četvrtak, 29. travnja 2021.

Moja majka .. i nije baš tako bogohotna kao što ljudi misle. Božo & Ivka PART I

25.god, iz ZG, imam brata i dvije sestre.
Dobrostojeca smo obitelj, živimo u finom dijelu grada u obiteljskoj kuci. Starci su nam vrijedni pa su nam napravili sve. Sestre su završile fakultete, big bro je vrhunski nogometaš-- eto jedino sam ja srednja žalost haha.

Kako nam nije ništa nedostajalo financijski tako sam i imao djevojke koje sam htio. A i ljepuštastog sam izgleda,obožavam markiranu robu jer žene polude, a i dobro sam obdarem sa 17cm.

No, početak mog sexualnog života kreche od - - moje majke Ivke.
Ona je baš prava sexy dama. Prelijepog lica, S velikim
sisama i jednostavno zrachi karizmom. Otac je pomalo strogi, zadrti, pa mogu reci redneck sa sela. Izuzetno inteligentan, prošao puno.

Njih dvoje ne spavaju u istom krevetu vec olala.
I kao klinac sam skužio da je majka meni pomalo privržena. Očito joj je nedostajalo bližnosti. Ne vole se.

Još kao sa 16god sam špijunirao majku dok se kupa, jednom me i skužila  ;D. Nije uzela to ozbiljno.

Tako je vrijeme prolazilo, ja sam mijenjao cure, nešto za stalno, nešto ovako za po par puta.

Onda se i to dogodilo. Prvi korak. Tad sam bio uvjeren da ona želi sex. Imao sam 20god. Došao sam s posla, pojeo ručak, bili smo sami. Ona je gledala emisiju. Onda sam se pokrio dekom kao fol i počeo skidat. Bio sam gol, jedino sam imao majicu na sebi. Otkrio sam se i rekao joj :Ajmo, sad smo sami. Erekcija na vrhuncu. Ipak, ona me odbila gledajuci u moj kurac non stop. Kao, mama sam ti i tako to.
Nismo se tad pojebali. No tad sam počeo intenzivno razmišljati o njoj. Palo mi je na pamet kako je u našoj kemijskoj čistionici koju imamo bila u 'dobrim' odnosima sa nekim gostima. Očito više nego sa drugim.
Nakon tog događaja, počeo sam promatrati te bliske njoj ljude i pričati o njoj(onako u razgovoru) - odmah sam skužio tko ju jebe. Izrazi lica, oči ne lažu. I da budem iskren - to me palilo. Možda varanje, možda da takva svetica se troši iza očevih leđa, sve pomalo. Brat je vec otišao za Kanadu, jedna sestra se odselila, ostali smo ja i seka.

Glavni događaj se dogodio kad je u podstanare došao Božo. 40ak god, žgoljav, radi puno no dosta pametan i inteligentan. I jebač veliki. Uspio je u kratkom roku pojebati, čak i oženiti susjedu koja se rastavila radi njega. Vrijeme je prolazilo, majka i ja nismo spominjali događaje, posao vamo tamo.
No, tako sam primjetio da svaki put kad Božo dođe platit stan, ostane duže na rakijici. Par puta sam došao, vidio majku u pripitom stanju, nasmješena. Očito joj je spika pasala od Bože. Ja kao ja nekad bi namjerno spomenuo Božu, njoj bi se izraz lica primjenio u sekundi. Onda mi palo na pamet, pa idem ja to špijunirati. Kupio kemijsku sa kamerom, stavio ju na neprimjetno mjesto da cijeli dnevni boravak snima. - - Ljeto, otac izvan grada, sestra na moru, brat vani, druga seka nije tu. Božo slobodan kao i svake subote. Ja namjerno lažem, idem sa ekipom u Crikvenicu,, sutra se vraćam.
Naravno i Božo to je pratio. Odoh ja 2 dana sam u hotel Laguna. Platio si i špijuniraj.
Požurio sam u hotel da ne bi nešto propustio, hvala Bogu čim sam upalio laptop majka se tuširala. Nakon par minuta, dolazi ona u boravak. TOTALNO drugačija osoba. Kožni crni sexy kombinezon sa crnim halterima iz kojeg su sise skroz vidljive, a nosi i tange. To me palilo, žena - moja majka u takvom izdanju. Još starija žena i tange ufff.. Ništa nije radila vec se samo legla na kauč u boravku i pokrila se jorganom. Nije se čak ni dirala po pički.  Tad Božo ulazi u naš stan(HEJ, ČOVJEK IMA KLJUČ OD STANA!!) - Toliko su si dobri..Malo je pripit. Sjeda pored nje i počinje ju ljubiti i dirati. U početku ona se nešto odupirala da se stvori napetost. Onda Božo preuzima inicijativu i krece jebachina. Majka je imala smiješak na licu, uživala je da ju Božo jebe. Po sexu se vidjelo da se sexualno poznaju i da se karaju duže vrijeme.. Može se reći i da su zaljubljeni.

Sex je krenuo, meni je kurac porastao za mikro sekundu..
Gledam, špijuniram mamu kako vara tatu i to sa našim podstanarom koji se smiješka kad je s nama - Perfekcija.
Božo je legao kraj nje nešto pijani mumljajuči, majka se počela otkrivati, dirati i širiti noge. Ko mačka. Ona je preuzela inicijativu. Božo ju je počeo ljubiti. Majka leži na leđima
, Božo bočno pored nje. Ljube se u usta, a lijevom rukom joj masira pičku dok majka širi noge u zrak. Scena perfecta. Samo što nisam svršio da nisam kurac ni pipnuo. Božo se prebacuje na sise, a onda kratko joj i pičku čisti. Majka se okreće, naguzi se da ju Božo poliže s guza. Ponovo se majka okreće na leđa, Božo je još uvijek u hlačama. Ljube se, prima ga za kurac i skida mu hlače i gaće. Malo su se mazili u misionarskom položaju, nakon čega mu je Ivkica popušila kurac na kratko. Sljedeće je bilo, njegov kurac među njezinim sisama. Poslije toga su se oralno zadovoljili u klasičnom položaju gdje je njezina pučka na njegovom licu dok mu ona puši. Nakon blowjoba, napokon je krenulo-- nabola se na njegov kurac leđa su joj okrenuta prema njegovom licu. Tako su se jebali par minuta, majka se smijala i govorila :To, Božo jebi me, jebi me. To hoću, to mi treba. Zanimljivo, tange nije skinula. Poslije je krenulo bočno jebanje. Božo leži na lijevoj strani, jebe majku. Tu i tamo se zažvale. Lijevi srednji prst je u majkinim ustima,a desna ruka malo po sisama, malo kurac popravlja. Tu sam svršio. Delirij ko nikad. Sedmo nebo.
Za kraj Božo ju je okrenuo i kresao s guza. I njoj i njemu desna noga su na podu, lijeva na kauču. Ševi ju Božo sguza, meni opet erekcija tvrda. Onda se se maknuli na sredinu kauča - da bude udobnije ta kraj. Tu je počelo baš žestoko, mama nagužena, stenje, Božo kara jednom rukom ju pljusne po guzi i, druga lijeva ruka mu je ne njezinom vratu. Tako jedno 3 minute, onda ga Božo vadi i svršava joj po šupku. Baš kao i ja. Cijelu spermu je razmazao po svojim rukama, a onda i po njezinom licu. Delirij, oboje su svršili. Malo su se ljubili, ležali, smijali, onda mu je popušila/oblizala za kraj. Otišao je Božo tada. Ja sam mislio da bude i noćna tura, ali morao je ići Božo negdje. Ostatak dana majka je čistila kuhinju i onda otišla spavati. Naravno ja sam ju na zvao da se javim da sam dobro stigao. Pito ju jel sve u redu, kaže ona je. Reko joj da je baš vruće i da je predobro okupat se u moru i bacit sve sa sebe.  Ivkica se samo nasmijala na to.
Prije spavanje je gledala tv, čula se sa ocem i bratom. I sa Božom prije spavanja. Ruka joj je bila u mačkici, no nije svršila. Imala je smiješak opet na licu, vidljivo je zaljubljena u Božu.
 

Nema komentara:

Objavi komentar