subota, 6. rujna 2014.

Ana – I dio

Ana i ja smo imali specifičan odnos... Daleko najdulje tipkanje, najintenzivnije, najiskrenije, a bogami i najpreverznije... Kako sms-ovi, tako kasnije i mms-ovi.... Ana je bila djevojka koja je bila 3 godine mlađa od mene, koja je živjela sa roditeljima u skučenom stanu na posve drugom kraju države i nimalo mi nije padalo na pamet da vozim do nje, obavimo sex negdje vani u autu, a ni ona nije putovala prema meni... Oboje smo imali želju da provedemo nekako više od jedne noći zajedno... Oboje smo kanili provesti neko određeno vrijeme skupa.. Ali radi njenih roditelja to nije bilo u mogućnosti..

I tako je vrijeme prolazilo, mi smo se zbližavali.. Skoro pa svakodnevno tipkali i tipkali, pričali telefonski, navečer slali mms-ove, pričali fantazije jedan drugome i tako... Crnokosa cura smeđih očiju, lijepih predivnih cica solidne trojkice, guze lijepo oble i čvrste, lijepih nogu a nadasve još ljepše pičkice... Ta slatka medena ružičasta rupica imala je predivan maleni klitoris koji je bio mrvicu tamniji, al zvao te je na cuclanje svaki puta kad bi se ukazao mms na mom mobitelu... Nekad je bila glatka i skroz obrijana, nekad je bila zarasla, a nekad podšišana i uređena.... Kod Anuške se to nikad nije znalo...

Vrijeme je proticalo, ja sam karao što sam stigao, bogami ni ona nije zaostajala... Dapače, cura se uspjela pojebat sa nekoliko frajera odjednom i uspješno su je dva brata karali neko vrijeme u talonu.. Znali smo jedan o drugome doslovce sve.. Od najmanjeg problema što nas muči do najprljavije tajne što imamo ili o čemu maštamo.. JEdan zdravi otvoreni odnos... ALi nedostajalo je samo sexa u toj cijeloj priči... I nekako smo uspjeli i to iskombinirati nakon jako dugo vremena.. Na ljeto je trebala otići k svojoj tetki koja je na moru imali neku radnju pa je tamo trebala radit kao radnica a sobu je imala na katu kuće.. Samo je bilo pitanje da li je tetka liberalna ili konzerva koja će joj branit potrebe.. Prvo je trebalo ispitat detaljno...

Već krajem svibnja je Ana otputovala tamo i nekih mjesec dana obrađivala tetku da li postoji neka mogućnost da se i ja priključim k njoj na nekih 5-6 dana.. Malo po malo se opustila sa tetkom i pričala o svemu... Čak su se dotakle sexa i vrata mogućnosti su bile otvorena.. Tako samo isplanirali da ću ja doć do njih ubrzo... A to brzo je bilo prvom polovicom srpnja jer sam imao neke obaveze u gradu.. Brzo je došlo to vrijeme, ja sam spremio krpice, sjeo u auto i pravac na more... Stigao sam nakon nekih 5h vožnje do njihovog mjesta, nazvao Anu i pronašli smo se bez ikakvih komplikacija..

A kad smo se našli, to je bio kao susret dugogodišnjih prijatelja.... Ali prijatelja sa povlasticama... Odmah na susretu smo se pošteno izljubili.. Zabrijali onako dugo i savršeno, osjećaj je bio savršen a oboje smo uživali u tim poljupcima.. Kad smo prestali sa  ljubljenjem, uputili smo se tetkinoj kući da se raspremim.. Upoznao i sam tetku koja je bila lijepa žena za svoje 50-te, još dobrostojeća gđa koja je imala svoj obrt i svoju kuću.. Lijepo lice, cice dobre velike i masne što mi se svidjelo i privuklo na njoj.. Ali ja sam došao ovdje jebat Anu, a ne tetku.. Tetka je samo mogla bit bonus... A sa Anom su se mnogi bonusi izdešavali...

Ana me je odvela u svoj sobičak, bacio sam stvari i odmah smo prešli na posao.. Zatvorili smo vrata i nije bilo drugog nego da se zabavimo međusobno.. Poljupci su letjeli na sve strane dok smo divljački skidali odjeću sa sebe.. Njena majica na bretelice nije dugo izdržala na njoj, zapravo sam spustio bretelice dolje, cice su iskočile van... Skidala je ona sa mene hlače i majicu.. Sekunda dvije kasnije, ja sam bio u boksama a ona u tangicama koje sam samo povukao i divljački strgao.. Njena frizura je bila izbrijana u početnom slovu mog imena.. To me samo više napalilo da sam svukao bokse i pokazao je karu..

Bacio sam ju na leđa, krevet se zaljuljao od siline kako sam ju odgurnuo, raširio sam joj noge i počeo divljački lizat pičku.. Sve više cijeli jezik joj je prekrivao pičku... Bila je sve vlažnija od mojih lizova i sve luđa... Lizao sam ju cijelim putem.. Od klitorisa pa sve do šupčića.. Nisam mogao a da ne zabijem kurac u nju.. Silno sam he želio, silno sam ju čekao i samo sam mislio da je jebem..

Ugurao sam joj svog macana u pičkicu, skroz do kraja, postavio noge na moja ramena i pumpao u jednakom stilu.. Bolje tako pumpat nego radit sklekove, zar ne? Ulazio sam u nju sve brže i brže, Ana je tiho stenjala i vrtila svojom guzicom dok sam ja pumpao sve brže.. Lizao sam joj noge dok sam punio tu slatku malu pičkicu.. 

Okrenuli smo se pa je ona zajahala mene.. GRebla me je po prsima od užitka što napokon jaše moju karu, a ja sam uživao u pogledu na nju.. Sve brže i jače je skakala po mojoj kiti a ja sam bio sve luđi od užitka.. Kara je ulazila unutra van dok su je mala slatka Anina pičkica ispuštala slatke sokove po njoj.. Uzavrela pičkica je bila sva vlažna i mokra od uzbuđenja.. Stiskala je mišićama mene, guštala se totalno u jahanju mog kurca.. Uzeo sam joj obje sise u usta, bradavice primio zubima i grickao ih.. Ana je samo još više uživlala u tim mojim pokretima...

Digla se sa kite, okrenula mi svoje dupe i nasjela se pičkom opet na mog kuronju.. Ja sam samo gledao i uživao u pogledu na njeno dupe.. Gurnuo sam joj prst u usta pri tom simulirajući pušenje kurca... Oblizala mi je prst a ja sam ga samo spustio prema njenom dupetu i ugurao ga u šupak.. Jahala me je a usputno sam ju nabijao prstom u dupe.. Svojim rukama je mjesila malo moja jaja malo svoje cice dok se nije utaborila na pičkici trljajući svoj klit...  Ubrzo je svršila prvi puta, pa drugi put i treći put u naletu orgazama, a ja sam samo jebao i mislio kako da ne svršim već da ju jebeš još dulje... Ali nisam mogao, kraj se bližio... Ana kao da je to osjetila, digla mi se sa kurca i ručno me obradila.. Tako jako da je pola sperme završile na njenoj pičkici, a druga polovica je završila na meni...
Ana kao prava majstorica je prvo polizala spermu sa mene, a onda posisala ruku s kojom je obrisala pičku...

Zalegli smo jedan kraj drugog, zapalili cigaretu i počeli priču kako šta i gdje... 5 dana nas je očekivalo, morali smo napravit neki plan... Ana je radila od 10-18 a tetka je otvarala u 8 i preuzimala opet posao u 18 pa do kraja 22h.. Svako veče nam je bilo slobodno i odlučili smo ga iskoristit najbolje što možemo... Popušili smo cigaretu, otišli do kupaone goli jer je tetka još uvijek bila radila..

Oboje smo krenuli pod tuš, ali kako smo znali svoje najprljavije tajne znali smo da će ovaj tuš sigurno imati drugačiji završetak... Naime, oboje smo željeli isprobati piss.. Oboje smo željeli osjetit tuđu mokraću kako klizi po našim tijelima.. Otvarala nam se sad savršena mogućnost...

Ja sam legao u kadu dok je Ana zatvarala vrata.. Pogledala me je i znala je šta želim.. Šutke, samo onako pogledom.. Postavila je noge na rubove kade, čučnula se nada mnom, protrljala malo pičkicu i počela me tuširati sa svojim toplim pissom.. Njena topla tekućina me je cijelog tuširala i moja kita se počela dizati polako... Stavio sam jezik taman ispod da osjetim i okusim njenu mokraću koja se mješala sa preostalim njenim sokovima i pokojom kapi moje sperme... Tako popišan, tako napaljen sam joj polizao pičkicu dok je ispuštala posljednje kapi.. Unio sam se toliko jezikom u nju da je svršila za nekoliko trenutaka..

A onda je došao red na mene.. Na moj poludignuti kurac da popiša nju.. Kleknula se u kadi, a ja sam počeo polako pišati.. Sve brže je tekao mlaz iz mene, a Ana je samo otvarala usta i bližila se mom kurcu.. Moja žuta tekućina ju je tuširala, a ona je gutala i gutala... Palilo me do ludila, tako jako da mi je kurac još više rastao u visinu... Taman kako je ispala moja posljednja kap mokraće, Ana se oblizala, povukla me rukama u nju.. Stavio sam kurac u nju, ruke položio na njenu glavu i počeo ju jebat.. Gutala je moj kurac sve dublje i dublje.. Slinila je po njemu i tražila još više grubosti pa sam ju počeo vuć za kosu dok mi je pušila..

Nisam htio da svršim a da je ne pojebem pa sam izvukao kurac iz njenih usta, izašao iz kade onako još mokar od njene pišaline i mog znoja, okrenuo ju, podigao guzu u zrak i polako ugurao vlažni kurac u njenu guzicu... Polako je ušao glavić, ispustila lagani bolan zvuk, a to me je ohrabrilo pa sam počeo gurat sve dublje i dublje.. Kurac je bio u njenoj guzici, a ja sam trpao sve brže i brže... Ubacio sam još koju brzinu više i želio sam joj svršit po guzici.. Nakon par minuta žestokog analnog sexa, izvadio sam kuronju, navukao kožicu još nekoliko puta i izbacio svoje sjeme po njenoj čvrstoj guzici....

Vratio sam se u kadu, pustili smo tuš i napokon se otuširali kako spada.. Prali smo jedno drugome tijela koja su se izvijala pod dodirima i toplim tušem... Oprali smo se detaljno, razmjenjujući poljupce i nježne poglede puna razumjevanja i totalne opuštenosti.. Nakon tuša spremili smo za van, malo pronjuškali po gradu i vratili se doma.. Tetka je bila još budna pa smo se malo podružili s njom, onako iz pristojnosti.. Ali negdje oko 1 smo se uputili u sobe.. Koliko god smo željeli ponovit jebačinu, moram priznat da me je svladao umor, što od vožnje što od sexa pa sam ipak samo zaspao...
A Ana se samo privila uz mene i zaspala u mom zagrljaju...

Nema komentara:

Objavi komentar