četvrtak, 13. ožujka 2014.

Starija prodavačica

U jednoj prodavnici je radila starija yena Ran.a ima 40 godina.Nikada se nije udavala bila je extra,ja sam svaki dan isao da je gledam i divim joj se.a i ja sam se njoj svidjo primjecivao sam kako me gleda.jedno jutro sam dosao u prodavnicu usao i nikog nije bilo,yacuo sam stenjanje iz magacina,povirijo sam i imao sam sta vidjet.Ranka se naguzila a komsija je sa ledj jebe.ja sam gledao.onisu se sprcili na brzaka om joj je svrsijo na guzicu.ustala je obrisala se i izasli u prodavNICU A JA SAM U TO VRIJEME POBJEGAO NAPOLJE.ja sam usao oni su pricali i pravili se kao da nista nije bilo.je sam rekao daces mo ljeb ona je ustala jedva je hodala.ja sam izaso napolje i otiso kuci i odma sam izdrlo picka joj je bila sva dlakava a sise extra.sledece jutro sam dosao bila je nasmjeana.popricali smo malo zapalili cigaru.ona ustade i rece odoh do wc-a ja sam osto i pusijo cigaru nije je bilo 15 min. zacudijo sam se i otisao da vidim sta je i imo sam sta da vidim.sjedela je na solji i drkala picku.ja sam usao u wc ona nista nije reagovala i opalijo joj zvaku onda sm je uhvatijo za sise i gmjecio onda mi je ga pusila ja sam je digao i sjeo sam na solju i ona je sjela na moj kurac bila je razvaljena nisam je trebao vlaziti.jebali smo se 20 min i svrsijo sam u nju htjela je da vidi taj osjecaj sada se jebemo svaki dan.i sada radim na njenoj sestri da nj skaram i rekao sam joj da se nesmije vise karati sa komsijom jer cu pokazati slike.

Nema komentara:

Objavi komentar