četvrtak, 13. ožujka 2014.

Probuđene strasti 2

Ne mogu vjerovati da svaki dan već šest mjeseci susjed Marko me zadovoljava.Kako mu je samo uspjelo da me od frigidne žene pretvori u pravu pohotnu uspaljušu. Ne znam zadovoljava li još koga uz mene ali ne vjerujem jer ne bi bio tako izdržljiv.Ili se varam.Koliko taj muškarac može jebati i koliko puta dignuti do zvijezda.

Sve je bilo normalno do toga jutra prije mjesec dana. Moja cimerica je otputovala jer je imala smrtni slučaj u obitelji. Neka daljna teta ali je morala ići. Marko je imao ključ moga stana. On je živio sa ocem a ja sa cimericom pa nismo imali običaj prespavljivati jedno kod drugog. Rijetko kada smo uhvatili priliku i bilo je predivno. To jutro me probudilo neko ugodno golicanje. Kada sam otvorila oči Marko je sjedio kraj mene i svojim nabreklim krutim kurcem prelazio je po mojoj sisi koja se stršila iznad dubokok dekoltea moje spavačice. Ima li ljepšeg buđenja?… Glavićem je počeo prelaziti po mojoj bradavici.”Aaaaaahhhhhhh…” uzdahnula sam tiho. Rastvorio mi je i drugi dio spavačice i dlanom gladio drugu bradavicu. Počela sam drhtati i jače udisati.Žmarci koji su se pojavili u dnu trbuha proširili su se po cijelom tijelu. Skinula sam spavačicu a on me okrenuo na bok i podigao malo nogu. Okrenula sam glavu prema njemu i poljubila sam ga. Odjednom sam ga osjetila kako ulazi u moju vlažnu pičku koja je bridila. Odmakla sam usne da uzmem zrak i ispustim uzdah ugode. Drugu ruku je zavukao ispod mene i zgrabio mi sisu. Ovaj put me polako i nježno jebao.Nije žurio. Aj kako sam gorjela, stenjala i jecala. Zatim se podigao i kleknuo ispred mene raširivši mi noge što je više mogao. Oslonio se na dlanove i zabio mi ga skroz do kraja. Ubrzao je ritam i tucao me divlje i požudno što mi je isto godilo. Čula sam još neke jecaje koji nisu bili moji. To je bila moja cimerica koja nas je gledala i mazila se rukom unutar prozirnih gaćica. Bila je obrijana. Bila sam šokirana. No to Marku nije smetalo. Svršio je i klonuo na mene. Ja sam ga zagrlila, a on je zovnuo moju cimericu. Ne to nisam mogla podnijeti. Zar će pred mojim očima nju jebati kao mene. Nisam željela s nikim dijeliti ta j kurac koji me toliko usrećio. “Mogu vas obje dobro izjebati, ima snage u meni. ” rekao je Marko. Suze su mi zamaglile oči a on me strastveno poljubio. “Ne brini draga neću ti ga oteti. A i ne budi tako sebična.” Da me opuste prvo su se posvetili meni. Polegli su me na krevet i Marko je počeo lizati moje sise i vrat a cimerica moju pičku. Kako me iznenadila… No moram priznati da to izvrsno radi. Izgubila sam se u ljepoti neobičnog i nedoživljenog iskustva. Tada su ustali i Marko je sjeo na rub kreveta moja cimerica počela mu je ga je pušiti. Dahtala je kao luda dok ga je pušila. Razumjela sam je… Ja sam ustala i stala ispred njih. Moram priznati da me ova situacija počela uzbuđivati i paliti. Marko ju je podigao i okrenuo zatim ju je posjeo na svoj ukrućeni kurac. Okrenuo ju je prema meni tako da sam sa divljenjem gledala kako se pičkica moje cimerice rastvara i prima ga u sebe. Bila je prilično široka i bez problema ga je primila. Stenjala je i uzdisala. Kada se nabila do kraja jauknula je i stresla se”kako je lijepo” uzviknula je. Marko ju je počeo dizati i spuštati. Ubrzo je i ona sama se počela nabijati i jecati kao da plače. Kako ga je lako primala, kako ga je usisavala.Samo sam razmišljala je li bolja od mene. Markov kurac bio je nabreknut, krut i mokar od njenih sokova. Kako je samo svršavala. Osjećala sam da mi voda curi niz bedra. Toliko sam se navlažila. Cimerica me privukla k sebi i počela mi lizati vlažnu pičku. Kako je samo to uspjevala. Val užitka zapljusnuo je moje tijelo. Nekako u isto vrijeme svi troje smo svršili. “Liži sad malo ti nju” obratio mi se Marko. Usprotivila sam se, pa nisam takva. Onda sam se malo zamislila. Zašto sam ja uživala u njenom obrađivanju. Polegla sam je na krevet i prvo joj izljubila vrat, pa lizala bradavice… Lijep osjećaj. Sada razumijem muškarce koji uživaju u tome… Strašno su me napalile njene bradavice, njene cice, njeno tiho ali blaženo stenjanje, mumljanje i uzdisanje… Lizala sam joj trbuh i spustila se do njene mokre pičkice. Pogledala sam Marka a on si je drkao dok nas je gledao. “nastavi” prošaptao je. Prvo sam prstom prešla od klitorisa do rupice. Zabila sam prst unutra a ona se stresla. Zatim sam joj liznula otvor od pičkice i jezikom došla do klitorisa. Nisam nikada to radila ali ona je uživala. Koprcala se i stenjala. No dobro ipak sam ja žena i znam što žene vole…Lizala sam joj klitoris i onda uvalila jezik u njezinu unutrašnjost.Mmmmmm kako je bila topla a tako vlažna….Koliko sam mogla nabila sam jezik…Uživala je… O Bože koje iskustvo….Kada je svršila namjestile smo se u pozu 69 i jedna drugu lizale. Marko je stao iza mene glavićem me dodatno dražio. Tada mi ga je iznenada zabio a cimerica se odmakla. Bio je strašno napaljen čim me je tako snažno nabijao na svoju kurčinu. A bilo je prelijepo. Ma dovraga sve nema ništa ljepše nego kada napaljenu pohotnu picu ispuni dobar kurac.Valjda mi je Marko to želio dokazati. I uspio je… Tresla sam se, stenjala i jecala… Obožavam ga primati. Svojim mišićima sam ga stiskala koliko sam mogla i uvlačila u sebe. Cimerica je Marku milovala guzu i svako toliko je polizala. Marko je svršio i legao na mene čvrsto me grleći. Bio mi je to znak da ipak i dalje želi samo mene. Zahvalila sam mu se jednim strastvenim pušenjem… Uz njega sam stalno napaljena i stalno bih ga mogla jebati… Koliko vidim nema ni on ništa protiv.

Nema komentara:

Objavi komentar