srijeda, 6. svibnja 2015.

Anđelka i njen sin 15

Borko je prišao baki odozada dok je sretno pevušilA.Pomirisao je parfem koji je nosila na sebi.Bio je opijen njenim mirisom.Nežno joj je trljao ruke po stomaku.Na njeno pitanje gde su deda i mama odgovrorio je da još spavaju i da se on izmigoljio od njih s namerom da nju potraži, na šta se ona razveselila.Borko joj je sklonio kosu u jednu stranu , izlažući joj vrat.Ljubio ju je nežno po vratu,osećajući ukus njene kože na jeziku i usnama.Baaka se samo stresla."Sviđa li ti se okus bake mili?",pitala ga je."Naravno. bako."odgovorio joj je unuk.Baka je samo stavila ruke na rub sudopera da se pridrži.

Nagnula je glavu na jednu stranu da mu olakša pristup vratu.Godila joj je ovakva nežnost od jedne mlade osobe.Unuk ju je ljubio pu uhu i cuclao ga.Jednu ruku je stavio na njeno međunožje. stiskajući joj pičku,preko haljine,a zavukao joj je ruku ispod haljine i stiskao joj sisu."Borko, sine, samo nastavi, gnječi mi pičku,voli baka to. godi mi jako ovo što mi radiš,kao tvoj deda nekada...molim te, nastavi.",preklinjala ga je baka.Tada je znao da je može uzeti kad god poželi,jer bilo je i vreme za smenu,kada ju je preuzeo mlađi muškarac.Okrenula se baka licem prema njemu i usne su im se srele.Istina, ljubio ju je juče,nakratko,ali danas je planirao da to odradi sporije, nežnije."Jako puno vremena je prošlo od kada sam zadnji put osetila pravi snažni muški dodir među svojim nogama, tvome dedi treba vijagra da mi se posveto, i to se omrsim možda jednom mesečno,a da znaš da sam primetila kako me gledaš dok si odrastao, kako mi gledaš sise, i pokušavaš zaviriti pod haljinu,zato sam se i sada obukla kao i dok si odrastao,"reče mu baka.

Na sebi je imala samo kućnu haljinu koja se kopča s prednje strane, dosta kratku,bila joj je tek do negde ispod guzice,moglo bi se reći da joj je bila kao dopičnjak,butine su joj bile gole i skroz otkrivene, a haljina je bila otkopčana sa dva dugmeta u predelu sisa i sise su joj se dobrano videle kroz taj otvor koji je unuku poslužio da uvuče ruku pod haljinu i dodđe do sisa."Znaš bako da si u pravu, oduvek sam gledao i raznišljao o tvojim sisama dok sam ih gledao kako se ljuljaju dok hodaš, svidelo mi se tolike su, bile su očigledno veće od maminih i uvek slobodne i bez grudnjaka i to me je palilo.Zato sam i gledao što češće da dođem kod tebe i dede.A nekoliko puta sam kada bi zaspala samnom u dnevnoj sobi gledajući tv imao priliku i da ti vidim pičku, očaralo me je to kako je izgledala, tako prelepo dlakava, kako je mesnata bila, nekako debela, sviđalo mi se to debelo pičato meso.

A tada kada bih bio siguran da si zaspala stavio ti ruku na pičku i lagano je mesio i stavljao pokoji prst u nju, ne usuđujući se da odem dalje jer je deda spavao u drugoj sobi a i nisam znao kako ćeš reagovati tada da me uhvatiš među nogama."objašnjavao joj je unuk."Jel ti stvarno misliš da ja to sve nisam primećivala, i da sam slučajno zaspala i slučajno se budila čim bi svršila,da sam slučajno bila tako obučena i otkrivala ti se?Pa ja sam posle toga što sam ti baka bila i žena, a ženi kada godi pažnja muške osobe ona gleda i kako da je i zadrži.Bila sam svesna šta ti rade moje sise i koliko si bio očaran njima pa sam ti pružala vrhunski pogled.Šta ti misliš odakle ti je majka naučila dosta o perverzijama?Pa od mene i od dede, gledala nas je dok bi se jebali, a mi bi namerno ostavljali pritvorena vrata od naše sobe i znali smo da nas promatra pa smo joj pružali vrhunski šou."

Unuk je gledao u baku i sa nevericom je slušao dok mu je objašnjavala neke stvari.Usne su joj se razdvojile i njen jezik je dotakao njegov i oboje su bili kao u plamenu.Prožimalo ih je oboje.Njegpva ruka je pronašla otvor njene kućne haljine.Borko se poželeo da dodiruje golu debelu pičku.A ona mu je pomogla zadižući si haljinu do struka.Borko je osetio toplinu i vrelinu svoje bake.A baka je gladna kurca,posegnula rukom iza leđa i drapala ga za kurac preko farmerica."Ja sam shvatila da se nas dvoje uopšte ne razlikujemo,"govorila je baka unuku koji ju je vaćario."Ti si mlad muškarac, hormoni ti rade kao ludi. i normalno da kao svako muško samo gledaš šta bi da pojebeš, i da nije ni čudno što si sa tim počeo u porodici i krenuo odatle, a pogledaj mene, žena sam, tri puta starija od tebe, skoro pa pred kraj života, i sama gledam kako bih dobila kurca što više mogu, i to mladog, ali nisam verovala da bi neko staru babu hteo da jebe, da bi se nekom prirodno, bez pomagala dizao kurac na mene, sve dok nisam videla šta radite ti i mama, ali i prateći tvoje odrastanje i to kako si me gledao,"nastavila je svoje izlaganje baka uz uzdahe izazvane od strane unuka."Da te još nešto pitam? Da li bi ti hteo da preuzmeš posao babinog stalnog servisera, da me održavaš kada god se uspalim, da mi šalješ vrele slike i poruke i još svašta nešto, da mi daješ kurca koliko god mi treba pa i više od toga?."MOŽE, bako, dogovoreno",odgovorio je unuk,"samo nastavi da se ovako dobro brineš o svome telu, a međunožje i bručke na pički ostavi meni na brigu,"reče joj unuk nastavljajući da je masira.Baka je napokon prstima ušla ispod gume unukovih gaća i on je osetio kako mu ona svojim mekim prstima hvata za goli kurac.

To ga je izluđivalo sve više i više.U samo nekoliko sekundi gurnuo ju je napred i zgrabio za bokove povlačeći je na sebe.Otvorio je šlic na farmerkama, i izvukao kurac napolje.Baka je već disala duboko i otvorila je jače gornji deo haljine i sise su joj ispale skroz van i visile su slobodno.Pognuo je baku nadole, tako da je skoro ležala na sudoperi, leva sisa joj je upala u vodu u kojoj je prala suđe, a desna u oprano suđe.Stavio je kurac babi među guzove bele.Baka je povukla ruku pod sebe, našla unukov kurac, i usmerila ga prema ulazu u svoje telo koje je skrivala gusta šuma."Budi malo nežniji za početak dušo bakina,"upozorila ga ja baka, skoro ostajući bez daha.Osetio je da mu kurac ulazi u nju, ponovo.Svideo mu se taj osećaj,toplina, vrelina.Pomislio je kako mu kurac ponovo ulazi u pičku koja je rodila njegovu majku a u kojoj je već toliko puta bio.Nabio joj ga je skroz do jaja, što je bilo nagrađeno glasnim uzdahom od bake.Povukao se nazad, i nabio joj ga ponovo."Auuuuuu breee,"stenjala je zavodnički."Sad stani,"rekla mu je.Sada je baka preuzela jebačinu i počela se kukovima nabijati na unuka, i pomaknula se malo, tako da su joj sada obe sise bile u masnoj vodi u kojoj je prala suđe, a voda je samo talasala i kvasila je."O bože mili, kako dobro sarađujemo,"reče baka.Osećao je kako mu njeni pičkini mišići stežu kurac.Stenjala je i nabijala se na njega dozivajući mu ime."O Borko...o Borkoooo.Božeeee...".Svidelo mu se to kako mu je baka svršavala na kurcu.Osetio je navalu nečega poput pišanja, i bio je u pravu, koliko je jako bila uzbuđena baka mu se upišala po kurcu, po svojim butinama, po njemu, po podu kuhinje.Disala je duboko i teško, odmaknula se malo od unuka, pokušavajući da se sabere,ali to nije ni blizu bio kraj jebačini. On se okrenuo prema njoj i počeo je da je ljubi, hvatajući okus njenih usta, držeći je uza se.Ona ga je željna ljubavi ljubila nazad, stezala ga e rukama kao da joj je to prvi put.I bio je, prvi put posle jako puno godino, od kada ju je muž tako sa požudom ljubio, a da to nije bilo samo za njegovo zadovoljstvo, kada bi je nabio nekoliko puta, svršio po njoj, okrenuo se i zaspao.Digla je jednu nogu i omotala je oko unukovog struka, privlačeći pičku njegovom kurcu.

On ga je samo gurnuo napred i pridržao je."Borkooo...joj Borkooo...lepo je bakani tvojoj...iako sam ti ja baka....nastaviiii....", govorila je željna žena hvatajući zraka između sočnih poljubaca.Unuk joj je uslišio želje.Njegov odgovor je bio takav da ju je podigao od poda i stavio da sedne na rub sudopere, a ona ga je obgrlila nogama oko struka."Jel da da nikad nećeš prestati da mi ovo radiš, jel da, jel da?", preklinjala ga je."Naravno da neću bako, dokle god ti meni budeš širila noge dotle ću te ja puniti,"reče joj unuk.Baka je na te reči sklonil noge sa njegovog struka i raširila ih koliko god je mogle, a mogla je.Zgrabio je unuk baku za kukove i počeo je nabijati snažno i brzo.Ona je stenjala sa svakim ubodom, vrteći kukovima."BOŽEEE,O BOŽEEEE! JEBIIII! JEBI BABUUUU! DAJ BABI TVRDE KURČINEEEE!", čulo se iz bakinih usta u praznoj kuhinji dok su gore u sobi spavali njegova majka, i njen muž.Jednom rukom je trljala svoj klitoris."BOŽEEEE, JEBI MEEEEE!,vikala je.Ali ni Borko nije bio toliko izdržljiv, i osetio je da mu se pune jaja.I Nije mu trebalo dugo da i sam svrši."Borkooooo, šta ako ja... šta ako.... ma, jebi meeeee! Karaj me sunce bakino!".

Kada je svršio imao je utisak kao da mu je kurac vatrogsno crevo, i špricao je seme pu unutrašnjosti pičke svoje bake.Gurnuo je kurac ponovo u nju i nabio ga što je dublje mogao."BORKOOO!!! U PIČKU MATERINU!! O BOŽEEEE!!!". Kurac mu je i dalje pulsirao u njoj i činilo mu se da mu pulsiranjem njena pička muze kurac i izvlači svaku kap sperme napolje.I sam je bio zadihan, i spustio se na njeno golo telo, a ona ga je zagrlila, i milovala nežno."Požuri, obuci se, idem ja samo da uzmem malo dužu letnju haljinicu od mame pa idemo do kauflanda i lidla po neke stvari,"reče mu baka.Ustala se, i momentaln je iz dlakave pičke počela po obe butine s unutrašnje strane da joj curi sperma niz njih i ostavlja vidljiv trag sluzi za sobom po svetlucavim butinama od pišaline.Rečeno učinjeno.Oboje su se obukli za manje od 10 minuta i krenuli prema van.Baka je krenula da obuče gaće makar, a unuk ju je prekinuo.Uzeo joj je gaće iz ruke, obrisao joj pičku i malo po malo joj je turao gaće u pičku da je začepi kako ne bi dalje sperma curila van, i malo je izvukao napolje kako bi ih lakše izvukao, tako da su joj gaće visile iz pičke, a noge su joj i dalje bile zapišane i lepljive od sperme, ali to su samo oni znali.Kada su ulazili u lidl držali su se za ruke, isprepletenih prstiju, kao mladi ljubavnici.Narod se okretao za ovim pomalo čudnim prizorom.Naišli su na deo u kojem su bile ženske gaće, straga providne, a spreda bele boje."Evo uzećemo ovih 8 komada meni, mami i tvojoj sestri, da imamo, baš su dobre i seksi.!"."AAAaahhhh,"izašlo je baki iz usta, a srećom nikoga nije bilo u blizini.

Uzdahnula je tako jer joj je Borko nabrzinu zabio ruku među noge i izvukao gaće iz pičke i raširio ih na mesto gde je do malopre bio bunt gaća koje su se baki svidele i koje je stavila u košaru."Vidi se da si na nas toliko perverzn, ta crta nam teče kroz porodicu, čije ženske članove ti trenutno jebeš, svaka ti čast za ovo Borko.",nasmešila mu se baka."Samo se nadam da ne pokušavaš i mene da oplodiš kao svoju mater, jer bi bilo stvarno čudno za narod da obe zatrudnimo u isto vreme, zar ne?"."Pa, meni ne bi smetalo,ionako imaš duplo veće sise od mame, ko zna kolike bi bile kada bi uspela ostati trudna?",reče joj unuk, na šta mu je baka samo namignula i nastavila dalje da gleda šta će uzeti.

Nema komentara:

Objavi komentar