utorak, 3. ožujka 2020.

Kako sam razotkrio da je moja mama ,,svetica'' u stvari kurva

Prvi put kada sam posumnjao da je jebu bio je pre oko pet godina.Sve je počelo od poruke u kojoj je pisalo ,,Napraviću ja od tebe pravu jebačicu,bićes moja poslušna kurva'',neću zaboraviti tu poruku...Poruka je stigla sa nepoznatog ,ali ne i skrivenog br.Mama je pitala ko je to zajebava,da ona nije takva žena...Sledećeg ili nekoliko jutara kasnije na  vratima pojavio čovek kog nisamo poznavali jer smo se u taj kraj preselili mesec dana ranije.Bio je krupan,sa velikim stomakom,masnom kosom,proćelav,pomalo je zaudarao na znoj,prosto je bio odbojan,nije me zanimalo da slušam,pa sam otišao na sprat da,zaboravio sam šta radim,Mama ga je primila,ponudila mu da sedne i dalje nisam slušao,sada mi je žao zbog toga.Nakon nekog vremena,oko pola sata,čuo sam da mama viče,ne sećam se šta tačno,suštinski,isterala ga je iz kuće.Čuo sam i video deo kada on odlazi i kako se cinično smeška.Zbunjen sam pitao šta se dogodilo,rekla je da sam odrastao i da zanm da muškarci muvaju žene...otezala je,ne sećam se baš i na kraju je objasnila da je muvao i da je hteo da je jebe,ne tim rečima.Odmah sam to povezao sa porukomm i ,sada znam,bio upravu.Posle toga je bilo sve uobičajeno,smor u srednjoj,mama je vodila svoj mali restoran,koji je loše poslovao i imao dugove.Otprilike mesec posle svoje posete debeljan je ponudi nešto mami,sećam se da je bil zamišljena i zabrinuta,nisam znao za ponutu,i dalje ne znam šta je tačno u pitanju.Na kraju je pristala i on je kupio mamin restoran,nakon što je platila dugove,nije joj ostalo novca,pa je prihvatila i ponudu da tamo radi kao neki ''aisistent-menadžer'',čak mislim da je to bio jedan od uslova i ko zna šta sve još.Mene je lagala,ne znam sve tačno.Odmah pošto je ispotpisivala ugovore...vratila se kuci,bilo je podne.Pitao sam je šta se dogodilo,da li je sve u redu...Rekla je da jeste i da mora još neke stvari, oko restorana,da završi,nije imala odgovor koje stvari,izbegla ga je.Otišla je da se sprema i zadržala duže nego obično.Kada je izlazila,zaprepastio sam se koliko je zgodna,zažalio sam što nije odvratno ružna,obukla je jako uske farmerke,crne štikle i nešto sa dekolteom što je ličilo na majicu,kosu je vezala u rep,izgledala je vrlo uredno,dekolte je pokusala da sakrije,ali nije uspevala.Na licu su joj se videli strah zabrinutost.Na telefon se nije javljala,vratila se tek pred sledeće jutro.Uspeo sam da je vidim samo na kratko,ali je to bilo doboljno da zapantim.Kosa joj je bila zamršena,raščupana,tada sam je prvi put video da otežano hoda,nije uopšte imala snage,lice joj je bilo potpuno bez šminke,neki nokti su pukli,bluza je bila izguzvana i skroz mokra,a farmerke pocepane na više mesta.Pravdala se na razne načine,kada sam se naljutio što me laže,tražio sam po telefonu,posle nekih sat-dva otkada se vratila,stigla je poruka,nju baš nisam dobro zapantio,u glavnom:,,Sad si moja kurva i moraš sve da slušaš''.Eto,tako je počelo...

Nema komentara:

Objavi komentar