srijeda, 2. svibnja 2018.

DRUGOVA MAMA 2

Kao što sam obećao, nastavljam priču ! Ovog puta opisujem Evin i moj prvi seks.. Nakon što se ono desilo između nas, nekoliko dana kasnije Eva me je pozvala kod nje kući. Znao sam zašto. Istuširao sam se na brzinu, obukao sve čisto, namirisao se, seo u auto i krenuo. Usput sam svratio do radnje, kupio kondome i neki lubrikant, reko nek se nađe.. Stižem kod Eve kući, sama je naravno, spremila je večeru, upalila neku sveću, vino, čaše one na nogu… Ona obučena u neku, jebem li ga kakvu tačno, plavu suknju, gore nešto crno.. Ma sve je u fulu… Jeli smo, popili 3 boce vina, a onda smo pali jedno drugom u zagrljaj. Ljibili smo se, hvatali, štipali, ma svašta… Pokazao sam joj šta sam kupio, samo se nasmejala, uhvatila me za ruku i odvukla u sobu. Kleknula je ispred mene, otkopčala mi pantalone, izvadila kurac i stavila u usta. Pušila ga je, pljuvala, grickala… I tako nekih 10ak minuta.. Podigao sam je, bacio na krevet, svukao joj suknju i skinuo majicu, brus i gaćice počupao.. skinuo sam skroz već otkopčane i do pola spuštene pantalone, gaće takođe. Stavio sam kondom, uzeo lubrikant i iscedio joj ga na pičku, malo protrljao i polako joj legao među noge.. Prišao sam polako i poljubio je, a onda polako namestio kurac na pičku i lagano ga gurao. Samo je zatvorila oči i zategla vrat.. Videlo se napeto lice… Ubrzavao sam, sve jače i jače sam ga nabijao i sve dublje i dublje.. Uzdisala je tiho zatvorenih usta. Videlo joj se na licu da se znoji, uzdisala je sve jače i jače. Dok sam je jebao, jednom rukom sam se držao, a drugom uzeo da joj trljam klitoris. Čim sam stavio ruku rekla je “Nemoj molim te, nemoj to, ne, ne, neee” a onda sam počeo da trljam… Kakav osećaj lep, a samo čujem Evu “Nemoj, prekini, prekini molim te, aah, jooj, prekini, aah, aah, joooj, uuh, pusti me, jooj” Nisam se obazirao, samo sam trljao sve snažnije i brže.. U jednom trenutku sam samo osetio da ću svršiti. I jesam, izbacio sam u onaj kondom spermu… Skinuo sam kondom, vezao ga i bacio sa strane, a onda se spustio i nastavio da ližem pičku.. Sisao sam onaj klitoris kao blesav. I posle 3-4 minuta samo sam čuo “Joooj, gotovoo, evo ga”.. Posle samo par sekundi u ustima sam osetio tečnost.. Svršila je, izlilo se sve meni u usta. Spustio sam glavu na njen stomak i tako zaspao.. I ona je. Probudih se posle nekih, jebem li ga, pola sata- 40min.. Eva je još spavala. Otišao sam u kupatilo, okupao se i obukao. Seo sam i čačkao telefon. Posle nekih 20ak minuta ustala je i ona. Jedva je hodala, prošla je pored mene, poljubila me i rekla “Bio si odličan, moraćemo češće”. Bio sam srećan i jedva čekao sledeći put.. Onako gola me je ispratila do hodnika, pa se sklonila da je ne vidi neko od komšija. I tako se to nastavilo.. Pisaću o svemu, ali neki drugi put. Do tada Pozz

Nema komentara:

Objavi komentar