petak, 1. srpnja 2022.

Sa mamom u gostima

 Prica koju cu vam ispricati desila se kada sam imao 18. Moja mama se zove Natasa i tada je imala 45 godina. 2 godine ranije je ostala udovica tako da smo ziveli sami nas dvoje. Mozete da zamislite situaciju u kojoj se nalazi zena u 40im koja je upravo postala samohrana majka sa sinom tinejdzerom. Mama se svim silama trudila da nadoknadi ocev gubitak radeci od jutra do kasnjih vecernjih sati kako bismo izasla na kraj sa brojnim finansijskim problemima. Na srecu i mamina mladja sestra iz Beca nam je pomagala koliko je mogla tako da ni u cemu nismo oskudevali.

Kao sesnaestogodisnjak koji se iznenada nasao u ulozi jedinog muskarca u kuci trudio sam se koliko god sam mogao da joj u svemu pomognem. Svakako morali smo jedno drugom da budemo podrska posto smo sada imali samo jedno drugo, mada smo oduvek bili posebno vezani kao retko koji sin i majka. Bio sam uvek odlican djak i trudio sam se da ne dozvolim da cela situacija utice na moj uspeh u skoli znajuci da je to bila mamina najveca briga, Mama je bila potpuno posvecena poslu i istrajna u svojoj pozrtvovanosti toliko da za nju nije postojalo nista sem posla i kuce. Za nju nisu postojali izlasci i druzenja sem povremene kafe sa nekom drugaricom, a narocito ne drugi muskarci. Zbog toga sam joj precutno bio izuzetno zahvalan jer kao i svaki jedinac bio sam uzasno ljubomoran i ne znam kako bih podneo da je gledam sa drugim covekom.

 Ako to do sad niste shvatili lozio sam se na nju. Manje vise oduvek, ali bas u to vreme sam jednostavno prestao da lazem sam sebe kako je posmatram samo kao majku i krenuo da drkam na nju skoro svaki dan, Ne znam ni sam koliko sam noci proveo natezuci kurac na njene slike i njuseci njene nosene gacice i bruseve koje je upravo ostavila na korpi za ves. A kako su samo mirisale. Miris mamine picke bio je za mene najjaci afrodizijak. Iako se trudila da to nikako ne pokazuje svakako joj je falio muskarac. To mi je bilo vise nego jasno po njenim gacicama koje su svaki put kad bi ih ostavila na korpi bile natopljene njenim slatkim, mirisljavim sokicima koje sam uvek zeljno lizao sa njih i gutao u slast.

 Mozda je sad trenutak da je malo detaljnije opisem. Ako bi to morala da bude jedna rec onda bi to bilo rasna. Mesnata, punacka crnka, visoka oko 160, lepog okruglog lica, toplih ociju i duge crne kose koju je cesto vezivala u kiku ili konjski rep koji je sezao skoro do njenog dupeta, A kakvo je samo to dupe. Veliko, mesnato. RASNO. Da, moglo bi da se kaze i debelo ali posto je uvek bila aktivna i u pokretu bilo je savrseno oblo i veliko a istovremeno cvrsto i sa taman dovoljno celulita da imas gde da stisnes, Upravo ono sto bi Ameri rekli THICK. Uvek bi onako izazovno talasalo u njenim tesnim pantalonama ili suknjama koje je nosila po kuci, a kada bi obukla neku kracu letnju haljinicu to je za mene bila prava poslastica. Prosto nisam mogao da odvojim pogled od njene guzicetine i njenih mesnatih i uvek savrseno glatkih nogu koje bi jos vise dosle do izrazaja kada se onako niska izvije na prstice da nesto dohvati dok sredjuje po kuci. Toliko da bi cak i njoj moje zevanje postalo providno pa bi mi onda upucivala onaj majcinski prekorljivi pogled ispod oka ali bi i sama jedva prikrivala smesak. Kao da je i njoj bilo uzbudljivo sto je zanimljiva jednom osamnestogodisnjaku pa makar to bio i njen sin.

 A bez lazne skromnosti ni ja nisam lose izgledao. Visok skoro 180, crnokos i sa majcinim krupnim crnim ocima. aktivno sam trenirao vec 3 godine tako da sam ono malo naslednog viska kilograma iz detinjstva pretvorio u misice. A ni u predelu kurca nisam imao cega da se stidim sa svojih dobrih i uvek cvrstih 17cm sto siguran sam nije ni njoj moglo da promakne posto sam cesto setao po kuci samo u boksericama i majici.

Tog leta sam upravo zavrsio srednju skolu i moja tetka nas je pozvala da provedemo par nedelja kod nje u gostima kako bismo se malo opustili i promenili sredinu i kako bih se ja malo relaksirao pre odlaska na faks. Majka je bila odusevljena idejom isto kao i ja,

U Becu su nas docekali ona i teca i nakon srdacnog pozdravljanja na stanici odmah smo se uputili ka njihovom stanu. Iako lepo sredjen i u dobrom delu grada, stan je bio dvosoban tako da smo mama i ja morali da spavamo zajedno u dnevnoj sobi. Iako sam insistirao da mi nije problem da spavam i na podu, mama je insistirala da na kaucu na razvlacenje ima sasvim dovoljno mesta za oboje.

Tako je proteklo prvih nekoliko dana, svaki dan bismo setali i obilazili znamenitosti grada i bilo mi je drago da konacno vidim mamu opustenu i bar malo rasterecenu od svakodnevnih problema. I zaista nakon par dana u drugoj sredini kao da je procvetala. jedino sto mi je predstavljalo problem je to sto je drkanje u tako malom stanu sa uvek prisutnih jos troje ljudi bila nemoguca misija. Narocito posto sam navikao da ga praznim bar dvaput dnevno posto bi mi se muda toliko brzo punila da bi i posle jednog dana apstinencije svrsavao kao konj. A drkanje u prazno u wc-u mi nikada nije predstavljalo nikakav uzitak ako to ne mogu da obavim natenane i opusteno. Tako da sam provodio dane pareci oci na mamu u njenim kratkim letnjim haljinicama ili helankama a noci lezeci budan pored nje samo u majici i gacama i stiskajuci nabreklu kurcinu preko bokserica da je ne probudim.

 A ona kao da je to znala. Kao da namerno nije propustala ni jednu priliku da mi se naguzi ispred face u helankama dok pomaze tetki oko kucnih poslova ili da mi onako diskretno sevne gacicama kad prekrsti noge sedeci preko puta mene. Nakon 5 dana bio sam kao na iglama. Toliko da sam setao po stanu sa prakticno konstantnom erekcijom koju nisam mogao ni da sakrijem. A onda je dosla i ta noc zbog koje i pisem ovu pricu.

Lezao sam u krevetu i lagano navlacio nabreklu kurcinu ispod tankog pokrivaca dok je mama bila u kupatilu. Konacno bar nekoliko minuta nasamo. Bas kada sam to pomislio usla je u sobu. Kao i obicno kosu je umotala peskirom za susenje, samo sada sa jednom razlikom. Umesto uobicajene dvodelne pidzame na sebi je imala laganu crvenu letnju spavacicu do pola butina. -uhhh koliko je vrucina. samo sto sam izasla ispod tusa a vec sam se sva oznojila. rekla je suseci peskirom svoju vlaznu kosu. Nadam se da ti ne smeta sto sam u spavacici, skuvala bih se u onoj pidzami.
-Ma da, i ja jedva izdrzavam koliko je vruce a samo sam u majici i gacama, odgovorio sam gutajuci knedle dok je ona sedala na fotelju preko puta i krenula da maze svoje sveze izdepilirane noge nekom kremicom, dajuci mi savrsen pogled na njene mesnate butine sve do gacica. Jel ona uopste nosila gacice ili su to upravo sevnule crne dlacice njene picke?

-Nemoj dugo da ostajes budan, i nemoj da zaboravis da ugasis tv, ja sam bas umorna. ima da zaspim cim dotaknem jastuk. rekla je uvlaceci se ispod carsafa i okrenula mi guzu kao i obicno.

Naravno da nisam mogao da izbacim iz glave onaj prizor od malopre. Znao sam da od spavanja nema nista kao ni od sanse da ga izdrkam a da je ne probudim. Lezao sam na ledjima cinilo mi se citavu vecnost i stiskao ga kroz otvor na boksericama dok je mama mirno spavala onako sklupcanih kolena i istrcene guze ka meni ispod carsafa.Kurcina u mojoj ruci je nabrekla kao da nije moja. Osecao sam bukvalno svaku venu kako pulsira a kurac mora da mi je dostigao 19 ako ne i celih 20cm nakon toliko dana apstinencije. I bas kada sam resio da ipak moram da ustanem do wc-a i izdrkam na brzinu, mama se promeskoljila u snu i zbacila carsaf sa sebe. ostavsi samo u svojoj laganoj satenskoj spavacici na bretele koja se povukla skroz do guzova medju kojima su se nazirale crne cipkaste polu tangice.

 Ako mi je do tada srce tuklo, sada je htelo da iskoci napolje. Vratio sam se nazad i gotovo instinktivno se privio uz nju, znajuci da mi se ovakva prilika mozda nikad vise nece pruziti. Kurac mi je stajao tvrd kao kamen i slobodan kroz otvor na boksericama i sada je dodirivao mamine guzove posto sam prebacio jednu ruku preko njenog stomaka. Jos malo se promeskoljila dajuci mi jos bolji pristup i otkrivajuci jos guzicetine ispod spavacice i sada mi se kurac ugnezdio tacno medju njene guzove. Zavukao sam ruku ispod njene spavacice i krenuo da je milujem po stomaku spustajuci se lagano prema gacicama. Znao sam koliko se lako budi i da je sada vec sigurno budna posto nije mogla da prikrije drhtanje i ubrzano disanje iako se pravila da spava.

 -Mama ako ne zelis ovo sad je trenutak da mi kazes i prestacu, ali vise ne mogu da izdrzim ovo mucenje. Uzasno te zelim.

-Mislila sam da nikad neces pitati. odgovorila je tihim i drhtavim glasom. I to je bilo to. Recenica koja me je vratila u realnost da se ovo zaista  desava. Kresnucu rodjenu majku!

Spustio sam ruku na njene gacice i smaknuo ih u stranu preko njene guze. Presao sam prstima preko njenog uredno podsisanog brezuljka do usmina i osetio koliko je vlazna i spremna. Zgrabio sam kurac, protrljao ga duz njenog procepa onako zguza na boku i vec u sledecem trenutku glavic mi je bio u njoj.

-Mhhhh polako, prostenjala je kroz stisnute zube. Nisam mogao da verujem koliko je tesna i vrela. Nabio sam ga jos malo i moj nabrekli kurac je vec do pola bio u njoj. Picka joj se odmah zgrcila oko mog kurca i znao sam da je istog trenutka svrsila grceci se i opustajuci kao da me sama uvlaci u sebe. Prosto je neverovatno sta dve ipo godine apstinencije moze da uradi zeni u tim godinama.

Gusta kremasta tecnost maminih vaginalnih sokova je ostavljala trag na mom nabreklom kurcu kao na meracu za ulje dok sam lagano ulazio i vadio ga iz nje. Nabio sam joj dva prsta u usta kako ne bi stenjala i ljubio joj vrat dok sam joj drugom rukom mesio znojave sise koje su ispale iz spavacice.

Iako su mi jaja bila prepuna, osecao sam kao da mogu da je jebem citavu vecnost. Krenuo sam zestoko da je jebem, zabijajuci se do muda u nju u ostrim, hitrim trzajima ni ne razmisljajuci da li njena tesna i nerazradjena picka moze da izdrzi tako zestoko karanje nakon dve ipo godine bez seksa. Nisam se obazirao na skripu kreveta ni da li tetka i teca mogu da nas cuju u susednoj sobi. samo sam joj zapusio rukom usta dok me je ona gledala onako preko ramena stenjuci priguseno i sisajuci mi prste.

Ni sam ne znam koliko je to trajalo. Izgubio sam svaki pojam o vremenu. Moj ceo svet se sveo samo na spoj mog kurca i majcine picke. Ruke su mi milile svuda po njenom znojavom telu. Od sisa preko oblog stomacica do njenih sirokih kukova i butina. Krenuo sam da joj trljam klitoris i osetio kako joj se picka ponovo grci dok svrsava na mom kurcu. Vise nisam mogao da izdrzim, osetio sam kao da orgazam krece iz malog mozga i u tom trenutku poslednja stvar koja bi mi pala na pamet bi bila da ga izvadim.

 Zabio sam ga do muda u njenu picku i krenuo da praznim kako mi se cinilo litre guste vrele sperme direktno u njenu utrobu dok joj se picka grcila i muzla svaku kap moje sperme. Ostao sam tako u njoj grleci je cvrsto dok smo se oboje borili za dah nakon najjaceg orgazma koji smo oboje doziveli. Kurac je polako krenuo da mi se spusta u njoj dok nije ispao napolje pracen baricom nasih pomesanih sokova koja je curila iz mamine picke. Tek mi je tada doslo iz kurca u glavu sta sam uradio i da upravo sada milioni mojih spermica plivaju po maminoj nezasticenoj i jos uvek i te kako plodnoj utrobi. Jebote, sta ako zatrudni. Upravo sam joj izrucio u jajnike bar dva decilitra guste osamnestogisnje sperme koja sada igra zmurke sa maminom jajnom celijom.

 -Mama sta smo to uradili. Sta cemo sad ako zatrudnis?

-Nemoj sada o tome mili, brinucu o tome sutra, a sada me samo zagrli cvrsto. Ugnezdila mi je guzu u krilo i sklopila dlanove preko mojih na njenom stomaku.

Nema komentara:

Objavi komentar