utorak, 26. svibnja 2015.

Sendvic, mezetluk i pivo

Alooo... Zorice ti siii?!...
                    - Da ja sam... - nije trebala da mi se predstavlja, znala sam ko je... Bila je to moja komsinica, lepa plavusica Slavica, ne toliko visoka sa malo jacim kukovima i podebljim nogama ali sa vrlo tankim strukom...
     - Slavica ovde... Kazi: "Dragicka!!!"...
     - Dobro de, dragicka, a zasto?...
     - Bices blagajnica!!! - veselo ce ona - I ja sa tobom...
     - Pa to i nije neka novost... Barem za mene...
     - Ali novost je da startujemo sutra!!!
     Ipak sam se iznenadila...
     - U resenju koje drzim u ruci pise... Pored nasih generalija i to da smo rasporedjene na mesto blagajnika naplate i datum a to je sutra...
     - A odakle kod tebe resenja... Danas je nedelja... I dobro znas da resenja o postavljenju stizu iz direkcije u Pristini...
     - Licna isporuka... Znas da imam ujaka u direkciji... E on je sa svojim kolegom ovde i zele da ti ga licno uruce i cestitaju... Dolazisss...

          Razmislala sam: - Slavica stanuje dve zgrade do moje... Nedelja je i dosadno je... Ako spominje ujaka to je sigurno Dragan...
     - Evo, Dragan i Miloje te zovu da dodjes... - kao da mi cita misli, rece Slavica... - Sama sam u stanu, muz mi je dezuran a deca kod babe... Nikog nece biti do sutra popodne... A do tada cemo mi vec biti na novom radnom mestu... - u jednom dahu izdeklamova...
     - Dobro de, evo stizem...
     - Ej... Cekaj... Cekaj... Pominju neki sendvic...
     - Donecu nego sta!!!
     - Boze... - pomislih, - Zar je toliko blentava ili se samo pravi... - i odoh u kupatilo da spremim "Fil" za "Sendvic"...

                                                        *                   *
                                                                   *
          Na putu od svog do njenog stana osecala sam kamo me svu miluju zadivljeni pogledi muskaraca, a primetila sam i nekih zena... Naravno da sam razmisljala kako ce u ono sto nam spremaju Dragan i Miloje uklopiti Slavicu.
     Udata je... I ja sam, pa sta... Ipak... Ja sam nesto imala sa njenim ujakom i njegovim kolegom ali ona za to ne zna... Doduse i ja za nju nisam nista cula... Ma samo ako mogu, potrudicu se da i ona aktivno ucestvuje...
     Pozvonih...
     Ne malo se iznenadih kada mi vrata otvori licno Dragan!!!
     - Evo nam Zoke!!! - uskliknu, i stade da me ljubi i drpa a ni vrata nije zatvorio...
     - A sta ako me je ispalila... - razmisljala sam, dok sam osecala njegovu, zapamila sam dobro, poveliku debelu kurcinu kako se migolji i raste... - Mozda se sramila od ujaka, pa nam je samo oslobodila stan... Kao da smo plesali prljavi ples ulazili smo iz predsoblja u dnevni boravak...
     - Ijuuu!!!... - vrisnuh iznenadjena, ni Dragonovi poljupci mi nisu mogli zapusiti usta... Na kaucu, Slavica gola do pasa samo u suknji, a Miloje vec razgacen ljubili su se zaneseni...
     - Gde si lepotice!!! - potrca ka meni Miloje, i gotovo se saplete o svoje pantalone i gace koje je bio srozao do cipela... Smesno je bilo to, ali i ne poveci kurac koji je landarao i poskakivao isto k'o mu sapleteni gazda... Slavica, posramljena sva crvena u licu koja je krila svojom plavom kosom posisanoj u paz fazonu pokusavala je da pokrije rukama svoje malene, cvrste i lepe sisice...
     Dragan me prepusti Miloju i pohrli sestricini da je smiri...
     - Hajde Slaveee... Pa nasi smooo... A od Zorke se ne srami... Mi smo se vec upoznali...

          Slavica sa poda podize bluzu i pozva me u kuhinju da spremimo pice i meze...
     - Ihhh... Koliko me je sram... Da znasss... Ne toliko od tebe... Vec od Dragana... Ujaka... Sta li ce pomisliti i reci...
     - Sta ima da pomisli: - Imas dobre sise... A reci ce ti: - Hajde u kolo sa nama!!!
     - Ali Dragan mi je ujak, mamin brat od strica... - jos tise rece Slava...
     - A dok te je tesio sve je buljio u tvoje sisice a kurac mu je narajcan cepao pantalone...
     - To mu se na tebe digao... - najzad se nasmesi i zaverenicki me socno poljubi... - Ne znam sta mi bi... Dok je ujko otisao da ti otvori vrata... - sada vec po malo histerisuci, gotovo na ivici placa, nastavi... - Ne znam sta mi bi... I cas pre i kako... - pravdala se...
     - Hajde da pripremimo meze i pice... I sve ce ici svojim rokom... Moracemo da im se dooobrooo zahvalimo a i da nazdravimo za unapredjenje!!!
     Obojica su nas sa nestrpljenjem cekali. Miloje sebe doveo u red, tj. obukao pantalone... Ipak se zdravica ne pije spustenih gaca... Prihvatise ponudjenu rakijicu i kucnuse se sa nama, duboko se zagledavsi i nase okice ne bi li videli pristanak za ono sto sledi... Iz mojih se ociju odmah videlo sve - Slava je strastveno gledala Miloja, ali ujaka Dragana???...Kao da se probudila zelja da ostvari pubertetske snove!!!
     - Zivele nase lepe i mlade blagajnice!!! - gotovo u glas uskliknuse...
     - Ziveli nasi kurati direktori... - rekoh ja... A, Slavica se posrami i spusti pogled u predelu ujakovog slica - tek tada pocrvene kao bulka...


          Naravno da smo se odmah dogovorili da cemo nastaviti sa ladnim pivom i to nasim, peckim - najboljim!!! Naravno da je dobrodoslo u ovo nedeljno "Vrelo" popodne!!!
     Sela sam pored Dragana na trosedu a Slava pored Miloja na dvosedu...
     Dragan me je ljubeci svlacio, a Slavica se neckala pokazujuci na ujaka...
     Milo ju je ubedjivao nezno je milujuci...
     Ipak, ona se nije dala...
     - Bas je dobro sto se tako ponasa... - pomislih... - I sto "Tvrdi pazar"... Tako ce biti interesantnije, i onako sam zelela da makar malo budem u centru paznje!!! - Ja sam bila vec skroz gola, a Dragan videvsi me onako lepu, gotovo je sve trgao sa sebe... - Mom direktoru sam se onomad makar malo oduzila, a njima tek trebam... Sto da ne i "Sndvic!!!"...
     Ipak, kada Slava vide Draganovog orijasa, zinu toliko da joj se brada sastavi sa grudima koje su se nadimale od snaznih uzdisaja!!!... Resih da pripomognem Miloju...
     - Red je da i vi budete goli... To je nekako relaksiranije, bliskije...
     - Rodjacki!!! - dodade Dragan, i pridje da mi pomogne u svlacenju domacice...
     - Uvek sam te postovaaalaaa... Kao ujaka rodjenog... Ali nisam znalaaa...
     - Kolika mu je k a a r r r a a a!!!... - spelujuci svako slovo, dodadoh... - Hihihiiii!!! - nasmejah se... I ostali prihvatise moju salu, cak i Slavica, sramezljivo... popustljivo je dozvoljavala da skidaju deo po deo njene odece...
     - Ali sa tobom necu, ujko... Mogu sa Milojem... Ako se ne ljutis... Ali sa tobom ne mogu...
     - Ne ljutim se samo se ti opusti i uzivaj... - pa joj svuce gacice niz noge... - I ja sam uvek tebe postovao... Posebno te izdvajao od ostaliiih... Zatooo... Cim sam postao ono sto jesaaammm... Odmah sam te zaposlio i evo od suuutrrraaa unapreeediooo!!!... - govorio je, bolje reci mucao Dragan, trpeci moje zestoko drkanje njegovoga kurca!!!
     - Eeee... Nisam znala da si prirodna plavusa... - konstatova sireci joj noge... - Jaooo... Sto lepu pickicu imasss... - i podigoh jo noge visoko... Dragan joj je drzao levu, a Milo desnu, a ja joj obasu vec rosni cvetic poljupcima!!!
     Slava mi se zatvorenih ociju prepusti, sto muskarci iskoristise i svaki sa svoje strane joj milovahu sise nabrekle od uzbudjenja, nezno ih stezuci... Ona je vec pruzala ruke i onako zatvorenihociju trazila njihove kurcine i lagano ih nadrkavala... Ipak, svesno ili nesvesno, nekako je jace stezala i vise cimala ujakov!!!
    

          Srkala sam sokove sto su se obilato lucili i pokusavala da joj stavim prst u guzu... na to joj se supak steze i ona prestravljena otvori oci, istovremeno pustajuci Draganov kurac...
     - Nikada nisam u guzu... - promuca...
     - A sa zenskom jesi li... - izmedju dva liza progovorih...
     - Ni to nisam...
     - Eeee... Pa uvek ima prvi put... - pa se prucih nauznak po debelom tepihu vukuci nju za kosi i pritiskajuci joj lice uz moju obrijanu... I ako, kaze: - Nije nikada... - znala je sta joj je ciniti... Prvo bojazljivo, lagano palacajuci jezikom, a zatim sve zesce ljubila i sisala nabubrene latice i klitoris, ostavljajuci tako, na milost i nemilost, onako naguzena njen rumeni supcic i obraslu paperjasim plavim dlacicama raspuklu pickicu...
     Miloje je ne caseci casa zabio svoga stojka u vec dobro pripremljenu mikicu i stade zestoko da je prca!!!
     - Samo nemoj ti Draganeee... Ujaceee miliii... Evo ti Zokaaa... - u ritmu jebacine mucala je... - Nemoj ujaceee... - kao da ga je dozivala...
     Miloje, Napaljenko kako ga prozvah, fircao je sve brze i uz urlik svrsi!!!...
     - Izvini, nisam te pitao da li smem... Unutra... - pravdao se...
     - Smes... Smeeesss... Samo ti puniiii... Uzimam piluleeeeeee!!!... - gotovo zakmeca, kada umesto splasnulog i iz njene zevalice sa koje se cedila sperma ispalog kurca, oseti ogromnu, vrelu, pulsirajucu kurcinu!!!

          - Nemoj ujaceee... Greh jeee... Nemoj ujaceee... Greeeh jeee... - samo je ponavljala, ali mu sve jedno hrlila dupetom u susret kurcu, zestoko mesajuci!!!
     - Ne ponavljaj k'o pokvarena ploca nego liziii!!!... - i sa obe ruke joj pritiskoh njene usne na moju goluzdravicu, sve joj mrseci i cupajuci kosu!!! Znala sam da je incest uvek, kao zabranjeno voce napaljivao i muskarce i zene, ali ovako zestokom karanju nisam se nadala!!!... Pomislih da je crvenilo Slavicinih obraza, sram i femkanje - samo farsa!!! Ipak, zakljucih da je to samo zbog svezeg mesa i svezeg kurca!!!
     - Pa nisu se valjda mene vec zasitili... - uspaniceno, pomislih!!!
     Ali strahu nije bilo mesta!!!... Miloje mi odmah pridje i stade da me ljubi sa takvom zestinom da brzo odagnah sumnje!!!... Zahvalna ga pridigoh ispred sebe i usisah mu kurcinu koja je ubrzano rasla!!! Cim je dosegao moje zdrelo znala sam da je spreman i odgurnuh Slavicu i povukoh Mila na sebe...
     Snaznim brzim zamasima me je trpao, da se uplasih da prerano svrsi i okretoh ga tako da sam bila na njemu...
     - Milo moje, blizu saaammm... Gde hoces da ti svrsimmm???... - zavapi Dragan...
     - Gde hoces ujaceee!!!... Kada me tako dobro izjebaaa... Svrsavajjjj... Gde tiii jeee draaagooo!!!...
     - Eeee... Kada je vec da biram... Zorki sam vec svrsavao u ustaaa... Vooleo bih da osetim kako je to sa tobooommm... Kako ga ti pusisss...
     - Ali ja to nikada nisam radilaaa... - opet ce Slava...
     - "Never Say Never Again... "... - rece... - Uostalom ne moras nista da radis samo ziniii iii guutajjj!!! - zapovedi...
     - Hocu ujkooo... Sve sto zelis... - i leze na ledja sirom otvarajuci njena malena ustasca...
     Dragan je zaskoci, i a kako smo ja i Milo bili paralelno sa Slavom, videsmo ogromnu od picinih sokova i sperme kvasnu surlu kako se nadnosi nad njom...

          - Evo tiii... I evooo... Evooo!!!... - gotovo je skandirao, izbacujuci u njena usta, cinilo mi se duplu porciju sperme, od one kojom sam se ja sladila...
     - Gutajjj... Gutaj sveee!!! - javio se, uobicajeno Miloje... I ona je gutala, ne znam kako ali za "Pocetnicu" se veoma dobro snalazila...
     Dragan je roktao od uzivanja i srece, pa kada je definitivno iscedio i poslednju kap, ugura joj ga i stade zestoko da je jebe u usta!!!... Glava joj je bila prikljestena izmedju njegovih nogu i on joj ga je gurao kao da mu nije rod!!! Uostalom, nisam se nicem cudila - i sama sam cesto bila zrtva neobuzdane rodjacke strasti...
     Najednom je prestade jebati vec joj obraze uhvati sakama i stade joj pitona gurati u grlo ne obaziruci se na njeno kolutanje izbecenih zelenih ociju!!!... Koprcala se i mlatarala rukama, ali on joj ga zari celog tako da se na njenom, gotovo providnom grlu videlo zadebljanje dokle joj je prodro!!!
     Kurac mu bese u punoj erekciji i on ga izvadi iz Slavinog grla i gotovo iz trka mi ga zakrka u bulju!!!
     - Pa kada moze moja neuka drugarica onako da ga u ustasca prima... - pomislih... - Mogu i ja, nepripremljena, u moju guzu, koju su pohodili i znatno veci i deblji od Draganovog... Ipak je bio ovlazen balama koje je izvukao sa kurcem iz njenog jednjaka!!!... Sada su dva para jajca lupkali jedno o drugo, tako dodatno stimulisuci stvaranje semene tecnosti koja ce mi i ovog puta napuniti usta...
     - Zelim vasu spermu u moja usta - zapovedih...
     - To cemo i uciniti!!! - rece Dragan...
     - Samo ako budemo mogli... - dodade Milo...
     - Moci cete... Moracete... - pa ukljucih centrifugu na najbrze sto mogu, a vaginalnim i anusnim poprecno-prugastim i glatkim misicima dodatno stimulisala njihove do bola ispunjene krvlju kurcine!!!

          - Sada cuuu!!!... Sada cu... Sadaaa!!! - najavi Miloje.
     Ja se odvojih od njega, i sa sve Draganovim u guzici, nekako dodjoh do Milovog iz kojeg je vec pocelo da strca!!!... Naiskap i u slast posisa kurcinu i lepo ga olizah da se sav caklio... Ubrzo osetih da Draganov izlazi i ja se okrenuh i spremno ga docekah... Soptao je i groktao kao krmak sve me polivajuci po licu, vratu i dojkama... Najzad mi ga roknu da i moje grlo oseti njegovu moc...
     Kada se zavrsilo sa mnom - svi se zapitasmo sta je sa nasom domacicom Slavicom...
     Ona je rasirenih nogu, udobno zavaljena u fotelji levicom drkala pickicu a u desnoj drzala casu sa pivom i pijuckala, uzivajuci u spektaklu koji smo joj priredjivali...
     - Ko pije sam??? - zadirkivala sam je...
     - A ko se jebe sam... - uz smeh mi odgovori...
     - Eeee... Ovo je bio: "S E N D V I CCC... "... Koji su od mene trazili kolege... Izgleda im je to najomiljenije... Hiii... Hi... Hi... - smejuci sam joj govorila... - Moraces i ti na to da se naviknes...
     - Hajde da me u isto vreme jebu u usta i pickuuu... Mozda bih mogla, ali i u dupeee... To nikakooo!!!
     - Koliko sutra cemo doci sa jos jednim kolegom da vam montiramo kompjutere, pa cemo vas jebati istovremeno u sve tri rupice... - zapreti Dragan... - Aliii... Koliko znam on ima merak na vaseg kontistu-bilansistu Snezu...
     - Sneza mi je najbolja drugarica jos iz skole... - Slavica ce...
     - Jedino se ona od svih sa mnom druzi... - dodadoh... - Ali pred njome ni rec o ovome sto se danas a i onomad desilo!!!
     - A ni to da sam ti ja sestricina... - Slava ce...

Nema komentara:

Objavi komentar