, njezno, kako sam isla duz kicme udarala sam u pantole pa sam joj rekla da se skine jer nemogu do zadnjih prsljena doci, ona se svukla i u tangicama ponovo legla, masirajuci je prelazim preko guze i pitam je da joj malo razbijem celulit na nogama, tako sam i pocela, zezamo se i razgovaramo o sexu, zanima je kakav je moj sexualni zivot s obzirom da sam razvedena vec dugo a izgledam kako ona kaze kao avion, imam lijepo lice kracu crnu kosu s crvenim pramenovima uzak struk malo povece grudi i siroku guzu, uvijek dotjerana nasminkana, u sve te komplimente prekinem je rijecima nemoj mi svrsiti tu po krevetu, eto gace ti mokre, ona se pocela smijati a ja krenula joj stiskati guzu, i u meni nesto proradilo pa sam htjela da joj puno toga uradim,

ali nisam se usudila, na sve moje pokrete vlazila sam od njezinog disanja, opustila sam se previse i pocela joj zavlaciti ruke kroz guzove i preko pice joj prelaziti a ona se trze i ustade, gleda u mene i ja u nju i njezine grudi cije bradavice su vece nego ikada nisam znala sta cu reci osim izvini a njezin odgovor je bio svrsila sam, pocela sam se smijati a i ona s mnom, prisla sam joj i zagrlila je, prelazila rukom preko masnih ledja i opet se uzbudjivala od njezinog vrelog daha na mom vratu, odmaknem je i poljubim joj usne, jednom pa tako nekoliko puta a onda ona meni zabi svoj mlad zilav i veliki jezik duboko u grlo, topila sam se pa sam je vratila na krevet i pocela joj ljubiti grudi dok su njezini nokti i prti u mojoj kosi kruzili, spustila sam se i svukla joj te tange i pocela je ljubiti po pici i okolo, iako mi prvi put znala sam svaku tacku koja ce je uzbuditi, pocela je da uzdise i stenje a onda se digla i pocela me skidati, gubio se njezin pogled po mom zategnutom tijelu velikim grudima ravnom stomaku i izbacenoj guzi, mojim nogama bez celulita, pocela je lizati svaki dio mog tijela gubila se, uzivala je, unijela se skroz, kao da je u nekom transu ali nije dugo trajalo jer je dosao neko i kuca na vrata, ali nismo htjele stati ali bio je uporan navukla sam bijeli mantil na golo tijelo, navukla paravan da se ona ne vidi i krenula otvoriti vrata, bila je to starija frizerka koja treba hitno masazu, ulazi i skida se nisam uspjela rijeci reci, ona je bila kao bomba, brazilska guza velike grudi malo punija ali u skladu s njenim godinama super je, za tren oka gola je skroz i leze na krevet, a ja u tom transu sipam ulje po njoj i prvo krecem na guzu, stiskam je sirim i u tome svemu zavlacim prste u nju, ona je samo stenjala i dozivala moje ime, a ja ja sam van sebe, mazim i sebe dok je jebem, okrenula se i rasirila noge a ja sam je pocela lizati i popnem se gore tako rec u 69 osjetim kako i ona mene lize obje smo mokre, svo to stenjanje prekinu glas iza paravana sta je koke jel nevolite piletinu, poslije tog dana nikada vise na poslu nije bilo dosadno, i navece u stanu smo se nalazile i nekad i decka nekog ili vise njih pozvali

Nema komentara:

Objavi komentar