srijeda, 8. siječnja 2014.

Prestrojavanje 2

Najednom sve je nestalo ,sve se pretvorilo u taj komad mesa.ljubičastog užitka koji sam sa toliko zadovoljstva lizala gutala isisavala,osećajuči mu svaku žilicu.Najednom postadoh svesna ,da Branko pokušava da me prekine,da pokušava da me stavi na svoj kurac.Pridigoh se obkoračim ga i istog trenutka kad počeh da se navlačimm na nega ,kao bič ošinu me orgazam.Pade mi glavana njegovo rame i grizuči pokušavam da sakrijrm vrisak.On mije pomagao podižići me i spuštajući na svoj kurac,koji sam upravo i osećala kao dužinu koja izlazi i ulazi u mene.i izaziva neverovatno dugačak orgazam.Završetak,tj njegovo punjenje moje pice doživeh kao nešto najlepše,nisa mogla dase pomerim, bila sam zalepljena za njega narednih desetak minuta.Osetih muževljeve ruke, koji je odlepljuju, miluje joj grudi i lagljano polaže na leđa, potpuno se predaje ipomaže mužu d a, ponovo čv*tum kurcem uroni u nju. Ljubili su se d9ivljei požudno, brzinski vezani orgazmi je ponovo obuhvatiše, kasnije je razmišljala kako ništa nije nagoveštavalo , takav užitak. Branko se pribloižio saponovo podignutim kurcem i ona g a željno zgrabi ustima.Hije postojalo mišta, stid, ustručavanje, pamet, ništa, samo užitak i užitak. U jedenom trenutku, pade mi na pamet dahoću obojicu unut* , to nisam nikad probala niti mi j epalo na pamet, Hitro se izvukoh isp9od peđe i zajahan ga , lagano s *pšuštajući njegovom dužinom, rekla sam samo hoću i u guzu ljubavi, prestao j e da mi stiska grudi , prosula sam se po njemu , sa obe rukemi je raširio guzu. Branku ništa nije morao r
Eći , on se postavio između , stavio svij kurac nlja ulaz i lagano krenuo da ga gura, pružala sdam otpor, ali sam g aistovremeno i strašno želela. Skupih hrabrost i opustih se , tog trenutka kriknem jer m eje osetio ui ugurao glavić unutra. Strašan parališući bol. On j ešaptao, budi mirna , n eponmeraj s e smiriće se . <<<<<<tako je i bilo, nisam ni sačekala d aprestan eda me boli, htela sam da s e jebem i sama s epokrenuh, nazad navlačeći se na njegov kurac. Kad sam došla do kraja samo glasno uzdahnuh, Onda sam počela , njih dvojica kao das su to radili mnogo puta, cičala sam vrištala i na kraju počela da plačem od užitka. Jebali su me ,tačnije ratzvaljivali narednih pola sata. Imala sam bezbroj orgazama koji s8u sepretvorili u jedan krik , praćen njihovim pražnjenjem u istom trenutku.. Pali smo, i tako ležalidobrih petnaest minuta...u kupatilo sam krenula ao pijana , nisam se ni okvasila zamnom j e ušao Branko.. Počeli smo da s eljubimo i milujemo kao d asmo na početku, počeli smo tako što je on mene lizao , onda sam ja njemu pušila i završilo se tako što me je jebao ukadi ,,bilo mi je dosta. Svi smo s e umorili, okupali i lagano obukli. Sedeli smo u sobi. Peđa i ja smo se deli jedno uz drugo, muž mi je u jednom trenutku rekao divna si , Pitali smo Branka da li ima takvo iskustvo, odgovorio jr potvrdno , rekavši pri tome da se nadao d a će Mira biti tu pa je mislio d aćemo napraviti prave orgije. Čudno nam je sve to zvučilo. Onda nam je objasnio, prvo kao lekar, psihijatr a onda kao muškarac. Rekao je da je on i njegovažena jioš kao studenti probali grupni seks. Da mu s eto jako svidelo, da je tako upoznao i svoju ženu- Dasu u šemi sa svojim kumom, već petnaest godina, io da s evrlo malo šetkaju, gotovo da nemaju druge partnere. Ponošto se desi to j e obično na letovanju i to ne uvek. . Nas su prilično rano uočili, tako daovo što nam s e događa oni odavno čekaju.Bili smo iznenađeni. Kako su mogli d a pretpostave. Vi zaboravljate dasam ja lekar. Sećate li se ka d smo pre pet godinasličajno s e sreli na MORU, , vi ste već tri dan a bili n a odmoru, sedli smo dv e večeri skupa, viste jedva gvorili, ubijali ste se od dosade. ;A ipak s e videlo da ste bliski, znali smo da ste na pocetku, tako treba bliskim ljudima da ih nekotvori. I verujte ne postoje osobe ženske ili muške koje nismo uspeli da zavedemo. Sad je kasno, sutra je dan , posle što budete sutra islili o ovome tako će vam biti...Branko je otišao u svoju sobu,njih dvoje legoše u krevet, ona je ponovo bila gola, Ppeđa je skoro zadremao,kad sam ga uhvatila ilagano drkala,vodili smo ljubljv u tišini ,tako smo i svršili . Poljubili se ipribijeni zaspali, tj Peđa,jeodmah zaspao,a ja sam dugo ostala budna i uzbuđena, razmišljaajući o svemu
Kad se Peđa probudio dgnutog kurca pruži ruku ka svojoj ženi,Nije je bilo ,sanjao je da mu Mira puši i sve ostalo,iznnadi se kad vide da je nema,sačeka malo i dođe mu u pamet.Ustade,iz druge sobe se jasno čuše zvuci strasne jebačine.Lagano priđe i otvori vrata,vide svoju ženu kako strasno jaše na krcu gosta,nisu ga primetili ,zatvori vrta vrati se u sobbu-.Supe*ačekaće on MIru

Nema komentara:

Objavi komentar