srijeda, 8. siječnja 2014.

Mamino iznanadjenje

Prvo da vam se predstavim Ja sam Vanja i imam 14 god Od 12 se zadovoljavam i citam incest price…Zivim s mamom koja me rodila sa 16 god.
. Tata mi je neki tam. al nije bitno to sad…Ovo se desilo pred NG
Ja sam se dva dana prije zadovoljavala i probila himen i iskrvarila na gacice Mama je odma znala sta je jer mi prati ciklis menst…Ja sam mislila da nece skontati ali…ispalo je i bolje nego sto jeste…Evo kratak opis mene i mame
Ja sam crnka kose do pola ledja Sise 4 guza savrsena prcasta
Usta pusacka Mama je ista ja samo malo starija…Ugl
Mama nije znala sta da mi kupi za NG pa joj se rodila ideja kad je vidjela moje krvave gace -Vaanjaa!!Dodji! -Ala mati draga sta je sad!? Prekinula me je u zadovoljavanju -Dodji imam iznanadjenje. Sjela am na kauc i gledla u kutiju upakovanu u papir ukrasni -Mama sta je ovo? -Otvori.

Otvorila sam i sok. ! Vibrator od 25 cm i 15 pari tangi! -Mama hopces mi molim te objasniti ovo? -Draga Imas 14 god.
vreme ti je za sex! -Ali sto ce mi OVO? Pogledom skrecuci na poklon -Pa znam da si se zaovoljvala i gledala sam te Tako si sexi i to je da se malo ispraksas a mozemo i zajedno -Ok
Otisla sam u sobu s tim u rukama i nisam znala sta da uradim mama se vratila naon 2 min GOLa s uljem u ruci -Jebuljo ajde da se igramo! -Ok ok Pocela sam da joj lizem picku koja je bila mmmmmmmm -Oh oh tako tako volim te ne prestaj! dahtala je moja majka -Toliko godina ovo zelim vooooooooooooolim teeeeee!!!!! Ah ah ah ah -Popni se na krevet macko rrekla je mmajkaa Popella sam se i ona je pocela da mi lize picku……… Nesto naaaaaaaajbolje na svijetuu!!! -Oh mamaa aaa kako je dooooobroo!!! Uzela je vibrator i zabila mi u picku i ukljucila na najjace
-Ohh majko sto mi to radis!! Volim te ne prestaj!! Svrsila sam ubrzo I mama je odma zamnom…Od tada e svake noci jedemo a u planu nam je i neki tip.

Nema komentara:

Objavi komentar