utorak, 14. travnja 2015.

Miloš i ujna Đurđa

***
Ovde ću vam pokušati opisati kako su jedan17. godišnjak i njegova ujna nenadano podelili itekako senzualno subotnje prepodne

dok je ujak bio na poslu.
Jednog vikenda, kada sam imao 17 godina, ostao sam sa maminim starijim bratom Petrom ( mojim ujkom) i njegovom ženom

Đurđom (mojom ujnom) .
***

Ujak je u subotu, rano ujutro otišao da proveri šta se dešava u restoranu koji je vodio. Ja sam ležao u krevetu, penis mi je bio čvrst i dignut, kao i svako jutro i to već nekoliko meseci, a uzrok je bila moja ujna. Ujna je provirila kroz poluzatvorena vrata i rekla; DE SI

MOMČINO. DA LI SI ZAINTERESIRAN DA ODEŠ SA UJNOM DO TRGOVINE? TVOJ UJAK JE REŠIO DA NAS POČASTI I DONEĆE SVINJSKE ODRESKE ZA VEČERU, A JA ĆU DA SPREMIM JOŠ PIRE KROMPIRA, GRAŠKA, i MRKVE KOJU TI TOLIKO VOLIŠ."

Da, naravno da želim, odgovorio sam joj. Mislim na to da bih želeo ići s tobom bilo gde, ali i večera zvuči super. Ujna ima lepo, okruglo lice, nije baš neka preterana lepotica, ali sa svojih 170 cm visine, čvrstim grudima (ali stvarno krupnim bradavicama, kako sam primećivao u nekoliko prilika kada bi obukla neke lepe haljinice, a tada bi joj jedna bradavica obavezno pobegla iz košarice grudnjaka i jako bivala vidljiva).

Okrenula se i krenula da odlazi svojim putem i da se sprema, iznenada se okrenula i prišla krevetu. ideo sam joj po licu da to nije planirala i da je to bilo spontano, iako sam bio klinjo mogao sam predosetiti šta joj je bilo na pameti. Sela je na ivicu kreveta i rekla mi; LJUBAVI, TVOJ UJAK JE DOBAR ČOVEK, ZAISTA JESTE, ALi NIJE JEDAN OD ONIH KOJI BI MI TEPAO I BIO NEŽAN SAMNOM, POSEBNO KADA VODIMO LJUBAV. SVESNA SAM DA ME TI VOLIŠ I ŽELIŠ, IAKO SAM STARA, A DOBRANO SAM PRIMETILA DA SI PORASTAO, I TO NA RAZNIM MESTIMA. TVOJA UJNA ĐURĐA IMA POTREBU DA SE SKINE GOLA, UVUČE U KREVET KRAJ TEBE A DA ME TI DOBRO IZMAZIŠ I IZJEBEŠ. JEL TI SE TO SVIĐA LJUBAVI?, pitala me je, a ja sam bio i više nego zapanjen. Grlo mi je bilo suvo, i sve

što sam mogao je to da klimnem glavom, o potom se brzo pomerio u krevetu i svukao pokrivač sa sebe. Ujna je brzo svukla suknju, bluzu, grudnjak i gaće, a šutnula je ustranu i papuče. Grudi su joj bile predivne, bradavice čvrste i krupne, virile su kao maleni kurčići. A kada sam joj ugledao za mene ogroman, kovrdžavi, rutavi, trougao boje crnog uglja među nogama, oči su mi se širom otvorile. Mogao sam videti kuglice njenog vlažnog soka na vrhovima  stidnih dlaka koje su joj se dobrano isticale među bedrima.




Legla je kraj mene, govoreći mi, PRVO; LJUBAVI, UZMIMO TRENUTAK DA OKUSIMO JEDNO DRUGO, A ONDA IMA DA SE JEBEMO DO IZNEMOGLOSTI. Kako je to rekla, došla je nad mene, spustila  mi glavu među noge, a zatim spustila svoj već dobrano vlažan žbun čvrsto na moje lice. Sisala mi je kurac i jaja, dok sam joj ja halapljivo cuclao pičku i njene usmine koje su visile, i ulazio sam joj u pičku sa jezikom.

Počela je zatim da mi kruži jezikom po šupku, pokušavajući ući u njega, ja bih uzvratio na to, razdvojio bih joj guzove, i zabio joj svoj jezik u njen šupak koliko bi mogao da uđe.Bio sam očaran i zadovoljan kao nikad jer sam imao priliku da okusim svoju ujnu na neki novi način i svidelo mi se to. Ujna se zatim ustala, okrenula, i u jednom prelepom pokretu nataknula svoju rutavu pičku na moj tvrdi kurac. Njen masivni žbun kovrdžavih dlaka koji je bio dobrano natopljen seksualnim sokovima, spojio se sa mojim stidnim dlakama kada bi sela na mene do kraja, a sokovi bi mi  cureli niz jaja pa među guzove i to u potocima. LJUBAVNIČE MOJ, UJNA TI

SVRŠAVA BRE, JEBI ME SRCE MOJE, JEBiiiii, plakala je od uživanja, video sam joj suze kao joj cure niz obraze, a sokovi su joj samo cureli iz natopljene pičke, a nedugo zatim nekoliko mlazeva sperme je punilo ovu neverovatno lepu pičku. Zatim je ujna spustila lice, i dala mi vreo, francuski poljubac, zažvalila me, a u očima kao da joj se kurac video koliko je gladna bila, pomerila mi je usta do jedne bradavice i nabila mi sisu u usta a ruku mi stavila na drugu i rekla samo, MESI JE. Nekoliko minuta kasnije nije mogla više da izdrži i srušila se kraj mene. Uzela je prstima tekućinu koja joj je curila iz pičke  i nežno je trljala po mom kurcu i jajima ali i po svom žbunu, povela mi je ruku na svoju vrelu, dlakavu i vlažnu pičku, i moje prste nabila u

sebe. UHHHHHHH, DUŠO SLUŠAJ MEEE, rekla je napaljeno: SLUŠAJ SAMO ZVUKE KOJE PROIZVODI MOJA PIČKA SA TVOJIM PRDTIMA U NJOJ. TO JE MLJACKAVI ZVUK TVOJE I MOJE SPERME, SPOJENE U JEDNO, KAKO POMEŠANO NATAPAJU UJNINU ŽELJNU PIČKU. TO SE DEŠAVA KADA SE MUŠKARAC I ŽENA PODAJU I PREDAJU JEDNO DRUGOM, DAVAjuĆI JEDNO DRUGOM SVOJE SOKOVE. TVOJA UJNA VOLI DA IMA TVOJU KREMASTU SPERMU U SEBI I NA SEBI, I OD SADA JE TVOJA SPERMA JEdINE GAĆE KOJE ĆU JA DA NOSIM KAD SI TI TU KOD NAS, ŽELIM TVOJU SPERMU STALNO NA SVOJOJ PIČKI I NA SVOJOJ DLAKAVOJ PIČKI, TAKO DA ZNAŠ, AKO NE ŽELIŠ DA NOSIM GAĆE IKADA VIŠE ŽELIM SAMO DA MI SVRŠAVAŠ PO PIČKI I ULEPIŠ MI DLAKE SPERMOM, LJUBAVNIČE MOJ...HVALA
TI ŠTO SI ME JEBO. Ujnice moja, ovo je bilo prelepo, ujna hvala i tebi takođe, super se jebeš. Kada sam joj to rekao, ostali smo ležati

još malo na krevetu, držeći se za ruke, kao zaljubljeni klinci, sa sokovima jebačine među nogama, a ujna je malo malo posezala drugom rukom među noge i trljala si moju spermu po svom rutavom žbunu ne ispuštajući moju ruku iz svoje. Uhvatio nas je lagan san i odremali smo pola sata, zatim se obukli i otišli u trgovinu u nabavku. Od tada, sam učestalo boravio kod ujaka i ujne,

obavezno gledajući da to bude vikend, mada sam znao i da sa mamom navratim kod njih i drugim danima. Tada bi se ona i brat zaneli u neku priču a ujna bi me zvala da joj nešto pomognem i tada bi se nabrzinu pomazili, nekad bi mi ona samo popušila nabrzinu, nekad bih je ja naguzio u hodniku, a s druge strane vrata smo čuli mamu i ujaka kako pričaju, a ujna je držala ruku na ustima jer nije smela da stenje. Tada je ujna imala neke gaće, a ja bi ih joj svukao, stavio ih u svoj džep, i kasnije svršio po velikom žbunu koji je skrivala ispod

haljine, a kasniji pogledi između nas dvoje odavali su da ona nema gaće na sebi nego samo moju spermu koju dugo nebi ispirala, nekad bi čak i spavala sa njom, tada bi joj se sperma sasušila i skorila među nogama, a kako je ujak skoro pa i nije dirao bila je sigurna da niko neće otkriti šta se dešava. A najlepše bi bilo za vikenda kada bi bili sami, pa i kasnije kada ujak dođe i sednemo za isti stol da ručamo, a ujna me dira ispod stola ili ja nju, zavisi. A svaki seks sledeći bi nam bio divan i ispunjujući kao i onaj prvi.

Kako sam bivao stariji tako sam bio i iskusniji, izražajniji verbalno, iako nisam nikada mislio da će se i to desiti koristio sam sve više perverznije reči sa ujnom, a ona bi tada samo sve više mešala dupetom nabijena na kurac, a pička joj je bivala sve vlažnija a ona sve napaljenija. 40.godišnja pička je bila uvek gladna, a ja sam joj namerno razvlačio usmine sve dok nisu počele da i same otvoreno vise iz te guste tamne šume kovrdža. 

Nema komentara:

Objavi komentar