četvrtak, 29. travnja 2021.

Moja majka .. i nije baš tako bogohotna kao što ljudi misle.Božo & Ivka PART III

Kao što rekoh, mislio sam da će mi qrac otpast
 tu vecer. Desnica također.

Drugi video imam gdje se pohotna majka i švaler Božo karaju. Ali ovaj drugi je video svjetske kvalitete.
Naprosto, još uvijek ne vjerujem kako im je sve ispalo po planu. Perfektna noc, i setup je perfektan. A ševa je bila toliko dobra da sam ju gledao danima kasnije. Od laganice, pa do žestokog gutanja, pa do kraja i obostranog svršavanja.
Siguran sam ovakav video prodat, zaradio bi bogatstvo.

Jutro kasnije kad sam se probudio,odmah sam upalio kameru da vidim jesam šta propustio. Ništa posebno. Božo nije bio u stanu, otišao je ranije.

Majka je bila u kuhinji sa zelenim ogrtačom - koji mene pali nevjerovatno. Ogrtač i dugi kaput joj stoje najbolje, tu je bar meni najjebozovnija. Očito nije mislila da ću još doci.
Ja sam se spremio, popio kavu, pojeo hotelski doručak i pravac doma. Došao sam oko 12,40h taman poslije odjave iz Hotela. Ulazim u stan, majka ručak sprema. Na sebi ima crnu majicu i bež hlace. Ništa provokativno.  Da ne znam šta radi, nikad ne bi pomislio da je izjebana ko drolja prošlu vecer. Mora joj se priznati, zna glumiti. Malo smo razgovarali, ja rekao bio je dobar party.. Malo cuga, malo zajebancija itd. Pitam nju, ona kaže da je gledala neki film  ;D.. Mislim se ja, ti si radila film u kojem sam ja redatelj  >:D..
Promatrao sam ju neko vrijeme, odlične je volje, baš zraci. Lijepo izgleda. Kurac joj je u očima.

Čekamo 15h kad imamo dogovoren ručak. Svi smo to, osim brata koji je u Kanadi.
Vracaju se stari i seka iz Slavonije, druga seka dolazi i sjedamo za stol. Purica, mlinci, krompir, salata  svega.
Malo smo pričali o putu, poslu..
Naravno, ja sam odmah uzeo kemijsku iz spavace sobe.
Ova druga je u boravku, necu je uzimat odmah da ne bi bilo sumnjivo.

Prošao je i taj vikend. Vracamo se u radni tjedan. Ja sam imao svoj posao, starci u kemijskoj čistionicu, seke na faks. Uobičajeno.

Tokom narednih dana, postavljao sam si mnoga pitanja. Božo je vjerovatno imao još par žena sa strane. Tad još nije bio sa tom susjedom ludom. Možda i je. Majka je vecinom ujutro išla počistiti pa na plac, dučan po namirnice. Znala je otići oko 06h ujutro, pa je nema do 9,10,11h. Tu su mi sumnje bile da 2x tjedno se nalazi sa nekime. Da li sa Božom ili nekim drugim, pitanje je? Što me zbunjivalo je da su svi ti likovi na koje sam sumnjao radili tipicnu smjenu od 06,07,08h do 14,15,16h. Onda kako?

Kameru sam znao postaviti u boravak da vidim šta se radi, da li će Božo svratit kad na kakav brzinski fuck. Ali, bilo me je frka da netko ne uzme tu kemijsku i provali. Pogotovo sestra, koja je pametna.

Još sam razmišljao da li stari, obje seke išta sumnjaju? Morali su primijetiti da stara izgleda super, da je skinula kilažu i da blista. Možda i jesu, ali ih nije bilo briga. Kao da su oni svetinja. Nisu ni blizu.

Kako je vrijeme prolazilo, sreo sam Božu malo bi po razgovarali, ali bih izbjegavao kontakt očima jer bih on skužio. Nisam htio da skuži, jer me baš rajcalo kako ju dobro jebe i kako majka uživa biti pohotna kurva.

I onda dođe još jedan veliki twist. Onaj tip kojeg sam spominjao da sumnjam da mi jebe mamu, sad sam 100% siguran. Jedan dan, dolazim ja do kemijske čistionice. Trebao sam neke papire. Oko 12h podne. Dolazi on,  izvjesni Drago, pijan,, a inace je pijanac. Pozdravlja se sa mnom, bog kako si.. Ostavlja mobitel, odlazi do auta.. Kad ono poziv od Ivke!!  Ja gledam u mobitel i ne vjerujem. Kakva slučajnost i bizarnost. Odmaknuo sam se, kao fol prčko nešto po svom mobu. Dolazi on natrag, gleda mob vidi poziv, automatski mene pogleda hhaahhaaa.  Ja se pravim da ne kužim, a krajičkom oka gledam.  Pozdravio se, morao je iči odmah. Kuda, pitam ja- a mora po ženu  ;D Čiju? Majku ti jebem, mislim se? On ode, ja za njim. Stici cu obaviti to sa papirima,, banka, općina,, pičke mile..materine.

On krenuo, ide pravac svoj stan. Znam gdje živi, zato sam se parkirao dalje. Ivku, pohotnicu nisam odmah primijetio. Budu ci da je to blizu, morali su biti oprezni. Pogotovo ona, jer šta bi netko mislio da ju vidi da ide u taj ulaz sama. Može naravno ici bilo kod koga. Odlazi Drago u svoj stan, ja čekam skriven iza drveta. Pravim se da čekam nekoga. Za par minuta, majka ulazi u zgradu, zvoni na portofon Drago joj otvara. To je bilo negdje sredinom 12mj.. Na sebi je imala kaput zimski, frizuru u zrak, našminkana, crne hlače i cipele. Baš zategnuta. Tad je vec bilo 13h pa se kladim da je taj dan imala pregled kod doktora. Znala je često iči na te preglede. Što zbog vena, što zbog reume, što zbog svrbeža pičke..
Čekao sam i zamišljao dobrih 1h vremena. Vec je pola 15h, vjerovatno nemaju vremena pošto se Dragi žena vraca s posla, i mali iz škole. Izlazi Ivka iz ulaza, auto je parkirala dalje da ne bi netko skužio i odlazi. Ja sam otišao obavit to što sam trebao.

I drugi put su se moje slutnje obistinile.
Moja mater se kurva sve u 16. Za ne vjerovat, ali opet ću istinu i to me napalilo do jaja.  Tko je sljedeći pitam se??

Nema komentara:

Objavi komentar