petak, 1. srpnja 2022.

Mamino pijanstvo

Zovem se Dejan i živim s majkom u Banjaluci.
Otac mi je preminuo kad sam bio mali i nas dvoje
smo sami od kada se sjećam. Proteklog ljeta
završio sam srednju školu i napunio 19 godina.

Jednog petka naveče sam čuo ključ na ulaznim
vratima i izašao sam pozdraviti majku, koja se
vraćala sa posla. Radila je kao prodavačica u
jednom tržnom centru.

Moja majka je lijepa žena. Visoka je 155 cm, ali
lijepo građena. Ima dugu smeđu kosu u koju
obično stavi neku šnalu kada ide na posao. Prati
modu i oblači se sa stilom. Njezina odjeća uvijek
dobro pristaje njezinoj vitkoj liniji. Rodila me je sa
19 godina tako da sada ima 38.

Kad je otvorila vrata, izgledala je iscrpljeno, kao i
obično, ali i vrlo stresno.

"Mama, što nije u redu?" Pitao sam.
"Pričekaj dok ti kažem", odgovorila je.

Mama je odložila stvari i krenula prema kuhinji.
Danas je na posao obukla svijetloplavu svilenu
bluzu i crnu suknju. Kao i obično, nosila je visoke
potpetice, vjerovatno malo previše seksi za
posao, ali to je bio njezin stil. Suknja je bila taman
dovoljno kratka da pokaže njene prekrasne noge.
Imala je minđuše sa njenim horoskopskih
znakom- vodolije i zveckala narukvicama dok je
posezala za rakijom.

"Ovo će biti dobro", pomislio sam.

Nakon što smo nasuli čašicu rakije, vratili smo se
u dnevnu sobu gdje se moja majka smjestila u
svoju omiljenu fotelju. Sjeo sam u stolicu preko
puta nje. Dok je mama pila, primijetio sam da joj
se otvorio prostor između dva dugmeta na bluzi.
Mogao sam vidjeti malo njezinog bijelog
grudnjaka i desne sise.

"Bilo je blizu zatvaranja", započela je. "Tvoja teta
Maja i ja smo radile zajedno. U lokalu gotovo da
nije bilo nikoga, osim tog čudnog tipa, vjerovatno
otprilike tvojih godina, možda malo stariji. Činilo
se da nije gledao ni u što osim u tvoju tetu. Prišla
sam mu i rekla 'Trgovina se zatvara.' Slegnuo je
ramenima i rekao: 'Sat kaže da se ne zatvarate još
petnaest minuta. Tada je pitao gdje je toalet.
Pokazala sam mu misleći da ću ga se vjerovatno
riješiti.

U ovom trenutku moja je majka dovršila piće,
otišla i vratila se s drugim.

"Nakon desetak minuta Maja i ja smo završile sa
spremanje stvari, ali momka nije bilo nigdje. Maja
je pomislila da je možda izašao na vanjska vrata,
ali morale smo se uvjeriti u to da ga ne bismo
ostavile zaključanog. Sišla sam dolje niz hodnik
do toaleta i kucnula na vrata muškog toaleta.
Ništa se nije čulo, ali sam vidjela da je svjetlo još
uvijek upaljeno i morala sam ga isključiti prije
nego što odem.

Mama je zastala i sklopila oči.

"Otvorila sam vrata i tada sam ga vidjela. Stojeći
usred toaleta, zatvorenih očiju, s kurcom u ruci,
drkajući ga. Kad sam otvorila vrata, otvorio je oči i
zagledao se ravno u mene. Znam da sam otvorila
usta od šoka, ali nisam mogla odvojiti pogled od
njegovog kurca. Odjednom je 'svršio'. Zatim je
bez riječi navukao hlače, podsmjehnuo mi se i
progurao se kraj mene na izlasku kroz vanjska
vrata."

Mama je opet zastala zatvorenih očiju. Jedva
sam disao. Bio sam šokiran da je moja majka
dijelila ovu priču sa mnom, oslikavajući svaki
detalj. Pa opet, uvijek je bila potpuno iskrena
prema meni. Očito je trebala razgovarati o onome
što se dogodilo i vjerovatno nije postojao nježan
način za opisivanje događaja ove večeri.

"Jeste li zvali policiju?" Pitao sam.
"Ne, ne ... nije me dotaknuo ... Bilo je to sam
trenutak u toaletu...", rekla je mama.
"Jesi li rekla teti Maji?" Pitao sam.
"Naravno", odgovorila je mama.
"Pa, šta je rekla?" Pitao sam.
"Uf ... u početku se nasmijala.Tada me zamolila
da opišem njegov kurac, tačno koliko je velik bio,
boju glavića, kako je izgledao kad je drkao. I pitala
me što mi prolazi kroz glavu dok sam buljila u
njegov kurac. O čemu sam razmišljala itd."

Mama je lagano odmahnula rukom, kao da će
odbaciti pitanja.
Pokušavajući ne biti navalentan, rekao sam "I, šta
si joj rekla?"
"Ha! Rekla sam joj 'Pa, sve o čemu sam mogla
razmišljati bilo je koliko jako želim spustiti se na
koljena i privući se do njega i pitati ga da li bi ga
mogla sisati'...

Nisam mogo disati. Moja majka je očito osjećala
efekte rakije, i, čak i da je koristila takav jezik sa
sestrom, nikad ga nije koristila preda mnom.
Otvorivši jedno oko, majka je primijetila nabor u
mojim hlačama.

"Pobogu, Dejane, samo sam se šalila ..." šapnula
je.

Prošao je trenutak.
Mama je lupila usnama, a zatim skliznula sa
stolice na pod. Na sve četiri poput lavice, polako
se uputila prema meni. Nisam se mogao
pomaknuti.

Kad je došla do mene, gurnula je koljena ispod
sebe, posegnula u moje hlače i izvukla mi kurac.
Držala ga je desnom rukom i pomaknula glavu
tako da su joj usne udaljene samo centimetar od
glavića, a zatim je upitala "Sviđa li ti se kad mama
priča prljavo?"
Nisam odgovorio, ali ona je zadržala pogled na
meni dok je uvlačila moj kurac u usta i počela
sisati.
Već nakon prvog sisanja, mogao sam reći da se
stvarno razradila.
Rekla je "Mama želi da učiniš nešto za nju."

Zatim je ustala, naslonila se na fotelju i skinula
najlonke i gaćice. Pozvala me je da dođem.
Zurio sam u njezinu pičku dok sam se kretao
prema njoj. Primijetio sam da je potpuno obrijana.
Ispružio sam jezik dok sam se naginjao i lizao
njezinu macu.
Majka je stavila ruku na potiljak i počela gaditi
moju kosu.

"Tako dobro ..." šapnula je.

Mama je još bila šefica, pa kad je bila spremna,
ustala me i skinula mi hlače. Zatim se okrenula i
položila ruke na stolicu. Gurnuo sam joj suknju i
otkrio njezino prekrasno dupe. S kurcom u ruci
polako sam ušao u nju s leđa.

Mama je malo zastenjala dok sam ulazio. Moje su
ruke pronašle njezine sise. Htio sam joj otkinuti
košulju i grudnjak kako bih zapravo mogao
osjetiti njezino meso.

Nisam mogao vjerovati kako je dobar osjećaj bio
u maminoj pički. Držala me čvrsto, a moje
zadovoljstvo povećavalo se svakim trenutkom.
"Ma ..." započeo sam.

Mama je instinktivno znala da ću uskoro svršiti.
Zavrtjela se oko mene. Zatim, spustivši se na
pod, zgrabila je moj kurac i usisala ga u svoja
usta. Da bi me dokrajčila, bijesno me je drkala
samo kažiprstom i palcem desne ruke. Počeo
sam svršavati, a ona je stavila kurac u grlo.
Kad sam svršio, mama se naslonila na stolicu i
nadlakticom prešla preko usta.

Glasno je izdahnula i rekla: "Pa, ova noć je ispala
bolje nego što je započela."

Nema komentara:

Objavi komentar