četvrtak, 6. ožujka 2014.

Sestra Suzana 13

Dugo smo se tuširali i zezali u velikoj kadi, ali nismo započinjali sex. Odmarali smo i nalijevali se alkoholom i potapali posljednje ostatke stida i obzira.
«Braćo i sestre... probajmo «zlatni tuš» kad smo već pod tušem. Ajde prvo vi popiškite nas...» reče Zvjezdana, čučnu i namjesti se ispred mene. Suzana ju je slijedila. Pustili smo vodu da teče i ubrzo i Pinky i ja osjetili podražaj za mokrenje. Mlaz je krenuo i usmjerismo ga njima dvjema u lice. Šarali smo po tijelima, licima, sisama. Suzana je hvatala mlaz u usta, a zatim ga špricala po Zvjezdani. Bila je sasvim pijana i sasvim otkačena.


«A sad ćemo mi popišati vas dvojicu...» I Zvjezdana ustade iz kade, a nas dvojica sjedosmo. Zvjezdana se baš trudila da usmjeri mlaz u moje lice i tražila od mene da zinem,
ali to nisam baš mogao. Bilo je dovoljno «umivanje». Cure su vrištale od smijeha i pišale po nama raširenih nogu, a zatim smo se svi zalijevali mlazom vode iz tuša. Čekao nas je opet veliki mamin jebodrom i Zvjezdanina očekivanja žestokog «double action» sexa.

«Prvo mi obojica dođite da vam popušim» reče Zvjezdana i kleknu u krevetu namjestivši lice ispred dva penisa. A zatim uze jedan drkajući istovremeno drugi. Pa ih onda zamijeni. Osjećao sam kako mi kurac raste u njenim ustima i ispunjava ih. I na koncu je pokušala gurnuti oba odjednom. Pomalo glupo sam se osjećao dodirujući glavićem Pinkyjev glavić te prekidoh taj eksperiment...
«Hajde ljubavi... kako nas želiš ?» Zvjezdana je znala šta hoće. Sve kao i Suzana, za početak. Legao sam na leđa, a Zvjezdana je bez okolišanja zagrabila malo vazelina iz otvorene kutije i aplicirala na analni sfinkter i počela se polako spuštati na mene. Oh, kako divnu veliku guzicu je imala. Kako se spuštala u čučanj koža na guzovima se zatezala i sjajila ispred mojih očiju zasljepljujući mi i vid i razum. Pa ih je širila znajući da ludim od tog prizora i na koncu mi «namignula» anusom skupljajući i opuštajući analni mišić.
«Mali... meta je tu – reče mi – a ti samo usmjeri cijev i ispali metak.» I zatim se lagano prisloni šupkom na glavić. Zvjezdana je zaista bila virtuoz u krevetu. Lagano je zamiješala na glaviću, a zatim u jednom momentu naglo opustila sfinkter i moj glavić je u trenu propao u njenu guzicu uz jedno zvučno «plop». Bio sam u njoj. Zatim se oslonila i na ruke i počela lagano, kružno miješati nabijajući se na kurac. Centimetar, dva... pet... hoće li stati na pola... ne, nabija se i dalje... deset... petnaest... dvadeset centimetara kurca nestalo je u Zvjezdaninoj guzici. Gledao sam to kao opčinjen, dok mi je kurac pulsirao u njoj.
«Ha, mali... šta kažeš na ovo... guza pojela ćunu... A sad ti braco... dođi mi među noge, zabij mi ga... hajde... zabij ga fino... k’o brat sestri... Uuuuufff... tooooo !»
I Pinky je u par sekundi bio u Zvjezdani. Opet ga osjetih kroz stijenke njenih organa, a onda smo počeli pravo iživljavanje na Zvjezdani zabijajući se u nju bez milosti, bez obzira i ne vodeći računa o tome odgovara li joj ritam. Ubrzo se i ona javila....
«...oh, joj, uuuuhhh.... koji ste vi divljaci... šta to radite sa mnom majku vam jebem obojici... Mmmmmmm... poderaćete me... Ali sviđa mi se kako me rasturate.... To, to... možete li jače jebem vas nježne...!» Zabijali smo jače. Ja sam je pri tome čvrsto držao za sisetine, gnječio ih i potezao za njih dižući je gore-dole sa sebe. Pinky je držao sestru za struk i guzu i tako smo je guslali očekujući provalu njenog sladistrašća. Ali Zvjezdana je imala ideju svršiti na drugi način.
«... pustite me sad... hajde... van iz mene obojica... hoću da me nabijete na «vješalicu»... Ti ćeš me Tex uzeti sprijeda... hajde ti si jači od Pinkyja, možeš me držati...»
Vješalica je bila omiljena igra na sex partyjima. Jedan frajer bi stojeći uzeo i podigao žensku na kurac držeći je za guzove, a ona bi ga obuhvatila nogama oko bokova i rukama oko vrata. Kad bi se ženska dobro namjestila, drugi muškarac bi prišao i smjestio joj kurac u šupak. I tako bi je obojica držala za guzove i podizali i spuštali, radili dvostruku penetraciju. U momentu kad bi joj obojica ušli do jaja ispuštali su je iz ruku te bi ženska svom težinom bila oslonjena i nataknuta na dva kurca... kao teška bunda na vješalicu. Zvjezdana je očigledno bezbroj puta bila u takvoj situaciji i uživala u tome.
«Tako Tex... zabij mi ga sasvim... a sad braco dođi mi i ti pozadi...» Pinky je već uigranim potezom ušao sestri u guzu, a onda je ona preuzela inicijativu. Naredivši nam da je ispustimo iz ruku, Zvjezdana se uhvatila za naša ramena i vješto podizala i opet nabijala na kite. «Vidi Suzy... ovako se radi vješalica... probaćeš i ti ovo, super je... ooooohhhh.... kako me dobro jebu ovi dečki... mmmmm.... baš smo sretne s njima.... Hajde Suzana dođi i ti... zavuci se ispod mene... hajde malo me jezikom.... mmmmmmmmmmmmmmmmmm... !»
Moja sestra je jedva dočekala da se uključi u igru i za tili čas bila je ispod Zvjezdane. Osjetih njen jezik i kosu na jajima i to me dodatno izludi. Ali Zvjezdana nije mogla svršiti iako se vješalica odužila i postajalo sve žešće. Tražila je promjenu poze. Ponovo se guzom natakla Pinkyju na kurac i okrenula prema nama, ali je sad tražila od Suzane da je liže po pizdi...
«Hajde lutko... poliži mi pičketinu onako kako ti to najbolje znaš...» i raširi noge prema seki. Suzana je bez razmišljanja zalegla među noge i istrćila guzu prema meni. Shvatio sam. Bez razmišljanja priđoh sestri i zavukoh joj bez ikakve pripreme kurac u međunožje, a ona krenu još žešće lizati prijateljičinu pičku i kurac njenog brata koji je ritmično nestajao u šupku. Obje su počele razvratno stenjati i bulazniti. Riječi su im se preplitale i pretvarale u rijeku gadosti...
«... ooohhh... kako nas jebu naše bracike... mmm.. najbolji kurci na svijetu samo jebite svoje seke... sestre su najbolje jebačice... sve će učiniti za vas... o, kako volim ovu kurčinu u šupku... vidi mila kako mi ga zabija... hajde poliži mi govno sa bratovog kurca, o kako dobro ližeš.... baš te lijepo guzi tvoj ...

Nema komentara:

Objavi komentar