subota, 6. rujna 2014.

Ana – III dio


I drugi dan sam proveo sa Anom u dućanu.. Nisam ni riječ spomenuo da sam joj prasnuo tetku.. Vrijeme je prolazilo i brzo je došao kraj radnog vremena za Anu pa smo ponovili sve isto kao i večer prije.. Ne baš sve isto jer smo nakon večere otišli direktno na plažu i jebali se na plaži dok je mjesec osvjetljavao vodu.. I tako dok smo se jebali, bolje rečeno dok je ona jahala na meni, odjednom se stvorila sjena nad našim tijelima..

Pojavio se neki stariji deblji lik koji nas je vrlo vjerovatno promatrao kako se jebemo.. Mi smo nastavili dalje bez ikakvog srama, a on je samo izvadio svoju kitu.. I počeo drkat gledajuči nas..

-Popuši mu, rekao sam joj..

Kako lik nije trznuo, pretpostavio sam da je stranac pa mu je Ana prstom pokazala nek priđe.. Mala naborana kita se učas stvorila u Aninim ustima i počela ga je obrađivati.. Jahala je po meni, a liku pušila karu.. Lik se opustio skroz na skroz i počeo uzdisati.. Pasalo mu je to šta mu Ana radi..

-Nek te jebe, rekao sam joj..

Ana je nastavila jahat po meni ali je okrenula se prema njemu i pokazala mu pogledom da je može karat u dupe..Naslonio sam Anu na sebe, lik je podignuo haljinu i sagnuo se da je jebe.. Pričekao sam sa nabijanjem dok on nije ušao u njeno dupe a onda smo počeli u ritmu zajedno je jebat... JA u pičkicu, on u dupe.. Ali nažalost stari nije mogao puno izdržat i svršio joj u dupetu nakon par minuta... Nakon  što je uzvadio kurac van, podignuo sam Anu i namjestio ju naguženu i onda samo svršio po njenoj guzici i šupčiću..

-Obuci gaćice! naredio sam joj..

Ana se ustala, obukla gaćice, lik i ja smo spremili svoje alatke i klimnuli glavama te otišli u suprotnim smjerovima.. Sperma joj se lijevala niz gaćice, niz noge dok smo se vračali doma.. Ana je jedva dočekala da dođe doma da sline gaćice i obriše svoje dupe koje bilo puno razmješane sperme.. Otišli smo ravno u kupaonu, ja sam prvo pišao dok je ona skinula gaćice.. Odmah nakon mene ona je sjela na školjku piškila i ispustila spermu iz guzice.. Oprali smo se i još jednom te večeri se divljački pojebali.. Al ovaj puta bez gledatelja..

Prošla je i ta noć, došao je novi dan... I taj dan, siguran sam da je bio petak, tetka je rekla da uzme slobodnu subotu i nedjleju da uživamo nas dvoje.. Zahvalili smo je oboje i već smo planirali kako ćemo na neku zabačenu plažu otić kampirat i kupat se goli.. Sve je bilo dogovoreno kad sam primio mms.. Mms od Natalije.. Po prvi puta sam vidio njenu obrijanu pičkicu.. Pokazao sam sliku Ani i ona se nasmijala..

"lijepo.... odkud ti?" bio je moj odgovor
"na moru sa dečkom" stigao je reply..
"slikaš pičku na plaži? a gdje dečko?"
"otišao po sladoled, a glumimo nudiste....hehe..."

Ubrzo sam saznao da i oni kampiraju, gdje se nalaze i rekao sam Ani da imam ideju.. Naravno Ana je bila za i iduće jutro smo kretali put Natalije.. Sjeli smo iduće jutro u auto, uzeli šator od susjeda koji nam je rado posudio i krenuli.. Ana je tipkala Nataliji u moje ime pa smo čekali odgovor..

"zapamti da mi je dečko ljubomoran i da ne smije znat da se znamo!" bio je jedan od odgovora jer je ona bila uvjerena da dolazim sam..

Našli smo taj puteljak koji je vodio toj plažici gdje su oni kampirali.. Vozili smo se do kraja dok nismo ugledali auto registracijskih oznaka iz mog grada.. Parkirali se, uzeli potrebne stvari i uputili se kao pronaći neko skriveno mjesto.. Zavukli smo se kroz žbunje i raslinje te odmah na dolasku nabasali na Nataliju i njenog dečka..

-Joj, sori, nismo znali da ima nekog, rekao sam..
-Sve ok, odgovori dečko dok se Natalija pokušavala kao pokriti..
-Još jednom sori.. Idemo mi.. glumili smo neku pristojnost.
-Pa ima mjesta, opet će on.
-Ako je tako, hvala. ovaj puta mu Ana odgovori.

Ipak smo se odmaknuli nekoliko metara od njih, spustili ručnike na plažu a šator stavili u pripremu.. Ana i ja smo se dogovorili još u autu ako uspijemo se spakirat na plaži da se odmah skinemo.. Skinuli smo se a Ana se okrenula prema njima i rekla da ako im ne smeta da ćemo i mi bit goli.. Dobili smo potvrdan odgovor ovaj puta od Natalije da ne smeta.. Skinuli smo se, malo brčkali po vodi.. Nekoliko puta su nam se pogledi sastali, kako moji sa Natalijom, tako Anini sa njom i njenim dragim koji je blejao dok je Ana nagužena brisala svoju kosu.. Naravno, namjerno se okrenula prema njemu da vidi svu njenu draži čaroliju..

Ja sam odlučio podići šator i nakon nekoliko minuta podignuo sam ga i napravio.. Ana je malo pomogla.. Izvadili smo bocu žestice i pozvali društvo da nam se pridruže.. Nevoljko ali ipak su nam se pridružila.. Sjeli smo, upoznali smo se bolje i počeli cugat.. Brzo je otišla prva boca, a ja sam samo pružio ruku u torbu i izvadio drugu i odmah otvorio.. Ana se ustala i krenula do prvog drveta..

-Jel smeta ako tu piškim? upitala je..
-Meni ne, odgovorio sam, a ne znam za njih...
-Ma ne smeta, rekao je Dominik koji se opustio malo nakon što je sam popio pola boce..
-A tebi? okrenula se Ana prema Nataliji dok je kretala čučnut..
-Pa ono... Ne.. A moram i ja, zamuckivala je ona..
-Dođi onda k meni, rekla je Ana dok je čučnula i počela pišat..

Natalija se ustala i krenula prema njoj.. Čučnula se kraj nje i u istom momentu pustila prvi kapi iz njene ribice.. Pogled na dvije gole ženske kako piške me je uzbudio totalno.. Kurac mi se počeo dizat, a bogme ni Dominik nije zaostajao kad sam pogledao prema njemu.. Počeli smo obojica navlačit kurčeve dok su cure pišale.. Ana je završila prva, ustala se i odmah otišla Dominiku.. Ni pet ni šest, stavila je u usta njegovu kitu i počela mu pušit...

-Ahh, uzdisao je.. Nata, gledaj ju.. izustio je poluglasno..

Natalija se ustala i prišla k meni i gledala kako Ana obrađuje kurac njenog dečka.. Spustila je ruku na moj i počela frenetično drkat.. A onda se i ona okuražila nagnula glavu i počela obrađivat moj kurac.... Dominik je na to doslovce poludio, primio je Anu za glavu, okrenuo je i zabit karu u njenu pičku.. Jebao je Anu a gledao Nataliju kako mi puši.. Kako mi puši i mazi pičkicu... Nisam mu želio ostat dužan pa sam nježno podignuo Natalijinu glavu, položio je na leđa i raširio nogu.. Spustio sam glavu među njene noge i počeo lizat njenu obrijanu slatku ribicu...

Lizao sam joj malo pičkicu dok nije svršila a onda sam gurnuo karu u nju i počeo je jebat.. Gledali smo se međusobno a jebali kao zvijeri koje nisu nikad osjetili čari sexa.. Mjenjali smo poze, mjenjali smo rupice ali pičkice naših jebačica su bile gladne i žedne.. U jednom trenu smo se spojili u jedno.. Skupa smo trpali Nataliju, ja u pičku, Domi u dupe a Ana je lizala naše kurčeve i guzice.. Seksali smo se tako dobrih pola sata prije nego što je Dominik izvadio karu iz nje i pošpricao Anu po licu.. Izvadio sam onda i ja karu i napravio isto to njegovoj dragoj..

Nakon sexa, bacili smo se još jednom u more.. Malo okupali, oprali sve tekućine sa naših tijela i vratili se na plažu.. DOgovorili smo se da privučem naš šator k njima i skupa večeramo.. Večerali smo skupa, ali također smo opet jebali se duboko u noć.. Ana i Natalija su imale svoj show kad su nam priuštili međusobno lizanje.. A Domi je svršio gledajući ih.. Ja sam ipak izdržao dulje od njega pa sam svršio po njihovim licima dok su zajednički jezicima obrađivale moj kurac..

Počeli smo opet cugat, imali su i oni malo alkohola sa sobom.. Ali sve mi se činilo kako on ne može izdražt taj tempo, posebno kad smo zamotali joint.. I taj joint je bio prevaga da Dominik ode spavat, a Natalija se nama pridružila u šatoru nakon što je ovaj počeo hrkat.. Samo je prišla do nas, kleknula i počela navlačit moj kurac a rukom prstenjačit Anu.. Simultano nas je dovela do orgazma da je sperma odletjela do vrha šatora, a iz Anine pičkice je izletio val tekućine.. Njen prvi squirt joj se desio... A Nata se samo zadovoljno smješkala.. Vratila se Dominiku u šator i tako smo bili do samog jutra.. Svatko u svom šatoru....

Probudio nas je sjaj sunca koji je grijao naše noge.. Izvukli smo se van, a Dominik je već na svom malom kuhalu kuhao kavicu.. Popili smo kavicu svi zajedno, proveli jedno ugodno prijepodne sa još jednom jebačinom prije nego što smo se uputili mi natrag Aninoj kući... Rastali smo se prijateljski, Dominik me je pozvao da slobodno dođem do njih doma da ćemo zajedno jebat Nataliju.. Naravno pristao sam na takvo što...

Ana i ja smo se vratili, ali bilo je vrijeme da i ja krenem prema doma.. Pozdravio sam tetku i šapnuo joj u uho da joj zahvaljujem na svemu, a sa Anom sam se rastao onako kako smo bili cijelo vrijeme tih dana.. Prisno, strasno i nezaboravno... Zahvalili smo jedan drugom na predivnom tjednu uz obečanje da ćemo to morati ponovit još koji put tokom toga ljeta...

Sjeo sam u auto, uputio se doma.. Ipak čekale su me nove sex pustolovine na sms chatu... Posebno sada kad sam izjebao svoju tajnu želju i prikrivenu platonsku ljubav......

Nema komentara:

Objavi komentar