utorak, 26. svibnja 2015.

Silovana u stanu

Zovem se Milica imam 18 godina dete sam razvedenih roditelja zivim u Beogradu, sa ocem I bratom. Tata radi dva posla pa je zaista retko kuci.Tako da smo zbog toga veliki deo vremena prepusteni sami sebi. Nenad je zaista problematican decko pored toga sto bukvalno sav dzeparac trosi na vutru, druzi se sa najgorim momcima iz kraja, sa najvecim dziberima i klosarima.To je njegova "ekipa" kako kaze on.Redovno me hvata jeza kada nocu prolazim pored njih, nekulturni, agresivni i redovno nadrogirani posle deset skupljaju se na istom mestu ali nazalost nema drugog puta pa moram proci pored njih.Bez obzira sto je Nenad tu redovno mi dobacuju kada prolazim, pogotovo kada obucem neke od mojih uskih trenerki ili helanki koje dovode do izrazaja moju savrsenu guzu. Naravno to mene ne zanima imam svog decka, kvalitetnog decka pametnog, lepog, sportistu i nikad se ne bi spustila na taj nivo da imam nesto sa nekim od njih.Nenad je bio upleten u raznorazna sranja cak sam sumnjala da je i dilovao, uvek sam pokusavala oca da ubedim da mu zabrani da se druzi s njima, ali on nije obracao paznju na to uvek je govorio da je ovo opasan kraj i da uvek valja imati mnostvo ljudi kraj sebe a mene prekorevao sto se izdvajam od njih. Ja zaista nisam mogla da se druzim sa tim devojkama koje su se napijale, pusile travu, svako vece isle u krevet sa drugim momcima jednostavno nisam takva a o Nenadovom drustvu da ne pricam od njih sam bezala glavom bez obzira.

Jedne nedelje posle predivnog izlaska sa deckom vracala sam se kuci, otprilike je bilo oko 21:30 prolazila sam pored iste grupice u kojoj je naravno bio i moj brat.Ovoga puta nisu bili uopste bucni, nisu privlacili paznju cak sta vise bili su veoma tihi, kao da su se dogovarali nesto, kao da su se spremali da urade nesto, dobila sam neki los predosecaj u tim trenucima ubrzala hod i ubrzo dosla do zgrade.Htela sam da ga pozovem, da ucinim bilo sta ali nisam jer sam znala da ce me odjebati. Tata je to vece radio trecu tako da sam bila potpuno sama u stanu. Nenad je naravno imao svoj kljuc ali nesto mi nije davalo mira cekala sam ga do 12 uvece ali njega nije bilo.Kada sam napokon odustala od cekanja otisla sam pod tush, sredila se se zavukla u krevet.

Dugo sam se mucila da zaspim ali kada sam napokon uspela zazvonio mi je telefon. Pogledala sam u telefon pisalo je da je Nenad, javila sam se na telefon a tada mi se javio njegov drug Crni tako su ga zvali :
-Alo mala stizemo za 15 minuta dovodimo ti burazera izvuko je deblji kraj u tuci jednoj , budi budna da nam otvoris .
Uplasila sam se jako tada svasta mi je palo napamet .
-Pa jel dobro kako mu je???
-Trenutno je u malo losem stanju popio je ciglu u glavu al ne brini vodili smo ga u urgentni bice sve okej , dovodimo ga ja i Vlada stizemo brzo.
Naravno da mi se nije dopala ideja sto cu pustiti ta dva kretena u stan ali nazalost nije mi bilo druge.Posle deset minuta zacuo se interfon.
-Pustaj nas unutra ajde.

Pustila sam ih u zgradu pocela je nevidjena nervoza da me hvata u tim trenucima, odmah zatim zaculo se kucanje na vratima. Bio je to moj brat sa njima, nije mogao da hoda, sav u masnicama i razbijene arkade zgrozila sam se i krenula sam da panicim.
-Ne brini lekar je rekao da legne odmah ajde da ga stavimo u krevet bice mu sutra bolje .
Bio je polusvestan tako da je to bila najbolja ideja u tom trenutku. Smestila sam ga u krevet i krenula ka dnevnoj sobi nadala sam se da su ona dva idiota otisla vec, ali nazalost ne sedeli su u dnevnoj udobno smesteni .
-Mogla bi neki sokic da nam ponudis.
Rece Crni.
-Odlicna ideja.
Nadovezao se Vlada. Zelela sam samo sto pre da ih se resim, nije mi padalo napamet da im bilo sta dajem.
-Nemam nista zao mi je.
-Sigurna si ?
Rece Crni.
-Da sigurna sam .
-A sta ako ti slucajno nadjem ja nesto u frizideru a???
Rece Crni.
-Nemas pravo na tako nesto nije ovo tvoj stan!!!
Ostro mu rekoh.
- Vidi mala sto je opasna da neces ti mozda da mi zabranis.
I krene ka meni.
-Ne priblizavaj mi se vristacu!!!
Rekoh mu.U tom trenutku Crni izvuce skakavac i prisloni mi ga uz grlo.Paralisana sam bila od staha u tom trenutku .
-Ima da budes dobra kucko ili cu da ti unakazim to tvoje lepo lice jel jasno!!! ???
-Jasno...

Crni je vazio za jednog od najopasnijih momaka u kraju znala sam to i to mi je ulivalo jos veci strah.Zatim me je odgurao do kauca i rekao mi da sednem, krenuo je da skida trenerke i rekao da zeli da mu popusim kurac a ako ne bude bio zadovoljan pusenjem rekao je da ce me izmasakrirati zajedno sa mojim bratom. I tako krenula sam u suzama jecajuci da mu pusim pozamasno veliki i debeli kurac. Drzao me je za glavu i uzivao u pusenju kurca a Vlada je krenuo me vacari za sise preko bluze i da mi mazi pickicu. Bila sam prisiljena da mu pusim najbolje sto umem, zatim me je uhvatio za glavu i krenuo snazno da mi nabija kurac u usta, krenuo je snazno da me tuca u usta , davio me je i gusio njegovim kurcem.
-To kucko mmm kako volim da te karam u usta!!!
Rece Crni. Vlada ga je izvadio i rekao mi da krenem da mu drkam drkala sam nesto manji Vladin kurac dok me je Crni punio u usta.A zatim me je Crni okrenuo zguza i nabio svoju krutu kurcinu do jaja. Vlada mi je prisao spreda i nabio mi ga u usta . Crni je krenuo nemilosrdno da me testerise udarajuci me po guzi i ispustajuci divljacke krike.
-Toooo kuckice tako te volim , primi ga primi ga !!!
I snazno je krenuo da me udara po guzi bolela me je guza od njegovih udaraca a nanosio mi je bol i u pickici buduci da sam bila potpuno suva nenormalno je bolelo. Nije se zaustavljao nemilosrdno me je karao odpozadi izivljavao se na meni .
-Volis tako da ga primas jeli kucko jeli????
-Da.
Morala sam da mu kazem ono sto zeli da cuje nastavio je da me razbija zguza da ulazi duboko do jaja. Odjednom mi je gurnuo palac u guzu i krenuo da me prstenjaci. Znala sam da ce mi ga staviti u guzu, znala sam da ce mi oduzeti analnu nevinost koju sam obecala decku.Onda je Vlada legao na ledja a meni rekao da legnem preko njega.
-Sada cemo ti popuniti obe rupe napravicemo pravu zenu od tebe!!!
Rece Crni i gurnuo me je ka Vladi, Vlada je krenuo da ga nabija odozdo cuclajuci moju sisu koja mu je bila u ustima a Crni mi je prisao i nabio mi ga u guzu bez pripreme.Jauknula sam i glasno vrisnula od bola a Crni se jos vise pribio, krenula sam da jecam i molim :
-Molim te Crni izvuci ga ne mogu, ne mogu da izdrzim ne mogu!!!!
-Tise kurvo mozes i hoces !!!
A zatim kao za inat krene da mi razvaljuje dupe sve jace i jace, umirala sam od bolova i pitala se sta sam bogu skrivila da ovo dozivim, zelela sam da nestanem sa lica zemlje.
-Molim vas nemojte, pustite me ne mogu da izdrzim ..,
-Razvali je Vladimire !!!
Rece Crni. Krenuli su jos jace da me pune, da mi istovremeno probijaju i picku i guzu, Crni je bio nemilosrdan gurao mi je kurac do samog kraja, nanosio mi nenormalan bol od koga sam mislila da cu izgubiti svest.Nabijao se snazno i jako bez milosti mislila sam da cu umreti .Vristala sam molila ih da prestanu ali oni su me tucali sve jace i jace. A zatim je Vlada zatrazio da me kara u dupe nabijao mi je njegov nesto tanji i manji kurac ali opet je bolelo a Crni mi ga je nabio onako prljavog iz guze direktno u usta. Pusila sam njegov prljavi i smrdljivi kurac i molila se bogu u sebi da ovom kosmaru dodje kraj. Zatim je Vlada krenuo snazno da me kara u dupe i ubrzava tempo imala sam osecaj da ce svrsiti sto se ubrzo i desilo napunio mi je guzu. Sada je bio red na Crnog i on je zeleo zavrsnicu u mojoj guzi.Uhvatio me je za kosu i grubo bacio na pod, legao je preko mene i u tom polozaju mi ga je grubo nabio u guzu.Na tepihu sam bila prikucana uz pod nisam imala ni napred ni nazad znala sam da ce me pocepati skroz.Uhvatio me je za kosu sa obe ruke i krenuo da mi pribija glavu uz tepih u tom momentu je poceo pravi horor dogadjaj posle kojeg cu dozivotno imati traume. Tada je krenuo nenormalno grubo, jace nego malo pre da mi ga nabija, molila sam i vristala ali nije vredelo samo me je razvaljivao sve jace i jace, nabadao mi je njegovu kurcinu do samog kraja, razvaljivajuci me nasilnickim pokretima napred nazad .
-Demoliracu te kurvo pamtices me do kraja svog bednog zivota!!!
To je i ucinio totalno sam bila demolirana i ponizena, uplakana u suzama, razbijena i otkinuta od kurca samo sam se molila da se ovaj kosmar zavrsi. Posle par minuta grubog , bolnog i nasilnickog karanja moje guze pocela sam da gubim svest sekundi su me delili od nesvestice ali je na svu srecu pre toga Crni svrsio. Svrsio je u moju guzu ispustajuci poslednju kap sperme. A zatim mi je prisao I rekao :
-Budes li nekome rekla za ovo sve cemo da vas izmasakriramo i tebe i tvog brata i tvog oca!!

Nema komentara:

Objavi komentar