srijeda, 6. svibnja 2015.

Anđelka i njen sin 9

Borko se nasmešio u sebi kada je pomislio kako bi njegov otac bio zapanjen kada bi znao za sinov seksualni život.Mirko ga je smatrao klincem, i nije mu dao da izlazi i ostaje do kasno, a on je sada već jebao dve odrasle zrele žene, svoju rođenu majku i svoju maćuhu, tj njegovu sadašnju ženu i njegovu bivšu ženu.Ovo bi ga stvarno uništilo kada bi znao.Ali, Borko je poželo da ga otac sada vidi, kako kurcem po usnama draži ženu koja ga je donela na svet. Anđa je bila na krevetu svog doma, licem izobličenog od požude dok joj je sin jezikom obrađivao klitoris dovodeći je do ruba orgazma.Palacao je jezikom po roze boje mesu unutrašnjosti njene rutave pizde, a ona mu je uzvratila puštanje obilja sokova iz sebe.Nije propuštao ni jedan cm njenog

međunožja šarajući jezikom po gustim dlakama među nogama.Anđa je jecala u ekstazi.Kružio je jezikom po celoj pički.Povremeno bi prelazio i kružio po njenom smeđem šupku.A Anđa bi mu tada kada bi osetila jezik na otvoru šupka snažno nabijala međunožje u lice i rukom ga nabijala prema dole trljajući mu se o lice."Molim te dušo, molim te, jebi me s njim,"molila je Anđa.Ukrutio je jezik i počeo ju je jebati s njim.Ušao je u njenu ljubavnu rupu, a ona mu je sokovima natapala lice.Počeo ju je

jebati jezikom.Žena je bila već u ekstazi kako joj se sinov jezik zabijao u pičku i lao joj talas za talasom zadovoljstva.Borko je osetio da se zidovi mamine pičke skupljaju oko njegovog jezika, i znao je da samo što nije svršila, jer imao je iskustva do sada promatrajući reakcije njenog tela.Orao joj je pičku jezikom."JAOOOO PIČKO MOJAAAAA,UHHHHHHH,SVRŠAVAMMMM, GOTOVA SAM!, zaurlala je Anđa.Borkov jezik proizvodio je perverzne zvukove fdok ju je lizao.Napokon su se razdvojili i oboje ostali bez daha."Jebo te što je ovo bilo dobro,"reče Anđa dišući otežano."A šta ćemo sada raditi da se zabavimo još?",upitao je Borko."Borko ljubavi, pa zar ti nije dosta mame već, izjebao si me na sto načina, pička mi je natečena i boli me jako!",rekla mu je mama."Nema veze, tek sam počeo da te obrađujem.Znam ja da iako si u godina da ti još možeš jahati na kurcu kao da si upola mlađa, nije valjda da si umorna?"."Pa i nisam baš, znaš da volim kurac, i tvoj jezik u svojoj pički iako me boli sada.Volela je da mu može dati neko perverzno iznenađenje da mu se oduži nekako.nadala se da mu maćeha to već nije pružila, a ko zna, možda i jeste.Bilo joj je

teško razmišljati o tome što mu je Marija već pokazala a šta nije,ali postojala je šansa da to još nije iskusio.Mašući mu svojom golom guzicom, rekla mu je;"Znaš šta Borko, ajde ti mene lepo jebi u šupak! Želim tvoj kurac i u dupetu"Daj mi ga i tamo-tu sam nevina, pa možeš reći da si mi skinuo nevinost u toj rupi...počasti moj šupak sa svojim kurcem!".Borko je prišao majci.Ona je osetila kako on glavićem mazi njene guzove.Na Sam kontakt kurca sa dupetom ona je nedostojno jedne majke promešala dupetom,

pozivajući ga.Borko je primaknuo glavić razdeljku njenih guzova, lagano prelazeći preko šupka.Anđelka skoro što nije svršila od samog dodira glavića na njenu nevinu guznu rupu.Šupak joj je bio tamno smeđe boje i naboran.Naborao se od želje da bude raširen, da bude ispunjen kurcem."Daj koji ti je kurac, stavi ga u mene"molila je mama, mrdajući dupetom."Ne zajebavaj majku"Stavi mi kurac u šupak Borko! OOOOjojjj, tako želim da me razguziš dušo mamina!"Borko je stavio glavić na otvor maminog

šupka.Borko je stavio ruke na mamine gole bokove, gledajući dole.Guzovi njenog sočnog dupeta su bili razdvojeni.A šupak joj je bio dlakav kao i ostatak međunožja.Pritisnuo ga je polako napred kako bi bio što pažljiviji da ne povredi majku."Jače pizda mu materina! Uđi snažnije! MA nabij mi taj kurac u šupčinu, šta me štediš?"Borko ju je poslušao."UUUUUUHHHHHH! JAOOOOOOOOOJJ

DAJ MIIII KURCAAAAAA! vrisnula je mama, zabacujući glavu unazad.Glavić Borkovog kurca ušao je u usku prsten njenog šupka, šireći je više nego što je mislila.Nekako je nije toliko bolelo, samo je osetila snažan osećaj ispunjenosti, i nepoznatog zadovoljestva u tom predelu međunožja.Osetila se kao devica ponovo, kao da se jebe prvi put, kao da kurac prvi put ulazi u njeno telo.Borko je zastao kada mu je majka viknula, ali ona je promešala dupetom zločesto."Ma ne prestaj sada Borko"UHHHh...Osećam se

predivno!Nabij mi tu tvrdu kurčinu u šupak!"Ali Borko je bio zabrinut.Kada je mama shvatila da sin ne radi ono što mu je naredila, ona sama se nabila šupkom nazad na njegov kurac.Borko, njegove uoči su u neverici gledale šta se dešava među guznim obrazima njegove majke,gledajući kako njegov kurac nestaje i biva progutan od mamine guzice koje je bila jako, jako uska.Osećajući kako joj je sinov kurac raširio šupak, ANđa je počela da jeca u ekstazi.Suze su joj bile u očima, plakala je, ali nije se bunila.Imala je osećaj kao da joj je kurac u staomaku, a kao da joj je otvor jako raširen.Pojavio se snažan osećaj pečenja, jako ju je peklo, ali bio je tu prisutan i osećaj velikog zadovoljstva."Prcaj me Borko, prcaj tu šupčinu usku, BOŽE MILIIII, tako mi prija

osećaj tvg kurca u šupku...Kurac ti je tako velik za mene  tu.A sada ne seri i prcaj me! Guzi me kao nikada!Izjebi me kao kobilu, vidiš kako te preklinjem, jebi me kao konj kada jebe kobilu, guziči me dok ima snage u tebi!".Kada je shvatio da mu majka nije u bolovima Borko je povukao kurac unazad dok samo glavić nije ostao u njenom šupku i zabio joj ga ponovo.Mama je zavukla ruku ispod sebe i počela mu masirati jaja dok ju je on jebao.Jecala je glasno od uzbuđenosti, vrtela je dupetom i kukovima a on ju je ubadao.Backala je dupe kako je stigla.Bila je promukla od deranja , Borko ju je intenzivno jebao, i od tada je znala da će primiti

kurac u šupak kada god njen dečak bude hteo da joj ga da.Primiće ga u pičku, u usta, u šupak, bilo gde kako bi ga zadovoljila.Anđina pizda se skupljala i širila od orgazama koji su je pogađali.Zvukovi stenjanja i uzdisanja koji su jebači proizvodili su ispunili i kuhinju.Anđa je bila pregrijana, njena pička je bila bolna od svršavanja silnih tokom ovih dana, a unutrašnjost bedara je bila skliska i vlažna,sokovi njene pičke su se raznazivali po njenim rukama koje su joj bile među bedrima dok je držala sina za jaja i masirala ih dok ju je jebavao, kao da se plašila da će izvući kurac iz njenog gorućeg šupka.Mogla je osetiti kako mu kurac

pulsira dok joj ulazi i izlazi iz osetljivog i ne razrađenog šupka.Ispustila mu je jjaja i osetila kako je lupaju po usminama.Raširivala si je stalno guzove kak obi on imao bolji pogled na kurac koji ulazi u nju i u toj rupi.Prelep zvuk jebačine širio se kućom.Počela je da cvili od zadovoljstva.Rekla mu je da stane,skinula mu se s kurca i odgegala do kuhinje, do stola na kojem su jeli svaki dan, stala je pred njega, raširila noge i uhvatila se rukama za rub stola.Sin ju je pratio, prišao joj s leđa, stavio ga na otvor šupka i nabio je ponovo.Jebao ju je tako dobrih nekoliko minuta guzeći je s nogu.Osetila je kako mu kurac otiče i znala je da će i on uskoro da

svrši, a ona je poželela tu spermu u svom debelom crevu."Jebačino moja, svrši u mene dušo,"molila je mama."Daj mi sperme u šupčinu"Dušo moja, napuni mamin šupak! Napuni me spermom, ispuni mi šupak svojim vrelim sokom, a zatim ako možeš i ispišaj mi se u šupak, molim te, isperi me pišaćom iznutra!".Borko je krenuo da je žestoko nabija, a dupe joj se treslo pod njegovim ubodima, ubadao ju je duboko.Osetila je kako ju njegova jaja jako lupaju po pičkinim usnama.Stao je, jaja su mu se počela

stezati i počeo ju je ispunjavati spermom u šupak.ANđelka se počela tresti i svršavati, klonula je na stola o besila i ruke i noge ne mogavši se ni pomakunuti.Borko je ostao u njenom šupku nekoliko minuta još nataknut na mamu.Zatim je otišao po mobitel i slikao je tako golu, izjebanu, na kuhinjskom stolu.Zatim je posle par minuta ponovo ušao u nju, u njen šupak i počeo da piša u nju.Pišao je dugo kao da je popio ko zna koliko vode, pošto mu kurac nije bio jako dignut pišaća joj se počela izlivati iz šupka i curila joj niz oba bedra s unutrašnje strane praveći lokvu pod njima.Zatim je izvadio kurac iz njengo šupka i nastavio da piša još malo njoj po leđima i po glavi.Zapišao ju je celu kao što je to tražila, i slikao ju je ponovo.

Nema komentara:

Objavi komentar