petak, 17. travnja 2015.

Na putu u raj tresnuo sam u vrata pakla

Priprema na osvetu
Završio sam projekat na kojem sam radio I kao uvjek priuštim si malo zabave. Skinuo sam prašinu sa Starog (motor BMW R50 sa prikolicom kao oni iz 2  svetskog rata). Počeo ga pripremat na vikend trip do frendove kuče u planini. Kuču vodi frendova rođakinja Ana, mačka od 35 godina 1.81, B++ blizance, malo jača u tjelo al one prave krivine. Nismo smo radili one stvari, jer nemožeš frendovu rodbinu, al smo puno flirtovali, pa I koji dodir u prolazu, ona prava relaksacija za vikend I nočno kartanje sa frendovima.
Nisam nikog zvao da proverim, nit sam Anu nazvao da stižem, odlučio sam da idem na neviđeno. Pa ako je karata biče karata ako ne, ne. Pa tako ženi kroz vrata : Stara idem u planinu kod Ane, vračam se u nedelju!! I odoh da zajašem Starog. Otvorim garažu izvučem Starog, kad ono iz zraka stara upadne u prikolicu. Koji ti je vrag. Pa idem sa frenicama malo u zabavu, daj vozi me do gornjeg parkinga , da ne idem pješice. Ok mala al iskoči iz prikolice idem bez nje, al ti češ onda na zadnji sic znaš šta te čeka u tih 20km. Ustane iz prikolice I ima šta da vidim. Baš se ono sredila. Leder crna minica, taman da se ne vidi dupe, bela košulja otvorena 3 dugmeta, blizanci u crnom leder grudnjaku, duge kose do sredine leđa, I crne čizme do koljena sa I petica veličine 8. A da imali smo tada nekih 45godina. Stara mi je 1.71 sa 49kila u krevetu, pa kad je vidim ovako obučeno odma pritisak u donjem djelu. Umalo sam poželio da idem njenim pravcem kad ona, kroz smjeh, stari nemože, cure idu u zabavu. Jebi ga. Uzjaši da idemo, il ču te tu obojit u bjelo.
Upalim Starog skokne ona na zadnji sic I več smo na putu. Stari je odradio svoje, ok malo sam pomogao I vozio malo brže da joj napravim malo veselja. A da.  Zadnji sic na R50. To vam je stari motor sa 2 velika sjedala za svakog putnika svoj. Vozac sjedi malo niže , a putnik / putnica više na sjedalu iznad blatobrana. Mogu da kažem, da je taj sic dizajniran da žene uživaju u vožnji. Velik  malo ukrivljen na kraju tako da dupe sedne I osloni se na taj dio, a na prednjoj strani malo izdubljenje da ne klizi prema vozaču. Kad se sjedi na sicu treba razširiti noge tako da obuhvate vozača. I kad sjedi žena, to znači: usidrena na zandnjoj strani u sic, razširenih koljena oko vozača, I donje usne naslonjene na izdubljenje. Kad se uhvati oko struke još se više naginje napred, I više pritišče na vatru. Sic je pod amortizerom, tako kad naletiš na rupu ima duplo gibanje. Nogama na tačkama, kod rupe se avtomatsko diže, tome sljedi sic i udara, kad padneš natrag amortizer ublažava gibanje, I tome se pritisak još veča, kao Sybyan mašina djeluje na ženu.

Žena: (na parking)
I mi tako makadamom do parkinga nekih 20km. Kod 10 ona več počne da me hvata ispod pojasa. I šapne ubit ču te. Itako stignemo na parking, stavim Starog na štender I ostavim ga u štandgasu da se trese. Ona meni: Stari igrao si se vatrom sad je gasi. Netreba meni da kaže. več sam je okrenu na sjedalu za 90stepeni I utopio se jezikom između donje usne. Baš sam počeo, radom prstiju kad čujem u pozadini zvuk motora koji prolazi. Al niko nije stao, I ona več sa vatrom u očima traži tvrdi dio, tako ja otvorim zip I puštam vojnika da se uspravi u stoječi stav. I baš kad mjerak nađe tarču ono 4 – 5 motora na parking. I žena izskoči sa motora i: Stari sorry previše publike!
Okrenem se I ima šta da se vidi. 4 motora I mačke u jeansu, lederu, čizme, duge kose u vjetru izpod šljemova, brujanje motora , žena u dva koraka sjedne iza jedne,mahne rukom I nema ih više.
WTF. A ja otvorenog šlica sa vojnikom na straži, I ukusom pice u ustima na otvorenom parkingu.
Zajašem Starog sa pritiskom u preponama, ukusom u ustima produžim putem.

Mačkice: (1 djevojka na putu u raj.)
Jašem tako (vozim polako on izi rajder pa kažem da jašem), nekih 10-15 minuta kad ono uz put stoperka. Nekih 21-22 godina 1.75, kauboj čizme, hotice od jeansa, košulja čvorom izpod B+ blizanca, jedna noga izpravljena u cjeloj dužini, drugu savijena u koljenu na kamenu, okrenuta malo prema putu, palac u vis, druga ruka iza hotica na dupencu mmmm. MMgr evo nešto da smanji pritisak. Stanem uz nju; Kud. Do sela ako može. Vruče a. Da težko mi je po vučini da hodam. Uzjaši. I skoči ona na zadnji sic (he he). Jašemo tako putem do sela, I Stari je odradio svo posao peticom. Neki 10km I ona več rukama na ratnoj zoni: Stani ne mogu više, staaani poludeču. I ja gentleman stanem uz parking iza grmlja. Razjašem, a ona neče da siđe. U štandgasu Stari radi svoj posao dalje. Zavrtim je za 90 razširim noge. Ona nemoj nissam… oču. Sve u jednoj rečenici. Stavim joj noge oko vrata I utopim se u naturu. MM koji ukus. Glatka pica bez dlake, crvene lepo oblikovane usne, več navlažene sokovima, malo dugmence užitaka izprčeno tvrdo. Stisnem malo zubima, jezikom pritisnem na dugme I usne se polako otvarju, kliznem jezikom u procjep otvaram vrata, istražujem ljepotu. Reaguje na svaki dodir, diže bokove nabija se na jezik, nosem pritiščem na venerin brežuljak. Tucaj me dovraga, jako me…. Dignem se otvorim zip, vojnik u trenu spreman, rukama razkopčam – razvežem čvor na košulji, oslobodim blizance da zadišu na zraku. Sagnem se , utopim se u blizance, zubima grickam tornjeva na vrhu, vojnik taman se nasloni na ulaz …. Čujem zvuk motora u prolazu, I sledeči momenat stari zastavin kombi ulazi u parking.
Mačkica izskoči sa motora i: Stari sorry previše publike! I nestane u šumi iza parkinga.
WTF. A ja otvorenog šlica sa vojnikom na straži, I ukusom pice u ustima na otvorenom parking stojim otvorenih crvenih očiju
Zajašem Starog sa velikom pritiskom u preponama vojnikom ko svrdlo nabijenim u tank motora, ukusom u ustima produžim putem.

Blondi: (2 djevojka na putu u raj.)
Crvenih očiju od pritiska, sa slikom jeans hotica na viziru vozim prema kuči u planini. Baš na kraju ravnice krajem oka vidim crnu sjenku uz avto otvorenih vrata.
Stanem I ima šta da vidim. Blodica duge kose skoro do pojasa, u crnoj uskoj odječi, stikle 10, ovlaš oslonjena na drvo uz put kao nekog čeka. A krivine mmm. Blizanci veličine šampanj čaše( nevidim linija grudnjaka) , tanka u tjelo, al još uvjek slovo S sa strane, izgled da krv proključa I pritisak naraste. Stanem, ona se odvoji od drveta I gracioznog hodom ko puma u lovu, klizne do Starog I mene. Ja ono. Šta ima. Pljas. Šamar da sam skoro spao sa motora, Koji.. Kad prevrim film, I. Nije bilo Šta ima? Več oču da te jebem.
Ona, Pitaj pristojno ne budi prost. Crvnih žaruja na komandnoj ploči, dignem je u vis laganu ko pero. Spustim je širuči joj koljena tako da zajaše tank motora. Ukrivim je prema balanci, rukama se uhvati za rogove (balance), Dignem joj noge široko na svaku stranu. Iz več otvorenog šlica (nisam ga zatvaro zbog pritiska) vojnik odmah u satav za napad. Baš kad konjenica ide u galop ona: Stani malo stari. Ugrij me malo nemoj na hladno zaribat češ. Dignem joj noge još više, crni dress joj sklizne niz bokovo otkrivajuč sakriveni cvjet –bez gačica. Preljepi blago crvene boje sa žutiom travnjakom u pozadini otvara se u velikoj lepoti. Uberem cvet usnama,  jezikom ko pčela tražim med, usišem sokove, udišem vonj maldosti. Vojnik počne da trza od potrebe, diže I spušta se udara u tank. Spuštam je na leda , na tank, ona hvata rukama viljuške  predjnjeg kola, blizanci istrče iz dugokog v procjepa, I zasiju svetionici na vrhu. Pijan od potrebe I sokova, spuštam je polako prema glaviču I baš da taknem vrata na ulazu….. U pozadini .Čujem zvuk motora u prolazu, I sledeči momenat stari zastavin kombi ulazi u parking.
Blondi  izskoči sa motora i: Stari sorry previše publike! Uskoči u kola otvorenih vrata, i gasom nestane.
WTF. A ja otvorenog šlica sa vojnikom na straži, I ukusom ruže u ustima, na otvorenom parking stojim otvorenih crvenih očiju.
Zajašem Starog sa nesnosnim pritiskom u preponama ukusom pičke u ustima produžim putem.


Leder girl (3 devojka na putu u raj)
Jašem polako krivinama u brdo. Mrak se polako spušta, hladnoča je smanjila pritisak, kad čujem zvuk motora iza mene. Okrenem se kad zvuuuus. Punim gasom u krivini,  koljenom na asfaltu projuri me motor. U trenu vidim duge noge u leder hlačama, čizme ,leder jakna crvena, duga kosa vijori u vjetru brzine izpod šljema. Dodam gas, I kolko duša da Starom ubrzam za motorom. 2- 3 krivine, kad uz put na manjem parkingu, motor. Smanjim da razgledam. Stasita crnkinja, dugih nogu u leder obučenih, uzko, možeš da vidiš svaki mišič. Noga u čizmi na asvaltu. Dupe oslonjeno na sjedalo, druga noga povijena na štender, jedna ruka ovijena oko šlema, a druga otvara zip na leder jacketu. Zasije crni grudnjak sa čipkom, sledeči tren mahne glavom kosa pokrije grudi, duga crna ugljen, preko pojasa valovi u gibanju. Razjašem I skoro trčeči sledim komade donje glave, sav mozak između jaja. Gde si tolko. Mašina mi se več oladila od čekanja. Ugrijat ču ima vatre kod mene. I dižem je rukom za dupe u vis drugom otvaram zip jacketa do kraja. Usnama  više zubima odtvaram kopču na grudnjaku, MM lepota. Spuštam  je u travu pored parkinga, skidam joj hlače uske idu smo do koljena. Stisnite noge vezane lederom, dignem, savijem, okrenem je na koljena otvaram pogled na mmm zemlju snova, Poluoble glatke pune, okrugle ko latino. Pritisnem ramena na tla, grudi joj izpadnu iz jacketa, dodiruju travu bradavice strče, trava ih liže, klizi, ovija oko njih, zemlja se diže prema meni, otvara se pogled na dolinu snova. Rukama, gladim okrugline , prsti mi istražuju usjek, otvaram put za napad vojnika. Nišanim pumpa radi u iber ture, I navalim  u napad da jednim udarom razbijem vrata in upadnem u dubine. Taman….
Zvuk motora u prolazu i sledeči tren, I opet stari zastavin kombi ulazi u parking.
Lederica se izvije ipod mena, navuče leder i jednim skoom na motor i: Stari sorry previše publike! I nestane iza krvine I stari zastavin kombi za njom.
Učini mi se, da čujem glasan smjeh u vetru koji dolazai prema meni.
WTF. A ja otvorenog šlica sa vojnikom na straži, I ukusom pičke u ustima na otvorenom parking stojim otvorenih crvenih očiju. WTF.
Zajašem Starog sa velikom pritiskom u preponama vojnikom ko svrdlo nabijenim u tank motora, ukusom pičke u ustima produžim putem.

Ana (Udarim u vrata pakla)
Več je pao mrak kad sam stigao u kuču na planinini. Parkiram Starog kod ulaza I odmah u kuhinju do Ane. Baš je ono bila u pravom izdanju. Minica od jeansa, T šrt majica uska, da joj blizanci omalo cepaju majicu od napona, bosa al sa 1.81cm I B++ krv počne za zuji. Dođem joj tiho od pozadi I dignem je u zrak: Jebat ču te nočas gazdarice. Bla bla samo pričaš ko uvjek, ništa od akcije. Evo popij, pa parkiraj motor u staji da ne smeta na ulaz. Iskapim piče neki čudan ukus al žedan ne obračam pažnju. Odguram Starog do staje. Otvaram vrata I čujem nek smejh u nutra. Koji vrag, otvorim I uđem, I stanen zblenut. Unutra sve tri djevojke sa puta, Mačkica, Blondi I Leder crnka, smiju se sa nekim čudnim sjajem u očima. Padnem na koljena, Ana me gurnula u unutrašnjost staje I zatvori vrata.  E djevojke, Čas za ovjetu je došao!! Kaže I uhvati me za ramena I povuče me natrag. Padnem na leđa I ona odmah baci se koljenama na ramena i pritisne me na pod. U kakv pogled. Minica mi pokrila facu, a izpred mene ruža u punom izdanju. Napola otvorene usne požude,več navlažene zasiju mi predočima. Zaboravio sam u trenu da se rodbinu prijatelja ne dira (oprosti mi brate al mozak mi se srušio metar niže). Dižem glavu istrčim jezik da uhvati kapi požude, I uljetim u ponor, kad ona meni ne diraj I digne se tolko da I ukrivljenim vratom do max ne mogu da taknem. Samo osječam vručinu mačke I miris sexa. Mačkice me uhvatila za noge povukla mi čizme in traperice do koljena. I sjedne mi na butine. Ovako prikovan, na ramenih Ana, na nogama Mačkica, osjetim kako mi oslobadaju vojnika. Blondi odmiče gačice na stranu, oslobada vojnika, koji izleti punom veličinom na ivici explozije. Ledrica tad uhvati za kugle I stisne, juknem od bola I metak se ustavio na pola cjevi. Samo ulje procuri. Mčkica več liže I grebe zubima glavu vojnika. Blondica uhvati ga za struk, I počinje da mu svlačit suknju. Urlam od potrebe, oču da uberem cvet ispred mene, Blondica usnama oče da odgrizne glavu vojniku, a Lederica nabila mu sako do pojasa. Ana ustane oslobodi mi pogled na pozornicu. Blondica se pomakne na koljeno, uhvati usnama požude krvgu koljena I jaše ko na sjedalu Starog. Mačkica i Lederica rastežu mi ruke, prikuju me na pod sjeduči – jašuči na mojim rukama. Ana se okrene pogleda me u oči I ružu približi glavi vojnika. Vojnik  Isteže se u veličini oče da uleti u špilju zaklada, al Ana se izmiče. Na par mm toliko da se osjeti vručina miče I kruži bokovima, rukom na dugmetu trlja I vrišti. Vidiš kako je izgleda kad očeš, kad si lud od potrebe a niko neče da te jebe. Počeo je pakao. Osječao sam usne svugde, zube na bradavicama, na glaviču, košulja vojnika je bila stalno zategnuta do pojasa, oču da explodiram al ne daju, baš kad pumpa proradi I metak ulazi u cjev, il me stisnu za kugle il slamaju vojnika na pola, tolko da samo ulje procure ko kapi žalosti. Srozao sam se negde u jutro nisam više znao zasebe I upao u tamu.

Pakao.
Probudim se oko 10 sunce me obasja kroz vrata staje. Ustanem go ko od majke rođen, vojnik uspravan još uvjek, tvrd do boli. Tražim odječu drkajuči da oslobodim pritsak.  Stari parkiran pored puta, I sva odječa na njemu. WTF. Odoh tako go ko od majke rođen, sa rukom na štapu trvrdom ko hrast, do Starog. Prolaze avtomobili, muškarci se smiju, žene pokrivaju oči djeci, kamionžija stao na trubu. Baš kad sam počeo da navlačim gače, zvuk motora – isti onaj. Kad se ustavi do mene policajac na motoru. Skine kacigu, I ona, crna duga kosa, usne crvene ljepe, masne, da bi upao u njih. Kako vi ovako u javnosti, da vas nije stid. Baš se dignem da odgovorim, traperice mi skliznu iz ruku ostaju na koljenima, kad vojnik istrči u pozdrav. Skoči ona sa motora ohvati me za ruke, savije ih na leđa i I stavi lisce. Ne možete ovako da hodate po danu. I u voki toki kaže Imam jednog za ludnicu, šaljite voz. I u tom trenu zaustavlja se kombi- stara zastava, I iz kabine iskoči moja žena. Osmjeh od uši do uši a iza nje ostale 4 sa Anom naprijed. Žena ono: Ljubavi treba ti pomoč. Kakav ti to u publici. I stane do mene, na koljena otvori usne mekane I izljubi vojnika. Explodirao sam u momenat. Al vojnik puca, uspravan neče da se skloni, ovako otvoren izložen neprijatelju ostaje uspravan. Kakav pogled. Policajka drži muškarca za ruke u lisicama, žena u leder minici I čizmama na koljenima sa usnama oko štapa, I 4 devojke koje se smiju u krugu oko njih. Avti prolaze, muškarci sa željom u očima (uh šata bi dao), žene majke streljaju očima I kriju oči djeci, a kamionđija trubi I rukama simulira radnju (Krug I prst). Vojnik nikako da se slomi, pucam jednom , još, još, one se izmenjuju da mi pomognu,  I smiju se u osveti. Nema više metaka, izcjede one I zadnji sok, zadnje ulje iz mene. Time (eng čas) sad je vreme na tebe da si pomogneš, uradile smo sve sto je bilo na nama: U podsvjesti čujem zvuk motora koji odlazi, I zvuk kombija koji odlazi. Zavučem se natrag u staju. Tek kroz dva dana vojnik je spao u čučeči stav, I ja sam smogao tolko snage da odem kuči.
Bolom u jajima, ukusom ruže u ustima, sjeo sam na Starog I polako smo odgegali kuči.

Zašto osvjeta
Bilo je dve godine prije, u kuči na planini igrali smo karte sa frendovima. Ujednom uglu mi, u drugo grupa stasitih momamka al geji, I još nešto gostiju. Djevojke: Mačkica, Blondi I Lederica (nisam jih prepoznao, uh kako izrasle) nabacivale se grupi momaka neznajuči njihov profil. Dosta smo se nasmijali gledajuči ih kako se nabacuji al oni ništa. U neki momenat kažem ajmo da jih stavimo u sledeči stupanj, pa da vidimo kako če ludovat. Izvučem špansku muhu (ostavšina lude zabave), izmešam piče kod šanka. Kad ono Ana šta to radiš. Pa priprema piče za djevojke, vidiš kako im vruče. Nesmiju alkohol znaš. Pa nije probaj, samo sok I vitamini. I popije I ona I odnese ostatk curama. Počele su ludovat, tako da smo jih na kraju zatvorili u staju da ne naprave štetu sebi I drugima.
Napalila se I Ana, uz ples I muziku još više. Pa ovako privijena uz mene, plešemo slow bluz, šapne. Ajmo gore oču da se jebem tobom napalio si me. A ja mislim da je zajebancija I flirt ko uvjek.: Ne može mala previše publike.!! Daj ne seri I nabij me.!!!. Pa ne mogu viš da ti je rodak tu.!! Ogurne me sa strelama u očima I otrči van. Neznam šta joj je, ja se vratim za sto, I nekoliko kasnije stiže I moja žena sa planinskog tripa. Odemo kuči. Umoran iako sam znao da je bilo meškoljenja na zadnjom sjedištu Starog, ja odoh pod tuš I spavanje. Čuo sam nešto kao.: Ubit ču te ako zaspiš!!! Al nije me više bilo.
E da sam znao da je I ona pila izmešano piče, vozio bi lakše, a tako joj vožnja na zadnjem sjedalu Starog baš I nije pomogla. Al to je još moglo proč, to da sam zaspao bez da joj pomognem prevašlo je granicu.
Ana u sobi, djevojke zaključane u staji drkale su celu noč da požuda nestane, žena nepotešena sa vatrom u predjelu ruže. Rezulta zajebancije. I tako su se neki dan našle I uz ženski čat smislile kako da mi naprave put u raj, u biti put u pakao.

Nema komentara:

Objavi komentar