srijeda, 6. svibnja 2015.

Anđelka i njen sin 13

Anđelka nije mogla videti svoju majku i oca.Sklonili su se sa prozora čim je Borko pobegao iz sobe, i pre nego što se ona okrenula prema prozoru.Nije videla nikoga napolju,ali njen sin verovatno jeste, pretpostavila je.Nije bilo drugog razloga za njegovo ponašanje.Iz pičlke joj je curila pišaća,brada i usne su joj bile umazane sa slinom pomešanom zajedničkim sokovima,ustala se, i pokupila svoju odeću, još uvek pod dojmom Borkovog hitrog odlaska iz sobe, otišla je u kupatilo i napunila kadu vodom.Telo ju je pomalo bolelo, ali ugodno, dok se kupala.Bila je to tako dobra jebačina sa sinom ispred širom otvorenog prozora, ali bila bi i puno bolja da ih je neko video.

Omotala je peškir oko struka i sela za svoj ormarić za šminkanje kada je Borko ušao,na licu mu se videla zabrinutost.Prišao joj je iza leđa, a mama ga je videla u ogledalu.Stavio joj je ruke na ramena, a ona mu ih je spustila na sise svoje i stisnula mu dlanove."Pa što si onako pobegao dušo?"pitala ga je."Neko nas je gledao svo vreme mama,"rekao je sin.Nešto ju je protreslo."I šta je tu toliko loše, to je uzbudljivo.""Mama, bili su to..."nije joj mogao reći.Sačekala je da završi,ali bilo je to sve što je rekao."Pa, nadam se da je i njima bilo lepo kao i nama;"rekla je tihonaslanjajući glavu na njegov stomak,trljajući njegove ruke po svpjim sisama, koje je on silovito gnječio da su ostajali tragovi prstiju na njenoj koži, a bradavice su joj bivale tvrđe."Želiš li možda još pičke ponovo?"Borko nije odgovarao,ali su mu oči sjajile, i jače joj je stiskao sise."Mama, da smo samo bili malo pažljiviji.""Zašto da budemo pažljiviji sine?",cerila se Anđa perverzno."Pa znaš da ja volim kada me neko vidi sa tvojim kurcem nabijenim u mene, u moja usta ili pičku rutavu ili...u moj šupak."Borko je usprkos strahu od toga što su ga baba i deda uhvatili ponovo osećao kako mu se kurac ukrućuje, i sa njim je dodirivao majčina ramena."Pa kad si već tako se lepo ponudila.."nacerio se i on njoj u ogledalu."Moj šupak želiš"pitala ga je, a oči su joj izgarale od želje.Borko je klimnuo glavom."MMMMMmmmm,samo što pričamo od tome šupak mi pulsira od želje, kao da zna šta mu se sprema!".Mama je okrenula glavu prema sinu i poljubila ga malko iznad pojasa."Odmah skidaj te jebene farmerice!"uzdahnula je Anđa."Želim te golog odmah, tako da te mogu u potpunosti osetiti!".Borko, sa već jako tvrdim kurcem, spustio je hlače sa sebe, šutajući ih dalje od sebe, a majka se uspravila i stala kraj kreveta.Gledao je njeno okruglo, mlečno belo pozamašno  zrelo dupe, a jaja su mu oticala.Okrenula mu se leđima, natrćila, spustila sisama prema dole, a ruke povila unazad i njima raširila guzove, izlažući mu tako pulsirajući šupak, vrteći kukovima u požudnom nuđenju vlastitom detetu."Evo ti ljubavi, ovde jedan šupak željno očekuje tvoj prelepi tvrdi kurac".

Borko je prišao mami odozada,glavić trljajući o njen ulaz u dupe, osećajući vrelinu šupka i njenu kožu kako reaguje na dodir kurca.Anđa je uzdahnula od prvog kontakta i počela je da uvija guzicom."Da li misliš da bi mi ga mogao staviti stojećki?"pitala je."Pa naravno da mogu mama, mogu ti ga nabiti u kojoj god pozi poželiš!"."UHHHHHHH,sigurna sam da možeš, i da hoćeš. i tome se i veselim!",prela je kao maca,pomerajući dupe nazad kako je njegov kurac išao napred, pritisak na šupak je izvukao uzdah iz nje.Borkove oči su zasijale,kako je počeo širiti mami šupak,gledajući kako se širi i grli mu krurac.Anđa je zadržavala dah kako je osećala da joj se šupak širi, tako da je glavić ušao u nju i da ga je šupak obgrlio.Uzdahnula je meko, i izbacila šupa, sise su joj visile, a bradavice se ukrućivale.Sin joj je držao telo na mestu, a ona je opustila malo šupak, nasađivala ga pomalo na čvrsti kurac, dahtajući gladno kako joj se šupak sve više punio kurcem."AAAAAAAHHHHHH, jebi ga dušo."Borko je držao mamine gole sise dok je polagano ulazio u njeno dupe, a ona je sva drhtala.Anđa je zatvorila oči, od toga svega pička joj se nenormalno vlažila i ispuštala sokove koji su joj curili sa unutrašnje strane bedara.Klitoris joj je sve više oticao i izlazio iz svoje košuljice pulsirajući pritom.Izbacujući dupe unazad kako joj je sin ulazio u njega je imalo za posledicu da je zaplakala od bola i svrbeo ju je šupak.Puštajući jedan guz, počela je da trlja svoju vlažnu rutavu pičku, manipulirajući klitorisom.Borko je polagano ulazio mami u dupe gledajući kako mu to belo okruglo dupe pomalo guta kurac, dupe koje je i zaboravilo očev kurac.Jaja su mu ponovo bila puna, i to je bila njegova jedina briga."Jebo te mama ala je ovo dobro:".

"Naravno da jeste sine moj!Mamin šupak žudi za tobom,moja mesnata pička žudi za tobom, moja vlažna usta žude za tobom!Jebi me u šupak dušo!O Bože mili, pošteno mi izjebi taj moj šupak!".ANđa je raširila noge, nabijajući dupe sama napred nazad na sinov kurac.Noge su joj drhtale, i osećala se sve slabije.Naslonila se na krevet, puštajući i drugi guz kako bi imala bolji oslonac na krevetu.
Zatresla je dupetom a kurac je ulazio u njega.Mrmljala je pričala nešto nerazumljivo, uzdisala je i jecala.Sise su joj se drmusale pod udarcima kurca o njeno telo, a dlan njene ruke leteo je brzo trljajući joj podbule vanjske usmine njene dlakave pičke."Borko srušićeš me, nege mi klecaju!"reče mu mama."Pa popni se na krevet onda,mama."

Anđa je sišla sa sinovog kurca i pala na krevet  na leđa, šireći noge koliko može i privlačeći kolena na sise."Jebi me u šupak u ovoj pozi!"Borko je gledao u majku,videći joj dlakavu pizdurinu otvorenih usmina, unutrašnje usmine su se sjajile u svom rozom sjaju, videlo se da je klitoris dobrano ukrućen, skoro kao maleni kurčić.Ispod njene pičke, njezin šupak mu je namigivao, pulsirajući.Anđa je podvukla ruke pod svoje guzove,šireći ih,potom gledajući molećivo u sina.Vrhovima prstiju dodirnula je šupak, pokazujući mu da uđe u nju, i zatim je sklonila ruke sa guzova, stavila ih na svoje kukove, pa zatim na svoju pičku.Mrsila je prstima guste stidne kovrdžave dlake, osetivši ponovo sinov kurac u svom dupetu, počela je da uvrće guzovima, i rukom da masira
klitoris."Raspeči tu pičku za mene!"Borko je rekao,ulazeći i zilazeći iz maminog šupka.Anđa je raširila pičkine dlakave usmine širom, a Borko je zabio 4 prsta u njenu pičku.

"JAOOOOOJJJJ DUŠOOOOO! TOOOOO,TAKO MI RADIIII,Jebi mami šupak sa kurčinom, a pičku mi jebi prstima! Mami treba samo mladi jebač sa dobrim kurcem koji može dugo i perverzno da me jebe, samo to mi trebaaaa!"plakala je mama od radosti.Guzeći je u šupak, Borko ju je jebao prstima u isto vreme zadovoljavajući joj obe rupe među nogama.Anđa je uvrtala dupetom, gore dole, i u krug, jecajući u agoniji užitka i to ektremnog.Osećaj kurca i prstiju kako prodiru u njeno telo u istom trenutku ju je izluđivalo.Vrelina koje joj je telo proizvodilo u njoj bilo je neizdrživo, međunožje ju je
bolelo.Svaki nerv u njenom međunožju bio je upaljen, od dna njene kičme pa sve do pupka.Činilo joj se kao da joj je pička ali i šupak deo jednog procepa,jedna velika pička za sinov kurac i prste.Borko se nagnuo napred, svojoj slobodnom rukom raširio je mami kolena koja su toliko raskrečila noge da su joj kolena došla kraj glave.Anđa je skoro bila presavijena.Bilo je to prelepo,uzbudljivo.

Uvrtala je dupetom, podizala ga i spuštala, moleći sina da ju jebe u šupak što jače može i što dublje može da joj ga spakuje."JOJ JEBI ME; JEBI ME; JEBI MAMU,zabijaj mi ga dubboko! Zabij mi taj kruti kurac u moje dupe jebeno.Borko,Jebi majku u šupčinu...jebi mi pičku prstima!JOOOOOJ kako me pališ, jooooooj sineeeee, šupak mi gori, pička mi gorii, joj što si mi dobar jebačččč! DAj mi kurcaaa, DAJ MI PRSTIJUUUu! Daj mi sve što možeš i imaš, samo mi daj!"jecala je mama."Želi to da probam,"uzdisao je Borko,vadeći kurac iz maminog šupka, spuštajući se dole, spuštajući usta na maminu dlakavu razglavljenu i raširenu sočnu pičku, jezikom palacajući sočno i glasno, srkao je sve što je teklo iz nje."CUCCCLLLAAAAJJJJ MAMIIII PIČKUUUUU, SISAJ MI PIČKUUUUUU,"vikala je Anđelka baš glasno.

Borko joj je nabijao jezik, i lizao svaki deo ljubavnog kanala brzo, pri tome joj sisajući kurčić od klitorisa."JOOOO,JOOOOOJJJJJ,BRŽEEEE,JOŠ BRŽEEEE,MAMA SVRŠAVAAAA BORKO SINE, JEBI MI PIČKU JEZIKOMMM,MOLIM TEEEEE!"jecala je mama.Borko joj je sisao pičku i lizao je dok je svršavala, a kada su grčevi popuštali, podigao je lice umazano njenom svršotinom i slinama, i ponovo joj zabio kurac u šupčinu, osetivši kako mu njen šupak spremno grli kurac, a mama je vrisnula ne očekujući to.

"JOŠ SVRŠAVAM BORKOOOO, O BOŽE, SINEEEEE!".Anđelikin šupa prihvatio je borkov kurac i stisnuo ga čeličnim stiskom i to baš jako.Ona je stenjanala u ekstazi, a on ju je pumpao kao klip, gledajući dole u njenu dlakavu, raširenu pičku, gledajući vrele slinave usmine kako vibriraju dok ona svršava iznova i iznova, u talasima.Anđa je bacakala svoje gologozo dupe, dok je ono jahalo na Borkovom kurcu."DUBLJEEEE, DUBLJEEEEEE; ULAZI DUBLJE BORKOOOO, O BOŽEEEEEE, ZABIJ TAJ TVRDI KURAC DUBLJEEEEE U MAMINU ŠUPČINU I ZATIM U MOJA USTA!UUUUUHHHHH,NABIJ MEEE...UBADAJ ME KURCEMMM...JEBI MEEEE,JEBI MEEEE,JEBI MEEEE!".Anđa je zabacila ruke iz svojih kolena, izbacujući dupe gore, kao da se trudila da se presavije i nabije si dlakavu pičku na usta.Silina njegovog nabijanja u njen šupak izvlačila je suze na kraju očiju njenih, plakala je koliko joj je
lepo, mislila je da će kičma da joj pukne,ali nije je bilo briga,bilo joj je važno da joj sin širi šupak svojim tvrdim kurcem i svojom mladalačkom snagom i voljom.

Imala je osećaj kao da joj vreli glavić ulazi u stomak.Borko se podbočio stavljajući ruke na zadnji deo majčinih bedara, dok je gledao kako mu kurac širi smeđi ulaz njenog šupka.Pička joj se još uvek lagano širila i skupljala. a iz nje je curila tečnost u uskom potočiću preko mekih gustih dlaka njene dlakave pičke pa na njen stomak.Anđelka je provukla svoje prste kroz svoje stidne dlake, da bi zatim oblizala svoje prste,osećajući ukus unutrašnjosti svoje pičke dok ju je sin nabijao u dupe.Jedne ruku je provukla kroz svoje dlake na pički i polizala prste, a drugu ruku je takođe provukla kroz dlake na pički i dala sinu da joj poliže prste druge ruke."OKUSI MAMINU PIČKU,JEBI ME U DUPE I LIŽI MI SOKOVE MOJE UNUTRAŠNJOSTI;"jecala je mama.Spustila je dva prsta do svog dupeta,osećajući kako joj kurac širi guzove,stenjala je glasno, a snažan orgazam joj se prikradao.Nije bilo potrebno reći da joj je svaki orgazam sa sinom bio snažan i dobar, upravo zbog toga što je jebe sin, a ne bilo koji drugi muškarac i toga je bila svesna.Seks s nekim drugim muškarcem bio bi samo to, seks, i ništa više.

Ovo je puno više od seksa.Znala je da jako voli seks, a i sin joj je bio do sada već dobrano svestan toga, i želeo je da joj on pruži sve kako ne bi morala ići van kuće i tražiti zadovoljstvo dalje.Bilo je stvarno šteta imati zgodnu i lepu majku a ne pokušati je jebati.Povukla JE prste iz okoline kurca i počela da si divljački prstenjači pičku."SVRŠIĆU PONOVOOOOO,OOOOO JAOOOO SINEEEEE,JAOOOO MOJE DUPEEEE,MOJ ŠUPAKKKK,MOJA PIZDURINAAAAAA...SVE MI GORIIIII!SVRŠIĆU PONOVO SINEEEEEEE!jecala je mama glasno."Joj, mama nemaš pojma što volim što si ovako glasna i pervezna."Vrisnula je glasno i skoro momentalno počela da se trza i grči i trese.Ni Borko nije više mogao da se suzdržava.Jaja su ga bolela, otekla su mu.Kurac mu je pulsirao unutar maminog dupeta, nabijao ju je koliko god je mogao a u isto vreme je špricao svoje gusto vrelo seme u nju.A ona je samo vrtela dupetom.Čvrsto
spojeni jedno s drugim, Borko se nagnuo nad nju.

Anđa je spustila dupe,kratkim udasima je disala ubrzano, a kurac njenog sina joj je polako izlazio iz šupka.Privukla ga je mama na svoje golo telo;slinaveći ga svojim vlažnim poljupcima, nogama ga obgrlivši i stiskajući uz sebe."Jebo te bog, pa jel moguće da jebačina može biti sve bolja i bolja!",uzdisala je duboko, šireći mu i noge i ruke, puštajući ga da ustane."Nisam verovala da je moguće da bude bolje, ali sam se prevarila."Borko je ležao kraj nje,glavu je podbočio laktom, gledajući u majčino ozračeno lice,gledajući kako joj oči sjaje."Mama, moram ti nešto reći,"rekao joj je sin."Znaš da mi možeš sve reći,"prela je mama zadovoljno,sveže izjebana,prelazeći rukom preko svojih sisa."Neće ti se svideti mama,"rekao je.Anđa se namrštila."Znaš da smo bili viđeni s prozora kada sam te jebao na stolici u dnevnoj sobi,"reče on."Da, rekao si mi, ali ja nisam nikoga videla.Zar je t uopšte bitno?Ja mislim da je stvarno uzbudljivo to što me je neko video sa tvojim kurcem u meni.""Pa i ja to volim,ali ne ove osobe da nas vide.""Borko, nemoj biti toliko tajanstven, reci mi ko je to bio, ko god da nas je video možemo se nositi s time zajedno.""Bome neznam kako ćemo mama dalje."Anđa je sela, i uhvatila sina za jaja i stisla ga malo.Nasmešila mu se perverzno i rekla;"Ili mi reci ko je to bio ili ću ti otkinuti jaja.""Mama, bili su to tvoji mama i tata, moji baba i deda."ANđelka je jače stisnula sinova jaja, a zatim ih brzo pustila.Razrogačila je oči, a usta širom otvorila."NEEEE,"šapnula je tiho.Nisu to bili oni,Borko sine, prevario si se, nisu to bili baba i deda.Oni su u šetnji sa Maksom...ne trrebaju još da se vrate, iako smo se nas dvoje za jebali i zaboravili na njih skroz.""E,pa, malo smo preterali,"rekao je Borko.Deda je gledao kako mi ti pušiš kurac, ruka mu je bila babi u gaćama, ona mu je drkala kurac a njene sise su bile stisnute na staklo prozora, baba ima lepe sise, samo da ti kažem.Mama, deda je video kako sam ti svršio u usta."Neka jeza joj je prostrujila golim telom.Strah joj je preplavio lice.Pogledavala je po sobi, kao da očekuje da u njoj vidi svoje roditelje.Pogledala je sina u oči, ponovo, i znala je da se ne šali.

Nema komentara:

Objavi komentar