nedjelja, 1. siječnja 2023.

Dekica

 Vracam se iz grada, vrucina nesnosna, u autobusu guzva, mokra sam od znoja, a onaj za volanom ne promasuje nijednu rupu na putu. Nerviram se tako, jebem sama sebi mater sto sam bas sad isla u grad, a mogla sam kasnije i jedva se drzim za rucku da ne padnem. Oko mene jad i beda. Svi nervozni, psuju sofera, oznojeni i samo se mole da citavi stignu kuci.Dok sam prosla od ulaznih vrata do sredine busa, neki radnici su me ispipali i izvatali, tako da sam bila jos vise besna i ljuta.
     Guzva kod vrata za izlaz me zaustavila u daljem napredovanju, tako da sam morala da se uhvatim jednom rukom za sipku i da stojim vrlo nezgodno. Nisam imala dobar oslonac pa sam se ljuljala kako je bus zanosio po krivinama i kako je kocio i ubrzavao. Naslonila sam se na nekog ledjima, taj se nije pomerio i tako sam ,nekako, odrzavala ravnotezu.
     Nisam mogla da se okrenem da vidim ko je to, ali sam bila zahvalna na podrsci.
    Medjutim, kako sam se oslanjala na tog nekog, osetila sam da pocinje da me dodiruje. Bio mi je iza ledja, ali okrenut prema meni. Naslonjena na njega ledjima i dupetom, nisam imala bas mesta za menevar, pa sam cutka trpela sta me je snaslo. Doduse, vrucina je ucinila svoje, pa me to malo napalilo, ali to je priroda...
    Ruka tog nepoznatog coveka je bila na mojoj butini i klizila po nozi i dolazila do guze. Moje tesna helanke i kratka majica mu ocigledno nisu smetale. Nastavljao je da vrslja po mom telu. Milovao me po guzi sa starane pa po nozi i polako krenuo navise. Moje mirovanje i izostanak reakcije je protumacio kao pristanak.
     Vec sam osecala ruku na stomaku,a u isto vreme tu su se pokrenuli i neki leptirici. Doduse, nisam ja rodjena samo sa jednom rukom, ali kako je poceo da mi mazi bok, pa prema grudima, to je i mene uzbudilo, pa sam mirovala. Vec mi je dosao do grudi. Opipavao je sisicu odozdo i hvatao je celom rukom.
    Bradavice su mu rekle ono sto ja nisam izgovorila. Bile su tvrde i napete, zeljne da ih stipne i vrti prstima. Malo sam se, koliko mi je guzva dopustala, namestala bolje da me pipa. Pri sledecem kocenju i zanosenju busa, okrenula sam se koliko sam mogla, da osmotrim tog sto me hvata za sisu. On je vec poceo da mi zavlaci ruku ispod majice, jer nisam nosila brus. Promena polozaja mu je omogucila da me uhvati celom sakom za sisu ispod majice. Pogledala sam ga po prvi put.
   Ugledala sam starijeg coveka, koji je pokusavao da skrene pogled, ali ga je u isto vreme interesovalo kakva je moja reakcija. Nije me pustao. Sakom mi je poklopio dojku, moja bradavica mu je bola dlan. Nasmesila sam se i rekla: "guzva, ne moze da se dise".
    Reakcija je bila ocekivana. Opustio se i nasmesio. Ruka mu je ponovo ozivela i nastavio je milovanje. Onda me je iznenadio.
     "Mozes li dete, da mi malo pomognas sa torbom, izlazim na sledecoj stanici"?
     "Naravno da mogu", cula sam sebe kako odgovaram, bez pokusaja konsultovanja sa mozgom. Kad je na sledecoj stanici bus poceo da se zaustavlja, izvukao je ruku iz moje majice i krenuo prema izlazu. Ja za njim, vukuci njegovu torbu za kupovinu sa sobom. Kad bolje razmislim, imala sam da se vozim jos nekoliko stanica do kuce. Mada je bilo dobro izvuci se iz guzve. "A gde vi zivite", pitala sam deku. "Tu odmah iza ugla", rekao je i nastavio. Usput mi je rekao da se zove Milan i da zivi sam, jer mu je zena umrla pre nekoliko godina. Bio je penzioner, pa je koristio slobodno vreme da kupuje po jeftinijim radnjama, koje nije imao blizu stana.
     "Udji dete, da malo odmoris i da se osvezis", rekao je otkljucavajuci vrata. Usla sam kao da sam tu bila sto puta, a ne nijednom.
     Sela sam, a deka mi je sipao sok i krenuo da stavi kafu, koju sam ja odbila. To ga je zaustavilo bas iza mojih ledja. Okrenuo se i stao iza mene. Pomazio me rukama po kosi. Spustio je ruke na moja ramena i nastavio da me miluje po rukama. Uspravila sam se na stolici, zabacila glavu unazad i dozvolila mu da me opusta. Masirao me po ramenima i rukama, pa lagano presao na grudi. Mazio me preko majice i pokusao da ubaci ruku unutra kroz V izrez.
     "Nemoj da mi rastezes majicu, bice bolje da je skinem".
     "U pravu si dete".
     Podigla sam majicu na gore, a on je prihvatio i svukao mi je preko glave. Obema rukama me je uhvatio za sise i krenuo da ih masira. Prstima mi je obilazio oko bradavica dok mi je milovao grudi. Toliko su se ukrutile i istrcale da su pocele da me bole. Sagnuo je glavu preko mog ramena i uzeo jednu u usta.
Nisam vise mogla da izdrzim. Ustala sam, jednim pokretom smakla helanke i gacice i klekla ispred njega. Otkopcala sam mu pantalone i smakla ih nadole. Dodirnula sam mu kurac preko gacica. Bio je jos mekan. Resila sam da to promenim. Spustila sam mu gace nadole i uzela kurac u usta. Usisavala sam ga kao usisivac. Pravila sam vakuum ustima i u isto vreme mu masirala jaja.
     Taktika je urodila plodom. Kurac mog dekice je poceo da raste, a ja sam postajala sve vlaznija. Gurnula sam ga da sedne na stolicu i popela se na njega. Odmah je skliznuo do kraja. Pocela sam da se nabadam i da mesam. Samo je stenjao i jecao. Ubacila sam mu sisu u usta. Poslusno je obuhvatio usnama i krenuo da sisa bradavicu. Dala sam mu da okusi i drugu ne prestajuci da mesam u njegovom krilu.
 Drzao me je rukama za guzu i pomagao mi da se jace nabodem na njegov jos uvek tvrdi kurac. Jedan prst mu je skliznuo po mojoj guzi i nasao se na otvoru tesna rupice. Talasi zadovoljstva su poceli da pristizu. Dok sam se nabijala na kurac, on je prstom rovario po guzi i ja nisam vise mogla da izdrzim.
     Pocela sam da svrsavam na kurcu i sa prstom u dupetu, a moj dekica je pocrveneo. Osetila sam kako nesto vrelo puni moju pickicu i to mi je jos vise pojacalo orgazam. Mrak mi je pao na oci. Tresla sam se, a samnom i moj dekica. Svrsavali smo zajedno. Punio me spermom u mlazevima. Jedva sam se odvojila od njega. Sada vec mekani kurcic, je lako ispao iz podmazane razjebane pizde.
     Pogledala sam ga, a on je samo umorno odmahnuo glavom:" nisam vise za ovakve akcije", rekao je i odvukao se do kreveta i odmah legao. Zabrinula sam se njgovo zdravlje, ali mi je rekao da ne brinem.
    Malo sam se sredila i uz "cao" otisla da cekam bus za kuci. Dekicu sam ostavila da se odmori sredi utiske. Imao je o cemu da sanja i da ima vlazne snove...

Nema komentara:

Objavi komentar