srijeda, 2. svibnja 2018.

Zenka

Ja sam zena 36godina za sebe mislim da sam neodoljiva za muskarce…imam koji visak kilograma ali sam primetila da to muskarci vise vole nego neke mrsave i ravne fosne!!Crnka sam grudi cetvorka!!Udala sam se kad sam imala 19 godina za coveka koji je dosta stariji od mene,;izrodila sam mu sina i kcerku trece je sad na putu!!!Nas brak funkcionise super sex nam je redovan svaki drugi dan imamo sex!posto ni deca vise nisu tako mala sve vise nam smetaju da budemo slobodni u sexu!sin ima 7 godina a cerka 5 godina!! Od pocetka naseg braka muza sam uvek morala docekivati gola kada ide sa posla jer je bio to njegov fetis!!Cak i dok mu je majka bila ziva terao me je da setam gola po kuci!!!Bilo me je sramota od te starice!ali je ona to odobravala i cak bi me nekad i pipkala i buljila u moje sise!!Sve se to promenilo dok nisu dosla nasa prekrasna decica na svet!!dok je sin bio beba imali smo bezbroj snimaka na kameri kako lezim gola i dojim svog sina!!posle bih to pustili na dvd i strasno se jebali do iznemoglost!jednostavno smo sa takvim stvarima bili popaljeni!I mislim da u tome nema nista lose!fantazije su to protiv toga se ne moze!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar