četvrtak, 29. travnja 2021.

Moja majka .. i nije baš tako bogohotna kao što ljudi misle. Božo & Ivka PART II

Nakon toga susreta i dokazivanja da se moja mama Ivka jebe sa našim podstanarom Božom, nisam iz prve znao šta učiniti. Da li ih ucijenjivati,da li pričekati.. Nisam se ni umislio da sam Sherlock Holmes pa sam sad riješio misterij stoljeca. Samo su se slutnje obistinile. Odlucio sam pričekat,promatrati. Opet, s majkom sam još uvijek bio u toplo hladnom odnosu zbog mog poziva na od ranije. Ali nakon ovog sam bio 200% siguran,da je želim pojebat - to bi i uspio. Očito je napaljena,fale joj godine intimnosti i sexa. Loš bračni život se mora negdje nadoknaditi.

Sve je teklo mirno, osim što sam si ja postavljao pitanja i scenarije, da li se jebe još s kime,s kime se prije pojebala, koliko dugo traje to sa Božom? itd.. Siguran sam samo da se ševila sa jednim našim gostom 100%. Čak sam ih ulovio jednom na pivi,ali sam tada mislio da je to samo poslovno.  Kasnije isto su se znali smijati često. To je sigurno.

No vratimo se na Božu. Kopkalo me kasnije gdje se jebu? Gdje se sastaju? U našem stanu je sigurno,ali kad je uvijek netko tu. Kod njega je nesigurno jer.je preko puta također podstanar pa ne bi baš bili za igrat se i ispuštat zvukove. Premda sam siguran da ce se tamo bar jednom pojebati.  U hotelu nekom? U autu? U prirodi? Kod njega na poslu? Kako sam radio, nisam baš imao prevec vremena. Majka je bila sve lijepša i lijepša. Izgledala je 10-15god mlađe od kad se počela redovito trošiti sa Božom.
Frizura,ruž,smršavila,suknje,dekoltei, sve se poboljšalo za 10x. Božo je vec tada bio 1,5god podstanar kod nas. Prema onom video, mogu zaključiti da bar pola godine jebe moju mamicu. Inace je Božo dobar čovjek za pomoč ,@li eto voli pizdu i neka mu je. Vrijeme je prolazilo i znao sam da se ševe,ali nikako otkriti gdje.

I onda dođe šansa zs novi video uradak.
Dan mrtvih je, tj 31.10 i to još petak,, otac i seka otišli izvan ZG na groblje, prespavat ce. Eto šanse meni za novu dozu adrenalina.
Jedino mi je bilo šta ako se ne poševe u boravku, vec u spavacoj sobi. Ništa kupit cu dvije kamere u obje ih postaviti u obje sobe. I jesam. Jednu u boravak, drugu u sobu.

Stari i seka otišli,ostali samo ja i Ivka. Među nama vlada ta sexualna energija i napetost,ali nikako otici do kraja. Ja sam još najavio da idem na Halloween party pa cu prespavat kod frenda. Naravno, otišao opet u Hotel prespavat. Ovaj put nije Laguna, vec Palace.

Stari i seka su otišli u podne, ja malo poslije ručka oko 18-19h sam nestao.  Ostade Ivka sama, a i Božo nije nigdje mrdnuo taj dan -gle čuda.
Mogu samo predpostavljat, imaju cijelu vecer i cijelu noc za dobru jebachinu.

Došao sam oko 19,30h u sobu. Upalio laptop. Sve je štimalo , slika , zvuk.
Božo još nije ušao, a majka se spremala. Zanimalo me šta ce obuci. Da svršim čim ju vidim.

Obukla je crvenu kurvinjsku haljinu sa velikim dekolteom i crne haltere. Baš zove - petak je, crvena haljina je na meni, dođi i Jebi me.
Sjedila je u boravku na kaucu, gledala na laptopu nešto, a muzika je.bila baš romantična. Božo je ušao za par minuta sjeo pokraj nje. Nisu gubili vrijeme.

Počelo je maženje, ljubljenje. Božo je skinuo majicu, a ubrzo i majka svoju haljinu. BOGTE KOJA MILFARA! Smršavila je, izgleda bolesno dobro. Nosila je crni grudnjak, crne tange i crne haltere i crne štikle. Prije par dana kosu je ofarbala u plavo smeđo. Sve je išlo romantično. Mijesio joj je picu, dok joj je ljubio sise istodobno. Pička joj se širila brzinom munje, kao što se i Boži erekcije dizala. Nakon par minuta skinuo joj je grudnjak. Prva tura je išla lagano. Jahala ga je sporo. Druga poza je bila da je digla noge visoko i tako ju je jebo neko vrijeme.  Ritam se ubrzavao. A i stenjanje majke. Noge joj je Božo izvijao kako je htio. Malo preko ramena, malo sa strane, malo se nasloni. Lagana jebacina.
Okrenuo ju je pozadi i poceo doggystyle.
Tako 4-5 minuta, onda je orgazam bio blizu.
Izvadio je svoj kurac, majka mu je počela žestoko pušiti. Svršio joj je na koljeno. Odmorili su se. Vidno napaljeni, popili 2 čaše vina. Majki je to dosta da ju ošamuti.

Nastavili su, ali žešče. Napaljeni jako. Nikakvih problema nisu imali. Majkina pička je bila vlažna, a Božin kurac je stajao ko tikva. Majka mu je cuclals, dok ju je Božo prstenjačio. A onda je krenulo. Opet u boravku. Meni super jer se bolje vidi. Radi jedno svjetlo. A kemijska gdje kamera je točno iza njih u čaši gdje su sve kemijske.
Prvo ju je jebao u istoj poziciji gdje Ivka ima noge u zrak, ali brže. Zatim ga je zajahala dok je Božo u sjedečoj poziciji, a ona mu leđima okrenuta.
Nabadala ga je tako dosta dugo, malo se nasloni malo s rukama na pod dok joj Božo gnjeci guzove.
Opet, su se vratili na uobicajenu poziciju gdje ga ona ovaj put obavija nogama i gdje ga kratko jaše.
E onda je krenulo novo.  Stoječki s guza ju je jebao divljački. Vrištala je, držeci se rukama na fotelji. Baš onako fino jako gdje se čuje udvaranje mesa od mesa. Kasnije ju je jebao obicno opet. Izvadio je kurac i stavio joj ga u usta. Pušila mu je dok nije svršio. Ispljunula je spermu.
Kasnije su sjedili, dok ga je Ivka držala za kurac non stop.
Napaljeno ga ljubeci. Božo je bio umoran. Povremeno bi joj izmasirao klitač.

Pričali su uz vino tako nešto jedno 40ak minuta, baš kao pravi bracni par. Majka ga je nadraživala, vidno vec pijana.
Dvije ture su prošle, pitao sam se jel dosta? Tek je ponoć. Do sada je bilo besprijekorno. Od kako je majka uredila stan, do muzike, pa do samog sexa. A oboje su dobro raspoloženi. Baš sam potrefio trenutak.


Božo je otišao do stana, reko da ce se vratiti.
Ja sam 2x svršio fino i obilato. Dvije ture dobre ševe sam vidio, a još slijedi.  Iako umoran, Božo se vratio. Buduci da je Ivka vec pijana, možda ju je mislio jebat u šupak. Ako vec nije.

Treca runda je bila nešto drugačija. Nakon 25min, luđak Božo ulazi gol u stan dignutog kurca, uhvati majku sa kauca stavlja ju na koljena golu i nabija joj kurac u usta. Majka je zaprepaštena, ali i ushičena.  Stavlja kurčinu u usta i puši ga dok joj Božo glavu mice.
Fantazija. Alkohol radi svoje. Tempo sexa je odlican cijelu noc. Gledam vlastitu majku kako ima puna usta, uopce nema zraka. Gura joj Božo do jaja, i nos joj začepljuje. Ali, Pohotnica uživa. Bliži se orgazam i svršava joj Božo u usta. Ovaj put joj 'naređuje' da proguta sve. Majka posluša i guta fini cumshot. Poslije ide fino oblizivanje. Nije to nikakvo grubo i nasilno naređivanje, vec baš u žaru napetosti.
Ševe se sve u 16. Totalni slobodni sex. Ali oduševljava me ta spontanost. Nemaju dogovoreno šta će i kako će. Vec baš kako kome dođe. Uživaju jedno u drugome. Pogotovo moja majka. Jebe se kao da joj je 25,a ne 50. Za svaku pohvalu.

Mali predah, pa odlaze u spavacu sobu gdje inace otac spava sam.
Da se pojebu i na bracnom krevetu. Jebu se u mraku, pa slika nije vidljiva baš najbolje. No, ipak se vidi. Moram priznati za sada jebacina prve klase. Jedino mojoj pohotnoj majci fali još jedan orgazam koji traži. Božo to vidi ne staje dok ju ne izjebe kako spada. Goli kao od majke rođeni, poslije maženja majka se baca na posao. Uzima kurac i puši ga pa malo drka. Tako dosta dugo.  Onda počinje jahat Božu i to brzo i žesteko. Osjeca se napaljenost. Božo je baca na leđa i stavlja glavu među picu. Poze se mijenjaju. Doggystyle, misionarska poza, bocno..  Na kraju Ivka svršava , Božo vadi kurac, svršava joj u usta stojecki dok je njoj glava na rubu kreveta prema dolje. Nešto je progutala, nešto joj je po licu. Sva je izjebana, s lijevom rukom se dira po klitorisu.
Nakon ovog oboje su ostali ležati i zaspali. Vidno umorni.
Božo je napravio dobar posao i vrhunski zadovoljio majku. Majka je dobila vjerovatno najbolju ševu godinama unazad godinama. I neka, zaslužila je. 

Nema komentara:

Objavi komentar