četvrtak, 6. ožujka 2014.

Tetka, rodica i mama 3

Jedva sam cekao jutro da vidim kakvu ce odluku da donesu, nadao sam se da ce tetka to malo pogurati kod mame a i ja sam odlucio da malo pomognem.Nisam mogao zaspati razmisljajuci o mami i tetki, cuo sam da neko dolazi u sobu pravio sam se da spavam.Provirio sam na jedno oko kad vidjeh Maju prilazi frizideru,Maja je bila u tangicama i grudnjaku ,otkrio tako da mi je mogla vidjeti izbocinu na gacama.Uzela je sok iz frizidera sjela za trpezriski sto,gledala je u mene, ja sam virio praveci se da spavam.

Gledala je u mene a onda je jednu ruku zavukla u gacice pocela se trljati po picki, digla je noge na sto rasirivsi ih koliko je mogla, sklonila je gacice sa pickice ,rasirila je kokicu jednom rukom a drugom je trljla klitoris, mislio sam da ce probuditi tetku i mamu koliko je pocela da dahce, onda je pokvasila srednji prst stavivsi ga u usta i polako ga je gurala u guzu, ispocetka lagano pa je sve vise ubrzavala, jednim pokretom strgla je grudnjak sa sebe, a onda je strgnula i gacice, trljala se gacicama po sisama pa po pickici,ja sam je gledao nevjerujuci koliko je vatrena, odjednom je stala osluskujuci, ustala je sa stolice,prisla mi je na deset centimetara do kreveta, zatvorio sam oci ocekivajuci sta ce uraditi.Osjetio sam miris Maje i njene pickice, iscekivao sam, osjetio sam da se opet trlja po koki, dahtala je tiho, tiho je pricala jebi me barem u snu, zelim te duboko u sebi, svrsila je za minutu,osjetio sam kako mi se priblizava,stavila mi je svoju vlaznu ruku na lice,rece kako bi volila da si budan, da me uzmes, ja se cuvam za tebe, samo tebe cu voliti ali nikad ti to necu moci reci i ostvariti moje zelje.Otrcala je.Otvorio sam oci osjetio sam miris picke na mome licu, rekoh sam sebi, Maja je luda koka 100%.Skinuo sam gace, drkao sam ga do jutra jednom za Maju, pa sam izdrkao za tetku i na kraju za mamu.Pred zoru me prenese san.

Probudio sam se mama i tetka su pile kafu na terasi, krenuo sam da ustanem ali sam skontao da sam go,trazio sam gace po krevetu , nema ih, utom udje Maja u sobu,spavalcino ustaj, krenu da skine carsaf sa mene, uhvatio sam ga nedajuci joj, Majo molim te dodaj mi sorc iz sobe ostavio sam ga na torbi.Maja ga donese, pokusao sam ga obuci ispod carsafa ali nisam mogo, Majo okreni glavu moram se obuci.Necu rece ona, ako hoces obuci se, ma okreni se rekoh ja, e necu rece Maja sta me briga jesi li go ili nisi vidjela sam ja i prije gole momke.Ma boli me rekoh sama si trazila, kurac mi se bio dignut naravno kao i svakom frajeru u jutro.Maja je sjela za isti trpezariski sto gdje se sinoc samozadovoljavala, gledala je u mene, jela je sendvic, ustao sam skinuo carsaf, kurcina se vijorila u punom izdanju uzeo sam ga u ruku malo trehnuo pogledvsi u Maju sageo se i obukao sorc.Maja se ukocila nista nije pricala, ja sam je pogledao ponovo rekavsi jesu li i ti momci izgledali kao ja goli.Ni blizu jebo te rece, sta to ti imas u gacama, pocela je ona pa ti trebas imati oruzani list za kurac, to je top mozes nekoga ubiti sa tim.Smijao sam se, a i Maja je.Ne pokazuj ga nigdje uhapsit ce te rece ona zafrkavajuvsi se dalje.Ja mog rodjaka, koju si ti podero jebala je svoju mamu, rece Maja.E nisam ni jednu rekoh .Ostala je zacudjena a ja sam otisao u kupatilo.

Izasao sam na terasu,tetka rece, sine jesi li se naspavao, mama me zagrli,poljubi hajde kafu sa nama da popijes.Danas imamo u planu da se kupamo a veceras pravimo party, a ko ce biti rekoh ja.Pa mislile smo samo nas cetvero ako se slazes,naravno najljepse nam je kad smo sami mozemo se glupirati i raditi sta nam je volja.
Dan prodje brzo u kupanju i suncanju, poslije podne rece tetka ti i Maja otidjite u grad kupite nam sampanjac a ja i moja seka ce mo raspuhati rostilj, veceras jedemo morske plodove sa gradela.Kupili smo 8 flasa sampanjca, ovo ce biti prava pijanka veceras rece Maja.Kada smo se vratili rekose njih dvije moramo se svi spremiti za party.Oko 20h tetka me je zovnula da zapalim rostilj.Sve su se povukle u sobu da se obuku za veceru,upalio sam rostilj a onda sam i ja sam otisao da se obucem.Obukao sam bjelu kosulju koju sam raskopcao, bjeli sorc bez gacica da mi kurac moze slobodno landarati a i lijepo se oslikavao na sorcu.Izasao sam na terasu rostilj se vec raspalio,svjetla u bazenu su bila upaljena ,na stolu su bile zapaljene svijece, lagana muzika sezdesetih, u zraku sam osjetio da je to ta noc, noc za pamcenje!!!!!!!!!!


Prvo je dosla Maja, na sebi je imala crne lasteks tole koje su sa strana bile otvorene tj.vezane sa bijelom pertlom od pete pa do struka isticuci joj savrsenu nogu, gacice nije nosila, sa prednje strane kao i sa guza upale su u procjepe naglasavajuci koku i guzu, gore je nosila samo lasteks traku koja je isla preko sredine sisa pokrivajuci samo bradavice.Na nogama je nosila crne stikle od istog materijala kao tole sa metalnom petom od nekih petnestak cm.Majo, da mi nisi rodica ne bih garantovao da te ne bi silovao veceras, mozda ja to i hocu rece Maja kroz osmjeh na njenom lijepom licu.Mama je stala na vratima od kuce,evo i mene napravivsi okret u mjestu, nisam mogao vjerovati kako je bila dobra, od glave do pete je bila u crvenom, crvene stikle sa visokom perom isticuci duge noge, mini suknja koja je bila u trakama tako da je pri svakom pokretu otkrivala crvene tangice sa prednje strane od materijala kao zavjesa a nazad samo spaga koja je utonula u njenu guzu, sve se to vidjelo pri njenom baletanskom okretu, crvema majica sa dekolteom do pupka isticala je sise, naravno bez grudnjaka, ostao sam bez daha.Mama izgledas bozanstveno skroz si sexsi rekoh ja, tetka jesi dobra pa nisam znala da si tako izazovna koka, udjeli Maja kompliment mami.I ti Majo izgledas kao da si sa modne revije rece mama,samo nam jos tetka fali, nisam ni izustio kad se pojavi tetka ,evo i mene okrenuli smo se svi i uglas kao da smo se dogovorili opppppppaaaaa koke, a tetka je vise licila kao da se spremila za straftu nego za veceru.I ona je obukla bjele stikle od nekih desetak cm koje su se pertlale crnom pertlom u obliku baklava od clanaka do iznad koljena , nosila je cisto bjele carape koje su bile zakacene halterima a suknjica od cipre je isla samo do pola guza, ispod koje se vidjele cipkane tanga gacice.Preko gornjeg djela tjela je imala cipkanu kosulju bez rukava koja jedino nije bila providna na sisama, na rukama je nosila bijele rukavice koje su prekrivale ruke do pola.Mama gdje si to skrivala, nikad nisam vidjela da imas nesto tako sexy rece Maja, svidja li ti se, ako da poklonicu ti.Vas tri ste se sredile za veceras a ja nista.Za tebe smo rece mama, tetka Maja i ja kupile poklom da i ti budes u elementu.Dale su mi veliku kesu, hajde idi obuci ali prvo nam donesi sampanjac rece Maja,jedva cekamo da te vidimo. Otvorio sam kesu prvo je bila poruka na bijelom papiruConfused ljubavlju od Maje, tetke i mame!!!Skinuo sam se, a dobio sam komplet i to u crno-crvenoj boji a kada sam ga obukao izgledao sam ovako.Sorc i majica u jednom dijelu su bili od sitne crne mreze naravno providni jedino mi je trokut koji je bio pricvrscen na cicak od crvene koze prekrivao kurac, obrub oko ruku i nogu je isto bio od crvene koze a sve se usko pripijalo uz moje tjelo,pogleao sam se u ogledalo s leda i guzovi su mi bili u crnoj mrezi vrlo izazovni.ustvari sve se vidilo ali vrlo diskretno.Sam sam sebi licio na ...

Nema komentara:

Objavi komentar