srijeda, 8. siječnja 2014.

Poniženje 2

Krenuo sam da ustanem ali sam se setio svetlaninog naredjenja. Ana se upoznala sa preostalom dvojicom i sela za njihov sto. Konobar (onaj isti koji je i nas sluzio) im dones novu turu pica. Ana je ionako vec bila polu pijana i samo joj je falilo jos malo da predje crtu. Odlucio sam da kao odem u wc i da pri tom vidim sta se tamo desava. Dok sam prolazio bacio sam pogled i video ih kako se kikocu. Na jednom, shvatih da je ruka onog ruznog na aninoj butini i da je trlja sa unutrasnje strane a ana ni najmanje ne reaguje, samo se smeje ko blesava. U toaletu sam se umio hladnom vodom i razmisljao sta da radim. Kada sam se vratio njih vise nije bilo. Slog me umalo nije strefio kada sma shvatio da nema ni aninih stvari za nasim stolom! Prisao sam konobaru i zamolio ga da me spoji sa svetlanom. - da li znate prezime mozda - upita me- svetlana, gospodja koja je. . . - zbunih se na trenutak, kako da mu objasnim a da ne koristim ruzne reci- pitajte nekog drugog kolegu, zaista nisam siguran da mogu da vam pomognem. Otisao sam do recepcije i trazio je i tamo ali nigde nista. Drhtao sam od straha. U momentu ipak osetih kako mi je kurac tvrd kao kamen. Pa ja sam se ponovo napalio! Pozvao sam anu na mobilni. Telefon je zvonio ali se ona nije javljala. Da li je moguce da se ovde radi samo o osveti? Kako mi se kurac digo zatego je gacice pa mi se ona trackica od tange uvukla u dupe, sto me je strasno nerviralo. Obisao sam sve toalete, hodnike, proverio sam parking, iza restorana, sve. Nigde ni traga od moje ane. Vec sam razmisljao da zovem policiju, ali sta bih im rekao? Morao bih da im ispricam sve. Tada mi je palo na pamet da je svetlana upravo to htela - da pozovem policiju i da im ispricam i kako nosim tange i kako je moja zena jela spermu nepoznatog muskarca, bilo bi to maksimalno ponizavajuce. Otisao sam do nasih kola, otkljucao i seo. Stalno su mi kroz glavu prolazile anine slike. Vec sam poceo da se bojim i za njenu bezbednost. Znao sam da je rec o necemu sto bi trebalo da je bezazleno, ali ipak sam poceo da se bojim. Mobilni poce da zvoni. Sakriven broj. - macane. . . . . - dobro poznat svetlanin glas- samo da ti javim da ti je zenica dobro, da je u dobrim rukama - govorila je smireno i, rekao bih sa nekim bezobraznim osmehom- pa ubicu te kad te budem video - poceo sam vec da vicem- zasto da me ubijes? Pa ja samo zelim da ti pokazem koliko sam ja ponizenje osetila sinoc. Inace, sva tri gospodina sa kojima je tvoja zenica sada su lekari, ginekolozi, i mislim da su samo resili da je pregledaju malo detaljnije, hahahah. . . . - reci mi gde su? - upitao sam ljutito- nemoj da vices na mene! Da tvoja zena to nije htela, verovatno ne bi ni otisla sa njima- ana je bila pijana. . . . - pa, mozda bi trebalo da se zabrines! Znas onu izreku sto trezan misli, pijan ti kaze, samo u ovom slucaju ce pre biti sto trezna misli, pijana radi, hahahahnisam znao sta da kazem. Bio sam besan i verovatno bih ubio svetlanu da je bila pored mene. - ali, nista ne brini. Nece joj se desiti nista sto ne bi zelela, a smem da se kladim da se i tebi ukrutio pri samoj pomisli na to sta joj doktori rade? Jesam li u pravu? - bude li joj falila samo dlaka sa glave. . . - krenuo sam ljutitoprekinu me u pola recenice- ma jedino sto moze da joj fali je malo garderobe i, znajuci one doktore, nekoliko dlaka sa ribice i guze, hehehehe. . . . Idi kuci, odmaraj i izdrkaj ga jednom za mene, a zenicu cemo da ti vratimo nasmejanu, videces - rece i prekinu vezu. Vec sam eliminisao policiju, a gde su anu odveli ne mogu ni da pretpostavim, pa sam zaista resio da se vratim kuci. Dok sam vozio non stop sam zamisljao anu kako igra sa onim tipom i kako joj ovaj mesi dupe. Kurac mi je bio tvrd kao nekom tinejdzeru. Cim sam usao u kucu popio sam prvo pice koje mi je palo pod ruku. Ubrzo i drugo, i trece. Kada sam pogledao na sat vec je bilo 4 ujutru. Ubrzo sam cuo necija kola. Pogledao sam kroz prozor i video anu kako se pozdravlja sa nekim u kolima i kako izlazi iz njih. Dok sam strcao do ulaznih vrata kola su vec otisla a ana je bila na par koraka od mene. - jel si dobro? - pitao sam je i prtrcao joj- a sto ne bi bila? - odgovorila mi je i odmah sam video da je i dalje pijana- jel te nisu povredili? - nastavio sam sa pitanjima- da me nisu sta? - nasmejala se i krenula da me poljubi. Poljubac joj je bio neverovatno. . . . Vlazan. Ne znam kako bih drugacije opisao. Gurnula me je kroz vrata i nastavila da me ljudi. - jel si bio dobar dok nisam bila tu? - rece i nastavi da me ljubi. Gurnu me da legnem na trosed u dnevnoj sobi, ali ona ostade da stoji. Gledala me je kratko i samo podize suknju i krenu da mi sedne preko glave. Iako je soba prilicno slabo osvetljena jer je samo jedna lampa bila ukljucena, jasno video da joj je se ribica sija koliko je vlazna i da na njoj nije bilo ni jedne jedine dlake! Vec u sledecem trenutku sela mi je na lice i ja poceh da je lizem. Ne secam se da je nekada bila toliko napaljena. Rukama sam joj sve vreme sirio guzove i dodirivao joj cmar. Obicno mi ne bi dozvoljavala da joj bilo sta stavim u tu usku rupicu, ali sada se nije bunila. U stvari, moj prst je prilicno lako usao. Bio sam u jako nezgodnom polozaju, pa nisam uspeo bolje da proverim, ali mi se cinilo da je njoj i guza mokra. Dok sam gurao jezik u njenu ribicu, u jednom momentu mi je samo proslo kroz glavu da ja zapravo sisam neciju spermu koja se cedi iz obe rupe !!Odgurnuo sam je sa lica i gledao je bez reci. Gledao sam je kako lezi na krevetu i smeje se, zadignute suknje, u samodrzecim carapama, kako iz nje curi tudja sperma! Iako sam bio svestan sta se desilo, pozeleo sam da je jebem! Krenuo sam da otkopcavam slic i da vadim svoj kurac. - a ne, za tebe veceras nema mesta! U stvari, ima i vise nego sto ti treba. . - rece smejuci seja sam vec izvadio kurac, lego preko nje i poceo da je jebem. Ona se samo smejala. Najgore je to sto sam imao utisak da guram u prazno! Nije bilo one anine uske ribice na koju sam navikao. - pa rekla sam ti, ima i vise mesta nego sto ti mozes da zauzmes - rece smejuci se neprestano. - u zivotu nisam videla vece kurceve! - prvi put sam je cuo da izgovara takve reci. Prestao sam da je jebem i gledao sam je u oci. - ne znam ni sama koliko sam orgazama dozivela veceras. Umalo nisam puko od besa. Odgurnula me samo i otisla laganim koracima ka toaletu. Otiso sam do kreveta i pravio se da spavam. Iz toaleta se vratila potpuno gola. Legla je do mene i iz momenta zaspala. Sta se desilo sa mojom finom i lepom zenicom? Sta se desava sa mojim zivotom? Nemam pojma koliko je bilo sati kada me uhvatio san, znam samo da sam ujutru jedva ustao a da svetlane nije bilo u krevetu. Pozvao sam je na mobilni. Telefon je dugo zvonio a ona se nije javljala. Svakakve misli su mi prolazile kroz glavu. Bio je prvi dan vikenda. Po navici nastavio bih da se izlezavam po krevetu bar jos jedan sat. Medjutim, u ovakvoj, vanrednoj situaciji, skocio sam iz kreveta kao poparen i obisao celu kucu. Njen mobilni pronasao sam u kupatilu, a zvono je bilo iskljuceno. Razmisljao o tome sta se dogodilo i zbog cega je njen mobilni bio kod kuce. U jednom trenutku cuo sam je kako ulazi u kucu. Strcao sam dole i video je svu nasmejanu, obucenu u neku razbarusenu belu bluzicu i laganu letnju suknju. - dobro jutro. Probudio si se? - obrati mi se kroz osmehdal sam ja sve ono sanjao, pomislio sam. Prisla mi je, zagrlila i poljubila. - sta ti je? Sta si se ukupio? Ajde pomozi mi da odnesem sve ovo do kuhinje. Tek tada sam shvatio da je isla do pijace, sto, kad sam malo razmislio, i inace radi svake subote. Dodavao sam joj redom povrce i voce koje je kupovala, a ona ih je redjala u frizider. - sta ces da spremas za rucak? Ali, ovog puta, ne moras da udovoljavas meni, vec napravi nesto po svom ukusu. Moze? - upitah je i poljubih je u obraz. - hmm. . . . Znas sta bi mi leglo? - upita me uz neki zagonetni osmeh- lazanje? - lupnuh- karadjordjeva snicla! - rece kratko i iz friza izvadi neke zaledjene snicle. - pa sta ce ti toliko mesa? Imas i one male snicle, one su zgodnije za punjenje - rekoh- a, ne! Sada pravim po novom kalupu - rece mi a u ruci je drzala neki poveci krastavacvec sam pocrveneo. Malo zbog toga sto se ranije nije bas salila tako indiskretno, a malo i zbog toga sto vise nisam bio siguran da li sam sve sto mi se do tada dogodilo sanjao!- da se nisi precenila?- mislim da nisam! - rece kratko. Kako je bila zadnjicom naslonjena na sudoperu, jedno rukom je zadigla suknju i ja tada shvatih da nema gacice na sebi, a drugom rukom prodje onim krastavcem preko svoje glatke ribice. - mmmm. . . . - zastenja u jednom trenutku shvatio sam da je ona krastavac pocela da gura u sebe! Jebo te, pa njena saka je jedva mogla da obuhvati onaj krastavac! Ona se, bez ustrucavanja samozadovoljavala preda mnom !! Kurac mi je bio tvrd kao kamen. Ne znam zasto. Gledao sam je nepomican neko vreme, ne znam koliko dugo. U jednom trenutku ona se zaustavi, izvadi krastavac iz sebe i poce da ga ljusti, kao da se nista pre toga nije dogodilo!

Nema komentara:

Objavi komentar