srijeda, 8. siječnja 2014.

Prvi put

Bilo je to davno, slavio sam novu godinu sa drustvom…. Realno, znam da sam frajer, tada sam mogao da imam svaku koju sam pozelo, ali ipak nisam do tada jurio mnogo devojaka, kako bi vecina radila na mom mestu. Imao sam samo jednu devojku osnovnoj skoli do tada, bili smo dugo zajedno, ali sam je ostavio, iskreno nisam osecao nista prema njoj, osim sto me je uzasno palila. Mada nisam nikada imao hrabrosti da je dodirnem za neka intimnija mesta, sve se zavrsavalo na poljupcima. Kada sam je ostavio, nisam trazio drugu, nisam ni imao potrebu za tim, nastavio sam da treniram fudbal, bolilo me uvo za devojke. Sve do te, nove godine. Tada sam vec krenuo u srednju skolu, prva godina i dalje me sve devojke jure, ali me boli uvo… NO da skratim pricu, odvalio sam se od alkohola, popio sam dve flase crnog vina, neke devojke su igrale oko mene, sve se pripijajci uz mene, oslobodio sam se, hvatao ih za guze i slicno :) Sa jednom sam poceo da se ljubim, strastveno, slucajno sam video u masi nju, moju bivsu, ovu sam gurnuo od sebe, kao da je igracka i prisao joj, bez mnogo pric smo odma poceli da se ljubimo, izasli smo napolje… Na parkingu smo se zaustavili, poljubio sam je, gricnula mi je jako usnu da me je zabolelo, ali u isto vreme napalilo. Spustio sam ruke niz njena gola ledja, do struka, cvrsto je pripio uz sebe, usnama se spustao niz njenu bradu, vrat, cuo sam uzdahe, prijalo je to.. Ruke su nastavile nize do njene guze, pomalo nesigrno, ali kad sam shvatio da joj ne smeta, nastavio sam da je mazim po njoj. Cucnuo sam dole, rukama sam klizio uz njene noge, zavlacivsi ih izpod suknje, mmm, osetio sam njenu guzu, nosila je tange, ali i najlon carape…poljubio sam je jednom preko gacica. Rekla mi je STANI!!! istog trenutka sam prestao, podigao se, ali to sto je usledilo me je iznenadilo, u mesto samara, uhvatila me je za ruku, IDEMO NEGDE DA SE SAKRIJEMO, tu su bili neki blokovi, nekako smo se provukli i stali sa druge strane da nas niko ne vidi. Opet smo poceli strasno da se ljubimo, pripijo sam je uz blokove, zaglila me je oko vrata, drzala cvrsto, podigao sam je tako, nogama me je obgrlila oko struka… MOgla je da oseti, kako se digao poptpuno, tljao sam se se tako od nju, sve je glasnije uzdisala, potpuno napaljena… Opet sam je spustio dole, ruke su mi klizile niz njena ramena, povlaceci sa sobom bretelice od njene haljine, nastavile su da klize niz njene ruke, zajedno sa brusom… Mmm, grudi su joj bile gole, prvi put sam tada uzivo video gole grudi, pravio sam se da znam sta radim, mislim da sam to dobro i radio, dosta sam citao o tome, gledao u filmovima, znao sam kako treba da je ljubim, da se napali… Spustio sam lagano usne na jednu njenu bradavicu, nezn je poljbuio, ona je pogledao pravo u oci, poceli smo da se ljubimo nezno i lagano, rukama sam je mazio po grudima, nezno pritiskao.. Opet sam se vratio na njih, poljbio drugu bradavicu, mmm, bile su tako mekane i socne, jezikom sam lagano kruzio oko nje, drugu mazivsi rukom,,cuo sam samo njeno AAAH, stegla me je za kosu, pripila uz njene grudi, nastavio sam da je ljubim po bradavici, ovaj put sam je nezno gricnuo, onda jezikom i usnama nastavio da klizim po njima, i sam se mnogo napalio… Rekao sam joj da se okrene, nije htela, zelela je da me gleda u oci, zagrlila me, jako se bacila na mene, stasno da me ljubi… Poceo sam joj da cepam hulahopke, gore sam joj skroz poceopa, ostali su neki delovi… Seo sam na neke cigle, tacnije, ona me je spustila na njih… BUDALO, STA SI URADIO? :) Nasmejala se i ja sam, skinula je hulahopke i gacie,, samo ih bacila… Raskoracila me, preuzela je inicijativu, pocela skida kais sa mene, otkpcava pantalone, stegla me za njega preko… Ja sam se odma rukom spustio na njenu pickicu, bila je tako vrela, ali malo dlakava, sto bas i ne volim, ipak sta je tu je, spavacu prvi put sa devojkom, necu da cepidlacim :))))) Mazio sam je po njoj, pomalo grubo, nisam umeo najbolje, ali cini mi se da joj bas tako prijalo, sve je glasnije dahtala, sama svukla bretelici , grudi su joj bile gole… POceo sam da ih ljubim,,, Jedan prs je poceo da ulazi u nju, nekako polako, jedva, bila je nevina… vrsnula je malo, zagrlila me cvrsto, gotovo da nisam mogao da disem, nastavio sam da ulazim u njenu rupicu i da izlazim, bolelo je, a ja sam gurao sve jace i jace. Rekla mi je, VOLIM TE, nista na to nisam odgovorio, samo sam nastavio jace da ulazim u nju i sve brze, AAAHHHH,
jebao sam je sa jednim prstom, pocela je malo da mesa, postala je vlazna, spremna… Prst je sve lakse klizeo u nju i brze, zatim sam gurnuo jos sedan… AHHH, MMMMM, stenjala je, ali kao da se stidela da ispusta zvuke, trdulia se da bude sto tisa, ali nije joj uvek uspevalo, jebao sam je sa dva prsta…mmm pocela je posle sama da se nabija na njih, napalila se skroz, otkopcala mi natalone,… malo se podigao, da ih psutim i bokserice….opet je sela na mene, drkala ga je, tacnije ja sam uze njenu ruku i stavio ga na njega,, drkala je ga polako i nezno… Kad sam opet ubrzao sa prstima u njoj, samo ga je jako stegla, pocela da stenje do sada najglasnije AAAH, TAKOOO
svrsavala je, predpostavljam, ovo mi je prvi put. Osetio sam se nekako ponosnim, mislim da nema nista lepse za muskarca, nego kad zenu dovede do vrhunca. izvadio sam ih…ona je pocela da ga mazi i da me ljubi, opet sapnula da me voli, ja iskulirao… Ali sam je poljubio nezno, kao nikad do sada… Mazili smo se usnama i igrali nosicima, smeskala se… Onda je sputila ruke na njenu picu, malo je rasila, zela je ga u sebi, zelela je da sada mene zadovolji… Namestio sam ga na ulaz, sama se polako nabijala na njega, osecam ne mogu da opisem, ali mi se dopalo kako ge steza sa njenom uskom pickicom, pocela je da se podize i spusta na njega… Uhvatio sam je za guzu, dok je to radila… Opet je bila glasna, pocelo je da je boli pomalo, ali nije prestajala, ipak je mnogo veci od dva prsta i deblji… Ja sam ga izvadio, uplasio se da ne svrsim u nju, opet poceo da je mazim prstima, jebem ludacki, zagrlila me je oko vrata, nabijala se i sama na prste, svrsila je jos jednom, a ja nikako… Ustali smo, podigla se, nasla je gacice , obukla… Ja sam podigao pantalone, nisam svrsio, ali sam bio srecan… vratili smo se nazad, sedeli malo zajedno, ja sam onda samo ustao i otisao sam, usput me je sa autom sreo drug, AE LUDAC UPADAJ, otisli smo… Sutdradan mi je poslala poruku, DA LI SMO U VEZI MI SADA? napisao sam joj, NAJBOLJ DA BUDEMO DRUGOVI, iskreno, nije mi bilo zao.

Nema komentara:

Objavi komentar