četvrtak, 13. ožujka 2014.

Najbolji drug i njegovi roditelji

bila sam kod njega-Jovana...mog najboljeg druga..,ucili smo istoriju koja je meni bila dosadna ali i njemu ali nije hteo to da prizna...otisla sam u wc ali nisam nista trebala nego samo da skratim vrijeme...zatim sam izasla a on je rekao da bi i on trebao na wc...ostavio je otvorena vrata "slucajno" ...on ga je izvadio i pogledao u mene... rekao mi je da dođem u wc ..došla sam samou gacicama ... on je napunio kadu i usao u nju..i ja... kupali smo se i pricali ..zatim je on ustao i vidio se njegov nabrkli kurcina...ja sam samo digla noge i to je bilo to vec je bio u meni...nakon toga sam mu pusila a on meni lizao...izasli smo iz kade i usli u sobu njegovih staraca...imali su oogroman krevet ..bacila sam se na krevet a Jovan na mene toliko smo stenjali i vristali da nismo culi da su njegovi starci dosli...usli su u sobu...mi smo bili totalno zbunjeni a oni su sledeci trenutak biloi goli i matori od Jovana (Zoran) mi je lizao i jebao me a Danica je svome sincicu puislia kao da nije se vec odavno...zamjenili smo se ona je lizala meni a on je guzio svoga sina.......... bilop je super to ponavljamo svaki vikend a mogu vam samo reci da i vi probate

Nema komentara:

Objavi komentar