utorak, 26. svibnja 2015.

Šefica

Moja šefica je blaga žena. Krupne zelene oči I smeđa kosa na paž , uredna, uvek pažljivo našminkana.

    Nikad ranije nisam imala maštanja koja nju uključuju.  Jednom dok smo pile kafu u većem društvu jedno dugme joj se na košulji otkopčalo I provirio je crno beli čipkasti grudnjak I deo sisica.

     Starija je od mene, ali ima fantastične male sike.  Sredne je visine , prave ženske gradje. Uzak struk I obli bokovi .

     Par puta me je iznenadila kad je u razgovoru nas mlađih tresnula reč kao što je kurac. Mogu reći da me je to pomalo uzbuđivalo.

     Njen muž je dolazio kod nas , u bolnicu par jutara za redom , da ga vodi na drugo odelenje , da mu ispiraju uši.

     Visok 192 cm , veoma mišićave gradje ,mamio je uzdahe I nas mlađih koleginica.  Oboje su fini ljudi I visoko obrazovani.

      Sećam se pre par godina  da je pominjala neki sex sa pekmezom I nutelom. Inače je samo pričala o egzotičnim putovanjima I garderobi.

      Jednom u popodnevnoj smeni smo nas dve bile same u sobi kad je neočekivano njen muž došao.

      Ona se kao malo iznenadila, a onda su oboje ustali I krenuli da mi pričaju nešto o kupovini knjiga. Nije mi bilo baš jasno čemu toliko približavanje.

      On mi je stojao iza ledja, a ona ispred mene.  Bila sam u mantilu belom sa kratkim rukavima I klompice sam imala .

       Nisam slutila ništa nastrano, jer su oboje baš bili fini . Ona je pričala I dalje . Približila mi se potpuno I počela da mi otkopčava dugme na mantilu . Mahinalno sam krenula korak u nazad I udarila o krupno telo njenog supruga.

       Tad mi je već sve bilo sumnjivije. Slutila sam neku nevaljalu igru.  Ne mogu reći da me njen muž ko od brega odvaljen nije privlačio.

       Umiljavala se ispred mene pućeći svoje svetlo crveno namazane usne. Odlično gradjen muškarac je položio ovlaš svoje krupne šake na moje bokove.

       Osetila sam kako su mi butine mokre. Bistra tečnost I protiv moje volje se polako slivala I lepila mi mantil.

        Osećala sam njen sveži dah na mojim usnama. Goran je ćutao, a ja sam zamišljala njegov pogled kojim me je žario predhodnih dana.

       Usne su nam se spojile, a ja sam zadrhtala da me je njen muž morao pridržati. Kakva je strast iz nje izvirala. Oči su joj se caklile dok je jezikom dirala moje mala usta.

       Krupne šake su mi polako podizale mantil oslobadjajući moju malu guzu u belim tangicama.

       Duže vreme nisam imala momka I pomisao kakav ud bi mogao da ima ovaj krupni muškarac me je terala da drhtim I zajecam .

        Šefica je oslobodila svoje male sike, a ja sam instinktivno krenula ka njima. Sagnula sam se I osetila kako mi se guzovi razmiču.

        Jezik mu je bio tako spretan. Nežnim pokretima me je mazio preko tanušnih tangica.  Gnječio je moje guzove . A ja sam dahtala I tresla se celim telom.

        Šefica me je uzela za lice obema šakama I gurnula svoj jezik duboko u moja usta.  Njen muž mi je svukao tangice I uzeo svoje koplje u ruku usmeravajući ga da klizi medju mojim guzovima.

         Okrenula me je I obe smo klekle ispred njega. Davao nam ga je na kašičicu malo jednoj malo drugoj, dok smo mi držale otvorena usta I blago ispružene jezike.

         Tako sam bila mokra. Tako sam ga želela u sebi.  Osećala sam kako mi pičkica pulsira , otvara se I zatvara dok su mi se bradavice ježile.

         Podigao nas je I nalaktio nas preko stola. Prva sam ga ja dobila . Uklizao je lagano, a ja sam se stresla osećajući da ću brzo svršiti. Zakolutala sam očima, pa zažmurila.

       Par uboda, a onda je njegova žena bila na redu.  Njihala sam se napred nazad ne bi li ga dobila što pre. Ona je jecala sitna naspram njega. A ja sam počela da cvilim . To mu je bio znak da se vrati do mene.

      Ušao je ponovo , polako I duboko. Preduboko. Tako je dobro širio I ispunjavao . Zavrtelo mi se u glavi I klonula sam na sto dok je bistra tečnost pokuljala iz mene.  Tako sam ih obožavala oboje . Nastavio je nesebično da me uzima dok sam se ja trzala pod njim držeći se šakama za ivice stola.

Nema komentara:

Objavi komentar