utorak, 14. travnja 2015.

Tetka Guzana Mancic 2


 Proslo je nedelju dana od mog zadnjeg "susreta" sa tetkom Guzi. Cele nedelje sam bio van sebe, moji snovi postaju java. Toliko sperme sam prolivao godinama zamisljajuci je u raznim situacijama. Nedelja, juli mesec. Dolazi nam ona na rucak, ne mogu da docekam. Skoro da nisam spavao, celu noc sam se igrao sa njenim gacicama koje mi je ostavila. Na zalost su izgubile miris njene picke i njenih sokova. Bile su natopljene mojom spermom. Moja majka obozava da kuva, vikendom ne radi i skoro svake nedelje priredjuje ruckove i zove prijatelje i rodjake.

 Bio je bas vreo dan bio sam samo u kratkom suskavom kupacem sorcu. Dok je keva spremala rucak ja sam igrao CS u svojoj sobi, slusalice na usima. Nisam cuo kada je tetka dosla, ali osetio sam njen miris.Uvek vodi racuna o svom izgledu. Kurac mi se vec ukrutio na miris njenog parfema. Odjednom neko stavlja ruke na moja ramena. Skidam slusalice okrecem se. “Au tetka uplasila si me!” Nasmejala se i lagano me poljubila u obraz. “Maki, Maki, kad ces bataliti vise te igrice, leto je, nedelja, cudo nisi na nekom bazenu da juris ribice, hehehe. Veoma si se razvio, pogledaj samo te grudi, a kao da sam te juce ljuljala u narucju.” Prelazila je rukom preko mojih grudi lagano. Bio sam bez majice jos uvek okrenut prema kompu, izlazim iz igrice, jednom rukom uzimam majicu sa stola spustam je u krilo. Pokusavam da sakrijem sator koji se napravio od uzbudjenja. Sav se zacrveneo od sramote, okrecem se lagano. “Dosla sam da te zovem, rucak je uskoro gotov. Ala si se zarumeneo, bas je vruce ovde kod tebe u sobi.”  Dok je to pricala uzela je i zadigla par puta svoju haljinu koja je bila tik iznad kolena sa namerom da se rashladi malo, sevale su njene prelepe butine, i otisla do prozora. “Da tetka na ovoj strani je sunce ceo dan, moram neku klimu ugraditi..” Prekida me ona, zadizuci haljinu skoro skroz do vrha na sekundu, okrenuta ledjima od mene, ali dovoljno da vidim da ne nosi gacice. Uff ti preveliki guzovi, oduvek mastam da prskam spermu po njima, da ih udaram i da trljam kurac o njih, vilica mi je ostala rasirena, a kurac je bio gotov da pocepa sorc. Uzeo sam majicom obrisao znoj sa cela. “Mislim da je nesto moje kod tebe zar ne.”  Slatko se nasmejala gledajuci moj ukrucen kurac koji se lepo ocrtavao. Mucajuci nesto sav zatecen odmah sam poleto prema ormanu i iz stvari izvadio njene gacice i dao joj. Obukla ih je ispod haljine na brzinu i rekla da obucem majicu da prekrijem tu budzu u sorcu i da dolazim u trpezariju. Nadjoh neku siru majicu koja je prekrivala moju kurcinu koja je bila gotova da eksplodira.

 [b]S[/b]to je vec bio postavljen. Sedam na stolicu i cekam, nadajuci se da ce se spustiti malo. Kuhinju su delila vrata sa trpezarijom i nije se moglo videti sa stola sta se desava tamo. Pokusavao sam misliti na neke razne teme ali jednostavno nije se hteo spustiti. Eto je keva iznosi i postavlja supu a za njom i tetka sa glavnim jelom. Ufff pa ona nosi gacice natopljene mojom spermom, prolazi mi kroz glavu, ludeoo sam. Tetka je sela na stolicu do mene, povlaceci veoma visoko iznad kolena haljinu, dok je mama uzela sipala svima supe i sela preko puta nas. Namerno sam ispustio kasiku, savio se skroz da lepo vidim tetkino medjunozje. Bile su joj skupljene noge ali je odmah shvatila sta pokusavam i lagano ih rasirila, spustajuci ruku na gacice koje su bile natopljene mojom spermom i lagano trljala njenu mesnatu pickicu. Majka je za to vreme donela krpu iz kuhinje "Jao marko jesi seprtlja, evo obrisi kasiku." Dok sam ja jeo supu, one su nastavile vec razgovor koje su zapocele u kuhinji. Tetka je u jednom trenutku spustila ruku na moju butinu. Strecnuo sam se i prosuo malo supe po majici, sorcu i stolu. “Sta ti je danas Marko bas si nespretan, kao da si na levu nogu ustao.”  “Ma vruca je supa.” Pravdam se ja, dok tetka uzima krpu i brise sto. “Pusti meni ja cu to da sredim.” sa smeskom kao i uvek. “Daj da obrisem malo i tu majicu.” “Neka tetka..” Dok je jednom rukom brisala majicu drugom mi je stiskala kurac preko sorca, zaledio sam se, ladan znoj me je obuzeo. Gledam njenu ruku kako mi stiska kurac pa se okrenem ka njoj, ne skida pogled sa njega, grize usnu i samo sto ne zabalavi. “Uh bas si se isprskao, uvek si bio trapavko.” Smeje se sa mamom i nastavljaju njih dve opet razgovor. Prelazimo na glavno jelo, dok tetka opet prelazi rukom preko moje butine i lagano i neprimetno krece da mi stiska kurac dok prica sa mamom. Od uzbudjenja sam uzdahnuo, ali odmah se nadovezao kako je rucak bio odlican i pohvalio kulinarske sposobnosti majke. Tetka je sklonila ruku. “Hvala sine ljubi te mama, nadam se da si ostavio mesta za sladoled.” Odlazi do kuhinje. Tetka zavlaci njenu ruku u moj sorc. “Mmm Maki, evo ga tetkin sladoled ovde.” Navlaci mi kozicu par puta i potom se spusta nize i stiska mi jaja. “Mmm dve velike kugle sladoleda imas za tetku..”  Vadi ruku, u tom trenutku dolazi keva sa sladoledom. Glavic mi je ovlazio, sve se ocrtava na sorcu, ali srecom i majica mi je mokra jos uvek od supe.

 Zavrsavamo sa jelom. “Idi ti odmori, dok ce Marko sa tetkom oprati sudje i pospremiti sto, mora se malo uciti, ne moze po ceo dan za kompjuterom…” Kaze tetka kevi i ona odlazi u dnevnu sobu pali tv, pusta neku seriju. Ja raspremam sto, odnosim tetki sudje u kuhinju gde je ona vec za sudoperom. “Eto tetka sto je raspremljen, sta sad?”  “Gde ti je majka?” “Eno je zavalila se na kaucu.” “Pridji brzo do sudopere ne stidi se.” Prilazim do sudopere, tetka mi vadi kurac preko sudopere i krece da mi ga drka. “Daj malo da tetka iscedi tog sjaja iz tebe da lakse opere sudje. Pazi na vrata i budi tih.” Nije mi trebalo puno, svrsio sam nenormalno po sudovima. Kako ga je samo dobro i brzo drkala, dok je mama bila u sobi pored. “Uhh tetka, izvini, hvala, khmm… “ “Uhh ljubi te tetka tako obdarenog, ajde bezi, sredi to, idi pod tus pazi da ti mama ne vidi tu kurcinu, sorc ti je sav isflekan…” Otiso sam odmah pod tus, kurac mi je stajao ukrucen non stop, izdrkao sam ga jos jednom, ali nije bilo pomoci. Uzbudjenje i adrenalin je strujalo kroz mene, nikada u zivotu nisam bio toliko napaljen. Obukao sam se i otiso u dnevnu. Morao sam napolje, rekoh im idem do prodavnice po neke grickalice. 

Nema komentara:

Objavi komentar